Skrevet av Emne: Kamp: vs Hull City@ KCOM Stadium, lørdag 29/02-20, kl.13.30 på Viasport 2  (Lest 31859 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Slutt. 0-4. En forventet storseier ble det. Vi går fra «årsverste» 1. omgang til «årsbeste» 2. omgang. Veldig viktig med den tidlige 2-0 ledelsen. Da gav Hull litt opp. Kunne vært 7-0!

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det hadde jeg absolutt ikke forventet, vanskelig bortekamp mot et lag som kjemper for ikke å rykke ned.

Hull er i fritt fall. Ble kunstig holdt i live av Bowen, men da han ble solgt har de jo tapt «alt». Når de i tillegg har mange skader, så forventet jeg en «enkel» seier i dag. Det hjelper godt på med to tidligere scoringer i hver omgang. Da får vi roen. Hull knapt farlige foruten startskuddet og et småfarlig innlegg. 12-2 ca i sjanser?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Vi har venta lenge på denne ketsjupeffekten, men den måtte jo komme...
Eneste dumme i dag er at det er en hel uke til neste kamp :-[
MOT

Kato

Langt bedre andreomgang, vi passerte vel ihvertfall 10% i uttelling.

Spiss hos Leeds, og du har all verdens muligheter til å score masse mål.

Kantspillerne kom vel i lag til 8 store sjanser i dag, sluttproduktet mangler.

Syns Harrison var best hos oss.
 

berlin

Helt OK følelse med en storseier i grunn.  ;D


HåvardK

Langt bedre andreomgang, vi passerte vel ihvertfall 10% i uttelling.

Spiss hos Leeds, og du har all verdens muligheter til å score masse mål.

Kantspillerne kom vel i lag til 8 store sjanser i dag, sluttproduktet mangler.

Syns Harrison var best hos oss.
Forskjellen mtp sluttprodukt fra tidligere kamper, var at de fleste forsøkene gikk på mål. Stangskuddet til Jack var jo klasse.

Eriksen55

Slutt. 0-4. En forventet storseier ble det. Vi går fra «årsverste» 1. omgang til «årsbeste» 2. omgang. Veldig viktig med den tidlige 2-0 ledelsen. Da gav Hull litt opp. Kunne vært 7-0!

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ã…rsverste er jeg enig i. Ã…rsbeste er langt unna. Hull det svakeste og mest giddaslause laget jeg har sett i år. Uansett 4-0 er knall og det bygger selvtillit. 3 poeng det aller viktigste.

Meslier sine bidrag bra, men at han er tryggere enn Kiko er jeg usikker på. Forhåpentligvis finner vi ikke ut av det, men blir nok kamper han blir mer svett av senere.

Syntes det er utrolig at Costa nok engang får spille 90 min. Harrison vidunderlig til tider, men har null overblikk eller spilleforståelse. Pablo med 9 brudd i mot. Mot bedre lag blir vi straffet.

Bakover er vi solide, selv om Phillips hadde en off dag.

Gledelig at Roberts fikk score 2 mål. Skulle gjerne sett Bamford score i dag..ser ut til at han kan trenge det nå.

Satte inn 0-6 på liveoddsen rett før start. Med flaks kunne vi scora over 10 i dag. Faktisk burde det blitt 0-6 minst i dag. Håper dette var en ketchup effekt som holder i 7-8 kamper til. Det holder  :)

Dette ble en fin lørdag!

palle

Helt OK følelse med en storseier i grunn.  ;D

Enig. Det sto til godkjent dette
...ooo, vi vandrar saman...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Bielsa om hva som endret kampen:

Tactical switches - Dallas and Harrison - why?
In the first half we didn’t defend well. We started with one line of four defenders. After we changed to a line of three. Phillips in front of the three. Dallas, Klich and Pablo behind three strikers. Even though it was difficult to manage this shape naturally. After, in the second half, where we talk in the dressing room and the second quick goal helped us.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Deilig kamp. Endelig.

