Skrevet av Emne: Kamp: Manchester U vs Leeds lørdag 14.8.21 kl 13:30 @Old Trafford TV2 Sport P  (Lest 13606 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
I stor grad sier laget vårt til sesongpremieren seg selv. Manchesterlaget spiller med èn mann på topp så da stiller vi i velkjent 4-1-4-1 formasjon. Det er usikkerhet rundt noen plasser men i stor grad blir laget (tror jeg):
Meslier - Ayling, Struijk, Cooper, Firpo- Phillips - Raphinha, Dallas, Klich, Harrison - Bamford.

Rodrigo kan starte i stedet for Klich, midtstopperduoen er fortsatt et usikkerhetsmoment, Koch kan bli foretrukket der siden det er snakk om høyre stopperplass, om Cooper ikke får den venstre så blir det Struijk der. Og, vil man anse Firpo som en starter eller blir det Dallas der???

Heldigvis gjorde Mænju en god kamp i går så vi slipper at fansen ser på det som en 'lett' kamp siden de har mange som nettopp har kommet tilbake etter ferie, og noen ute med skade. Dette er ikke en kamp jeg forventer poeng i, men jeg håper vi får til en kamp som i returoppgjøret mer enn i fjorårets første kamp mot de.

Vi har sluppet inn tidlige baklengs i pre seasonkampene, og det gjorde vi i fjor også i 2-6 tapet. Jeg FORVENTER at de er konsentrert fra start.

BRING ON THE SEASON!


« Siste redigering: August 09, 2021, 20:58:14 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Startelleveren du har satt opp her virker ikke usansynlig.  Er en utfordring å komponere midtforsvaret med de valgene vi har.  Men Llorente er vel småskadet og spiller ikke denne?
Mulig at Firpo ikke slipper til ennå og at som du skriver Dallas tar den rollen.  Da kan fort Rodrigo komme inn på midten i stedet.

Er med skrekkblandet fryd jeg ser frem til denne kampen.  Håper på en bedre start enn i tilsvarende oppgjør forrige sesong.  Vi avsluttet siste sesong med et mye bedre forsvar og slapp inn mindre mål.  Men i sesongoppkjøringen har ikke de bakre rekker vært like stabile.  Får håpe det er på plass førstkommende lørdag.  Ellers kan det bli stygge tall er jeg redd for.

Skal bli godt å komme igang igjen og få stabilisert nervene.  MOT
Medlem 94237

RoarG

Vi er outsidere i denne kampen. Passer meg bra. Ikke noe press. Skulle de røde tape denne kampen, derimot, kommer vel ropene om OGS's avgang rimelig kjapt blant "ekspertene". Det ovennevnte laget er vel det som virker mest sannsynlig. Tips: 2-2. Raphina og Bamford.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Jeg er nøkternt ang resultat mot de såkalte topp 6 lagene i England. Med kampen Man U borte på Old Trafford i første kamp lagene i mellom 6 - 2 så håper jeg i det minste at vi tar 1 poeng . Skulle det bli tap, men at vi er på høyde med Man U gjennom hele kampen så er jeg fornøyd. Like greit å få en av favorittene til å vinne premier league  denne sesongen i første kamp , så er den unnagjort. MOT.

Forever Whites

Hvorfor står det TV2 Sport 1 i overskriften her?  På TV2 sine sider står det TV2 Sport Premium. 
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Hvorfor står det TV2 Sport 1 i overskriften her?  På TV2 sine sider står det TV2 Sport Premium.
Fordi det var det som stod i emnetittelen fra i fjor eg kopierte fra  ;D
Nå står det 'P' fordi det er det eneste det er plass til :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Hvorfor står det TV2 Sport 1 i overskriften her?  På TV2 sine sider står det TV2 Sport Premium.
Fordi det var det som stod i emnetittelen fra i fjor eg kopierte fra  ;D
Nå står det 'P' fordi det er det eneste det er plass til :o

Hehe, ikke så farlig da.  Bortsett fra at jeg øynet en liten stund muligheten til å få sett den gratis ;)
Medlem 94237

TK20

Hva er prisen på Premium om dagen? Har vi bikka firesifra enda?

