Kamp: vs QPR @Elland Road, lørdag 9.11. 2024 kl. 16 på LUTV

Started by Asbjørn, November 07, 2024, 16:12:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Får ikke fulgt kampen i dag, men tror og regner med seier. 2-0 etter scoringer av Piroe og Gnonto.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Quote from: auren on November 09, 2024, 14:50:42Får ikke fulgt kampen i dag, men tror og regner med seier. 2-0 etter scoringer av Piroe og Gnonto.

MOT!

auren

Tror heller ikke på så mange skåringer i dagens kamp. 1-0 eller 2-0 er mitt tips, men poengene er uansett viktigst. Og vi mister jo en del offensiv kraft med Firpos utestengelse.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Solomon og Joseph inn for James og Piroe. Kanskje litt overraskende, spesielt Solomon?
Super Leeds since 1968

Bellini

Vil jo si det er positivt at Farke rullerer på stallen sin, synes Joseph fortjener å starte foran Piroe og Solomon var positiv på innhoppet sist.
Blir spennende å se, spesielt om vi kan få igang en spiss som scorer jevnt på topdet trenger vi

Buddy

Bellini

Er vel ikke tomt på benken. Piroe, James er veldig bra. Men litt tynt enig i det. Har tro på at Wøber bør vare topp kvalitet på dette nivået!!

Sterland

Quote from:  stian on November 09, 2024, 13:21:47Det er jo meningsløst å gjøre noe sånt når man vet det er kameraer som fanger opp det meste, men kom igjen da... Blir oppgitt over filmekulturen i herrefotballen. Jeg tør påstå at det å kaste seg ned sånn ikke ville skjedd i damefotballen. Hadde det vært en hockeyspiller som gjorde det der, så hadde han fått huden full av både motspillere, medspillere OG supportere fra begge lag. Grow a pair!
Helt enig i vurderingen. Tåpelig av Firpo, men Millwallkødden benytter sjansen og går ned som et søkke. Klar filming, og burde vært sanksjonert på samme måte som Firpo. Det samme gjelder monsteret Cooper, som smeller i bakken av en dult fra kortvokste Gnonto, som er en snau halvmeter lavere. Filmingen er dessverre i ferd med å radere ut fotballinteressen for min del. Helt håpløst :(

flynn

lufc80

Bromancer

Mester

Killa

Forever Whites

Svart skjerm her også.  Hjalp ikke å logge ut og inn igjen heller.
Medlem 94237

Fantasyland

For en amatørmessig opplegg. Gleder meg til å slippe dette tøysete LUTV

Cannavaro

MFLU - Miracles For Leeds United

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Kato

Totto

Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

peacock

Hallgeir *

LUTV ligger nesten minuttet bak tidsmessig i forhold til NT.
Super Leeds since 1968

Kato

Kato

Så eksploderte det med skudd i tverrliggeren og scoring vel på fjerde forsøket i samme angrepet. Bogle.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Dylan

Som nevnt tidligere; streamen på Norsk tipping sin app fungerer perfekt, supert alternativ på mobil i bilen på tur nordover fra Lillehammer.