Heller ikke i dag forstår jeg kritikken mot Costa. Kanskje neste lørdag?

stian

Gledelig at Roberts går foran som en kontant målscorer i dag. Fikk veldig gode arbeidsforhold, men avslutningene viste en beslutsomhet som vi ikke har vært bortskjemte med i det siste. Spent på hva Preston kan få til mot Fulham nå.

auren

Kamp: vs Hull City@ KCOM Stadium, lørdag 29/02-20, kl.13.30 på Viasport 2
« Svar #220 på: Februar 29, 2020, 15:41:14 »
Slutt. 0-4. En forventet storseier ble det. Vi går fra «årsverste» 1. omgang til «årsbeste» 2. omgang. Veldig viktig med den tidlige 2-0 ledelsen. Da gav Hull litt opp. Kunne vært 7-0!

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ã…rsverste er jeg enig i. Ã…rsbeste er langt unna. Hull det svakeste og mest giddaslause laget jeg har sett i år.

Var en grunn til at jeg brukte hermetegn. Neppe den dårligste 1. omgangen og neppe den beste 2. omgangen, men det var store kontraster mellom de to omgangene.

Vi må absolutt ikke ta av! Mye å sette fingen på. Hull er et svært dårlig lag. Men i kveld skal vi suge på 4-0 karamellen og tangering av sesongens største seier

auren



Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Fantastisk start på ettermiddagen.  Nå får vi se hvordan de andre konkurentene våre gjør det i sine kamper denne runden.  Og så er det ny cup runde til neste helg!  Blir en spennende vår og forhåpentligvis lykkes vi denne gangen.  :)
Medlem 94237

Bromancer

Fantastisk andreomgang. Herlig å se Roberts sine kontrollerte avslutninger. Holder han seg skadefri blir han enorm for oss.

Gratulerer og god helg folkens, får håpe opprykksrivalene våre ryker på en smell i ettermiddag!

MOT!

lojosang

For noen mål! Utskjelte Costa er vel sentral i oppbyggingen av to av dem. Klich med magiske målgivende.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

baste

Vi har i realiteten 9 poeng å gå på ned til Fulham, grunnet en mye bedre målforskjell.

Utrolig gøy med Leeds førr tia. Roberts bli viktig i innspurten. Bør kanskje få starte, og Bamford komme inn å bryne seg mot ett kjørt forsvar. Han trenger noen scoringer.


Fortsatt god helg, håpe Fulham og Forest snubler litt i dag.


MOT

RoarG

Vi har i realiteten 9 poeng å gå på ned til Fulham, grunnet en mye bedre målforskjell.

Utrolig gøy med Leeds førr tia. Roberts bli viktig i innspurten. Bør kanskje få starte, og Bamford komme inn å bryne seg mot ett kjørt forsvar. Han trenger noen scoringer.


Fortsatt god helg, håpe Fulham og Forest snubler litt i dag.


MOT
Forest spiller først på mandag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Bielsa:

Do you still get excited like the fans?
First of all, I want to tell you we value the result of today, but we know we played against one team that sold their best two players and in addition they had five or six players injured. We have to put our performance in the right place. About your question: at my age maybe I could be more relaxed regarding the consequence of his jobs. The opposite happened. I am very worried what is going to happen. Naturally, I don’t need to worry about what is going to happen, I have to analyse what is going to happen. I always analyse, but I feel harm when something is not going well, even if the analysis is positive.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Måten Roberts leverte på da han kom inn var gledelig.
På første scoringen sin er han så bestemt da pasningen kommer at den ballen skal bare inn.
Nummer to peker han hvor han vil ha ball og det ender i en strålende kontrollert heading.
Det er slik en spiss skal opptre. Håper dette putter  press på Bamford og han kommer ut av det med en mer fandenivoldsk innstilling foran mål.

lojosang

Måten Roberts leverte på da han kom inn var gledelig.
På første scoringen sin er han så bestemt da pasningen kommer at den ballen skal bare inn.
Nummer to peker han hvor han vil ha ball og det ender i en strålende kontrollert heading.
Det er slik en spiss skal opptre. Håper dette putter  press på Bamford og han kommer ut av det med en mer fandenivoldsk innstilling foran mål.
Jeg håper tvert imot det FJERNER en del av presset på Bamford. :D Men strålende avslutninger, ja. Spesielt den siste.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

ingve1960

Hvordan kan folk mene at det er årsverste 1 omg
.apsolutt ikje enig, vi gjør en god og kontrolert omg.

