Skrevet av Emne: Kamp: Manchester U vs Leeds lørdag 14.8.21 kl 13:30 @Old Trafford TV2 Sport P  (Lest 13616 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TK20

Dallas på back. Klich putter. Bamford assist.

leedslife

2-2
Bamford og Cooper

Ankerjon15

  Endelig i gang. Vanskelig men ikke umulig med godt spill av Leeds.  Come on Leeds. ;D ;D ;D

Kickthemdown

Dallas på back. Klich putter. Bamford assist.
:o Uten Dallas sentralt så blir vi drept i dag.

TK20

Noe av det beste med Bielsas Leeds er at vi går inn i hver kamp med et genuint håp om kunne utrette noe. Blir ikke overrasket om vi vinner denne. Kan til og med se for meg at vi fullstendig annihilater de 3-0.

Når det er sagt er jeg megafornøyd med U.
« Siste redigering: August 14, 2021, 11:36:58 av TK20 »

Josch

Noe av det beste med Bielsas Leeds er at vi går inn i hver kamp med et genuint håp om kunne utrette noe. Blir ikke overrasket om vi vinner denne. Kan til og med se for meg at vi fullstendig annihalater de 3-0.

Når det er sagt er jeg megafornøyd med U.

Jeg er enig. ManU overbeviste ikke hjemme i fjor. Tapte vel hjemmepremieren mot Crystal P. Året før åpnet de hjemme mot Chelsea og vant 4-0 men imponerte ikke.
ManU vil presse Leeds høyt og jobbe hardt for gjenvinning. De har løpsstyrke på linje med Leeds. Det blir meget høyt tempo.


ingve1960

Forskjellen i år er publikum. Stinn brakke, blir knalltøft å ta 3 me hjem. Fornøyd med 1.
Hvor mange får vi på tribunen??

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
...interessant.

Mange overraskende valg :o

Bielsa!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

karaba

...interessant.

Mange overraskende valg :o

Bielsa!


Dette hadde jeg aldri gjettet. Hva er tanken bak å starte med Phillips på benken, er han småskadet/sliten!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallgeir *

Phillips kommer inn før 30 minutter er spilt, men da ligger vi under med to mål.....

Hadde aldri trodd at han skulle starte på benken.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

Dette hadde jeg aldri gjettet. Hva er tanken bak å starte med Phillips på benken, er han småskadet/sliten!
Tipper det er Bielsa og rettferdighetsprinsippet hans. Han har ikke så mange minuttene fra pre season, men 'alle andre' hadde nok startet med ham likevel. Det er vel det samme mht Firpo, men må innrømme at eg mener vi er svekket pga dette laguttaet fra start. Regner som bankers at Phillips kommer inn etter hvert, men da ligger vi gjerne allerede under...
Kjekt å se Summerville på benken da :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

karaba


Dette hadde jeg aldri gjettet. Hva er tanken bak å starte med Phillips på benken, er han småskadet/sliten!
Tipper det er Bielsa og rettferdighetsprinsippet hans. Han har ikke så mange minuttene fra pre season, men 'alle andre' hadde nok startet med ham likevel. Det er vel det samme mht Firpo, men må innrømme at eg mener vi er svekket pga dette laguttaet fra start. Regner som bankers at Phillips kommer inn etter hvert, men da ligger vi gjerne allerede under...
Kjekt å se Summerville på benken da :)
Kan hende din teori stemmer, men blir jo litt rart å bli «straffet» for å være med og spille i EM


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cherry

Moro å se Forshaw i troppen igjen!! 
Unggutta Summerville og Greenwood MÅ få mere spilletid i år
Roberts vårt svakeste punkt på benk, særlig det at han er Bamfords`cover….
 

ziganda

Laguttak som bare Bielsa kan gjøre  ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Godt med 'eksperter' i Sky-studio.
Joe Cole: "Leeds tend to die after 60-70 minutes..."
Hva er det han vet som ingen andre vet??? :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dylan

