Skrevet av Emne: Kamper i dag sesongen 22-23  (Lest 57215 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Josch

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #720 på: Mai 20, 2023, 18:33:53 »
3-1 til Brentford nå. Sparer Spurs seg til møtet mot Leeds ;)?

Satser på at det bare bekrefter den dårlige vårsesongen Tottenham har hatt og at vi feier dem av banen neste helg!  8) 8) 8)

Tottenham har faktisk sjans til europacup. Ligger kun ett poeng bak Villa på 7. plass før siste kamp. Teoretisk sjans på 6. plass også nå, før Brighton spiller hengekamp mot Soton.
Spurs vil ha noe å spille for på ER.

På Elland Road den 28. tror jeg begge lag MÅ vinne.

Tom

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #721 på: Mai 20, 2023, 18:37:53 »
Ganske sikker på at Leeds styrket sine sjanser for overlevelse etter dagens 1-1 resultat for Everton. Selvfølgelig kjipt med den sene utligningen, men nå har vi altså alt i våre egne hender med 2 kamper igjen. Og vi møter to lag som har null og nada å spille for. West Ham sågar rett fra «feiring» i Europa til et sannsynligvis heltent Leeds-lag som også har sett vesentlig mer solid ut bakover med big Sam. Kanskje feirer WH litt i kveld også:) Hadde en veldig sterk følelse på at Everton skulle vinne i dag så jeg hadde glatt tatt uavgjort her FØR kampen. Nå er det bare å håpe at Arsenal gjør jobben i kveld, da tror jeg vi berger oss med 3-4 p til. Tror Palace tar Forest hjemme i Roys (siste?) kamp.

 

Reaney

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #722 på: Mai 20, 2023, 18:42:58 »
Newcastle klar for CL etter Loserpool sitt poengtap. Ingenting å spille for bortsett fra æren om å innkassere 3. plassen. Hjalp oss i fjor. Mer skeptisk på mandag mot Leicester nå.

Forever Whites

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #723 på: Mai 20, 2023, 18:45:36 »
Vi kan avgjøre dette selv igjen nå.  2 seire, PL neste sesong.  In Big Sam we trust!   :)
Medlem 94237

Forever Whites

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #724 på: Mai 20, 2023, 18:51:26 »
1-0 til forest etter 19 minutter.
Medlem 94237

Forever Whites

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #725 på: Mai 20, 2023, 18:54:19 »
Newcastle klar for CL etter Loserpool sitt poengtap. Ingenting å spille for bortsett fra æren om å innkassere 3. plassen. Hjalp oss i fjor. Mer skeptisk på mandag mot Leicester nå.

Liverpool er 3 poeng bak Newcastle med 1 kamp igjen.  Dermed kan ikke Newcastle legge seg helt nedpå å feire CL ennå.  De bør ta minst et poeng til for å være trygg.
Medlem 94237

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #726 på: Mai 20, 2023, 18:59:41 »
1-0 til forest etter 19 minutter.
Liten tro på hjelp fra Arsenal med den formen de har viste siste tiden.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


GaryMac

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #727 på: Mai 20, 2023, 19:05:25 »
1-0 til forest etter 19 minutter.
Liten tro på hjelp fra Arsenal med den formen de har viste siste tiden.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Og strengt tatt ingenting å spille for. City snubler ikke på oppløpet, og da blir det andreplass uansett....

GeirO

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #728 på: Mai 20, 2023, 19:23:23 »
Tipper Forest vinner 3-0, mens vi må vinne i morgen for å ennå ha et håp. Sannsynligheten for at et panisk og overmotivert Leeds vinner, er vel rundt 17%.
MOT

Forever Whites

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #729 på: Mai 20, 2023, 19:23:51 »
Forest-Arsenal 1-0 etter første.  Ikke noe hjelp å få av Ødegard og co foreløpig.  Skuffende.

Heldigvis viste Ulvene som egentlig ikke hadde noe å spille for i dag hvorfor man elsker engelsk fotball.  Man gir alt uansett.
Medlem 94237

GaryMac

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #730 på: Mai 20, 2023, 19:32:00 »
Forest-Arsenal 1-0 etter første.  Ikke noe hjelp å få av Ødegard og co foreløpig.  Skuffende.

Heldigvis viste Ulvene som egentlig ikke hadde noe å spille for i dag hvorfor man elsker engelsk fotball.  Man gir alt uansett.
Enig. Wolves jobbet som om det var en viktig kamp for dem, bare synd at det ikke holdt helt inn.

GeirO

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #731 på: Mai 20, 2023, 19:45:15 »
Forest-Arsenal 1-0 etter første.  Ikke noe hjelp å få av Ødegard og co foreløpig.  Skuffende.

