Skrevet av Emne: Pre season 2022  (Lest 23103 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Pre season 2022
« Svar #150 på: Juli 17, 2022, 08:03:02 »
Vi starta best etter pause, og James brente en kjempesjanse igjen. Så gir vi vekk nok en straffe med hands ut av ingenting. Baklengs sekunder etter at vi bytter ut 5 spillere.

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #151 på: Juli 17, 2022, 08:04:15 »
Hjelde inn for Davis.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #152 på: Juli 17, 2022, 08:05:11 »
Vi starta best etter pause, og James brente en kjempesjanse igjen. Så gir vi vekk nok en straffe med hands ut av ingenting. Baklengs sekunder etter at vi bytter ut 5 spillere.

James stod i offside, så ingen sjanse dessverre. En smart ball inn fra Roca.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #153 på: Juli 17, 2022, 08:06:16 »
Gray nede for telling. Fortviler. Kan det være en alvorlig skade?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Sv: Pre season 2022
« Svar #154 på: Juli 17, 2022, 08:08:25 »
Grisestempling av McGinn. Kvalifiserer til fengsling for overfall på en 16 åring.

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #155 på: Juli 17, 2022, 08:08:55 »
Et trist syn. Gray blir bært ut av banen. Kan fort være et brudd eller noen avrevede sener i ankelen. Stygg stempling av McGinn. Har vært høy intensitet og relativt aggressiv kamp i dag.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Pre season 2022
« Svar #156 på: Juli 17, 2022, 08:09:23 »
Dommeren har latt dette eskalere. Temperatur fra start. Gray bæres av.
 

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #157 på: Juli 17, 2022, 08:13:20 »
Omgangen preges av mange bytter og lite flyt i spillet. Samt en del skader/situasjoner. Skal ikke Joffy komme inn?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Sv: Pre season 2022
« Svar #158 på: Juli 17, 2022, 08:14:41 »
Kjenner jeg bare er forbannet over at John "Gris" McGinn fremdeles er på banen. Ta han ved første anledning som en viss Lillelien sa.

Kato

Sv: Pre season 2022
« Svar #159 på: Juli 17, 2022, 08:20:14 »
Vi ser ikke ut som noe nedrykkslag. Vendte back og spiss så er denne stallen god. Usikker på Aaronson i en så tøff fysisk liga.

Gordon McUseless

Sv: Pre season 2022
« Svar #160 på: Juli 17, 2022, 08:20:19 »
Uten at jeg har for stort grunnlag for vurderingen enda, så føler jeg at Hjelde er et bedre alternativ på backen enn Davis. Mer fysikk er det lite tvil om ihvertfall.

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #161 på: Juli 17, 2022, 08:31:25 »
Slutt. En forventet 1-0 seier til Villa. Andre omgangene i pre season blir bare et stort bytte-kaos, og vanskelig å forholde seg til. Synes Villa var best og vinner fortjent. Leeds tamme og uten rytme i andre omgang. Dessverre fikk den tidlige aggressiviteten i kampen utarte seg, og det var en uvanlig stygg treningskamp vi var vitne til. Som kato skriver, lot dommeren dette eskalere ved å ikke dele ut flere gule i første omgang og roe gemyttene. Veldig trist å se Archie Gray ut på båre. Kan fort være en skade som holder ham ute i noen måneder.
Synes ellers Hjelde hadde et godkjent innhopp på backen, ellers var det så som så i andre omgang. Tror vi vil matche Palace bedre på fredag.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Pre season 2022
« Svar #162 på: Juli 17, 2022, 08:35:53 »
Meslier 9 - 3 fantastiske redninger før pause.
Kristensen 8 - Solid fysisk, litt å gå på med pasninger.
Llorente 7 - God kontroll, av med ryggskade i pausen vil jeg tro.
Koch 6 - Solid, men ga vekk en storsjanse.
Davis 5 - Trøbbel med posisjonering, ga vekk straffe.
Adams 7 - Best sentralt, aggressiv og god.
Roca 6 - Bra aggressivitet, ut og inn av kampen.
Aaronson 5 - Usikker på fysikken, er assist-spiller.
James 7 - Kunne og burde scoret. Mye involvert.
Harrison 5 - Lite med, ingen frisparkskytter.
Bamford 6 - Rusten, en målsjanse.
Struijk 7 - God kontroll