Slutt og leite med lupe etter feil

GeirO

Hvordan kan folk mene at det er årsverste 1 omg
.apsolutt ikje enig, vi gjør en god og kontrolert omg.

Slutt og leite med lupe etter feil
Helt enig, vi var best og hadde full kontroll og ledet. Synes ikke det var så dårlig. Men folks forventninger overgår realitetene av og til.

lojosang

Leeds leverer også sterkt på Twitter

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

GeirO

Deilig kamp. Endelig.

Heller ikke i dag forstår jeg kritikken mot Costa. Kanskje neste lørdag?
Costa var god i dag, alle så det.
Synes generelt Harrison og Costa skaper veldig mye og er nøkkelen bak mye offensivt.
Men ikke umulig at andre hadde greid det like bra.

Buddy

Grei 1.omgang CC på bortebane mot et lag vi ikke digger å møte. Hvor kravstore skal vi bli?
Fantastisk 2.omgang etter litt taktiske endringer, en enorm intensitet og et hav av vakre kombinasjoner.
Vi skal ikke undervurdere betydningen til vingene våre. Som oftest spillbare og hardtarbeidende opp og ned, enormt viktig er det. Manko på treff til noen inni boksen, er ikke kun deres skyld. De utvikler seg positivt, Harrison har gjort det lenge, Costa er på gang. MOT!

leedslife

Grei 1.omgang CC på bortebane mot et lag vi ikke digger å møte. Hvor kravstore skal vi bli?
Fantastisk 2.omgang etter litt taktiske endringer, en enorm intensitet og et hav av vakre kombinasjoner.
Vi skal ikke undervurdere betydningen til vingene våre. Som oftest spillbare og hardtarbeidende opp og ned, enormt viktig er det. Manko på treff til noen inni boksen, er ikke kun deres skyld. De utvikler seg positivt, Harrison har gjort det lenge, Costa er på gang. MOT!

Leggene er gode. Kan sikkert komme av at han nieren gir alt på topp for å skaffe rom til alle andre.

Spøk tilside. Costa har jo vært direkte god siste tiden. Fin assist idag. Litt mer marginer og han kunne hatt 4-5 scoringer lett på siste 4.
To gode  redninger igjen idag

Andersen

Flott 4-0 seier over Hull i dag  ;D meget god 2 . omgang av Leeds laget ! Et par resultater gikk vår vei også, WBA tapte hjemme , og Brentford klarte bare uavgjort  ;D virkelig en koko liga i år , WBA hadde 9 poengs ledelse på oss, nå ligger de kun 1 poeng foran .

auren

Flott 4-0 seier over Hull i dag  ;D meget god 2 . omgang av Leeds laget ! Et par resultater gikk vår vei også, WBA tapte hjemme , og Brentford klarte bare uavgjort  ;D virkelig en koko liga i år , WBA hadde 9 poengs ledelse på oss, nå ligger de kun 1 poeng foran .

WBA har vel ikke hatt mer enn 4-5 poengs ledelse på oss, har de vel?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Flott 4-0 seier over Hull i dag  ;D meget god 2 . omgang av Leeds laget ! Et par resultater gikk vår vei også, WBA tapte hjemme , og Brentford klarte bare uavgjort  ;D virkelig en koko liga i år , WBA hadde 9 poengs ledelse på oss, nå ligger de kun 1 poeng foran .

WBA har vel ikke hatt mer enn 4-5 poengs ledelse på oss, har de vel?


WBA hadde 9 poeng ned til tredjeplassen, ikke oss.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Med 10 kamper igjen å spille , så venter jeg å feire et eventuellt opprykk før det er helt spikra . Med play off kampene friskt i minne fra i fjor mot Derby så blir det negle bitting til the bitter end .

Movy

Ikke glem ferier. Jul og påske er tradisjoner med nedtur for Leeds, og påsken står for tur.. 3 tap i påsken fjor?

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk