Kamp vs Millwall @Elland Road onsdag 12.03.25 - kl. 20:45 på LUTV

Started by Asbjørn, March 10, 2025, 16:13:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lucas the Kop Cat

Heldigvis mye slappe Milwall-headinger på dødballene i dag.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Cherry

Kan jo lure på om det Er det autistisk ... hvorfor bytter vi ikke ?

Rothwell og Tanaka gode i dag, men fremover « klikker « d jo ikke- og James fungerer bare ikke...

Kato

Utrolig at Daniel James har overlevd over 80 minutter her. Ikke fått til mye.

Cannavaro

Vi burde hatt flere mål her såklart, det har vært "one-way street" i 2.omgang - får bare håpe at det er dagen det holder med ett mål...3 poeng er viktigst !
MFLU - Miracles For Leeds United

palle

...ooo, vi vandrar saman...

Fantasyland

Cannavaro

JAAAAAAADDDDDA    AOOOOOOOOOO !!  Endelig !!!

Dennis

Nydelig og årets bargain i engelsk fotball avslutter iskaldt.
Marching on together!

Fantasyland

Kato

Solomon av, James forblir på banen. Ufattelig.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Cannavaro

Nydelig teknikk på skuddet der - Tanaka er en typisk innsidefot spiller....nydelig teknikk, og blåser den ikke over som mange ofte gjør.... ;)

Lucas the Kop Cat

James snytt for straffe?

Buddy

palle

Den dommeren måtte hatt politieskorte hjem hvis vi ikke hadde ledet -> vunnet...
...ooo, vi vandrar saman...

Fantasyland

Tanaka opp på vanlig nivå. Mao 25 hakk opp fra forrige kamp

Dennis

Nok et soleklart frispark som dommer ikke tar. Han liker tydeligvis ikke James.

Mangler litt fremover James, men bidrar som vanlig med full innsats. Millwalls venstreside var potensielt den farlige og med unntak av et par innlegg (uten mottakere i felt) fra Azees har de ikke skapt noe som helst. Derfor blir han på banen mesteparten av kampen.
Marching on together!

Cannavaro

Bryn Law : "2-0 trashing really" - summert helt riktig, ett lag på banen i 2.omgang. Millwall hadde ikke stort å stille opp med, selv om de prøvde de første 10-15 minuttene.  Grattis med 3 poeng og tabelltopp igjen !  Marching towards Premier League....

GaryMac

Quote from: Lucas the Kop Cat on March 12, 2025, 22:35:45James snytt for straffe?

Tror kanskje han var utenfor boksen, men soleklart frispark.

leedslife

De liker nok ikke det her SU og Burnley.
Synes vi så ut som oss selv igjen i andre omgang.
Synd Piroe målet ikke stod. Er sjeldent man ser et slikt spill.

Dennis

Deilig med tre poeng! Sjansen ble tatt i mot. Full fortjent.

Solomon og Tanaka strålende, men Rothwell er bb for meg. Holder i taktstokken hele kampen og er spielfűhrer med stor S.

Bra kamp av Firpo som vanlig - tenk det - og selv om det er rufsete i blant syns jeg Brendy har sin beste kamp på lenge.

Tre poeng mot QPR og det legges skikkelig press på de andre.
Marching on together!

GaryMac

Solid gjennomføring. Millwall slipper ikke til noe særlig selv om de MÅ score de siste 90 minuttene for å få med seg poeng.

peacock

Deilig!
Fin 2. omgang. Burde ha putta på flere, egentlig.

Dennis

Quote from: GaryMac on March 12, 2025, 22:42:10Solid gjennomføring. Millwall slipper ikke til noe særlig selv om de MÅ score de siste 90 minuttene for å få med seg poeng.

Godt poeng!

Det føles aldri sikret før 2-0, men snu på det og vi hadde ikke følt oss i nærheten av noe som helst. Millwall-fansen, alle fem som dukket opp, kan ikke ha følt at det var nære poeng. Den innbakte Leedspessimismen til side og dette er en ganske så god kamp med noen flotte angrep og viktigst av alt helt fortjent seier.
Marching on together!