Resten spilte lite uten å utmerke seg voldsomt i en omgang preget av byttekaos og masse stopp i spillet.
« Siste redigering: Juli 17, 2022, 08:37:34 av Kato »
 

Milou

Sv: Pre season 2022
« Svar #163 på: Juli 17, 2022, 08:39:03 »
Eg syns dette var godkjend av Leeds. Det var ein tilfeldigheit som avgjorde kampen (sannsynlegvis riktig med straffe, men har også sett at det ikkje blir dømt når ballen blir slått så nær). Villa dominerte kanskje i større delar av kampen, men Leeds skapte minst like mange gode sjansar.

Roca imponerte mest (sammen med Meslier). Kristensen også god, og eg syns Greenwood også var god då han kom inn.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #164 på: Juli 17, 2022, 08:41:45 »
Meslier 9 - 3 fantastiske redninger før pause.
Kristensen 8 - Solid fysisk, litt å gå på med pasninger.
Llorente 7 - God kontroll, av med ryggskade i pausen vil jeg tro.
Koch 6 - Solid, men ga vekk en storsjanse.
Davis 5 - Trøbbel med posisjonering, ga vekk straffe.
Adams 7 - Best sentralt, aggressiv og god.
Roca 6 - Bra aggressivitet, ut og inn av kampen.
Aaronson 5 - Usikker på fysikken, er assist-spiller.
James 7 - Kunne og burde scoret. Mye involvert.
Harrison 5 - Lite med, ingen frisparkskytter.
Bamford 6 - Rusten, en målsjanse.
Struijk 7 - God kontroll

Resten spilte lite uten å utmerke seg voldsomt i en omgang preget av byttekaos og masse stopp i spillet.

Roca fortjener minst en 8-er. Han hadde en MYE bedre kamp enn Bamford som slet med touchen og var tydelig rusten.

Meslier, Kristensen og Roca våre tre beste i dag. James var mye involvert, men også en del feilpasninger. Rodrigo usynlig på topp siste 30 minutter. Sinisterra best defansivt. Klich livlig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #165 på: Juli 17, 2022, 08:43:45 »
Eg syns dette var godkjend av Leeds. Det var ein tilfeldigheit som avgjorde kampen (sannsynlegvis riktig med straffe, men har også sett at det ikkje blir dømt når ballen blir slått så nær). Villa dominerte kanskje i større delar av kampen, men Leeds skapte minst like mange gode sjansar.

Roca imponerte mest (sammen med Meslier). Kristensen også god, og eg syns Greenwood også var god då han kom inn.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Villa hadde kampens desidert største sjanser. Lite som trumfer to straffespark og en alene med keeper situasjon. Vi hadde bare to. Skuddet til James som Olson reddet greit til corner. Og dobbelsjansen med Bamford og James, der sistnevnte vel burde fått ballen på mål.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sterland

Sv: Pre season 2022
« Svar #166 på: Juli 17, 2022, 08:49:50 »
Veldig usikker på den smale spillestilen som blir innført. Alt blir utrolig trangt, vi makter ikke å spille oss igjennom og blir fort brutt. Vi evner knapt å skape sjanser, det var gjennomgangsmelodien forrige sesong, og det samme har vært tilfelle i de 2,5 pre-season kampene jeg har sett. Skal ikke vektlegg pre-season noe særlig, men så langt virker det ganske bra defensivt og svakt offensivt. 
« Siste redigering: Juli 17, 2022, 09:02:40 av Sterland »

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #167 på: Juli 17, 2022, 08:51:35 »
Litt positivt i forhold til Grays skade:

"Jesse just said hopefully not too bad ankle sprain perhaps he mentioned looked worse."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Milou

Sv: Pre season 2022
« Svar #168 på: Juli 17, 2022, 08:53:31 »
Eg syns dette var godkjend av Leeds. Det var ein tilfeldigheit som avgjorde kampen (sannsynlegvis riktig med straffe, men har også sett at det ikkje blir dømt når ballen blir slått så nær). Villa dominerte kanskje i større delar av kampen, men Leeds skapte minst like mange gode sjansar.

