Skrevet av Emne: Kamp: vs West Ham @ London Stadium søndag 21.05.23 kl 14:30 på Viasport PL  (Lest 4184 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

Svak start på 2. omgang. Virker uorganisert og nervøst

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Forever Whites

Hva skal man si om innkastene til McKennie?  Er det feilkast som de vil ha det til i studio?  I såfall burde vel dommeren blåst for det.
Medlem 94237

Fredhans

Nå blir vi spilt utrolig lave og sliter med å få til noe konstruktivt, er redd for at dette ikke holder hvis ikke noe endrer seg🤔

Lucas the Kop Cat

Hva skal man si om innkastene til McKennie?  Er det feilkast som de vil ha det til i studio?  I såfall burde vel dommeren blåst for det.
Betyr lite hva studio mener, hvis dommeren tillater det er det innafor.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Joe Jordan

Meningsløst med de langpasningene når Bamford ikke er der. West Ham gjør som de vil nå.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GeirO

Hmmm, tar ut to av de beste...

Forever Whites

Ble ikke beroliget med de innbyttene.  Håper de gjør mine ord til skamme.
Medlem 94237

Lucas the Kop Cat

Hmmm, tar ut to av de beste...
Bytter oss svakere, ha.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


RoarG

Aaronson inn. Liker ikke :(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GaryMac

Ett poeng KAN være viktig her.
Hvis Everton taper neste, og vi spiller uavgjort er vi foran på målforskjell.
Hvis Leiikke vinner noen av sine to siste berger vi oss på det...

GaryMac

Offside?

berlin

Da tror jeg vi rykker ned, vi er ikke bedre!  :'(

GaryMac

To cm onside....

Fredhans

Championchip neste……dessverre, for dette går ikke😩

Reaney

Et meget fortjent nedrykk tatt prestasjoner og resultater i betraktning.

GeirO

Ser fram til avslappende matcher i Championship der vi ligger og vaker rundt 11.-14. plass, matcher helt uten helsefare.
MOT

GaryMac

Det lyser ikke "Must Win" av innsatsen...

Championship - here we come

Carl Fisker

Da tror jeg vi rykker ned, vi er ikke bedre!  :'(
Kampen er ikke over..

palle

Ikke at de har imponert voldsomt, men det er lite som tyder på at WH har festet hemningsløst siden torsdags kveld...
...ooo, vi vandrar saman...

GeirO

Et meget fortjent nedrykk tatt prestasjoner og resultater i betraktning.
To poeng på de siste åtte kampene er jo skammelig. Hvis vi taper i dag.
MOT

berlin

Da tror jeg vi rykker ned, vi er ikke bedre!  :'(
Kampen er ikke over..

Sant nok, har bare mistet troen når de andre lagene i sumpa får seg poeng.

RoarG

For lite konsistent mellom kamper. For lite konsistent i kamper. Spiller man som et Championship-lag i PL, så rykker man ned i Championship. Fullt fortjent, sesongen sett under ett.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dylan

Kvaliteten i laget pr nå er ikke PL, så desverre et fortjent nedrykk. Når det i tillegg mangler full innsats på alle 11 er det et umulig prosjekt. Mener egentlig vi er bedre enn noen av de som berger plassen, men de girte opp innsatsen noe voldsomt på slutten, vi våknet liksom aldri.

Fredhans

Se på det hodeløse forsøket til Aaronsen……..er ikke premier league nivå akkurat, og det gjenspeiler vel hele laget og innsatsen.

GaryMac

Roca og Greenwood inn. Ingen Rutter - må jo synes synd på gutten, så får vi håpe et år i Championship kan hjelpe han.

Dennis

Ned med et klynk, der hvor rivalene kjemper til siste slutt.

Nitrist fotball, forferdelig ubalansert stall og jevnt over for dårlige spillere. Det skremmende er summene som er betalt for de.

Lederne i laget, Ayling  Wøber, Koch m.fl gjør intet for å dra lasset.

Dette laget er langt unna å være favoritt til direkte opprykk.
Marching on together!

Blank_File

Takk for i år karer og kvinner. Da er vi i alle fall ikke fristet til å fortsette med langballer. For prøve å se lyst på det.

enur

Da er vi nok ferdige i PL for denne gang. Kan ikke se for meg annet enn at Everton vinner enkelt hjemme mot Bournemouth.
____________
enur

Marching on together

Dennis

FOR et forsvarsspill....
Marching on together!

GaryMac