Uff, frykter det går gal vei dag. Tipset er tap 3—0. Håper at tipset ikke går inn, kan tilføye at jeg sjelden vinner på oddsen......

ar9


Dette hadde jeg aldri gjettet. Hva er tanken bak å starte med Phillips på benken, er han småskadet/sliten!
Tipper det er Bielsa og rettferdighetsprinsippet hans. Han har ikke så mange minuttene fra pre season, men 'alle andre' hadde nok startet med ham likevel. Det er vel det samme mht Firpo, men må innrømme at eg mener vi er svekket pga dette laguttaet fra start. Regner som bankers at Phillips kommer inn etter hvert, men da ligger vi gjerne allerede under...
Kjekt å se Summerville på benken da :)
Kan hende din teori stemmer, men blir jo litt rart å bli «straffet» for å være med og spille i EM


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kan være at han matcher Philips  litt forsiktig i starten for å kunne tyne flest mulig spilleminutter ut av ham i.l.a sesongen. Spent på hvilken Klich vi får se idag: han halvslappe fra i fjor eller han kvasse fra sesongen før der.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kickthemdown

Håper vi har lært fra i fjor, synes den midtbanen ser noe lett og tynn ut. Cooper i de bakre rekker gir meg også mareritt..

Et scum lag som overhodet ikke er sterke på papiret. Alle muligheter om vi er på vårt beste.

Hallgeir *

...interessant.

Mange overraskende valg :o

Bielsa!


Dette hadde jeg aldri gjettet. Hva er tanken bak å starte med Phillips på benken, er han småskadet/sliten!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, Phillips spilte mange kamper forrige sesong, og han spilte alle kampene i EM.

Men EM var vel slutt for ca. en måned siden, så at han skal være spesielt sliten nå, kjøper jeg bare ikke.

Bielsas hode er det ingen av oss som har.  ;)
Super Leeds since 1968

GeirO

Var vel et forventet laguttak ut fra at Phillips bare hadde en omgang i pre season. Og at Firpo fikk lite spilletid pga. skade.
Men forventer at Bielsa har hvisket i øret til Dallas at han skal spille BÅDE venstre back og sentral midtbane...han har vel kapasitet til det?
MOT

Gordon McUseless

Dette laguttaket var ikke det jeg håpet på for å si det forsiktig.

Kickthemdown

Forferdelig start. Lar de trille ball, vi er langt unna å duellere. Ingenting lært fra i fjor.

Gordon McUseless

Holdt på å bli reprise fra i fjor med McTomminay etter 2 min.

Kickthemdown

helt ubrukelig bakover - som forventet. Uten Phillips og LLorente så stinker det. GRUSOMT

Gordon McUseless

Håper å få inn Firpo og Phillip i 2 omg og Dalllas opp på midten.

GeirO

Halv omgang:
De som skuffer mest er Rodrigo, Raphinha og Koch. Nervøst. Men sikker på at dette bedrer seg og at vi vinner til slutt.
MOT

Kickthemdown

Rart at en så "genial" manager ikke ser at den sentrale midtbanen ikke henger sammen.

Barba

Halv omgang:
De som skuffer mest er Rodrigo, Raphinha og Koch. Nervøst. Men sikker på at dette bedrer seg og at vi vinner til slutt.

Koch med uhyre vanskelig jobb, derfor synes han lite, Raphina er som forventet, Rodrigo kan jeg være enig i, men mulig han har en "låse av rom" oppgave som tar han litt ut av spill. Må ikke glemme at dette er en av de vanskeligste bortekampene. Forresten glad vi ikke fikk James, så mye muligheter og like mye som renner ut i sanden.
Barba - MOT

Kickthemdown

Fullstendig sjanseløst å bli utspilt av dette scum-laget uten at manageren tar grep.

stian

Synes spillerne virker tunge etter det som garantert har vært en beintøff preseason.