Roca imponerte mest (sammen med Meslier). Kristensen også god, og eg syns Greenwood også var god då han kom inn.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Villa hadde kampens desidert største sjanser. Lite som trumfer to straffespark og en alene med keeper situasjon. Vi hadde bare to. Skuddet til James som Olson reddet greit til corner. Og dobbelsjansen med Bamford og James, der sistnevnte vel burde fått ballen på mål.

auren
Kanskje litt drøyt, men eg rekna ikkje med straffesparka. Det første var feil dømt, og det andre kunne også gjerne ikkje vore dømt, og var uansett kun ei tilfeldigheit.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #169 på: Juli 17, 2022, 08:53:51 »
Scouser-idiot:

Graham Smyth
@GrahamSmyth
Steven Gerrard asked if heart was in mouth due to tackles: "We wish the young kid very well. John's got the ball but unfortunately he's been unlucky in the follow through. There was one just before by the same boy on Buendia and my heart was in my own mouth."

McGinn tok ballen ja? Han har sikkert sett reprisene også. Idiot!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Pre season 2022
« Svar #170 på: Juli 17, 2022, 09:02:26 »
Ojjj
Harrison i intervjuet etter kampen, om han blir i klubben:
Yep exactly that, "erm well we'll see"

Det trodde jeg ikke ville skje. Greit nok at vi har bra alternativer nå men det er dette med stabiliteten, for mange ut samtidig er ikke bra.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom

Sv: Pre season 2022
« Svar #171 på: Juli 17, 2022, 09:03:16 »
Vi ser ikke ut som noe nedrykkslag. Vendte back og spiss så er denne stallen god. Usikker på Aaronson i en så tøff fysisk liga.

Ser mer solide ut bakover i år, men fryktelig svake offensivt både idag og mot Brisbane. Tror det blir en kamp for å overleve i år også.

Hvis jeg skal driste meg til en spådom av nysigneringene basert på disse to kampene:

Kristensen - framstår til nå som det klart beste kjøpet i sommer. Meget solid.

Roca - God når han får tid, ofte i tidsnød når han blir presset. Liker ikke spillere som må kaste seg inn i dueller for å «redde situasjonen»,så det flere ganger mot Brisbane også. Tror fort at Roca kan bli årets hakkekylling med en drøss av gule kort og farlige balltap.

Adams - virker mye kvikkere til bens enn Roca. Var overalt i starten av kampen idag med en voldsom intensitet i spillet. Ble litt mer usynlig etterhvert. Tror Adams kommer til å levere varene.

Aaronson - også han kvikk til bens, men blir foreløpig lite ut av det. Tror han vil bidra mer utover når han blir varmere i trøya. God teknikk og løper mye, men har han «end product» som forsvarer prislappen? Usikker

Sinisterra - 30 min mot Brisbane og 30 min i dag. Ikke veldig mye involvert i noen av kampene. Man ser noen glimt av fart og fysikk. Idag kom han inn når Leeds begynte å gjøre alle byttene så han har fortsatt ikke fått prøve seg sammen med «toppet» mannskap. Dette er en spiller jeg har store forventninger til (men ikke basert på disse treningskampene)


Ellers fra disse to kampene:

-Ny venstreback MÅ på plass

- Synes Koch har imponert, virker som han tar litt lederrollen der bak

- Synes Bamford så mye sterkere fysisk ut idag enn når han gjorde småinnhoppene på slutten av forrige sesong.

- Veldig mye å jobbe med med samhandlingen, naturlig nok med så mange nye inn. Hadde vel knapt nok et ordentlig angrep i dag. Harrison må vi beholde, kan ikke skifte ut «hele» laget fra i fjor.




auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #172 på: Juli 17, 2022, 09:04:22 »
Graham Smyth
@GrahamSmyth
Jesse Marsch on Archie Gray: "He was in some pain initially. When they assessed it after the match they're hopeful nothing is broken, [hopeful] it's just an ankle sprain." Severity unknown at present.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Pre season 2022
« Svar #173 på: Juli 17, 2022, 09:04:25 »
Veldig usikker på den smale spillestilen som blir innført. Alt blir utrolig trangt, vi makter ikke å spille oss igjennom og blir fort brutt. Vi evner knapt å skape sjanser, det var gjennomgangsmelodien forrige sesong, og det samme har vært tilfelle i de 2,5 pre-season kampene jeg har sett. Skal ikke vektlegg pre-season noe særlig, men så langt virker det ganske bra defensivt og svakt offensivt.

Om vi ikke får backene til å fungere er vel 'smal spillestil' konsekvensen ja.
Men når de fungerer har de en autostrada å løpe i.

:)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Pre season 2022
« Svar #174 på: Juli 17, 2022, 09:04:45 »
Veldig usikker på den smale spillestilen som blir innført. Alt blir utrolig trangt, vi makter ikke å spille oss igjennom og blir fort brutt. Vi evner knapt å skape sjanser, det var gjennomgangsmelodien forrige sesong, og det samme har vært tilfelle i de 2,5 pre-season kampene jeg har sett. Skal ikke vektlegg pre-season noe særlig, men så langt virker det ganske bra defensivt og svakt offensivt.

Om vi ikke får backene til å fungere er vel 'smal spillestil' konsekvensen ja.
Men når de fungerer har de en autostrada å løpe i.

:)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

morten1966

Sv: Pre season 2022
« Svar #175 på: Juli 17, 2022, 09:04:56 »
Davis ikke i nærheten av å være god nok for PL

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Pre season 2022
« Svar #176 på: Juli 17, 2022, 09:08:40 »
Ojjj
Harrison i intervjuet etter kampen, om han blir i klubben:
Yep exactly that, "erm well we'll see"

Det trodde jeg ikke ville skje. Greit nok at vi har bra alternativer nå men det er dette med stabiliteten, for mange ut samtidig er ikke bra.

Twitter er litt i frenzy nå etter Harrison-intervjuet, men kanskje det er noe i dette:

Ash 🇺🇸
@Ash_LUFC_

Call me crazy but I feel this is a wild coincidence that Jack was asked this. How I see it is Jack thinks he's been asked is everyone staying put. Video down below ."We'll see we'll see but it's good so far" I think he's really giving his overall thoughts on preseason. #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Pre season 2022
« Svar #177 på: Juli 17, 2022, 09:49:58 »
Tanker etter kampen...

Forsvaret
Kristensen er klasse - en oppgradering for oss. Jeg lurer på hva Drameh tenker nå, han ville på utlån forrige sesong for å få spilletid. Tenker han slik fortsatt? Samtidig er han bare en skade/suspensjon fra spilletid. Han èr nærmere første-elleveren nå. Og Leeds vil kanskje ikke låne ham ut heller... Ayling er minst tre måneder unna uansett.
Marsch kalte Davis' pre season som en form for trial - 'for det er jo det det er'. Og dessverre for Davis, det er ikke godt nok. Man må ta hensyn til rustenhet osv men Hjelde hadde noen hakk opp når han kom inn.
Midtstopperparet Koch/Llorente fikk prøvd seg. Det var ikke perfekt, og vi ble ikke svekket med Struijk inn. Og Cooper vil ha sitt og si når han er tilbake. Der er det uavklart ennå, men jeg tenker det stort sett vil holde mål uansett.

Roca/Adams fikk prøve seg i tospann. Jeg er av de som så mest av Roca i kampen, men så har han jo tre pre seasonkamper bak seg allerede. Adams har ikke det. Jeg tenker disse må få tid sammen så blir det veldig bra. Det fine er at Forshaw ser bra ut som alternativ der bak på midten.

James er mye involvert. Man kan si det ikke blir sluttprodukt av det ennå, men han fikk både mål og målgivende sist på halvtimen sin. Og han jobber steinhardt. På den andre siden er eg fornøyd med Harrison. Harrison er Harrison, det jobbes godt det legges inn, det treffes ikke med leggene, men han pleier å sitte igjen med bra med målpoeng til slutt likevel.
Sinisterra har bare så vidt fått prøve seg ennå, har ennå ikke startet. Jeg tror det blir bra til slutt, men tror ikke han vil være helt startklar ved seriestart.

Aaronson da, han er lett og flyter fremover, jobber også godt. Det kan nok sies at han fort blir litt lett, men det gjør jo ikek Messi noe... Jeg tror vi får glede av kombinasjonspillet hans og at han vil funke godt offensivt på midten.

