Skrevet av Emne: Kamper i dag sesongen 22-23  (Lest 57210 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

GeirO

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #660 på: Mai 15, 2023, 21:33:51 »
Yess (hardt å si for en Poolscoring)
MOT

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #661 på: Mai 15, 2023, 21:33:53 »
Siden Leeds ikke greier å hjelpe seg selv, trenger vi den hjelpen vi kan få. Tror Leicester får noe ute av det her, jeg. Uavgjort virker sannsynlig.
Pool i ledelsen

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


auren

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #662 på: Mai 15, 2023, 21:38:49 »
2-0!!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #663 på: Mai 15, 2023, 21:40:55 »
2-0!!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

To mål til Liverpool med til sammen 10 cm klarering i forhold til offside. :)

Men akkurat i dag klager je itte.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #664 på: Mai 15, 2023, 21:47:39 »
2-0!!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

To mål til Liverpool med til sammen 10 cm klarering i forhold til offside. :)

Men akkurat i dag klager je itte.
Her er det bare p håpe på målkalas så Leicesters gode målforskjell går fyken.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


kilgallon

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #665 på: Mai 15, 2023, 21:54:01 »
Leicester ligner en soleklar nedrykker. Vi snakker forsvarsspill som får Leeds til å fremstå som Atlético Madrid.

HåvardK

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #666 på: Mai 15, 2023, 21:56:39 »
Leicester ligner en soleklar nedrykker. Vi snakker forsvarsspill som får Leeds til å fremstå som Atlético Madrid.
Tar ingen ting for gitt når det gjelder ´pool, dessverre.

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #667 på: Mai 15, 2023, 22:07:46 »
2-0!!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

To mål til Liverpool med til sammen 10 cm klarering i forhold til offside. :)

Men akkurat i dag klager je itte.

Scoring nummer to ser mer enn tvilsom ut. Leeds hadde vel ikke fått en sånn godkjent?

Det får nå gå for denne gangen.  ;)
Super Leeds since 1968

Fantasyland

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #668 på: Mai 15, 2023, 22:31:20 »
0-3. Da tror jeg Leicester er ferdige i PL.

Torpe-do

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #669 på: Mai 15, 2023, 22:31:45 »
3-0


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #670 på: Mai 15, 2023, 22:35:34 »
0-3. Da tror jeg Leicester er ferdige i PL.

Newcastle og West Ham igjen...

Omtrent som West Ham og Tottenham det.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #671 på: Mai 15, 2023, 22:37:53 »
0-3. Da tror jeg Leicester er ferdige i PL.

Newcastle og West Ham igjen...

Omtrent som West Ham og Tottenham det.

Newcastle borte. Som spiller om CL-plass. 0 poeng. Sjanseløst. De får Max 33 og det holder ikke. Sånn som de ser ut her er det ikke sikkert de slår Hammers engang

GeirO

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #672 på: Mai 15, 2023, 22:59:31 »
Tror Everton klarer seg. Brentford (B) og Bournemouth (H) igjen. De får 4 poeng. Da må Leeds og Leicester ha to seire for å passere Everton. 4 poeng til holder ikke.

Da står det mellom Leicester,  Leeds og Forest. To av dem rykker ned.

Nå er det strengt talt Ulvene de møter borte i neste kamp.  Ellers enig i at Everton mest sansynlig klarer seg.  Virker som de har det letteste kampprogrammet igjen av lagene i bunn.  Er nok mye nerver ute å går hos alle lagene, så mye kan ennå skje.
Hvis Everton klarer seg blir det mest sannsynlig  på bekostning av Leeds...
MOT

Per Leeds

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #673 på: Mai 15, 2023, 23:02:52 »
Vi må nok minst ha 4 poeng til. Sånn som vi opptrer om dagen, så er jo det tvilsomt. Men selvsagt har man troen. Blir nok like nære hjerteinfarkt i år også. Har hatt ett så vi får se hva man tåler nå.

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #674 på: Mai 15, 2023, 23:07:00 »
Vi må nok minst ha 4 poeng til. Sånn som vi opptrer om dagen, så er jo det tvilsomt. Men selvsagt har man troen. Blir nok like nære hjerteinfarkt i år også. Har hatt ett så vi får se hva man tåler nå.
Bare å finne frem nitro og Albyl.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Dennis

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #675 på: Mai 16, 2023, 07:52:10 »
Vi må nok minst ha 4 poeng til. Sånn som vi opptrer om dagen, så er jo det tvilsomt. Men selvsagt har man troen. Blir nok like nære hjerteinfarkt i år også. Har hatt ett så vi får se hva man tåler nå.
Bare å finne frem nitro og Albyl.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Lekte med en predictor i går. Redd vi må ta seks poeng.

