Jeg hater ikke Alan Smith

Started by dexter90, April 15, 2005, 22:32:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

MooCow

;D

Stand up if you hate Alan Smith !
Stand up if you hate Alan Smith !

;D

Per-Stian

Alan Smith blir nok Leeds-spelar att ein vakker dag. Då er slike uttalelsar gløymt.

MooCow

Quote from: Per-Stian on January 12, 2008, 17:11:49
Alan Smith blir nok Leeds-spelar att ein vakker dag. Då er slike uttalelsar gløymt.

Ser ikkje vekk frao atte fyren kjemme tbake, menne va aldri ein favorittspelar førr min del, å vil ikkje tykkja nåke særle om atte han kjemme tbake, men men   :P

kongsmo

vår kjære smith er jo alltid velkommen tilbake.... :D
"SNIFFER"

Sheridan

Utvist på Old Trafford idag.

Kickthemdown

Quote from: Sheridan on January 12, 2008, 20:18:47
Utvist på Old Trafford idag.
For å kjefte på dommeren... Når du først skal bli utvist på Old Trafford så bør man gjøre det ordentlig....

Ikke veeeldig smart denne Alan Smith gitt....  ;)

Dennis

Den største idioten på Old Trafford i kveld (foruten Smith) var kommentatoren. Herregud så partisk det skal gå ann å være som kampkommentator. Eneste Alan Smith hadde vært god til i karrieren var å hoppe opp og slå ned motstanderne med albuen og Stephen Taylor handset alltid. Dessuten var Smiths taklingsevne forferdelig. Aggressivt duellspill er vel det eneste han har vært ordentlig god til, mener nå jeg da.

Burde vært tatt av tidlig i kampen, i likhet med N'castle-laget.
Marching on together!

Leif Egil

Quote from: Per-Stian on January 12, 2008, 17:11:49

Den dagen blir aldeles ikke vakker.... :-\ Basta!

75 SOLLI

Alan Smith kommer aldri til å spille for Leeds Utd igjen! Sånn er det med den saken..............

Tom S

Du har nok rett!

Quote from: TSO on January 12, 2008, 22:03:11
Alan Smith kommer aldri til å spille for Leeds Utd igjen! Sånn er det med den saken..............
COME ON LEEDS !!

sportcarl1

varför skall man hata Alan Smith? han var i princip den siste som lämnade leeds storlag och det först sedan vi åkt ut, stod på gränsen till landslaget då och leeds ville dessutom bli av med honom  då de inte hade råd betala 40000 pund i veckan, han gjorde alltid allt för leeds,spelade alltid med hjärtat, sedan var det ju synd ibland att huvudet inte hängde med och han drog på sig en del onödiga utvisningar

SaccoMan

Judas

When i saw you kiss the badge i thought you'd stay forever
Now i know it was just an act and nothing lasts forever

And the money talks, talks so much it made you walk but

If your heart's with us then you'd stay, you'd stay with us
If your heart's with us then you'd stay, you'd play for us
Forever more, until you're old my love
But if you have to go, then you know
There's one place you can't go
If you have to go then you'll blow it if you go, oh don't you know...oh no

Now i know i was just a fool, i relay did believe yer
Now i know you'll kiss their badge too, and twist the knife in deeper

And now it all make sense, the way you always did see red but

If your heart's with us then you'd stay, you'd stay with us
If your heart's with us then you'd stay, you'd play for us
Forever more, until your legs have gone
But if you have to go, then you know
There's one place you can't go
If you have to go then you'll blow it if you go

How could you pull that red shirt over your head?
Over over your head? Over over over your head?
How could you pull that red shirt over your head?
And you'll never come back here, come back here again

The song is written by Leeds supporter Amanda who is the vocalist in the Scatter Band from Bradford

Og jeg er egentlig svært så enig med Amanda!

kjelvi

Jeg går for full rehabilitering av Smithy.

En praktfull Leeds-gutt fra innerst til ytterst. Kom til klubben som 10-åring!
Mens vi raste ut av PL og pengene raste rekordraskt ut av Leeds-kassa ble gutten solgt AV Leeds. At han sjøl hadde ambisjoner (først og fremst knyttet til landslagsspill), skulle bare mangle. En plass i Enland-troppen og spill i CCC rimer ikke helt.

Hans tårer og hyllest til fansen sier litt om hans egne følelser.
Så langt jeg kjenner til og har forsåelse av har han på ingen måte oppført seg respektløst overfor moderklubben og sin egen favorittklubb. Ikke er det konkrete Daily Mail-sitatet ille heller. På den andre siden vil jeg heller ikke stolte på sitatsjekken til britiske tabloider før en 'dødsstraff' blir utstedet.

At han gikk til Man. U er selvsagt ikke 'pent', men en trolig joint beslutning av spiller og klubb vurdert sportslig av spilleren og økonomisk av klubben. Leeds hadde godtatt bud også fra Everton og Boro, men lot spilleren sjøl velger.

Har man behov for å kanalisere hat/forbannelse sikt heller på Rio Ferdinand, som har oppført seg ikke annet en respektløst og illojalt til klubben - både før, under og etter overgangen.

IKKE MOBB KOMPISEN MIN!

fmtj

Smithy er ikke hva han var. Han er omskolert til en kjedelig midtbanespiller som sett slår støttepasninger og setter inn seine taklinger. I går- utvist på overtid for protester- meningsløst! Var god en gang- bleik skygge av den tida nå!
Yeboahs vitne

soumoh

Til dere besserwissere her: Hvor mange Leeds-spiller i løpet av historien har faktisk gått til Scum og senere returnert tilbake som Leeds-spiller?
We'll be back.

Peter7

Overvurderrt spiller da han var hos oss - fant sitt inkompetansenivå i Manure.
Synes imidlertid han fortjener respekt for at han reddet klubben økonomisk (for en stakket stund) da han forsvant. Blir også for gammel for oss når vi er tilbake i PL.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Karl Hot Shot

Fornuftig innlegg av "Peter7" over! Bra at det fortsatt fins Leeds United-supportere i Norge som evner å skille klinten fra hveten.

Dersom hat overhodet skal ha noe for seg, i hvert fall for supportere, så må det jo være når en spiller går til erkefienden for knapper og glansbilder. Smithy prøvde å roe gemyttene ved å gi fra seg "sign on fee", men det hjelper ikke. Dog har blåleppa pyntet på sitt frynsete rykte i det siste ved sin overgang til Newcastle United. Er dette et forsøk på full rehabilitering fra Smithys side? Bare så synd at "full rehabilitering" ikke er mulig etter hans lille stunt over The Pennines i sin tid.

Runar

etter min mening så finnes d ikke noen dummere personer enn de som er aktivt sint på smith fordi han gikk til Man Utd... Hadde gjort akkurat det samme....

Sheridan

Likte svært dårlig at Smithy valgte erkefienden.
Selv om jeg selvfølgelig kunne forstå gutten når det engang var
sånn at han MÃ...TTE forlate Leeds United.

Er sterk i troa på at han ikler seg helhvitt igjen.
Og at AKKURAT det vil bli veldig populært når den tid kommer.
Det er rart det åssen tiden har en tendens til å lege de fleste sår... ;)

Ingen bør betvile hans hjerte for Leeds United.
Han fightet til the bitter end - i motsettning til andre såkalte stjerner på den tiden.
Jeg hatet valget han gjorde...alle andre enn Man Utd. Men sånn ble det nå engang.
Han dro der han mente han ville vinne ting. Enkelt og greit.

Når han ble spurt om han syntes det var litt fælt å forlate en klubb av
Manchester Uniteds dimensjon, svarte han:

I had to leave Leeds United. Nothing compares to that feeling.

