Kamp: vs QPR @Elland Road, lørdag 9.11. 2024 kl. 16 på LUTV

Started by Asbjørn, November 07, 2024, 16:12:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lojosang

Noen har hacka dribbling på Bogle siden sist jeg så ham. Riquelme-takter over dette!

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk

- Leif Olav

Kato

Nære 1-1. Heading like utenfor på frispark. Handler vel egentlig defensivt kun om å unngå dødballer.

Lucas the Kop Cat

Frispark hver gang en QPR-spiller detter.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Kato

Fantasyland

Lucas the Kop Cat

Bogle må være med på notene, blir stående å se på istedenfor å invitere.

Kato

Svake første 15. Så eksloderte det. QPR med en stor sjanse midt i omgangen. Siste del vært total enveiskjøring. Liker ikke at Gnonto alltid skal avslutte selv. Synd 2-0 var offside, var fantastisk spill.

peacock

Tenk om vi kunne være nøyere med den siste pasningen....

Hallgeir *

Rothwell og Tanaka har vært gode på midten. Prøver å slå forover-rettede pasninger på andres løp. Liker den innstillingen.
Super Leeds since 1968

Kato

Bogle scorer, og Byram burde vel scoret. Backene mer å se foran kassa enn spissen. Joseph veldig usynlig. Trenger mål.

Killa

Quote from: Hallgeir * on November 09, 2024, 16:49:37Rothwell og Tanaka har vært gode på midten. Prøver å slå forover-rettede pasninger på andres løp. Liker den innstillingen.

Word! Spesielt Rothwell tenker offensivt hele tida! Liker!

Sydhagen

Omgangens øyeblikk: pasningen fra Tanaka til Byram. HØY klasse!!

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Quote from: Killa on November 09, 2024, 16:51:22
Quote from: Hallgeir * on November 09, 2024, 16:49:37Rothwell og Tanaka har vært gode på midten. Prøver å slå forover-rettede pasninger på andres løp. Liker den innstillingen.

Ja, Rothwell har vært et hestehode foran makkeren så langt.
Super Leeds since 1968

Killa

Fantasyland

Quote from: Hallgeir * on November 09, 2024, 16:53:51
Quote from: Killa on November 09, 2024, 16:51:22

Ja, Rothwell har vært et hestehode foran makkeren så langt.

Liker også veldig godt det jeg ser av Rothwell. Søker hele tiden fremover.

Er jo forresten veldig åpenbart hvorfor alle lag vi møter stiller med lavt press og venter dypt inne på egen halvdel. Straks de åpner seg carver vi de fullstendig åpne. Vil ha en tidlig 2-0 i andre for å sementere poengene.

Hallgeir *

Quote from: Killa on November 09, 2024, 16:56:21Hva heter programlederen i LUTV studioet?

Rich (sikkert short for Richard). Husker ikke etternavnet.
Super Leeds since 1968

Killa

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Quote from: auren on November 09, 2024, 17:03:33Nå. Hvordan har omgangen vært?

auren
Stort sett enveiskjøring men ikke alt for mange store sjanser.

Lucas the Kop Cat

Blitt uvanlig mye offside i dag på oss

Joe Jordan

Helt grei kamp men avslutningsleddet for dårlig. Mange som prøver mye og får til lite. Joseph usynlig.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kato

Nære 1-1. Ingen kommunikasjon mellom Struijk og Meslier, skudd i nettaket.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Joe Jordan on November 09, 2024, 17:21:15Helt grei kamp men avslutningsleddet for dårlig. Mange som prøver mye og får til lite. Joseph usynlig.
Aronsen i tverrliggeren var vel eneste virkelig store mulighet og QPR med et skudd utenfor vi ikke hadde kontroll på.

auren

Hvor i Norsk Tipping appen kan man se Leedskampen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Helt utrolig hvor tomt det er foran det målet når det kommer innlegg bak dem. Vi mangler Allan Clarke der fremme.

Hallgeir *

Quote from: auren on November 09, 2024, 17:24:07Hvor i Norsk Tipping appen kan man se Leedskampen?

auren

Logg deg inn og finn "sport", deretter "live". Skriv inn eller finn aktuell kamp.
Super Leeds since 1968

Kato

Piroe for Joseph og James for Solomon.

Joseph veldig svak. Det kan bli lite minutter der fremover, ihvertfall hvis Bamford holder seg på beina.

Lucas the Kop Cat

GaryMac

Nå må vi sette den andre snart. Skal bare et øyeblikks tilfeldighet til, så er poengtap...

Joe Jordan

Får skikkelig PL deja-vu når Aaronsen dribler nydelig av to ganger på rappen for så å miste ballen på tredje forsøk.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson