Skrevet av Emne: Kamp: vs Stoke City @ Bet365 Stadium, lørdag 24/8-19 kl 16.00 på Viasport 2  (Lest 21403 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

GeirO

White må jo være årets scoop


Sent from my iPhone using Tapatalk

Spiller meget, meget bra, ja.
MOT

Cannavaro

Hvorfor spiller Pablo tilnærmet venstrekant, mens Harrison befinner seg der ??
Vi har ingen på høyrekant, kun Dallas når han kommer.......merkelig
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

Hvorfor spiller Pablo tilnærmet venstrekant, mens Harrison befinner seg der ??
Vi har ingen på høyrekant, kun Dallas når han kommer.......merkelig

Sikkert et Bielsatrekk, dårlig høyreback på Stoke?
MOT

Hallgeir *

Dallas  ;D
Super Leeds since 1968

Cannavaro

JAAAAAAAA
nyyyyyyydelig DALLAS og Pablo da !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

For et løp av Dallas.....
MOT

Hallgeir *

For et løp av Dallas.....

Utrolig fint angrep med klinisk avslutning av Dallas.
Super Leeds since 1968

Johnnyj

Noen som vet om en stream til denne kampen eller om den går på LUTV?
TV-en streiket dessverre i går :(

https://footybite.com/football/stoke-city-vs-leeds-united-live-stream/
Ingen av de lenkene fungerte, dessverre.


Men mål da!  :D
Fryktelig nervepirrende å følge kampen på Live score.

Gordon McUseless

Fyttegrisen for et kongemål. Ã…rets så langt. Tiki taka og dett var dett. 8)

Cannavaro

Pablo med nydelig pasning til Dallas før målet, og nå ser jeg Harrison er flyttet over til høyre.  Bielsa ordnet slik at Dallas fikk nok rom på høyresiden med taktikken sin.....nice !!
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Digg avslutningen på omgangen! Vi leder fullt fortjent til pause, men omgangen har vært ganske dau og kjedelig. Lukter poeng nå!

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Dette virker lovende, foreløpig. Leeds leder, og Wednesday og Fulham ligger under. Men, det er en omgang igjen, og mye kan ennå skje.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kilgallon

Dette ser veldig bra ut! Vi spiller med utrolig stor autoritet. Vi tillater at Stoke har ballen en hel del, men vi gir absolutt ingen ting vekk defensivt.
Og målet er jo pure class 8)

leedslife

Synes vi står bedre i kampene enn i fjor. Langt mer solid.
Når man i tillegg har en slik smørbrød liste på benken også så ser dette veldig lovende ut.

Dallas... tror Ayling skal fpkusere på å pusse sko og varme benken

Kato

Vi spiller en fotball jeg aldri før har sett med Leeds. Så god kontroll, så trygg med ball. Knapt målsjanser mot. Bare venter på at vi skal score. Helt overbevist om at Ben White er den beste stopperen i championship.
 

Killa

Og den siste halvtimen kommer Eddie og Costa til å rive Stoke i småfiller....

Gordon McUseless

Ã… se Dallas på høyre backen i år, føles som vi har fått inn få en ny klassespiller i troppen.

HåvardK

Vi spiller en fotball jeg aldri før har sett med Leeds. Så god kontroll, så trygg med ball. Knapt målsjanser mot. Bare venter på at vi skal score. Helt overbevist om at Ben White er den beste stopperen i championship.
Nesten så han "driver en annen idrett utpå der", som du gjentatte ganger sa om Pontus for to sesonger siden.

GeirO

Bananskall. Taper vi denne så har vi ikke tatt et skritt siden fjorårssesongen, vinner vi så kan ingenting stoppe oss. Så viktig er denne kanpen for meg.

Absolutt et bananskall. Også med tanke på at Stoke har prestert bedre enn poengsankingen så langt. De vil være svært motiverte for å slå tilbake i dag mot Leeds. En seier for hjemmelaget vil gjøre at de kan begynne å se oppover på tabellen og få inn større selvtillit i laget. Det er klassisk Leeds å tape denne kampen. Vi gjorde det sist i januar - et 2-1 tap der Pontus fikk rødt kort. Da var Stoke i elendig form. Gjentar historien seg? Vi har sett svært solide ut bakover i åpent spill, men er frynsete på dødballer i mot. Dette blir nøkkelen i dagens kamp. At vi produserer en god del sjanser og vil score mål har jeg tro på. Men er vi effektive nok?