Frykter Everton tar minst fire mot Wolves og Bournemouth, mens Forest vel fort kan klå Arsenal som virka helt ute av det sist på ren innsats. De skal deretter til London og Palace, som virker å avslutte solid. Så er vel Arteta en kravstor mann og ettersom Arsenal spiller før City, kommer de opp i ett poeng bak City dersom de slår skogvokterne. Samt at han nok uansett vil kreve noe helt annet enn hvordan de fremstod mot Brighton.

Jeg tror Leicester rykker ned mandag kveld, men la oss håpe det er Leeds og ikke Everton som har forspranget.

Råtips:
Forest v Arsenal U
Wolves v Everton U
West Ham v Leeds B

Crystal Palace v Forest H
Everton v Bournemouth H
Leeds v Spurs H

Vi avslutter med stil og holder oss 8)
Marching on together!

auren

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #676 på: Mai 16, 2023, 11:35:14 »
Det blir sykt spennende til helgen. Vi kan være på sikker grunn og vi kan være nedrykket når vi skriver søndag 21. mai klokken 16:30. Noen ulike scenarier:

- Forest klarer uavgjort mot Arsenal (ingen umulighet) og Everton vinner mot Wolves. Da er vi nede hvis vi taper mot West Ham. Spiller vi uavgjort, er vi nødt å slå Spurs i siste kamp, mens enten Forest eller Everton taper sine siste kamper (skal mye til).
- Forest taper mot Arsenal (fullt mulig) og Everton taper mot Wolves. Da er vi på trygg grunn selv med uavgjort (foran Everton på flere scorede mål), og er 2 poeng bak Forest. Med seier er vi foran Forest på målforskjell, og to poeng foran Everton (og også bedre målforskjell).
- Forest taper mot Arsenal og Everton spiller uavgjort mot Wolves. Vi er på 16. plass med seier! På målforskjell foran Forest, og 1 poeng foran Everton.

Jeg tror vi holder oss hvis vi vinner begge våre kamper. Jeg tror 4 poeng fort kan være for lite. Jeg må nesten se Forest-Arsenal og Wolves-Everton, men vet ikke om jeg orker.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #677 på: Mai 16, 2023, 11:42:42 »
Det blir sykt spennende til helgen. Vi kan være på sikker grunn og vi kan være nedrykket når vi skriver søndag 21. mai klokken 16:30. Noen ulike scenarier:

- Forest klarer uavgjort mot Arsenal (ingen umulighet) og Everton vinner mot Wolves. Da er vi nede hvis vi taper mot West Ham. Spiller vi uavgjort, er vi nødt å slå Spurs i siste kamp, mens enten Forest eller Everton taper sine siste kamper (skal mye til).
- Forest taper mot Arsenal (fullt mulig) og Everton taper mot Wolves. Da er vi på trygg grunn selv med uavgjort (foran Everton på flere scorede mål), og er 2 poeng bak Forest. Med seier er vi foran Forest på målforskjell, og to poeng foran Everton (og også bedre målforskjell).
- Forest taper mot Arsenal og Everton spiller uavgjort mot Wolves. Vi er på 16. plass med seier! På målforskjell foran Forest, og 1 poeng foran Everton.

Jeg tror vi holder oss hvis vi vinner begge våre kamper. Jeg tror 4 poeng fort kan være for lite. Jeg må nesten se Forest-Arsenal og Wolves-Everton, men vet ikke om jeg orker.

auren

Hvis vi skal se på trender tror jeg dette er et fullt mulig scenario. Big Sam tar oss fra tap, uavgjort og nå  til seier. DET hadde vært deilig. One time, kom igjen nå da.

Jeg ser heller ikke bort fra at Skogvokterne faktisk kan ende med 0 poeng på de to siste. Palace er alltid sterke hjemme uansett. Everton tror jeg vinner minst en. Kan ikke se for meg at de roter det til mot B'mouth hjemme. Usikkerheten er Wolves-kampen. Ulvene har vel statistisk sett hatt et veldig godt tak på Everton så vi satser på at den trenden ivaretas.