Kato

Meslier 6 - Svært lite å gjøre, andre omgang må ha vært iskaldt.
Bogle 6 - Høyresida ikke i toppform. Vært mindre med fremover siste kampene. Kontroll bakover.
Struijk 7 - Lite utfordret, god kontroll. Syns han bør bruke Firpo mer.
Rodon 7,5 - Full kontroll, solid i lufta bra langs bakken. Spiller aldri dårlig.
Firpo 7,5 - Ny assist. Strålende kombinasjonsspiller med Solomon.
Tanaka 8 - Varierende førsteomgang, helt strålende etter pause. Dominerte stort.
Rothwell 8 - Beste jeg har sett av han hos oss, gir oss mer offensiv slagkraft.
James 5 - Lyktes knapt med noe som helst. Ute av form. Høyresiden ikke til å kjenne igjen.
Piroe 5 - Slurvete med ball feilvendt. Fratatt et mål. Ikke i form han heller.
Aaronson 7,5 - Bedre enn siste perioden, men sluttproduktet er helt borte.
Solomon 8 - Strålende i andre omgang. Herjer vilt med Millwall.
Gruev - Transportetappe, gjorde det han skulle
Byram - Med fremover.
Ramazani/Joseph - Merkelige bytter på 2-0 med full kontroll og to minutter igjen å spille.

Farke 7 - Burde huket James av langt tidligere, fikk ikke til noe som helst. Lite tillit til spillerne på benk. Må ha sagt noe fornuftig i garderoben, da vi spilte en strålende andreomgang.

Dylan

Hva er grunnen til at Rothwell starter hjemme men ikke borte?

Dylan

Quote from: Kato on March 12, 2025, 22:47:18Meslier 6 - Svært lite å gjøre, andre omgang må ha vært iskaldt.
Bogle 6 - Høyresida ikke i toppform. Vært mindre med fremover siste kampene. Kontroll bakover.
Struijk 7 - Lite utfordret, god kontroll. Syns han bør bruke Firpo mer.
Rodon 7,5 - Full kontroll, solid i lufta bra langs bakken. Spiller aldri dårlig.
Firpo 7,5 - Ny assist. Strålende kombinasjonsspiller med Solomon.
Tanaka 8 - Varierende førsteomgang, helt strålende etter pause. Dominerte stort.
Rothwell 8 - Beste jeg har sett av han hos oss, gir oss mer offensiv slagkraft.
James 5 - Lyktes knapt med noe som helst. Ute av form. Høyresiden ikke til å kjenne igjen.
Piroe 5 - Slurvete med ball feilvendt. Fratatt et mål. Ikke i form han heller.
Aaronson 7,5 - Bedre enn siste perioden, men sluttproduktet er helt borte.
Solomon 8 - Strålende i andre omgang. Herjer vilt med Millwall.
Gruev - Transportetappe, gjorde det han skulle
Byram - Med fremover.
Ramazani/Joseph - Merkelige bytter på 2-0 med full kontroll og to minutter igjen å spille.

Farke 7 - Burde huket James av langt tidligere, fikk ikke til noe som helst. Lite tillit til spillerne på benk. Må ha sagt noe fornuftig i garderoben, da vi spilte en strålende andreomgang.
Nå så jeg ikke kampen, men stusser på at James og Piroe går fra veldig bra til ute av form på 2 kamper.

Blank_File

Ja dette var tross alt bra. Jeg hater fremdeles Millwall.

Cherry

Quote from: palle on March 12, 2025, 22:37:03Den dommeren måtte hatt politieskorte hjem hvis vi ikke hadde ledet -> vunnet...

I studio så mener de at han ikke liker «paper work»- ift kort som ikke ble delt ut ;D

Fantasyland

Quote from: Dylan on March 12, 2025, 22:47:57Hva er grunnen til at Rothwell starter hjemme men ikke borte?

Defensiv trygghet er eneste argumentet jeg klarer å hoste opp