Jeg spår et 2-1 tap etter at vi har ledet 1-0.

auren, lett nervøs.

Da leder vi 1-0, da gjenstår bare Stokes to mål, så får du riktig tips..... :o
MOT

Hallgeir *

Vi har unngått frispark i farlige posisjoner og cornere mot.

Det er det jeg frykter mest.

Meget fornøyd med omgangen. Stoke fikk spille ball ei stund til å begynne med, men etter det har vi vel stort sett hatt kontroll på kampen.
Super Leeds since 1968

HåvardK

Ã… se Dallas på høyre backen i år, føles som vi har fått inn få en ny klassespiller i troppen.
Han er jo helt enorm offensivt. Defensivt har han slurvet litt i dag; bl a da han holdt motspiller i armen da han ble passert. Men med de løpene fremover glemmer vi fort det.

Cannavaro

Ã… se Dallas på høyre backen i år, føles som vi har fått inn få en ny klassespiller i troppen.
Det er forfriskende å se egentlig.  Det er så altfor mange Leeds fans som hadde avskrevet Dallas tidligere, han kommer nok bedre til sin rett som back, god fysikk og løpsstyrke, samt at han blir bedre og bedre til å posisjonere seg.  God spiller for oss hittil i denne sesongen  ;)
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Bananskall. Taper vi denne så har vi ikke tatt et skritt siden fjorårssesongen, vinner vi så kan ingenting stoppe oss. Så viktig er denne kanpen for meg.

Absolutt et bananskall. Også med tanke på at Stoke har prestert bedre enn poengsankingen så langt. De vil være svært motiverte for å slå tilbake i dag mot Leeds. En seier for hjemmelaget vil gjøre at de kan begynne å se oppover på tabellen og få inn større selvtillit i laget. Det er klassisk Leeds å tape denne kampen. Vi gjorde det sist i januar - et 2-1 tap der Pontus fikk rødt kort. Da var Stoke i elendig form. Gjentar historien seg? Vi har sett svært solide ut bakover i åpent spill, men er frynsete på dødballer i mot. Dette blir nøkkelen i dagens kamp. At vi produserer en god del sjanser og vil score mål har jeg tro på. Men er vi effektive nok?

Jeg spår et 2-1 tap etter at vi har ledet 1-0.

auren, lett nervøs.

Da leder vi 1-0, da gjenstår bare Stokes to mål, så får du riktig tips..... :o
Med mindre vi får se total forvandling av Stoke i 2. omgang, tror jeg ikke at vi får 2 mål i mot. At de kan klore inn 1 mål, og ødelegge moroa for oss, kan godt skje.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Vi spiller en fotball jeg aldri før har sett med Leeds. Så god kontroll, så trygg med ball. Knapt målsjanser mot. Bare venter på at vi skal score. Helt overbevist om at Ben White er den beste stopperen i championship.

Og enda mer imponerende er det når vi vet at White aldri hadde spilt en ligakamp i de to øverste divisjonene før årets sesong.
MOT

Hallgeir *

Ã… se Dallas på høyre backen i år, føles som vi har fått inn få en ny klassespiller i troppen.
Det er forfriskende å se egentlig.  Det er så altfor mange Leeds fans som hadde avskrevet Dallas tidligere, han kommer nok bedre til sin rett som back, god fysikk og løpsstyrke, samt at han blir bedre og bedre til å posisjonere seg.  God spiller for oss hittil i denne sesongen  ;)

Ikke bare avskrevet, men han fikk så hatten passet fra mange og skulle fjernes fra klubben, og det er bare to sesonger siden.

Heldigvis har han motbevist de fleste.
Super Leeds since 1968

GeirO

Backenes dag i dag, yesss!!!!
MOT

Hallgeir *

Jada, Alioski.
Super Leeds since 1968

Cannavaro

JAAAAAAA ALIOSKIIIIII

nydelig forarbeid
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Den farlige 2-0 ledelsen så tidlig i 2. omgang? Vel, pytt. Får ta den i mot ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kilgallon

Prøv å se det one-pass spill vi har ved de to mål vi har scoret i dag. Det er så vanvittig flott!!