Jeg hater ikke Alan Smith

Started by dexter90, April 15, 2005, 22:32:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Dennis

Alan Smith > H***y "Deaths won't rule my career, but money will" Ke*ell

Jævla kenguru.
Marching on together!

Therese

Quote from: lojosang on August 06, 2008, 00:20:29
Quote from: Therese on August 05, 2008, 18:03:17
Var det noen som så Newcastle spille i fjor? Hallo??
Smith var så latterlig dårlig. Når han først kom inn gjorde han ikke annet enn å få dumme gule kort og jobba på ca 60 %. Nei takk, jeg hater ikke fyren, men jeg vil ikke ha han tilbake.

Men ærlig talt, Frue, hvem gidder å jobbe 100% for Newcastle ???

---------------------
Hvis du blir benka og er så jævlig heldig at du får 10 min i en kamp som foregår på toppnivå i England skal du faenma løpe ræva av deg. Ikke sitte å furte som den idioten gjør. (0,2% supporter av Newcastle siden min samboer er det ) Takk.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Kickthemdown

Come home Smithy  :-*

Ryktene går om at Smith vil tilbake men at Newcastle vil ha en god del pundsedler for at det skal bli en handel. Dermed er vel sjansene av det ørsmå slaget? Jeg kan leve med det.

En dag kommer han tilbake, spørsmålet er når.

Tom S

Quote from: Alta-White on June 08, 2010, 23:36:07
Come home Smithy  :-*

Ryktene går om at Smith vil tilbake men at Newcastle vil ha en god del pundsedler for at det skal bli en handel. Dermed er vel sjansene av det ørsmå slaget? Jeg kan leve med det.

En dag kommer han tilbake, spørsmålet er når.

Det er vel ncastle smålige hevn for at de ikkje fekk Becks i januar.
COME ON LEEDS !!

Bites Yer Legs

Sånn rent "faglig" er vel Smudger, som nyfrelst defensiv midtbanemann, akkurat den spilleren folk har ettersøkt på dagens Leeds-lag. En hærfører med egenskaper som går utover bare det å takle og ødelegge(som han jo er en ener på). Med hjertet utenpå drakten og med en stor vilje til å revansjere/bevise seg tror jeg Smith hadde vært en fantastisk signing. Men å hente mannen, som (vel) ble kåret til årets spiller til de suverene CCC-vinnere, er ikke bare enkelt.
KEEP FIGHTING!!

LeedsU878

Hatet mannen da han gikk til Scum, men jeg kommer nok til å tilgi ganske så fort om han signer for oss.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Tom S

Smithy tilbake ville vert ein drøm  :)

“Defensive midfielder is my position and I enjoy it, I really do. The season in the Championship has helped me a lot â€" I’ve developed new skills and I know a lot more about what is needed to play in that role in front of the back four.”

“You need a lot of discipline as you can’t just go dashing off after the ball, or push forward in search of a goal. It takes some sacrifice and spending the whole season there in the Championship has really helped me learn it properly.”

“It’s a difficult job, but it’s also a very satisfying one. You restrict yourself for the team, but when the team keeps a clean sheet it feels great. I thoroughly enjoy it, just as much as I did playing up front.”

http://www.nufcblog.com/2010/06/12/alan-smith-determined-to-make-defensive-midfield-position-his-own/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29
COME ON LEEDS !!

Budda

Quote from: Tom S on June 12, 2010, 12:51:03

“Defensive midfielder is my position and I enjoy it, I really do. The season in the Championship has helped me a lot â€" I’ve developed new skills and I know a lot more about what is needed to play in that role in front of the back four.”

“You need a lot of discipline as you can’t just go dashing off after the ball, or push forward in search of a goal. It takes some sacrifice and spending the whole season there in the Championship has really helped me learn it properly.”

“It’s a difficult job, but it’s also a very satisfying one. You restrict yourself for the team, but when the team keeps a clean sheet it feels great. I thoroughly enjoy it, just as much as I did playing up front.”

http://www.nufcblog.com/2010/06/12/alan-smith-determined-to-make-defensive-midfield-position-his-own/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

Er en drøm, men litt lei av drømme  :) Har gitt opp Smith
Endre

euphor9

Quote from: Budda on June 12, 2010, 13:17:03
Quote from: Tom S on June 12, 2010, 12:51:03

Er en drøm, men litt lei av drømme  :) Har gitt opp Smith

Sannsynligheten for at han kommer engang er vel relativt små?

Kanskje når kontrakten hans med Newcastle går ut.  Viss han har nok penger på konto og kan akseptere å gå betraktelig ned i lønn.   Viss han og familien er godt etablert i Newcastle er det ikke sikkert han vil flytte hjem til Leeds.     Han kan selfølgelig pendle mellom Newcastle og Leeds   Viss dit og dat.    Blir nok en drøm ja :)

Dennis

Hadde jublet om Alan Smith kom tilbake, en midtbanekriger med hjertet på utsiden av drakten. Tror derimot det aldri vil skje, både grunnet lønn og brente broer.

Off topic: Likte et innlegg jeg leste på Waccoe her om dagen:

James Milner er bare på utlån  ;)

Var forresten en påstand om disse "onkelen til bikkja til naboen kjenner Milner" og han hadde visst sagt at det ble Leedssalute om Milner scorer i dag. Det hadde varmet  :)
Marching on together!

Runar

Så ikke smith spille for Newcastle i fjor, men har sett han spille sentralmidtbane MANGE ganger i PL. Han er ikke god nok til en slik rolle slik jeg ser det. Smith VAR en meget god spiss på et høyt nivå i 6 sesonger nå er han en dyr, middelmådig skitakler - Denne defensivemidtbanespillere som alle drømmeren om, bør slik jeg ser det være primært en fotballspiller også en "skiltakler"

Jeg hater heller ikke Alan Smith, bærer forsatt Leeds drakt med hans navn.