Heldigvis viste Ulvene som egentlig ikke hadde noe å spille for i dag hvorfor man elsker engelsk fotball.  Man gir alt uansett.
Akkurat som West Ham vil gi alt i morgen, selv om de i praksis er klare for PL neste år. Slik er engelsk fotball
MOT

Dennis

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #732 på: Mai 20, 2023, 19:50:31 »
Jeg er ikke helt enig med dere. Har sett mang en kamp hvor laga har tatt ferie opp gjennom. Er vel ikke uten grunn at man har uttrykket 'on the beach'.

Håper det er den versjonen av WH vi får se i morra. Så er det siste hjemmekamp og man takker vel av Rice, så jeg er langt fra sikker...
Marching on together!

Forever Whites

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #733 på: Mai 20, 2023, 20:03:53 »
Forest-Arsenal 1-0 etter første.  Ikke noe hjelp å få av Ødegard og co foreløpig.  Skuffende.

Heldigvis viste Ulvene som egentlig ikke hadde noe å spille for i dag hvorfor man elsker engelsk fotball.  Man gir alt uansett.
Akkurat som West Ham vil gi alt i morgen, selv om de i praksis er klare for PL neste år. Slik er engelsk fotball

Ødegard og co burde jo strengt talt hatt mer å kjempe for enn at de er klare for PL neste år.  I teorien kan de fortsatt vinne serien, slik som at vi i teorien nå fortsatt kan sikre plass i PL neste sesong.  Ingen grunn for noen å legge seg nedpå da, og synes ikke engelsk fotball normalt er slik heller.
Medlem 94237

Reaney

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #734 på: Mai 20, 2023, 20:08:53 »
Hvis Norge en gang i framtiden skulle spille en avgjørende kamp så håper jeg Solbakken vraker Ødegård. Makan til tulling under press.

GaryMac

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #735 på: Mai 20, 2023, 20:13:34 »
Forest-Arsenal 1-0 etter første.  Ikke noe hjelp å få av Ødegard og co foreløpig.  Skuffende.

Heldigvis viste Ulvene som egentlig ikke hadde noe å spille for i dag hvorfor man elsker engelsk fotball.  Man gir alt uansett.
Akkurat som West Ham vil gi alt i morgen, selv om de i praksis er klare for PL neste år. Slik er engelsk fotball

Ødegard og co burde jo strengt talt hatt mer å kjempe for enn at de er klare for PL neste år.  I teorien kan de fortsatt vinne serien, slik som at vi i teorien nå fortsatt kan sikre plass i PL neste sesong.  Ingen grunn for noen å legge seg nedpå da, og synes ikke engelsk fotball normalt er slik heller.
Vil kanskje ikke si at de legger seg nedpå, men de senker seg noen prosent, og det holder ikke mot lag som kjemper for livet.

GeirO

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #736 på: Mai 20, 2023, 20:16:56 »
Får ikke Arsenal to mål nå er det bare å gratulere  City med gullet...
MOT

Dennis

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #737 på: Mai 20, 2023, 20:27:04 »
Hvis Norge en gang i framtiden skulle spille en avgjørende kamp så håper jeg Solbakken vraker Ødegård. Makan til tulling under press.

Vil påstå at Ødegård lever greit med en feilpasning i en kamp som i praksis teller null for Arsenal. Han er tross alt hovedgrunnen til at de har kjempa om tittelen.
Marching on together!

GaryMac

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #738 på: Mai 20, 2023, 20:32:35 »
Hvis Norge en gang i framtiden skulle spille en avgjørende kamp så håper jeg Solbakken vraker Ødegård. Makan til tulling under press.

Vil påstå at Ødegård lever greit med en feilpasning i en kamp som i praksis teller null for Arsenal. Han er tross alt hovedgrunnen til at de har kjempa om tittelen.
Da ble det gull til City, og Forest er sikret PL neste sesong.

Forever Whites

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #739 på: Mai 20, 2023, 20:34:35 »
Skal aldri si et fint ord om Arsenal resten av mitt liv.  For en tafatt gjeng.  Heldigvis er vi selv på oppadgående kurs og vinner de 2 siste slik at Everton og Leicester følger Southampton ned.
Medlem 94237

Reaney

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #740 på: Mai 20, 2023, 20:37:55 »
Etter dagens kamper er saken klar. Leeds United rykker ned. Folk på Forumet får være så uenige som de vil, og tro på 2 seire og 6 poeng. Eller at 4 poeng holder. Jeg tror ikke på noen av delene. Blir det riktig stygt rykker vi ned på målforskjellen ved at vi vinner en og taper en mens Everton spiller uavgjort i siste kamp. Evertons utligning til 1-1 på 90+10. Kjenner smerten langt inne i kroppen enda.
« Siste redigering: Mai 20, 2023, 21:17:46 av Reaney »

Neo

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #741 på: Mai 20, 2023, 20:42:40 »
Forest-seieren ødelegger hele kvelden.
At møkka-Arsenal fremstår på en måte som dette, er direkte uprofesjonelt.

