Skrevet av Emne: Kamp: vs West Ham @ London Stadium søndag 21.05.23 kl 14:30 på Viasport PL  (Lest 4387 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GaryMac

Jeg lurer på om vi rett og slett er for dårlig trent etter at Bielsa. Marsch la bort murderball og siden har vi ikke hatt noen sluttspurt i noen av kampene, heller vært det laget som kan starte bra men som så slukner.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Er vel ingenting å lure på. Men har vel aldri vært så tydelig som i dag.
Ayling er enig med oss
"We are very disappointed," said Ayling, speaking post match to Sky Sports "We started the game well, we go 1-0 up and then we concede a goal again and then we come at half-time and we feel okay."
"And then the second half is just not good enough. We can't seem to go again. We put so much into the first half and then in the second half we just have nothing so it's very disappointing."
Asked why he felt the intensity had slipped, Ayluing admitted: "I think in years gone past, teams feared us when it comes to a running point of view and our fitness and stuff and I just don't feel like it's there this season."

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/luke-ayling-makes-worrying-leeds-united-fitness-admission-in-strong-west-ham-display-verdict-4151497

Cherry

Da er vi nok ferdige i PL for denne gang. Kan ikke se for meg annet enn at Everton vinner enkelt hjemme mot Bournemouth.

Everton med go og guts a la Dyche slår Bournemouth enkelt i siste.
Det går dessverre mot ett veldig fortjent nedrykk ja, for lite kvalitet i alle ledd.
Da mener jeg fra administrasjon , Coach/managere og spillere.

Nå må vi i tillegg tilegne/skaffe oss Championship spillere som tåler den ligaen.
Mye rydding fra topp til tå i klubben står foran oss.
 

baste

Jeg lurer på om vi rett og slett er for dårlig trent etter at Bielsa. Marsch la bort murderball og siden har vi ikke hatt noen sluttspurt i noen av kampene, heller vært det laget som kan starte bra men som så slukner.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Bare å hente inn Bielsa til neste sesong, så rykke rett opp. Rimelig planløs og tannløst i dag, ingen klar leder utpå der.

MOT

Carl Fisker

Jeg lurer på om vi rett og slett er for dårlig trent etter at Bielsa. Marsch la bort murderball og siden har vi ikke hatt noen sluttspurt i noen av kampene, heller vært det laget som kan starte bra men som så slukner.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Bare å hente inn Bielsa til neste sesong, så rykke rett opp. Rimelig planløs og tannløst i dag, ingen klar leder utpå der.

MOT
Han har vel nylig takket ja til å trene Uruguay

Reaney

Leicester City kan fort få en boost av helgens resultater. Kliner til med en sensasjonell seier mot et nervøst Newcastle i morra og slår et uinspirert West Ham i siste kamp som bare tenker på Europa finale. Og vi havner nest sist. Goodbye Leeds & Everton.
Leeds sin mikroskopiske sjanse ligger i at Leicester taper i morra. Da er vi i prinsippet i samme situasjon som i fjor. At vi MÅ vinne og nedrykksmotstander Everton MÅ tape. I fjor fikk vi hjelp av Newcastle. I år kan det bli Bournemouth. Men det betinger som sagt at Leicester ikke tar poeng i morra.  Skjer det er vi nest sist før siste runde og kan føre til at både Leeds, Everton og Leicester havner på 34 poeng. Da redder Leicester plassen med bedre målforskjell enn de to førstnevnte som sammen rykker ned.

Josch

Enig. For Leeds er det ille nok hvis Leicester klarer uavgjort mandag. Newcastle er fornøyd med det og får CL-plass.  Da er Leicester foran Leeds på målforskjell.  Leeds må da passere to lag i siste serierunde, der Everton  og Leicester har lettere motstand.