Rodrigo har mange av de samme kvalitetene som Aaronson slik sett, flink med kombinasjonsspill. Men han er utprøvd nå, og vi vet av erfaring at det oftest ikke blir så mye ut av det. Men han er en fin å kunne hive innpå om det trengs, vi trenger bredde i stallen.

Bamford er rusten. Samtidig vet vi hva han står for når han er i siget. Joffy har tatt steg tror jeg, og vil levere for oss. Samtidig er han ikke noen Bamford til å ta imot ballen på opp...

Greenwood og Summerville håper jeg har tatt steg siden i fjor. Håper de får en del spilletid, og at f.eks. Summerville har troen på at ferdighetene hans holder også i PL.

Og så håper jeg Archie er tilbake med det første. Hadde vært kjekt om han kunne få sine minutter i kampene utover høsten.

Klich hadde en grei kamp i dag. Og vi trenger denne bredden fra benken.

Blir spennende å se om Marsch starter med stort sett de samme mot Crystal Palace. Da har vi nok fått en formening om hva som er første-elleveren ved seriestart.

Den er bare tre uker unna nå.

« Siste redigering: Juli 17, 2022, 10:08:47 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Pre season 2022
« Svar #178 på: Juli 17, 2022, 10:23:18 »
Meslier 9 - 3 fantastiske redninger før pause.
Kristensen 8 - Solid fysisk, litt å gå på med pasninger.
Llorente 7 - God kontroll, av med ryggskade i pausen vil jeg tro.
Koch 6 - Solid, men ga vekk en storsjanse.
Davis 5 - Trøbbel med posisjonering, ga vekk straffe.
Adams 7 - Best sentralt, aggressiv og god.
Roca 6 - Bra aggressivitet, ut og inn av kampen.
Aaronson 5 - Usikker på fysikken, er assist-spiller.
James 7 - Kunne og burde scoret. Mye involvert.
Harrison 5 - Lite med, ingen frisparkskytter.
Bamford 6 - Rusten, en målsjanse.
Struijk 7 - God kontroll

Resten spilte lite uten å utmerke seg voldsomt i en omgang preget av byttekaos og masse stopp i spillet.

Bamford 6 må være tastefeil. Svært rusten, null touch og bommet på det meste gan prøvde på.
Men Bamford kommer.

Syntes også mange dømmer Davis for strengt. Trygg med ball og gode avleveriger og prøver å komme fremover. Noen feil bakover, men stenger av og vinner ballen oftere enn han feiler. At laget ikke er samspilt preger også han.

Straffesituasjonen kan ikke påvirke inntrykket. Sånn skjer.

Men at vi trenger ny venstreback er klink, men ikke fordi Leif er så svak, men fordi Firpo er kjeks, ustabil og umulig å vite hvor står.

James livlig. Men om han passer spillestilen med det småspillet..svært skeptisk. James er en god klassisk bred ving. Han har ikke teknik, overblikk eller forståelse til finspill i midten.
Harrison har ofte litt for mange touch, men lykkes også ofte. Han må få opp innleggskvaliteten. Den er til tider grusom. Men i år har vi forhåpentligvis en spiss i boksen. Det hjelper på.
Jeg står fortsatt for at det å bruke Harrison og James samtidig vil redusere sjansene for mål drastisk. Flyten i det offensive spillet bremses med feilvalg og mange touch. Det så vi under Bielsa og vi ser det nå med Jesse.

Håper å se trioen Sinisterra, Rodrigo og Aaronson bak Gelhardt neste kamp.

I ligaåpningen håper jeg Rodrigo er byttet ut med de Ketelaere. Roca og Adams blir dynamitt sammen på midten.

Tror absolutt ikke vi havner i nedrykksstriden. Men Jesse har en vei å gå for å få i gang det offensive spillet. Det avgjør om vi blir 15 elker 8.
« Siste redigering: Juli 17, 2022, 10:51:21 av Eriksen55 »

baste

Sv: Pre season 2022
« Svar #179 på: Juli 17, 2022, 10:24:27 »
Fikk ikke sett kampen, men virker jo som om vi har noe å bygge på.

 Ang vår svakeste posisjon, så bør Hjelde bekle venstre back, han har spilt der før.
Eventuelt hente tilbake Alioski, da vet vi hva vi får  :D



Marching on together