Kato

Hva er prisen på Premium om dagen? Har vi bikka firesifra enda?

Altibox 799, sitter akkurat og vurderer.
 

roaldv

Åpningskamper for Leeds under Bielsa
2018/19 Leeds - Stoke 3-1
2019/20 Bristol City - Leeds 1-3
2020/21 Liverpool - Leeds 4-3

Vi skårer alltid 3, så det blir vel
2021/22 Man U - Leeds 1-3
« Siste redigering: August 10, 2021, 09:26:59 av roaldv »

roaldv

Hva er prisen på Premium om dagen? Har vi bikka firesifra enda?

Altibox 799, sitter akkurat og vurderer.

Står fortsatt 399,- per måned for min Altibox Total. Denne inkluderer alt av fotball fra Premium-kanalene, og jeg kunne strømme alle kamper i fjor både på pc, telefon og i app på Smart-TV. Hadde ikke Premium-kanalene på min dekoder, men savnet det egentlig ikke. Tror jeg kjøpte det inne på Sumo(Tv2Play) etter at jeg hadde linket min Altibox-konto med Sumo-kontoen. Ser ut som om det er mulig å gjøre det slik fortsatt.

asbfjell

Denne helgen er det 51 år siden forrige gang vi møtte Man U borte i serieåpningen (15/8-70).

Mick Jones avgjorde matchen med et skoleeksempel av et hodestøt!

https://www.youtube.com/watch?v=qEHU_gCLYbU

Allanclarke

Sånn, da var Tv 2 Sport Premium bestilt. Det koster, men det tar jeg meg bare råd til 😁👍


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Dallas evt Firpo...

James Marshment
@marshyleeds

Manchester United will reportedly start with a front four of Greenwood, Fernandes, Sancho & Martial on Saturday (via The Sun).
If fit, Junior Firpo v Sancho should be a really intriguing battle. Huge test for both on their prospective debuts
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Dallas evt Firpo...

James Marshment
@marshyleeds

Manchester United will reportedly start with a front four of Greenwood, Fernandes, Sancho & Martial on Saturday (via The Sun).
If fit, Junior Firpo v Sancho should be a really intriguing battle. Huge test for both on their prospective debuts

Håper Firpo blir klar. Vi trenger Dallas på midten!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Da var det på ann igjen.
Håper Summerville er med på benken. Kunne gjort seg med litt fart og triks siste 10-15 utover sesongen.
Meslier -Ayling, Koch, cooper, firpo, Phillips, Dallas,ralph, Harrison, Rodrigo og Bamford som blir laget?
Kjedelig med Llorente. Håper kampen i morgen blir likere den på ER enn på Old Traffird

auren

To dager igjen til kamp. 47 timer og 24 minutter for å være nøyaktig.

Hvis alle er friske og klare til dyst, ønsker jeg meg dette laget:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Firpo - Phillips - Raphinha, Klich, Dallas, Harrison - Bamford

Subs: Klaesson, Drameh, Cooper, Koch, Shackleton, Rodrigo, Summerville, Roberts, Costa

Tror dessverre at Llorente er ute. Da håper jeg Koch tar plassen hans.

Frykter nytt stortap, tror på tap og drømmer om 3 poeng. Håper ihvertfall at vi spiller en bra kamp og gir ManU skikkelig motstand denne gangen og at ikke kampen er kjørt etter tre minutter som sist.

Tips: 3-1 (Bamford)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

To dager igjen til kamp. 47 timer og 24 minutter for å være nøyaktig.

Hvis alle er friske og klare til dyst, ønsker jeg meg dette laget:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Firpo - Phillips - Raphinha, Klich, Dallas, Harrison - Bamford

Subs: Klaesson, Drameh, Cooper, Koch, Shackleton, Rodrigo, Summerville, Roberts, Costa

Tror dessverre at Llorente er ute. Da håper jeg Koch tar plassen hans.

