Skrevet av Emne: Kamp: vs Tottenham @Tottenham Hotspur Stadium 12.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL1  (Lest 7756 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

stian

Offensivt går det mye raskere og mer presist, og vi fyller bedre på i boks enn tidligere. Kanskje det er noe i Marsch-ball likevel?

auren

Pause. 1-2. To flotte mål av Cry og Roddan. Teller 3-3 i sjanser, men Spurs sitt mål burde jo vært annulert. Synes Spurs kutter oss viåpen til tider, og forsvarsspillet er jeg veldig skeptisk til. Synes også Spurs er veldig unøyaktige på overganger, så hvis de blir litt mer presise i andre omgang kan de snu dette. Vil ha et mer kompakt Leedslag i andre omgang, og så må vi ta sjansene som byr seg. Det gjorde vi i første omgang.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Offensivt går det mye raskere og mer presist, og vi fyller bedre på i boks enn tidligere. Kanskje det er noe i Marsch-ball likevel?

Det slår meg hvor lite jeg savner Harrison (uten å si noe negativt om han), og hvor bra Gnonto har vært.
Super Leeds since 1968

Milou

Offensivt går det mye raskere og mer presist, og vi fyller bedre på i boks enn tidligere. Kanskje det er noe i Marsch-ball likevel?

Det slår meg hvor lite jeg savner Harrison (uten å si noe negativt om han), og hvor bra Gnonto har vært.

Eg kan ikkje seie meg heilt einig i det siste. Gnonto har vore relativt svak og kanskje vår dårlegaste i første omgang. Eg har lagt merke til fleire ganger at han kan vere litt tung i "touchen", og så også i denne kampen. Når det er sagt, har eg stor sans for Gnonto og håper og trur at han kjem til å ha ein stor sesong for oss.

Elles kunne vi kanskje sagt at vi er litt heldige som er foran, om det ikkje var for den skandaløse avgjerdslen på Spursmålet. Spurs har etterkvart tatt over mykje av banespelet, men vi er farlege når vi får sjansen, så vi fortener minst eit poeng her. Koch best av våre.

Sterland

Offensivt går det mye raskere og mer presist, og vi fyller bedre på i boks enn tidligere. Kanskje det er noe i Marsch-ball likevel?

Det slår meg hvor lite jeg savner Harrison (uten å si noe negativt om han), og hvor bra Gnonto har vært.
Gnonto har vært utrolig dårlig denne omgangen. Skaper ingenting fremover, og bidrar ikke noe bakover. Foreløpig et alternativ på benken, og som kan bidra på slutten. Så langt har det vært nada. Ellers er jeg fryktelig redd for alt rommet vi byr på til Kulusevski/Royal. I starten ble Struijk overspilt gang på gang, men han var også overlatt fullstendig til seg selv ute på kanten. Skremmende å se hvordan vi trekker hele laget over på den ene halvdelen, og legger igjen en vanvittig rom til backen på Spurs. Men vi har vært bra fremover, og brukbart solide i midtforsvaret. Synes midtstopperne,  Aaronsen, Roca og Summerville har vært veldig positive. Alt i alt gledelig så langt

RoarG

2. omgang tegner til å bli veldig spennende.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Greenwood inn for Gnonto. Lurt tror jeg.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Får nok rødt Roca nå dessverre… Men slapp heldigvis unna med gult.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

2-2. Den kom litt for tidlig gitt… Svakt igjen!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Rakner nå frykter jeg…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Så må vi skåre igjen da. Klarer vi det? Det lukter ett/flere Spurs mål til.

GeirO

Rakner nå frykter jeg…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvorfor det, vi er jo best.
MOT

Dylan

Sky er ikke imponert over Messlier..... (jeg følger bare deres liveoppdatering, ser ikke kampen)

Joe Jordan

Rakner nå frykter jeg…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvorfor det, vi er jo best.
Word!


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Rakner nå frykter jeg…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvorfor det, vi er jo best.
Ja, vi har vært gode siste minutter. Håper det fortsetter. Likte ikke bare at vi slapp inn 2-2 såpass tidlig i andre omgang, og frykter Spurs ville ta over skikkelig. Men vi har hevet oss. Uavgjort er dog veldig bra om vi skulle stå i mot.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Vi spiller bra for øyeblikket.

palle

Sky er ikke imponert over Messlier..... (jeg følger bare deres liveoppdatering, ser ikke kampen)

Han burde tatt 2-2-målet,men Kriss forstyrret også.
...ooo, vi vandrar saman...

Sleivind

Blir sikkert annullert.

auren

Roddan! 2-3! Men skal VAR frata? Burde vært frispark til Spurs først.

Jepp. Den blir garantert annulert!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

palle

Rodrigo med knallavslutning!!! Men kommer VAR og ødelegger igjen nå, tro?
...ooo, vi vandrar saman...

GeirO

Verden er urettferdig hvis denne blir annulert
MOT

auren

Yes!!! Herlig! 2-3!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

2-3 kom litt tidlig, nå blir det forvarsspill i et kvarter. Hadde vært bedre å ha ballen selv, og scoret i siste miniutt  :o
MOT

berlin

Jommen sa jeg smør. Vi slipper inn, men hva gjør vel det når vi skårer såpass mange.  :)
Men kampen er ikke avgjort.

RoarG

Så, to mål burde ha vært annullert? Et til hvert av lagene?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

3-3. Fan så dårlig!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Skulle akkurat til å skrive hva jeg mente om Ayling for Roca byttet og så skjer dette 🤯

Joe Jordan

Uheldig Ayling der, den hadde Meslier tatt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GeirO

Spurs har to dønn like mål. Hvorfor dekker ikke midtbanen vår returrommet?
MOT

auren

Hold inn nå! 1 poeng vil være veldig sterkt !

Men så er det 4-3 til Spurs! Rundspilt!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.