Skrevet av Emne: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2  (Lest 72915 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Hvorfor er vi så svake på rundt 20 meters hold? Enten skyter vi over eller så slår vi ballen i motstanders bein. Håper på forbedring her.
MOT

asbfjell

Det er en nytelse å se Ben White spille fotball i Leeds-drakt.
Du verden så mye penger Brighton kommer til å tjene på den gutten!

leedslife

Alioski og Ayling har vært helt grusomme. Ellers masse elendige valg på Wednesdays halvdel.

Kvaliteten er helt totalt fraværende.
Men ikke overraskende at de sliter under slike forhold som idag.

Cannavaro

Det vi fremviser fremover på banen er syltynt foreløpig....35 min
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

Selv to mot en scorer vi ikke....
MOT

Hallgeir *

Her er vi på skuddhold uten SW-spillere foran ballen, men kløner det til med en pasning til siden og følgende ballmiss.  ::)
Super Leeds since 1968

Kato

Ben White med en klasseforsering forbi ledd. Ender selvfølgelig med elendig av Alioski.
 

GeirO

Stort sett er det Alioskis balltap som skaper sjanser for SW
MOT

karaba

Alioski og Harrison treffer alt for sjelden på innleggene sine. Må være frustrende å være ensom spiss med så dårlig kvalitet på pasningene du får servert


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Fantastisk redning av Casilla
 

leedslife

for en redning av westwood

Cannavaro

Fantastisk redning av Casilla
Ja greit det og pluss i margen, men hvorfor får Fletcher et hav av tid til å ta ned ball, forsere og skyte ??? Ayling er altfor puslete der....

...og Bamford ja....nære
MFLU - Miracles For Leeds United

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Fantastisk innlegg av harrison. Fantastisk redning av westwood

Hallgeir *

for en redning av westwood

Jeg var sikker på at den gikk inn.  :(
Super Leeds since 1968

auren

0-0. Pause. Jevn og tett kamp. Kiko, White og Phillips meget gode. Harrison med en magisk pasning til Bamford på tampen. God heading men verdensklasse-redning av Westwood. En OK+ omgang.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Neo

Trøsten får være at vi har mye å gå på.....
Håper jeg.


bmoen

Ser ut som et bunnoppgjør og ikke toppoppgjør. Svake greier.
BMo - Leeds-fan siden 1964

lojosang

Fantastisk redning av Casilla
Ja greit det og pluss i margen, men hvorfor får Fletcher et hav av tid til å ta ned ball, forsere og skyte ??? Ayling er altfor puslete der....

...og Bamford ja....nære
Den pasningen fra Harrison viser hvor lite peiling jeg har på fotball som ville betale for å bli kvitt ham etter en kamp i fjor. :)

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

leedslife

Glad for at vi ikke ligger under. Skulle holdt hardt å fått poeng da.
Vi måtte til 45 min før det ble en sjanse for vår del.
Det er vel stort sett Ben White hos oss som mestrer kunsten å spille på dårlig bane..
Pasninger går jo i hytt og pine utpå der. Skal vi vinne må vi opp mange hakk i kvalitet.



jaho

for en redning av westwood

Jeg var sikker på at den gikk inn.  :(

Var faktisk oppe av stolen...men datt hardt ned igjen.. :(

Kato

Kan ikke erindre et godt touch på ballen av Alioski.
 

gulle

Ser kampen på skurkelink uten lyd.
Svak kamp, vi ser litt kjappere ut mot slutten av omgangen, enorm sjanse til Bamford på slutten..
Sjansen til seier her viss vi holder oppe tempo, vi er kvikkere en dem, de er større enn oss
Nå rykker vi opp! Jasederja

jaho

Glad for at vi ikke ligger under. Skulle holdt hardt å fått poeng da.
Vi måtte til 45 min før det ble en sjanse for vår del.
Det er vel stort sett Ben White hos oss som mestrer kunsten å spille på dårlig bane..
Pasninger går jo i hytt og pine utpå der. Skal vi vinne må vi opp mange hakk i kvalitet.

ja, mye surr på siste tredjedel.. presisjon ligger på 77 %, usikker på hva vi pleier..men ikke hakkende gæli ellers, mye rom på midten, er det litt friskere takter av Costa også, får ihvertfall mer plass når han i dag ligger litt lenger inn i banen..

jaho

Kan ikke erindre et godt touch på ballen av Alioski.

enig, mister mange gode overganger på for dårlig første-touch..

Hallgeir *

Kan ikke erindre et godt touch på ballen av Alioski.

Jo, "kippen" som Bamford headet mot mål helt på slutten.

Men ellers var det ikke all verden, nei.
Super Leeds since 1968

leedslife

Glad for at vi ikke ligger under. Skulle holdt hardt å fått poeng da.
Vi måtte til 45 min før det ble en sjanse for vår del.
Det er vel stort sett Ben White hos oss som mestrer kunsten å spille på dårlig bane..
Pasninger går jo i hytt og pine utpå der. Skal vi vinne må vi opp mange hakk i kvalitet.

ja, mye surr på siste tredjedel.. presisjon ligger på 77 %, usikker på hva vi pleier..men ikke hakkende gæli ellers, mye rom på midten, er det litt friskere takter av Costa også, får ihvertfall mer plass når han i dag ligger litt lenger inn i banen..

De er store og tunge. Gult kort i tillegg på han 8éren dems. Under bedre spilleforhold burde vi uppet tempo og presisjon i andre og det hadde kommet muligheter i andre omgang. De henger ikke alltid med, men tror ikke det er dagen i dag.
Tror det er vanskelig å spille posession utpå der.

0-1 på en dødball hadde gjort for meg

HåvardK

Skjønner ikke alt det negative her. Costa har vært positiv, til dels Harrison også. Vi har tydeligvis trent på dødballer, og prøver å være mer direkte framover. Baneforholdene må ta sin del av skylden for varierende presisjon.
Eddie inn!

Kato

Kan ikke erindre et godt touch på ballen av Alioski.

Jo, "kippen" som Bamford headet mot mål helt på slutten.

Men ellers var det ikke all verden, nei.

Var ikke det Jack Harrison?
 

HåvardK

Glad for at vi ikke ligger under. Skulle holdt hardt å fått poeng da.
Vi måtte til 45 min før det ble en sjanse for vår del.
Det er vel stort sett Ben White hos oss som mestrer kunsten å spille på dårlig bane..
Pasninger går jo i hytt og pine utpå der. Skal vi vinne må vi opp mange hakk i kvalitet.

ja, mye surr på siste tredjedel.. presisjon ligger på 77 %, usikker på hva vi pleier..men ikke hakkende gæli ellers, mye rom på midten, er det litt friskere takter av Costa også, får ihvertfall mer plass når han i dag ligger litt lenger inn i banen..

De er store og tunge. Gult kort i tillegg på han 8éren dems. Under bedre spilleforhold burde vi uppet tempo og presisjon i andre og det hadde kommet muligheter i andre omgang. De henger ikke alltid med, men tror ikke det er dagen i dag.
Tror det er vanskelig å spille posession utpå der.

0-1 på en dødball hadde gjort for meg
+1

leedslife

Vanvittig svakt av White.
Helt unødvendig. Gir vi vekk for mange slike muligheter da scorer de.