Skrevet av Emne: Kamp: vs Middlesbrough@ Riverside Stadium, onsdag 26/02-20, kl.20.45 på LUTV  (Lest 36690 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

leedslife

Fulham skal inn i et ganske hissig kampprogram nå snart. De bør vinne hjemme mot Preston til helgen.

Bromancer

Gratulerer med 3 poeng folkens  :D

Cannavaro

Jadda 3 poeng !!! On to the next one.....
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Mitrovic med scoring 24 sekunder før slutt. Bittert!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Smudge

Tenk at vi har Bamford!! Den mest inkompetente spissen i Leeds historie. Helt ubrukelig igjen

RoarG

Har vi blitt kongene av 1-0? Hyggelig å vinne 3 på rad, men jeg ønsker meg noe klarere marginer. Bamford må begynne å score på sjansene sine. Det er jobben hans som spiss. Håper Phillips er klar til helga.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Mitrovic med scoring 24 sekunder før slutt. Bittert!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fantastisk spiller. Hadde hatt 100 mål hadde han spilt for oss. Men drit i fulham. Må gjøre jobben selv vi. Og vi er på god vei. Tåler å vinne på dårlige dager og


Sent from my iPhone using Tapatalk

karaba

Har vi blitt kongene av 1-0? Hyggelig å vinne 3 på rad, men jeg ønsker meg noe klarere marginer. Bamford må begynne å score på sjansene sine. Det er jobben hans som spiss. Håper Phillips er klar til helga.
Bamford er jo den minst målfarlige spissen i hele Championship viser statestikken. Vi hadde vært klare for opprykk hadde vi hatt en topp spiss


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bromancer

Mitrovic med scoring 24 sekunder før slutt. Bittert!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jepp, men det var vel ikke mange sekundene igjen av 1 omgang da Klich putta heller  ;)

baste

Hvorfor gjør ikke Bielsa bytter på slutten, rive opp spillet, hale ut tiden..?
Selvsagt vanskelig å få støtte, når vi får 3 poeng.. men æ e bare så jævla uenig. De som sitter på benken må jo snart gi opp. De kommer jo ikke innpå, uansett hva som skjer på banen. På sikt, så taper Leeds på det, trur æ

Deilig med 3 poeng. Synd at Fulham klarte å dra i land seieren.. men de viser svakheter.. vi tar en av topp 2


MOT
« Siste redigering: Februar 26, 2020, 22:52:23 av baste »

karaba

Mitrovic med scoring 24 sekunder før slutt. Bittert!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jepp, men det var vel ikke mange sekundene igjen av 1 omgang da Klich putta heller  ;)
Er vel litt forskjell på første og andre omgang kanskje


Sent from my iPhone using Tapatalk

Blank_File

Merkelig kamp, men fint å vinne en dag der vi er egentlig er nokså dårlige. Heldigvis syns jeg Boro var såpass dårlige at jeg blei ikke skikkelig nervøs.

3 poeng alt som teller nå. Jeg håper veldig at vi får gang på Augustin og at det ikke er noe leit som gjør at han ikke er med.

Perik

Blir helt svett av dette! Følte aldri vi hadde kontroll denne kampen, men kan like at vi er litt mer kynisk og holder nullen tredje kamp på rad.
Boro holder stø kurs mot nedrykk da, alle de tre i bunnen tok vel tre poeng denne runden.

Forever Whites

9 poeng på de 3 siste.  3-0 i målforskjell!  Vi er på vei!  ;D
Medlem 94237

Eriksen55

3 poeng. Det er det viktigste!

Men det var svakt i dag, mange under forventet nivå. White ikke god nok som 4'er. Det forsøket må avsluttes pronte! Harrison er som en understimulert bikkje som løper rundt seg selv, Pablo er kongen av brudd i mot, Costa fra helt konge til en lat Norsk 7 divisjonsspiller og Bamford fortsetter å bomme. Boro heldigvis totalt ute av form. Det er skjørt og vi sliter big time offensivt.

Sliter med å forstå hvorfor ikke de to siste byttene blir brukt. Ikke engang på overtid for å dra ut tid.  Men vi vinner, så da spiller det liten rolle.....

Kiko, Ayling, Berardi, Cooper, Dallas og Klich var i min bok eneste som leverte til godkjent. Costa til tider god, men varierer voldsomt! Skeptisk til at Pablo er i stand til noe særlig mer enn 1 kamp i uka..på lørdag starter han sin tredje...ny hamstring skade snart?
« Siste redigering: Februar 26, 2020, 22:58:12 av Leeds - 1919 »

eros

Leeds blir litt kjempet ut av stilen mot et lag som spiller på fysikk og å ødelegge for et spillende Leeds. Gudskjelov får vi målet i 1. Omg. Hvis ikke kunne dette sett mye styggere ut i sluttminuttene enn det faktisk gjorde.


