Da tror jeg vi mer eller mindre vi kan konkludere med nedrykk. Det vil være et lite mirakel i seg selv at vi vinner en fotballkamp, for ikke å snakke om at de to andre kampene begge må gå vår vei. Nedrykk er en del av gamet for Leeds og vi har vært der før. Heldigvis er det et hav av forskjell fra forrige nedrykk så vi trenger nok ikke å gå av med pensjon hele gjengen før neste retur til Premier League.
Mykje riktig i dette innlegget. Den lille sjansen vi hadde for å halde oss er blitt betydeleg mindre etter resultatet i dag. Eg vurderte den til ca 5% før, mens eg no reknar det som ca 2%, som kanskje likevel ikkje høyrer til i kategorien "mirakel".
Det er også riktig at eit nedrykk ikkje treng vere ein katastrofe. Vi er økonomisk sett mykje betre rusta enn i dei siste 20 åra (Phil Hay meiner også at deter gode mulegheiter for at 49ers vil ta over trass nedrykk). Vi har også mange unge og lovande spelarar som kanskje ville ha godt av ein sesong i Championship for å modnast.
Så gjeld det berre å få inn ein manager som kan få ut potensialet. Å håpe på ein ny Bielsa, ville vere eit mirakel, men noko betre enn Marsch eller Allardice, er det lov å ha håp om. Burnley skaut gullfuglen med Kompany, så det er håp for oss også.
Sent from my SM-S906U using Tapatalk
Som nevnt tidligere vil jeg ha inn en MANAGER med erfaring fra øverste engelske ligaer.
Må kunne evne til å mestre/koordinere opptil flere formasjoner i sitt fotballfaglige hode , samt få det beste ut av tropp /lag til enhver tid.
Underveis nå siste 3 mnd , så har det blitt ett stort "gap" av tillit til det man driver med tror jeg.
Marsch med full energy football, så Gracia som så ut som en trist barnehagepappa på linja - og var fullstendig handlingslammet
ift å endre kampbildet i de fleste kamper. Tilsutt nå Sam som sikkert krever sitt, men gutta`virker jo ikke å være trent godt nok lenger til å fullføre kamper i Premier League - tempo.
Gracia perioden den som helt klart ødela`mest....mener jeg.
Nevner igjen gode kandidater i Brendan Rodgers , Graham Potter eller Nathan Jones....med Corberan som "reserve/wild card"