Skrevet av Emne: Kamp: vs Charlton Athletic@ runde 46, Elland Road, onsdag 22.juli kl 20:30  (Lest 14200 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Får vi se et kremmerhus av den unge polakken?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Luton har gått opp til 3-1. Og 4-0 målet vårt sementerer Charltons nedrykk. Ærlig talt et lag som har kniven på strupen, og som ikke klarer å gjøre sin egen jobb fortjener ikke å berge plassen. Jeg har tippet 6-1. Klarer vi 2 til, da Leeds?

Om Brentford utligner til 1-1, så klarer vel Charlton seg. Wigan skal ha 12 i minus og ender på 47 med 1-1 slik den står. Om jeg nå ser tabellen rett i målkaoset

De går til rettsapparatet dersom de rykker ned pga poengtrekk.
Super Leeds since 1968

Forever Whites

Skjer mye i de andre kampene nå.  Kan Charlton allikevel klare seg?
Medlem 94237

Lucas the Kop Cat

Luton har gått opp til 3-1. Og 4-0 målet vårt sementerer Charltons nedrykk. Ærlig talt et lag som har kniven på strupen, og som ikke klarer å gjøre sin egen jobb fortjener ikke å berge plassen. Jeg har tippet 6-1. Klarer vi 2 til, da Leeds?

Om Brentford utligner til 1-1, så klarer vel Charlton seg. Wigan skal ha 12 i minus og ender på 47 med 1-1 slik den står. Om jeg nå ser tabellen rett i målkaoset
Der kom Brentford-scoringen.

GeirO

Der er vel Charlton over streken hvis Wigan får - 12.
MOT

RoarG

Luton har gått opp til 3-1. Og 4-0 målet vårt sementerer Charltons nedrykk. Ærlig talt et lag som har kniven på strupen, og som ikke klarer å gjøre sin egen jobb fortjener ikke å berge plassen. Jeg har tippet 6-1. Klarer vi 2 til, da Leeds?

Om Brentford utligner til 1-1, så klarer vel Charlton seg. Wigan skal ha 12 i minus og ender på 47 med 1-1 slik den står. Om jeg nå ser tabellen rett i målkaoset
Reglene er klare. Minus 12 poeng dersom klubben går inn i administrasjon. De kan avgjøre dette selv ved å slå Fulham. Rykker ikke ned med 49 poeng.
De går til rettsapparatet dersom de rykker ned pga poengtrekk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Merker at det er B-laget som er utpå nå. Ikke like samspilt. Bogusz med svake involveringer så langt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Forest er to mål unna å glippe 6. plassen til Swansea!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Merker at det er B-laget som er utpå nå. Ikke like samspilt. Bogusz med svake involveringer så langt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Må være demoraliserende for Charlton å se Leeds bytte inn halve U-23 laget sitt. Blackburn har redusert til 2-3 i Luton. Har nervene begynt å ta sistnevnte?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Flott med "goal service".

Det kunne de ha hatt ved hver runde.
Super Leeds since 1968

GeirO

Luton har gått opp til 3-1. Og 4-0 målet vårt sementerer Charltons nedrykk. Ærlig talt et lag som har kniven på strupen, og som ikke klarer å gjøre sin egen jobb fortjener ikke å berge plassen. Jeg har tippet 6-1. Klarer vi 2 til, da Leeds?

Om Brentford utligner til 1-1, så klarer vel Charlton seg. Wigan skal ha 12 i minus og ender på 47 med 1-1 slik den står. Om jeg nå ser tabellen rett i målkaoset
Reglene er klare. Minus 12 poeng dersom klubben går inn i administrasjon. De kan avgjøre dette selv ved å slå Fulham. Rykker ikke ned med 49 poeng.
De går til rettsapparatet dersom de rykker ned pga poengtrekk.
Tviler på at de har noen sjanse i rettssalen, reglene er vel greie. Akkurat nå er de nede forutsatt minus 12.
MOT

GeirO

Minutter igjen og den andre PL-plassen er høyst usikker....
MOT

Forever Whites

Swansea opp i 4 mål.
Medlem 94237

Hallgeir *

Swansea opp i 4 mål.

Forbi Forest og på Play Off.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Swansea opp i 4 mål.
Og da datt Forrest ut av PO.

NT

Barnsley scora, 2-1 ,

RoarG

Swansea opp i 4 mål.
Og der føk Swansea opp på 6. plass, gitt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Da er vel WBA i PL, etter all sannsynlighet.
MOT

Lucas the Kop Cat

Barnsley scora, 2-1 ,
Og sender Charlton ned.

auren

Jadda!!! 4-0 og en av sesongens beste kamper! WBA og Brentford prøver å avgjøre hvem som fortjener minst å rykke opp. Utrolig hvordan de søler det til! Vi knuser alle!!!!!

GRATULERER LEEDSVENNER!!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Og Leeds kroner en aldeles fantastisk sesong med overlegne 4-0 mot Charlton, et lag som hadde alt og spille for, men som ikke møtte opp på jobb. Sparken venter for Bowyer nå?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

stian

Og Forest med selvmål...

RoarG

West Brom har spilt 2-2. Da vinner altså Leeds divisjonen med 10 poengs forsprang! Noen som så det for seg når pausen satte inn?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

West Brom har spilt 2-2. Da vinner altså Leeds divisjonen med 10 poengs forsprang! Noen som så det for seg når pausen satte inn?
For ikke å si for 3 runder siden.

GeirO

Håper ikke Viasat kutter sendinga nå.....vil høre We are the champions!
MOT

NT

Kokosligaen er over, nå Pokal!!!!

Hallgeir *

Forest gikk i minus med 6 mål i denne runden.
Super Leeds since 1968

GeirO

Dette hadde vært perfekt med 40 000 gale fans på tribunen :P
MOT

enur

Og Leeds kroner en aldeles fantastisk sesong med overlegne 4-0 mot Charlton, et lag som hadde alt og spille for, men som ikke møtte opp på jobb. Sparken venter for Bowyer nå?

Tror ikke det. Har inntrykk av at han har gjort en god jobb med en klubb som har slitt med mye utenomsportslig tull og lite ressurser.
____________
enur

Marching on together