Sent from my iPhone using Tapatalk

stian

Spørs om ikke Leeds-Fulham i mars kan bli en ren opprykksfinale.

berlin

Jepp jepp. Må si oss fornøyd. 3dje seier på rad.  :)

Bring on Hull. Det blir som mot Boro, et lag totalt ute av form ( de solgte seg vel ut av form kanskje? Bowen, Grosicki, og utfryste Henriksen). Her gjelder det nok å være disiplinert, forhåpentligvis er Phillips tilbake?

Seier mot Hull, og 6 hjemmekamper og 4 bortekamper igjen. Da ligger vi godt an! Eller? Forresten, og dessverre: Vi er fullt i stand til "Falling apart again". Jeg misliker sterkt forøvrig at det tukles med låten til et av mine favorittband. Arrrgh!


leedslife

3 poeng. Det er det viktigste!

Men det var svakt i dag, mange under forventet nivå. White ikke god nok som 4'er. Det forsøket må avsluttes pronte! Harrison er som en under stimulert bikkje som løper rundt seg selv, Pablo er kongen av brudd i mot, Costa fra helt konge til en lat Norsk 7 divisjonsspiller og Bamford fortsetter å bomme. Boro heldigvis totalt ute av form. Det er skjørt og vi sliter big time offensivt.

Sliter med å forstå hvorfor ikke de to siste byttene blir brukt. Men vi vinner, så da spiller det liten rolle!

Kiko, Ayling, Berardi, Cooper, Dallas og Klich var i min bok eneste som leverte til godkjent. Costa til tider god, men varierer voldsomt! Skeptisk til at Pablo er i stand til noe særlig mer enn 1 kamp i uka..på lørdag starter han sin tredje...ny hamstring skade snart?

Ligger nok mye her.

Men på kjent vis så scorer vi jo pga han. Er jo ingen andre spillere i stallen som har det i seg.
Du ser jo selv med harrison f.eks.
Det er jo ofte en pine å se så utrolig lite spillerforståelse i en så teknisk og slepen kropp.

Kato

Casilla 7 - Stødigere enn jeg har sett han på lenge.
Ayling 7 - Alltid mer med fremover på den siden TV-kameraene er. Stødig uten å være brilliant.
Cooper 8 - Viktig og god i lufta når Boro slår langt. Stødig kamp.
Berardi 7 - Greit, men ikke helt trygg når han har ballen. En kamikaze-takling.
Dallas 7 - Stødig god kamp. Viktig spiller i 11èren.
White 6 - Ute av posisjon, driftet ut og inn av kampen. Ikke i nærheten av å være skjerm som Phillips.
Klich 9 MOM - Synes han er fantastisk. Løper, takler, vinner dueller, løper enda mer,....Og blir matchvinner.
Costa 6 - Skuffer igjen. Mye involvert i perioder, men blir altfor lite ut av det. En nydelig stikker berger sekseren.
Bamford 5 - Scorer ikke, uansett hvor store sjanser han får. Kan jobbe så hardt han vil, men det hjelper lite når spissen ikke scorer.
Harrison 6 - Bruker altfor lang tid med ball. Endel juniorfære, men mye involvert.
Hernandez 6 - Ett poeng for assist. Mye involvert, men veldig upresis.
Shackleton 6 -Jobber godt og bryter opp spillet.

leedslife

Viktigste er at Phillips er tilbake mot Hull. White blir nok en god PL stopper på sikt, men noe DM blir han aldri. Det var skrale greier.

Har troa på 3 poenger der. Hull tja.. Pennington baki der. Da er det gode muligheter. Ville nok brukt mye tid på analysene av han. Er jo svakheter og taktiske feil like lang Titanic m ekstramateriale.
Tror også det er gode muligheter for at Preston kan ta med seg noe fra Fulham.

Cherry

Tar 1-0 alle kamper....  ;D
Svak kamp ja, men 3 poeng!!!
Championship er slik, uforutsigbar og knallhard. Vi er ikke gode i dag, men vinner.

Det er direkte svakt taktisk av Bielsa og bruke White som anker på midten...det funker ikke, og dette var 4.kamp det blir forsøkt. At ikke byttene blir benyttet er også uforståelig...mest frustrerende for de på benk.

Ja,ja.... bring on Hull 8) ;)
« Siste redigering: Februar 26, 2020, 23:07:56 av Cherry »
 

berlin

Mitrovic med scoring 24 sekunder før slutt. Bittert!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fantastisk spiller. Hadde hatt 100 mål hadde han spilt for oss. Men drit i fulham. Må gjøre jobben selv vi. Og vi er på god vei. Tåler å vinne på dårlige dager og


Sent from my iPhone using Tapatalk

Helt enig i det. Men husk at vi lå godt an etter runde 42 ifjor. Vi er definitivt kapable til "blow it again".
Det som kan redde oss denne sesongen, er at hovedutfordrerne Forest, Fulham og Brentford er (minst) like troendes til å rote borte masse poeng. Så jeg spår at dette året går 2 lag opp med relativt lav sluttpoengsum.

Leeds etter 35 runder denne sesong: 65 p og 50-30 i måldiff.
Leeds etter 35 runder forrige sesong: 67 p og 59-38 i måldiff.

GeirO

Skjønner ikke det med at en spiss må score mange mål. Det viktigste er jo at laget vinner, og hvis spissen bidrar til det er han god nok. Samma hvem som scorer.

Mener jeg og Bielsa (tror jeg).

leedslife

Tar 1-0 alle kamper.... >:(
Svak kamp ja, men 3 poeng!!!
Championship er slik, uforutsigbar og knallhard. Vi er ikke gode i dag, men vinner.

Det er direkte svakt taktisk av Bielsa og bruke White som anker på midten...det funker ikke, og dette var 4.kamp det blir forsøkt. At det ikke byttene blir benyttet er også uforståelig...mest frustrerende for de på benk.

Ja,ja.... bring on Hull 8) ;)

Kom over twitter at han leverte en treffsikkerhet på 64% på pasninger, White.
Urovekkende svakt hvis det stemmer. I tillegg kommer posisjonering og energi feks i tillegg.
Det var en fryktelig forestilling.
Tror ikke vi slipper unna såpass billig utover vinter/vår igjen hvis det ikke rettes opp i asap.

Blank_File



Casilla 7 - Stødigere enn jeg har sett han på lenge.
Ayling 7 - Alltid mer med fremover på den siden TV-kameraene er. Stødig uten å være brilliant.
Cooper 8 - Viktig og god i lufta når Boro slår langt. Stødig kamp.
Berardi 7 - Greit, men ikke helt trygg når han har ballen. En kamikaze-takling.
Dallas 7 - Stødig god kamp. Viktig spiller i 11èren.
White 6 - Ute av posisjon, driftet ut og inn av kampen. Ikke i nærheten av å være skjerm som Phillips.
Klich 9 MOM - Synes han er fantastisk. Løper, takler, vinner dueller, løper enda mer,....Og blir matchvinner.
Costa 6 - Skuffer igjen. Mye involvert i perioder, men blir altfor lite ut av det. En nydelig stikker berger sekseren.
Bamford 5 - Scorer ikke, uansett hvor store sjanser han får. Kan jobbe så hardt han vil, men det hjelper lite når spissen ikke scorer.
Harrison 6 - Bruker altfor lang tid med ball. Endel juniorfære, men mye involvert.
Hernandez 6 - Ett poeng for assist. Mye involvert, men veldig upresis.
Shackleton 6 -Jobber godt og bryter opp spillet.

Nesten enig. Et poeng opp på Dallas. Syns han var knallgod i dag igjen og er for tiden vår klart beste venstreback.

Syns Costa også kanskje burde vært et hakk opp. Enig i at det blir for lite ut av det, men de raidene han setter inn av og til er det kvalitet på.

Og Harrison et hakk ned. Han skal ikke ha for noe annet enn innsatsen i dag. Hvis det blir lite av Costa i dag, så blei det null niks av det Harrison foretok seg. Man blir så frustrert av han også. Teknisk brillianse, men så mye dårlige valg og ingenting enn kortpasningene hans ble noe av i dag. Jeg kan ikke skjønne at han kan få spilletid for oss i PL.

Spørsmålet jeg stiller meg er om Bielsastilen tar sluttproduktet fra spillerne? Det er liksom så vanskelig å tenke seg når man ser hvor gode vi er i det oppbyggende spillet.

Blank_File

Skjønner ikke det med at en spiss må score mange mål. Det viktigste er jo at laget vinner, og hvis spissen bidrar til det er han god nok. Samma hvem som scorer.

Mener jeg og Bielsa (tror jeg).
Du har selvfølgelig rett i at det er det viktigste, men vi hadde hatt 10 poeng denne sesongen om Bamford hadde holdt tritt med sin xG. Noe er galt.

berlin

Tar 1-0 alle kamper.... >:(
Svak kamp ja, men 3 poeng!!!
Championship er slik, uforutsigbar og knallhard. Vi er ikke gode i dag, men vinner.

Det er direkte svakt taktisk av Bielsa og bruke White som anker på midten...det funker ikke, og dette var 4.kamp det blir forsøkt. At det ikke byttene blir benyttet er også uforståelig...mest frustrerende for de på benk.

Ja,ja.... bring on Hull 8) ;)

Kanskje i mangel på bedre alternativer? Forshaw er ute. Hvem? En ung og uerfaren spiller? I think not.

Cherry

Skjønner ikke det med at en spiss må score mange mål. Det viktigste er jo at laget vinner, og hvis spissen bidrar til det er han god nok. Samma hvem som scorer.

Mener jeg og Bielsa (tror jeg).

Enig her.
Det er på dager vi mister poeng ( og han misser straffe) at det virkelig savnes en avslutter.  ;)
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan