Skrevet av Emne: Kamper i dag sesongen 22-23  (Lest 57217 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Fantasyland

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #330 på: Mars 01, 2023, 22:50:14 »
…og der putta Scouserne og

Annulert
Men der satt 1-0 endelig!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

2-0 nå

Reaney

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #331 på: Mars 01, 2023, 22:50:51 »
Har aldri skjønt meg på Leeds supportere som opplever glede og lettelse når Looserpool scorer. Selv mot nedrykksrival Wolves. Mulig jeg hadde gjort det en gang sjøl i livet hvis det stod om avgjørende kamp. Men ikke 13 runder før slutt. Vi må uansett gjøre jobben sjøl.

Fantasyland

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #332 på: Mars 01, 2023, 22:57:56 »
Har aldri skjønt meg på Leeds supportere som opplever glede og lettelse når Looserpool scorer. Selv mot nedrykksrival Wolves. Mulig jeg hadde gjort det en gang sjøl i livet hvis det stod om avgjørende kamp. Men ikke 13 runder før slutt. Vi må uansett gjøre jobben sjøl.

Dette er jo helt misforstått. Det spiller vel ingen rolle om det er Liverpool, City, Arsenal osv som scorer og vinner. Dette handler om at lag som er rundt oss på tabellen ikke skal stjele med seg poeng i kamper de er soleklare underdogs.

auren

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #333 på: Mars 01, 2023, 23:28:04 »
Har aldri skjønt meg på Leeds supportere som opplever glede og lettelse når Looserpool scorer. Selv mot nedrykksrival Wolves. Mulig jeg hadde gjort det en gang sjøl i livet hvis det stod om avgjørende kamp. Men ikke 13 runder før slutt. Vi må uansett gjøre jobben sjøl.

Dette er jo helt misforstått. Det spiller vel ingen rolle om det er Liverpool, City, Arsenal osv som scorer og vinner. Dette handler om at lag som er rundt oss på tabellen ikke skal stjele med seg poeng i kamper de er soleklare underdogs.
Nei. Det viktigste er jo at Liverpool taper. Så får Leeds komme i andre rekke.

Skikkelig føleri.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #334 på: Mars 01, 2023, 23:35:16 »
Litt enig med Reaney. Litt diplomatisk: Fint at Wolves tapte, men grusomt at Liverpool vant.
MOT

GeirO

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #335 på: Mars 01, 2023, 23:39:51 »
Har aldri skjønt meg på Leeds supportere som opplever glede og lettelse når Looserpool scorer. Selv mot nedrykksrival Wolves. Mulig jeg hadde gjort det en gang sjøl i livet hvis det stod om avgjørende kamp. Men ikke 13 runder før slutt. Vi må uansett gjøre jobben sjøl.

Dette er jo helt misforstått. Det spiller vel ingen rolle om det er Liverpool, City, Arsenal osv som scorer og vinner. Dette handler om at lag som er rundt oss på tabellen ikke skal stjele med seg poeng i kamper de er soleklare underdogs.
Nei. Det viktigste er jo at Liverpool taper. Så får Leeds komme i andre rekke.

Skikkelig føleri.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Så tidlig i sesongen er det viktig at Liverpool taper. Men ikke hvis det hadde vært avgjørende for Leeds. Tror jeg Reaney mener. Og jeg.
MOT

auren

Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #336 på: Mars 02, 2023, 07:17:31 »
Jeg synes ærlig talt det er trist å lese at hatet til en annen klubb overgår kjærligheten til eget lag.
For min del håper jeg 10/10 ganger at alle resultater som kan hjelpe Leeds i et nedrykk/opprykk/toppen av tabellen, går veien.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GaryMac

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #337 på: Mars 02, 2023, 08:37:46 »
Jeg synes ærlig talt det er trist å lese at hatet til en annen klubb overgår kjærligheten til eget lag.
For min del håper jeg 10/10 ganger at alle resultater som kan hjelpe Leeds i et nedrykk/opprykk/toppen av tabellen, går veien.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg klarer å håpe at Wolves taper uten at jeg på noen måte er fornøyd med at Liverpool vinner. Av og til kan man ikke få både i pose og sekk. I den situasjonen vi er i nå trenger vi at lagene eundt oss avgir så mange poeng som mulig. Sånn er det dessverre.

Reaney

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #338 på: Mars 02, 2023, 08:45:18 »
Ja, det er så flott at Looserpool vinner atter. Mangler bare at de spiller seg i form og får selvfortroende nok til å gruse oss på Elland Road om kort tid.

auren

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #339 på: Mars 02, 2023, 09:41:27 »
Ja, det er så flott at Looserpool vinner atter. Mangler bare at de spiller seg i form og får selvfortroende nok til å gruse oss på Elland Road om kort tid.

Vi har nok et litt forskjellig syn på livet. For der du tenker at det var fælt at Liverpool vant, så tenker jeg at det var fint at Wolves tapte.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #340 på: Mars 02, 2023, 15:34:07 »
Ja, det er så flott at Looserpool vinner atter. Mangler bare at de spiller seg i form og får selvfortroende nok til å gruse oss på Elland Road om kort tid.

Vi har nok et litt forskjellig syn på livet. For der du tenker at det var fælt at Liverpool vant, så tenker jeg at det var fint at Wolves tapte.

auren

Sånn er det når hatet er større enn kjærligheten

peacock

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #341 på: Mars 02, 2023, 15:39:08 »
Ja, det er så flott at Looserpool vinner atter. Mangler bare at de spiller seg i form og får selvfortroende nok til å gruse oss på Elland Road om kort tid.

Du vet forskjellen på looser og loser?

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #342 på: Mars 04, 2023, 20:17:11 »
Rekordjevnt i bunn, og S'hampton ser ut til å vinne mot Leicester.

Edit:

Endte 1-0
« Siste redigering: Mars 04, 2023, 20:28:25 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #343 på: Mars 04, 2023, 21:49:57 »
Ja, det er så flott at Looserpool vinner atter. Mangler bare at de spiller seg i form og får selvfortroende nok til å gruse oss på Elland Road om kort tid.

Vi har nok et litt forskjellig syn på livet. For der du tenker at det var fælt at Liverpool vant, så tenker jeg at det var fint at Wolves tapte.

auren

Sånn er det når hatet er større enn kjærligheten
Fotball er følelser. Og jeg har aldri snakket om hat...
MOT

Reaney

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #344 på: Mars 05, 2023, 15:19:16 »
Og der var vi under streken etter 10 min. spill.
Nottingham - Everton 0-1.
Og over streken igjen etter 19 min.
Nottingham - Everton 1-1.
Og der var vi under streken igjen etter 29 min.
Nottingham - Everton 1-2.
Takk for meg.
« Siste redigering: Mars 05, 2023, 15:40:04 av Reaney »

Perik

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #345 på: Mars 05, 2023, 15:34:47 »
At vi tapte mot disse to er veldig dumt for å si det forsiktig 😓

Reaney

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #346 på: Mars 05, 2023, 15:49:03 »
Bare det å ha klart uavgjort i disse to kampene hadde utgjort en stor forskjell.
Da hadde tabellsituasjonen akkurat nå vært:

Leeds 24 p.
Nottingham 23 p.
Everton 22 p. (med en kamp mer spilt).


Fantasyland

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #347 på: Mars 05, 2023, 16:04:56 »
Bare det å ha klart uavgjort i disse to kampene hadde utgjort en stor forskjell.
Da hadde tabellsituasjonen akkurat nå vært:

Leeds 24 p.
Nottingham 23 p.
Everton 22 p. (med en kamp mer spilt).

Ja, det er helt utrolig at vi har klart å tape mot disse 2 lagene. De ser så ufattelig svake ut, men det sier kanskje mer om oss....

Uansett, Forrest blir dratt rett nedi sumpa igjen hvis dette står seg. Kampen hjemme mot de blir nok en MÅ VINNE.

Pettersen97

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #348 på: Mars 05, 2023, 16:05:14 »
Jeg klarer ikke å se hvor Leeds skal klare å få sin neste tre-poenger. Neste kamp, mot BHA kan bli et stygt tap og forverret målforskjell. Stortsett alt peker å går mot Leeds for tiden. Så jeg tror vårt lag blir å se i Championchip neste sessong.
The Mighty Whites

Fantasyland

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #349 på: Mars 05, 2023, 16:09:01 »
Jeg klarer ikke å se hvor Leeds skal klare å få sin neste tre-poenger. Neste kamp, mot BHA kan bli et stygt tap og forverret målforskjell. Stortsett alt peker å går mot Leeds for tiden. Så jeg tror vårt lag blir å se i Championchip neste sessong.

Noen ganger er det fint med litt perspektiv. Du kan bruke de samme argumentene om lagene rundt oss på tabellen. Southampton så helt grusomme ut mot oss for en uke siden, ikke sant? Så ikke ut som om de skulle plukke mange poeng fremover. Slo Leicester i går. Og sånn kommer det til å svinge ut sesongen. Det blir et rotterace med flere potensielle nedrykkskandidater enn noengang før. Jeg tror vi berger oss...med minimal margin

Fantasyland

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #350 på: Mars 05, 2023, 16:36:30 »
2-2, Brennan selvfølgelig. Skulle likt å ha en i Leeds med de avslutter-egenskapene..

auren

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #351 på: Mars 05, 2023, 16:47:10 »
2-2 er et perfekt resultat for oss. Blås av dommer!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #352 på: Mars 05, 2023, 16:54:23 »
Slutt. 2-2. Fortsatt på sikker grunn!  8)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #353 på: Mars 05, 2023, 17:30:34 »
Nå er det mildt sagt tett i bunnen. I neste runde skal alle bunnlagene opp mot tøff motstand. Poeng mot Brighton vil være utrolig viktig!

Fantasyland

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #354 på: Mars 05, 2023, 19:17:47 »
Massakre på Anfield i dag. 7-0!

GeirO

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #355 på: Mars 05, 2023, 19:18:26 »
Tror vi gruser Brighton, omtrent like dårlig lag som Chelsea  og nå spiller vi hjemme. Det er vel over to måneder Brighton har vunnet en bortekamp i PL....

auren

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #356 på: Mars 05, 2023, 19:38:17 »
Tror vi gruser Brighton, omtrent like dårlig lag som Chelsea  og nå spiller vi hjemme. Det er vel over to måneder Brighton har vunnet en bortekamp i PL....

Brighton har absolutt svakere spillere enn Chelsea, men som lag er de bedre. Blir veldig tøft, men foreløpig tro på seier. Vi har vel heller ikke det beste taket på Brighton. Håper vi stiller følgende lag:

Meslier - Ayling, Koch, Wöber, Firpo - Adams, McKennie - Summerville, Bamford, Gnonto - Rutter

Kjør to spisser på topp. Angrep er det beste forsvar. 1 poeng vil kanskje være et OK resultat isolert sett, men i den posisjonen vi er i nå må slike hjemmekamper vinnes.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #357 på: Mars 06, 2023, 08:29:19 »
Tror vi gruser Brighton, omtrent like dårlig lag som Chelsea  og nå spiller vi hjemme. Det er vel over to måneder Brighton har vunnet en bortekamp i PL....

Brighton har absolutt svakere spillere enn Chelsea, men som lag er de bedre. Blir veldig tøft, men foreløpig tro på seier. Vi har vel heller ikke det beste taket på Brighton. Håper vi stiller følgende lag:

Meslier - Ayling, Koch, Wöber, Firpo - Adams, McKennie - Summerville, Bamford, Gnonto - Rutter

Kjør to spisser på topp. Angrep er det beste forsvar. 1 poeng vil kanskje være et OK resultat isolert sett, men i den posisjonen vi er i nå må slike hjemmekamper vinnes.

auren

Spennende lag det der, og med 2 spisser........ Det er slik vi bør spille hvis Gnonto /Summerville leverer.
Firpo er faktisk ett angrepsvåpen også, han er ofte med oppover siste kamper- det liker jeg.
Viktig at Harrison IKKE spiller da.
 

Kato

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #358 på: Mars 06, 2023, 10:12:24 »
Tror vi gruser Brighton, omtrent like dårlig lag som Chelsea  og nå spiller vi hjemme. Det er vel over to måneder Brighton har vunnet en bortekamp i PL....

Brighton har absolutt svakere spillere enn Chelsea, men som lag er de bedre. Blir veldig tøft, men foreløpig tro på seier. Vi har vel heller ikke det beste taket på Brighton. Håper vi stiller følgende lag:

Meslier - Ayling, Koch, Wöber, Firpo - Adams, McKennie - Summerville, Bamford, Gnonto - Rutter

Kjør to spisser på topp. Angrep er det beste forsvar. 1 poeng vil kanskje være et OK resultat isolert sett, men i den posisjonen vi er i nå må slike hjemmekamper vinnes.

auren

Spennende lag det der, og med 2 spisser........ Det er slik vi bør spille hvis Gnonto /Summerville leverer.
Firpo er faktisk ett angrepsvåpen også, han er ofte med oppover siste kamper- det liker jeg.
Viktig at Harrison IKKE spiller da.

Problemet defensivt er jo kombinasjonen Ayling-Summerville
 

Cherry

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #359 på: Mars 06, 2023, 12:29:55 »
Tror vi gruser Brighton, omtrent like dårlig lag som Chelsea  og nå spiller vi hjemme. Det er vel over to måneder Brighton har vunnet en bortekamp i PL....

Brighton har absolutt svakere spillere enn Chelsea, men som lag er de bedre. Blir veldig tøft, men foreløpig tro på seier. Vi har vel heller ikke det beste taket på Brighton. Håper vi stiller følgende lag:

Meslier - Ayling, Koch, Wöber, Firpo - Adams, McKennie - Summerville, Bamford, Gnonto - Rutter

Kjør to spisser på topp. Angrep er det beste forsvar. 1 poeng vil kanskje være et OK resultat isolert sett, men i den posisjonen vi er i nå må slike hjemmekamper vinnes.

auren

Spennende lag det der, og med 2 spisser........ Det er slik vi bør spille hvis Gnonto /Summerville leverer.
Firpo er faktisk ett angrepsvåpen også, han er ofte med oppover siste kamper- det liker jeg.
Viktig at Harrison IKKE spiller da.

Problemet defensivt er jo kombinasjonen Ayling-Summerville

jeg tenker jo at det er derfor Jack får spille/blir valgt , fordi han jobber bedre defensivt.
Offensivt er han katastrofe for tiden, og at han skal ta dødballer/frispark rundt 16`meter er totalt uforståelig.
Stort sett "demper" han ballen nydelig, men derfra og fremover....