Forever Whites

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #678 på: Mai 16, 2023, 12:21:12 »
Det blir sykt spennende til helgen. Vi kan være på sikker grunn og vi kan være nedrykket når vi skriver søndag 21. mai klokken 16:30. Noen ulike scenarier:

- Forest klarer uavgjort mot Arsenal (ingen umulighet) og Everton vinner mot Wolves. Da er vi nede hvis vi taper mot West Ham. Spiller vi uavgjort, er vi nødt å slå Spurs i siste kamp, mens enten Forest eller Everton taper sine siste kamper (skal mye til).
- Forest taper mot Arsenal (fullt mulig) og Everton taper mot Wolves. Da er vi på trygg grunn selv med uavgjort (foran Everton på flere scorede mål), og er 2 poeng bak Forest. Med seier er vi foran Forest på målforskjell, og to poeng foran Everton (og også bedre målforskjell).
- Forest taper mot Arsenal og Everton spiller uavgjort mot Wolves. Vi er på 16. plass med seier! På målforskjell foran Forest, og 1 poeng foran Everton.

Jeg tror vi holder oss hvis vi vinner begge våre kamper. Jeg tror 4 poeng fort kan være for lite. Jeg må nesten se Forest-Arsenal og Wolves-Everton, men vet ikke om jeg orker.

auren

Hvis vi skal se på trender tror jeg dette er et fullt mulig scenario. Big Sam tar oss fra tap, uavgjort og nå  til seier. DET hadde vært deilig. One time, kom igjen nå da.

Jeg ser heller ikke bort fra at Skogvokterne faktisk kan ende med 0 poeng på de to siste. Palace er alltid sterke hjemme uansett. Everton tror jeg vinner minst en. Kan ikke se for meg at de roter det til mot B'mouth hjemme. Usikkerheten er Wolves-kampen. Ulvene har vel statistisk sett hatt et veldig godt tak på Everton så vi satser på at den trenden ivaretas.

Tror vi må sette vår lit til at Forest og Leicester feiler i innspurten.  Everton har vel det letteste programmet?  Uansett ser det ut som vi må vinne begge våre kamper for å ikke rykke ned.  I verste fall rykker vi ned selv med to seire.  Har et lite håp om at Arsenal vinner over Forest til helgen.  At de vil vise seg frem etter det forsmedelige nederlaget de hadde mot Brighton. 

Men sykt spennende blir det, håper at den spenningen fortsatt er eksisterende etter kommende helgs kamper.
Medlem 94237

Josch

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #679 på: Mai 16, 2023, 12:58:44 »
Det er fordel for Leeds å spille på søndag. Da har Everton og Forest spilt 37. runde og man kan basere seg på de resultatene. Men det kan selvsagt medføre press hvis man MÅ vinne.

Hvis Forest spiller uavgjort og Everton vinner lørdag (begge får 35 poeng), så er plutselig West Ham under press på søndag. Da har de ikke råd til å tape mot Leeds. Det kan bli slik at Leeds presser på for å vinne , mens  West Ham kjemper for uavgjort for å sikre plassen. Leeds må vel uansett vinne en av disse kampene så det er sannsynlig at man går for seier.
« Siste redigering: Mai 16, 2023, 13:51:40 av Josch »

auren

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #680 på: Mai 16, 2023, 15:07:08 »
Det er fordel for Leeds å spille på søndag. Da har Everton og Forest spilt 37. runde og man kan basere seg på de resultatene. Men det kan selvsagt medføre press hvis man MÅ vinne.

Hvis Forest spiller uavgjort og Everton vinner lørdag (begge får 35 poeng), så er plutselig West Ham under press på søndag. Da har de ikke råd til å tape mot Leeds. Det kan bli slik at Leeds presser på for å vinne , mens  West Ham kjemper for uavgjort for å sikre plassen. Leeds må vel uansett vinne en av disse kampene så det er sannsynlig at man går for seier.

Vi krysser fingrene for at Everton ikke vinner, for da er West Ham i teorien 100 % sikre på å unngå nedrykk. De er i praksis sikret allerede, bare et giganttap mot Leeds (3-4 mål), samt et tap i siste kamp mot Leicester kan forhindre dette. Da må også Leeds vinne mot Tottenham med noen mål. West Ham har pt 11 mål bedre målforskjell enn Leeds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #681 på: Mai 16, 2023, 15:32:17 »
Det er fordel for Leeds å spille på søndag. Da har Everton og Forest spilt 37. runde og man kan basere seg på de resultatene. Men det kan selvsagt medføre press hvis man MÅ vinne.