Men Gud bedre å forsmedelig det var da han valgte rødt altså!!  >:(

nord

Jeg ville hellere få James Milner tilbage end Alan Smith!.
Je har dog intet imod Smith - men han er lidt af en "bisse" og ikke den mest elegante spiller!. :-\

Asbjørn

OM Alan Smith hadde havnet i Leeds i stedet for Everton nå... jeg er IKKE sikker på at han hadde 'preget' laget mer enn f.eks. Jonathan Douglas...

'Ancient Alan Smith' hadde kanskje det, men ikke '07-08-utgaven'.

(McMidd & Håvard - ikke si at jeg ikke prøver  ;D )
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

McMidjo

Quote from: Asbjørn on August 05, 2008, 15:30:31
....

Bare vent til jeg tar opp en gammel Kevin Nicholls-tråd!  ;D
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Lord-Meta

Har vært i denne diskusjonen på et Engelsk Leeds forum, og etter det jeg har skjønt var det ikke bare det at han gikk til scum som satte sinne i kok, han viste noe finger opplegg opp til the kop i siste kampen som et lite hån mot fansen. Så smith kan brenne.

Therese

Var det noen som så Newcastle spille i fjor? Hallo??
Smith var så latterlig dårlig. Når han først kom inn gjorde han ikke annet enn å få dumme gule kort og jobba på ca 60 %. Nei takk, jeg hater ikke fyren, men jeg vil ikke ha han tilbake.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

berlin

Quote from: Lord-Meta on August 05, 2008, 16:51:15
han viste noe finger opplegg opp til the kop i siste kampen som et lite hån mot fansen. Så smith kan brenne.

...han er ikke laget av brennbart materiale, tror jeg, så det går nok ikke.
Lurer ellers på om det er lov/menneskelig å uttrykke følelser som fotballspiller, dersom man mottar masse hetsing gjennom en kamp? Antagelig ikke, Cantona fikk jo 9 mnd for et ganske så snilt Kung-Fu spark.  ::)

Roy

Quote from: berlin on August 05, 2008, 18:08:05
han viste noe finger opplegg opp til the kop i siste kampen som et lite hån mot fansen. Så smith kan brenne.

Lurer ellers på om det er lov/menneskelig å uttrykke følelser som fotballspiller, dersom man blir mottar masse hetsing gjennom en kamp? Antagelig ikke, Cantona fikk jo 9 mnd for et ganske så snilt Kung-Fu spark.  ::)

;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

HåvardK

Quote from: Asbjørn on August 05, 2008, 15:30:31
OM Alan Smith hadde havnet i Leeds i stedet for Everton nå... jeg er IKKE sikker på at han hadde 'preget' laget mer enn f.eks. Jonathan Douglas...

'Ancient Alan Smith' hadde kanskje det, men ikke '07-08-utgaven'.

Nice try, Asbjørn. NÃ... kjenner jeg at engasjementet begynner å komme tilbake.

Lord-Meta

Quote from: berlin on August 05, 2008, 18:08:05

Lurer ellers på om det er lov/menneskelig å uttrykke følelser som fotballspiller, dersom man mottar masse hetsing gjennom en kamp? Antagelig ikke, Cantona fikk jo 9 mnd for et ganske så snilt Kung-Fu spark.  ::)

Føler meg ganske så sikker på samtilige mennsker på denne planeten tar lett fyr, og kan brenne. Men ellers så skal man ikke gi utrykk mot fansen når man leker judas og går til scum så funker ikke helt den derrre der må jeg si.

lojosang

Quote from: Therese on August 05, 2008, 18:03:17
Smith var så latterlig dårlig. Når han først kom inn gjorde han ikke annet enn å få dumme gule kort og jobba på ca 60 %. Nei takk, jeg hater ikke fyren, men jeg vil ikke ha han tilbake.

Men ærlig talt, Frue, hvem gidder å jobbe 100% for Newcastle ???
- Leif Olav

Asbjørn

Quote from: lojosang on August 06, 2008, 00:20:29
Quote from: Therese on August 05, 2008, 18:03:17

Men ærlig talt, Frue, hvem gidder å jobbe 100% for Newcastle[/i] ???

;D ;D ;D
Nesten en klassiker...  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan