Skrevet av Emne: Kamp: vs Stoke City @ Bet365 Stadium, lørdag 24/8-19 kl 16.00 på Viasport 2  (Lest 21347 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oddball

"getting 45 mins suggests Struijk is on the bench if cooper is not fit."
Er ikke Strujik utlånt???
Nei, han er i klubben.
Ja seff, Blanda med Rafa Mujica som gikk på lån...
 

Kickthemdown

Bananskall. Taper vi denne så har vi ikke tatt et skritt siden fjorårssesongen, vinner vi så kan ingenting stoppe oss. Så viktig er denne kanpen for meg.

RoarG

Bananskall. Taper vi denne så har vi ikke tatt et skritt siden fjorårssesongen, vinner vi så kan ingenting stoppe oss. Så viktig er denne kanpen for meg.
Det deles ut 3 poeng i denne kampen, som i de 41 neste.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Allanclarke

Bananskall. Taper vi denne så har vi ikke tatt et skritt siden fjorårssesongen, vinner vi så kan ingenting stoppe oss. Så viktig er denne kanpen for meg.
En kamp kan ikke definere sesongen. Stoke er tippet høyt opp så tror de ligger kunstig langt nede. Håper selvsagt på 3 poeng, men 1 poeng er ikke krise. Ikke tap heller. Er 41 kamper igjen etter denne. Marginene i fotball er ekstremt små. Hadde Brentford scoret istedenfor å skyte i stanga på onsdag, kunne den fort endt med 0-1 tap. Men ser ikke pent ut skulle vi tape idag mot ``bunnlaget``. Men i Championship kan alt skje. Men krysser fingrene for 3 poeng, og tror at at vi har lært litt av forrige kamp mot Stoke hvor vi tapte 2-1. MOT

auren

Bananskall. Taper vi denne så har vi ikke tatt et skritt siden fjorårssesongen, vinner vi så kan ingenting stoppe oss. Så viktig er denne kanpen for meg.

Absolutt et bananskall. Også med tanke på at Stoke har prestert bedre enn poengsankingen så langt. De vil være svært motiverte for å slå tilbake i dag mot Leeds. En seier for hjemmelaget vil gjøre at de kan begynne å se oppover på tabellen og få inn større selvtillit i laget. Det er klassisk Leeds å tape denne kampen. Vi gjorde det sist i januar - et 2-1 tap der Pontus fikk rødt kort. Da var Stoke i elendig form. Gjentar historien seg? Vi har sett svært solide ut bakover i åpent spill, men er frynsete på dødballer i mot. Dette blir nøkkelen i dagens kamp. At vi produserer en god del sjanser og vil score mål har jeg tro på. Men er vi effektive nok?

Jeg spår et 2-1 tap etter at vi har ledet 1-0.

auren, lett nervøs.
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Enig, denne kampen definerer ikke sesongen til Leeds.  Faktisk er det en veldig vanskelig bortekamp, Stoke er tradisjonelt gode på hjemmebane, og nå er laget deres under press, de MÃ… ha poeng.  Trøbbelet til Nathan Jones i Stoke har vært at spillerne i klubben ikke har vært sultne nok, og at det mulig eksisterer for dårlig klubb følelse der, eller tilhørighet.  Vel, om vi konsentrerer oss om oss sjæl og gjør vår Bielsa lærdom så skal vi gi Stoke problemer uansett.  Spent på om Coops starter idag.......
Vi skal uansett henge med her og bør få med oss en uavgjort minst.  Hyggelig med tre kamper uten baklengs, håper det fortsetter for Kiko idag.  Har mest tro på 1-1 her eller en knepen 2-1 til oss  ;)
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Enig, denne kampen definerer ikke sesongen til Leeds.  Faktisk er det en veldig vanskelig bortekamp, Stoke er tradisjonelt gode på hjemmebane, og nå er laget deres under press, de MÃ… ha poeng.  Trøbbelet til Nathan Jones i Stoke har vært at spillerne i klubben ikke har vært sultne nok, og at det mulig eksisterer for dårlig klubb følelse der, eller tilhørighet.  Vel, om vi konsentrerer oss om oss sjæl og gjør vår Bielsa lærdom så skal vi gi Stoke problemer uansett.  Spent på om Coops starter idag.......
Vi skal uansett henge med her og bør få med oss en uavgjort minst.  Hyggelig med tre kamper uten baklengs, håper det fortsetter for Kiko idag.  Har mest tro på 1-1 her eller en knepen 2-1 til oss  ;)
Enig. Bare 1/3 sannsynlighet for seier. Så, ikke-seier =/= bananskall. Det er vanlig for lag ikke å vinne.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Ikke utenkelig at Bielsa går for 3 stoppere i dag, ettersom Stoke spilte med to spisser i forrige kamp. Ser da for meg dette laget om Cooper er friskmeldt:

Kiko - White, Phillips, Cooper - Shackleton, Forshaw, Klich, Alioski - Pablo, Bamford, Harrison

Selv om jeg tenker å hvile Pablo, så starter han nok. Han får nok sin etterlengtet hvile når vi igjen møter Stoke i midtukas cup-kamp. Er ikke Cooper klar, så blir det Berardi som tar hans plass.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Johnnyj

Noen som vet om en stream til denne kampen eller om den går på LUTV?
TV-en streiket dessverre i går :(

Bromancer

Berardi og Alioski i forsvaret i dag gir meg angst. Håper jeg ikke har noe å frykte.

Annesj

Berardi og Alioski i forsvaret i dag gir meg angst. Håper jeg ikke har noe å frykte.

Du er ikke aleine. Håper berra har fjorårsform idag ikke mer a det han viste sist kamp.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Berardi og Alioski i forsvaret i dag gir meg angst. Håper jeg ikke har noe å frykte.
Dette laguttaket tar jeg med knusende ro. Har hurtigtogene Costa og Nketiah på benken, slik at vi kan sette inn nådestøtet i 2. omgang når Stoke har løpt fra seg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ankerjon15

På vei til minstesønn for å forhåpentlig se en god kamp og 3. viktige poeng. Come on Leeds. ;D ;D ;D

auren

Jeg har psyket meg ned og er godt fornøyd med poeng i dag. Forventer oss til å lede an kampen spillemessig som vanlig, så gjelder det bare å være effektive. Bambi putter 1 eller 2 i dag?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Borgegb

Noen som vet om en stream til denne kampen eller om den går på LUTV?
TV-en streiket dessverre i går :(

https://footybite.com/football/stoke-city-vs-leeds-united-live-stream/

karaba

Berardi og Alioski i forsvaret i dag gir meg angst. Håper jeg ikke har noe å frykte.
Dette laguttaket tar jeg med knusende ro. Har hurtigtogene Costa og Nketiah på benken, slik at vi kan sette inn nådestøtet i 2. omgang når Stoke har løpt fra seg.
Problemet er jo at vi fort slipper inn et par mål. Må være det laveste forsvaret i ligaen. Holder vi unna på dødballer og hode kaldt (Berardi ) så har vi en sterk benk!


Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

Berardi og Alioski i forsvaret i dag gir meg angst. Håper jeg ikke har noe å frykte.
Dette laguttaket tar jeg med knusende ro. Har hurtigtogene Costa og Nketiah på benken, slik at vi kan sette inn nådestøtet i 2. omgang når Stoke har løpt fra seg.
Problemet er jo at vi fort slipper inn et par mål. Må være det laveste forsvaret i ligaen. Holder vi unna på dødballer og hode kaldt (Berardi ) så har vi en sterk benk!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi har sluppet inn 2 mål på 4 kamper. Forstår ikke denne engstelsen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

karaba

Berardi og Alioski i forsvaret i dag gir meg angst. Håper jeg ikke har noe å frykte.
Dette laguttaket tar jeg med knusende ro. Har hurtigtogene Costa og Nketiah på benken, slik at vi kan sette inn nådestøtet i 2. omgang når Stoke har løpt fra seg.
Problemet er jo at vi fort slipper inn et par mål. Må være det laveste forsvaret i ligaen. Holder vi unna på dødballer og hode kaldt (Berardi ) så har vi en sterk benk!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi har sluppet inn 2 mål på 4 kamper. Forstår ikke denne engstelsen.
Men da har Cooper spilt


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallgeir *

Vet ikke hvorfor, men jeg har en litt uggen magefølelse for utfallet av denne kampen.
Super Leeds since 1968

RoarG

Vet ikke hvorfor, men jeg har en litt uggen magefølelse for utfallet av denne kampen.
Vel, vi må jo tape en kamp før eller siden. Alle tap føles ugne.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Vet ikke hvorfor, men jeg har en litt uggen magefølelse for utfallet av denne kampen.
Det har jeg foran alle Leedsmatcher, selv ligacupmatcher mot Newport......
MOT

kilgallon

Vet ikke hvorfor, men jeg har en litt uggen magefølelse for utfallet av denne kampen.
Samme her. Stoke er helt sikkert bedre enn tabellen viser. De har også startet kampen med stor aggressivitet.

Gordon McUseless

Når jeg så Berardi og Allioski i startoppstillingen, samt at hverken Costa eller Eddy var der, så sank optimismen en del.

Hallgeir *

Vet ikke hvorfor, men jeg har en litt uggen magefølelse for utfallet av denne kampen.
Det har jeg foran alle Leedsmatcher, selv ligacupmatcher mot Newport......

Var svært rolig foran kampen mot Wigan, så sikker at jeg hadde Leeds-seier på oddskupongen.

Ikke sånn nå.
Super Leeds since 1968

Cannavaro

Savner en ren høyrekant foreløpig - Pablo er mer indreløper, skal han og Klich veksle på høyrekanten ??
MFLU - Miracles For Leeds United

Joe Jordan

Oj, dobbeltsjanse!


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Joe Jordan

Leeds tatt helt over nå, etter en forsiktig åpning.



Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

kilgallon

“Hernandez is pulling the strings” og så styrer vi kampen :)

Hallgeir *

Både Berardi og Phillips har bandasje rundt høyre hånd/håndledd.

Har det vært en intern fight mellom dem?  ;)
Super Leeds since 1968

karaba

White må jo være årets scoop


Sent from my iPhone using Tapatalk