Så må det vel være en sjeldenhet at ikke ett eneste av de nyopprykkede lagene fra Championship rykker ned i sin første sesong i PL.

Tragisk at Leeds ikke evnet å legge minst ett av disse bak seg.

raggen

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #742 på: Mai 20, 2023, 20:49:09 »
Forest-seieren ødelegger hele kvelden.
At møkka-Arsenal fremstår på en måte som dette, er direkte uprofesjonelt.

Så må det vel være en sjeldenhet at ikke ett eneste av de nyopprykkede lagene fra Championship rykker ned i sin første sesong i PL.

Tragisk at Leeds ikke evnet å legge minst ett av disse bak seg.
'

enig.. dette var utrolig tafatt av arsenal og ødela mye av kvelden men vinner vi i morra har vi ting i egne hender men vi har ett bein i championship
Forever Leeds United!!!!!!!!

Cannavaro

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #743 på: Mai 20, 2023, 20:49:15 »
Altså ; at Nottingham holder seg i denne divisjonen er egentlig utrolig...etter 1.omgang 4.april på Elland Road så hadde vi rundspilt og utspilt dette laget, det endte dog med kun en 2-1 seier til oss, men Nottingham så ikke bra ut i det hele tatt. De har 25 nye spillere før denne sesongen !!  De har spilt kynisk i mange kamper og vært både heldige og gode i flere kamper, men det er ikke noe godt PL lag i mine øyne, og det sier en del om hvilken situasjon vi befinner oss i.  Jeg er fortsatt pessimist og tror vi rykker ned, men alle kamper skal jo spilles først.  Vi har to matchballer igjen, 180 minutter med innsats, dyktighet og flaks...alt må stemme mot to London lag....og vi har vel elendig statistikk mot hovedstadsklubbene....det er bare å gruglede seg til disse to søndagene....
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #744 på: Mai 20, 2023, 20:52:03 »
Bare å gratulere Forest med ny kontrakt. Man skjønte i Nottingham hva sesongen ville innebære: et monumentalt slit for å overleve. Man har klart å grave fram nok innsats til å hale i land snaue, men viktige 3-poengere, som mot Arsenal og Leeds. Leeds skjønte det ikke og tapte 0-1 mot flere av bunnlagene. I stedet fikk vi høre av en amerikansk pratmaker hvor j***a gode vi var, og at det snart ville snu. Vel, saken er i egne hender. 2 seire, gjerne med kjipe 1-0 og det går bra. I morgen får vi svaret. Selv er jeg skeptisk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #745 på: Mai 20, 2023, 20:56:10 »
Verdt å merke seg at både Forest og Everton slår Arsenal hjemme i innspurten. West Ham klarte 2-2. Forest har plukket jevnt med poeng hjemme, selv om de har minus 30 i målforskjell. Og de har slått flere gode lag på City Ground.

Forever Whites

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #746 på: Mai 20, 2023, 21:02:53 »
Må prøve å snu alt til noe godt i kveld.  "Gullet" kom tross alt hem til Bergen i ettermiddag!  8)

Selv om Forest slo Arsenal i dag og dermed er sikret ny PL kontrakt, kan vi fortsatt havne foran dem på tabellen.  :D
Medlem 94237

karaba

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #747 på: Mai 20, 2023, 21:22:13 »
Det som er positivt etter dagens kamper er at det er opp til oss selv om vi er i PL neste år også. Jeg tror  Everton slår Bournemouth i siste kamp så vi må vinne våre to siste kamper. Men to seiere så er vi i PL :-)
Blir spennende kamp i morgen og det er kan faktisk være en fordel at vi ikke kan spille på noen teoretiske uavgjort eller tap. I morgen vet alle at det er seier eller Championship og da får vi se hva vi er laget av.
« Siste redigering: Mai 20, 2023, 22:59:17 av karaba »

Sydhagen

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #748 på: Mai 20, 2023, 21:32:29 »
Jepp, ett poeng i morgen er ikke nok lenger.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #749 på: Mai 20, 2023, 21:46:47 »
Forest-seieren ødelegger hele kvelden.
At møkka-Arsenal fremstår på en måte som dette, er direkte uprofesjonelt.

Så må det vel være en sjeldenhet at ikke ett eneste av de nyopprykkede lagene fra Championship rykker ned i sin første sesong i PL.

Tragisk at Leeds ikke evnet å legge minst ett av disse bak seg.

Tror det har skjedd kun tre ganger tidligere at alle opprykkerne har overlevd første sesong i PL.
Super Leeds since 1968