Hvis Forest spiller uavgjort og Everton vinner lørdag (begge får 35 poeng), så er plutselig West Ham under press på søndag. Da har de ikke råd til å tape mot Leeds. Det kan bli slik at Leeds presser på for å vinne , mens  West Ham kjemper for uavgjort for å sikre plassen. Leeds må vel uansett vinne en av disse kampene så det er sannsynlig at man går for seier.

Vi krysser fingrene for at Everton ikke vinner, for da er West Ham i teorien 100 % sikre på å unngå nedrykk. De er i praksis sikret allerede, bare et giganttap mot Leeds (3-4 mål), samt et tap i siste kamp mot Leicester kan forhindre dette. Da må også Leeds vinne mot Tottenham med noen mål. West Ham har pt 11 mål bedre målforskjell enn Leeds.

auren

West Ham byttet også en rekke spillere mot Brentford og lot blant andre Rice (inn etter timen), Bowen, Paqueta og Zouma hvile. Så ikke kampen, men hørte de var fryktelig svake.

Bortekamp mot AZ til torsdag. La oss håpe de får en skikkelig utladning der! Samtidig som Everton ikke slår Wolves, som du sier. :)

Fytte grisen det blir spennende til helga. Vi kan faktisk rykke ned til helga, samtidig som vi KAN overleve med kun ett poeng på to kamper.

Godt dette snart er over, ventetida er ille.
Marching on together!

Trondjo

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #682 på: Mai 16, 2023, 23:09:59 »
Cody Drameh og Luton til PO finale, fullt fortjent . Drameh helt grei på backen ,  men Gelhardt og Sunderland var svake
 

GeirO

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #683 på: Mai 17, 2023, 00:33:39 »
Vi kan tippe og tippe, men i mitt hode er alle resterende kamper helt åpne. Bortsett fra de kampene City er involvert i. Føler hver kamp er en tombola med vinnersjanser 34-33-33.
MOT

Perik

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #684 på: Mai 17, 2023, 11:49:35 »
Cody Drameh og Luton til PO finale, fullt fortjent . Drameh helt grei på backen ,  men Gelhardt og Sunderland var svake

Drameh med en vannvittig bom, Leeds verdi, på overtid! Godt for han at det ikke fikk innvirkning på resultatet

GeirO

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #685 på: Mai 17, 2023, 23:03:12 »
Enten Luton eller Coventry i Premier League.....morsomt.
MOT

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #686 på: Mai 17, 2023, 23:10:04 »
Samtidig som jeg så på en halvgod svensk krimserie, hadde jeg et halvt øye på Middlesbrough - Coventry, andre kamp i play-off. Det blir ikke Jonny Howson (skadet før denne kampen) eller Alex Mowatt (tok alle cornere og frispark innen han ble byttet ut) som rykker opp til PL.

Det virket som om frykten for å tape var større enn viljen til å vinne i denne kampen, men Coventry klarte å sette den ene sjansen som gir klubben en finale mot Luton.

Vinneren av siste kamp blir nok uansett en favoritt til å rykke rett ned igjen.
Super Leeds since 1968

GaryMac

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #687 på: Mai 18, 2023, 22:55:09 »
Newcastle slo Brighton, trenger en seier til for å sikre Champions League.
Kommer den på mandag mot Leicester - håper det :-)

Og der gjør West-Ham 1-0 på overtid, og er klare for finale i en aller annen europacup. Satt og håpet på et mål til AZ, slik at det skulle gå til ekstraomganger og ekstra trøtte bein på våre motstandere på søndag. Men nå skal de forhåpentligvis på byen og feire finaleplassen i et par dager.

Reaney

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #688 på: Mai 19, 2023, 00:04:13 »
West Ham on a high og europa cup finalister og evnen til å avgjøre jevne kamper svekker våre sjanser. Hadde vært bedre med et utslått og resignert West Ham. Da hadde vi hatt alle muligheter til å slå dem på søndag. Nå lukter det mer og mer av Yorkshire derbies i fleng etter Sheffield Wednesday 's bragd i kveld.

Dennis

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #689 på: Mai 19, 2023, 08:41:14 »
Newcastle slo Brighton, trenger en seier til for å sikre Champions League.
Kommer den på mandag mot Leicester - håper det :-)

Og der gjør West-Ham 1-0 på overtid, og er klare for finale i en aller annen europacup. Satt og håpet på et mål til AZ, slik at det skulle gå til ekstraomganger og ekstra trøtte bein på våre motstandere på søndag. Men nå skal de forhåpentligvis på byen og feire finaleplassen i et par dager.

Ideell tid å møte West Ham på.
Marching on together!