Frykter nytt stortap, tror på tap og drømmer om 3 poeng. Håper ihvertfall at vi spiller en bra kamp og gir ManU skikkelig motstand denne gangen og at ikke kampen er kjørt etter tre minutter som sist.

Tips: 3-1 (Bamford)

auren
Regner med kapteinen starter?

Killa

To dager igjen til kamp. 47 timer og 24 minutter for å være nøyaktig.

Hvis alle er friske og klare til dyst, ønsker jeg meg dette laget:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Firpo - Phillips - Raphinha, Klich, Dallas, Harrison - Bamford

Subs: Klaesson, Drameh, Cooper, Koch, Shackleton, Rodrigo, Summerville, Roberts, Costa

Tror dessverre at Llorente er ute. Da håper jeg Koch tar plassen hans.

Frykter nytt stortap, tror på tap og drømmer om 3 poeng. Håper ihvertfall at vi spiller en bra kamp og gir ManU skikkelig motstand denne gangen og at ikke kampen er kjørt etter tre minutter som sist.

Tips: 3-1 (Bamford)

auren
Regner med kapteinen starter?

Og Firpo - er han egentlig klar etter skaden?

ibster

To dager igjen til kamp. 47 timer og 24 minutter for å være nøyaktig.

Hvis alle er friske og klare til dyst, ønsker jeg meg dette laget:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Firpo - Phillips - Raphinha, Klich, Dallas, Harrison - Bamford

Subs: Klaesson, Drameh, Cooper, Koch, Shackleton, Rodrigo, Summerville, Roberts, Costa

Tror dessverre at Llorente er ute. Da håper jeg Koch tar plassen hans.

Frykter nytt stortap, tror på tap og drømmer om 3 poeng. Håper ihvertfall at vi spiller en bra kamp og gir ManU skikkelig motstand denne gangen og at ikke kampen er kjørt etter tre minutter som sist.

Tips: 3-1 (Bamford)

auren
Regner med kapteinen starter?

Og Firpo - er han egentlig klar etter skaden?

Cooper starter ikke nødvendigvis. Ganske sikker på at Strujik starter. Om han spiller høyre bak så starter seff kapteinen også. Ang. Firpo så spørs det vel. Så noen kloke statsnerds si at det kanskje er like greit om Firpo utsetter debuten og ikke spiller mot Manchester United. Firpo er etter sigende litt herpa mentalt etter Barcaoppholdet og er avhengig av en god start / tålmodighet fra publikum.

leedslife

To dager igjen til kamp. 47 timer og 24 minutter for å være nøyaktig.

Hvis alle er friske og klare til dyst, ønsker jeg meg dette laget:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Firpo - Phillips - Raphinha, Klich, Dallas, Harrison - Bamford

Subs: Klaesson, Drameh, Cooper, Koch, Shackleton, Rodrigo, Summerville, Roberts, Costa

Tror dessverre at Llorente er ute. Da håper jeg Koch tar plassen hans.

Frykter nytt stortap, tror på tap og drømmer om 3 poeng. Håper ihvertfall at vi spiller en bra kamp og gir ManU skikkelig motstand denne gangen og at ikke kampen er kjørt etter tre minutter som sist.

Tips: 3-1 (Bamford)

auren
Regner med kapteinen starter?

Og Firpo - er han egentlig klar etter skaden?

Cooper starter ikke nødvendigvis. Ganske sikker på at Strujik starter. Om han spiller høyre bak så starter seff kapteinen også. Ang. Firpo så spørs det vel. Så noen kloke statsnerds si at det kanskje er like greit om Firpo utsetter debuten og ikke spiller mot Manchester United. Firpo er etter sigende litt herpa mentalt etter Barcaoppholdet og er avhengig av en god start / tålmodighet fra publikum.
Oki gir jo et signal til unge spillere om at leverer man så blir plassen din. Strujik vs cooper. Håper jo det. Har jo hatt en følelse av at 91 modellene Cooper, Dallas, Forshaw og Ayling spiller uansett med mindre de er skadet/suspenderte.

Ang Firpo hvis han er fit bør han jo starte. Spesielt at en spiller med den prislappen, alderen  og den cven må holdes tilbake pga det.  Men for all del. Trenger ikke noe ny laurens de bock

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Pressern.

Firpo klar, Llorente først om et par uker.

Og han er meget fornøyd med klubben :)

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-press-conference-live-21293532
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Dallas evt Firpo...

James Marshment
@marshyleeds

Manchester United will reportedly start with a front four of Greenwood, Fernandes, Sancho & Martial on Saturday (via The Sun).
If fit, Junior Firpo v Sancho should be a really intriguing battle. Huge test for both on their prospective debuts
Mye oppskrytt dyrt søppel på det scum laget. Bør ta de.

auren

To dager igjen til kamp. 47 timer og 24 minutter for å være nøyaktig.

Hvis alle er friske og klare til dyst, ønsker jeg meg dette laget:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Firpo - Phillips - Raphinha, Klich, Dallas, Harrison - Bamford

Subs: Klaesson, Drameh, Cooper, Koch, Shackleton, Rodrigo, Summerville, Roberts, Costa

Tror dessverre at Llorente er ute. Da håper jeg Koch tar plassen hans.

Frykter nytt stortap, tror på tap og drømmer om 3 poeng. Håper ihvertfall at vi spiller en bra kamp og gir ManU skikkelig motstand denne gangen og at ikke kampen er kjørt etter tre minutter som sist.

Tips: 3-1 (Bamford)

auren
Regner med kapteinen starter?
Det regner jeg også med. Men hvis jeg fikk velge ville jeg valgt Koch og Struijk.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sancho blir i beste fall å finne på benken i følge Solskjær. Hatt halvannen trening med sin nye klubb.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Håper på dette laget:                                  Messlier
                                           Ayling       Koch           Struijk         Firpo
                                                                 Phillips
                                          Raphinha      Klich        Dallas      Harrison
                                                           
                                                                 Bamford

Har veldig lyst å se Rodrigo på spissplass innimellom. Han var fantastisk på slutten av sesongen, men redd talentet hans blir bortkastet på midtbanen.
Bamford må prestere fra start for å beholde plassen.
Når Llorente er tilbake blir det spennende å se om det blir Koch eller Struijk som må vike plassen. Tror Cooper skal få det vanskelig i år med mindre det blir like mye skader der bak som det pleier......

Carl Fisker

Denne helgen er det 51 år siden forrige gang vi møtte Man U borte i serieåpningen (15/8-70).

Mick Jones avgjorde matchen med et skoleeksempel av et hodestøt!

https://www.youtube.com/watch?v=qEHU_gCLYbU
Det var på den tiden vi fikk se noen sekunders opptak av Leeds på Sportsrevyen hvis vi var heldige. Vanligvis ble bare resultatene lest opp. Nå kan en se alle kampene på direkte-TV. Tidene har forandret seg...

Josch

Denne helgen er det 51 år siden forrige gang vi møtte Man U borte i serieåpningen (15/8-70).

Mick Jones avgjorde matchen med et skoleeksempel av et hodestøt!

https://www.youtube.com/watch?v=qEHU_gCLYbU
Det var på den tiden vi fikk se noen sekunders opptak av Leeds på Sportsrevyen hvis vi var heldige. Vanligvis ble bare resultatene lest opp. Nå kan en se alle kampene på direkte-TV. Tidene har forandret seg...

Jeg husker faktisk fire klipp fra Revyen mot ManU fra 70-tallet

Leeds -ManU 1-2 høst 1975
Leeds- ManU 0-2 1976?
ManU -Leeds 3-2 1976?

Semifinalen 1977. (Gikk også på NRK radio direkte)

Dylan

Husker den semifinalen på NRK radio. Det ble den endelige starten for en 11—åring som Leedssupporter. Og best av alt er at engasjementet øker med årene! Gammel kjærlighet ruster aldri.....!!