Kamp vs Swansea @Elland Road lørdag 29.03.25 - kl. 16:00 på LUTV

Started by auren, March 25, 2025, 18:03:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

TK20

GeirO

MOT

GaryMac

lojosang

Joseph må ha ligasystemets hardeste mottak.

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk

- Leif Olav

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

clintan

9 kamper til de kan sparke den jævla tyskeren som velger Meslier konstant.

Bjosse77

2 sesonger på rad i PL hvor vi er middels offensivt og defensivt.
2 sesonger i CL hvor vi er klart beste lag.

En keeper jeg er så drittlei at jeg bare håper han legger opp. I dag.

leedslife

Kato

Har vel i 38 serierunder sagt at Mateo Joseph ikke har en dritt på den banen å gjøre. Og omtrent dobbelt så mange serierunder sagt at vi kommer ingen vei med Meslier i mål. Kaster bort poeng. Nå rakner det, og fallskjermpengene er borte. Helt sjanseløst.

GaryMac

Burnley vant., og vi er topp to bare på målforskjell....

Nå ser jeg svart på opprykksmulighetene.

HåvardK

Glemte et moment i forrige innlegg:
En typisk bananskall-kamp.
Men best i ligaen.

karaba

leedslife

Et helt fryktelig innhopp av Tanaka.
Knapt til å klare å ta innover seg hvordan Rodon lager straffespark på.
En ny dårlig erfaring av Meslier som koster oss.
Regner med mål i mot i hver kamp er den nye malen.
Brenden pekte på hodet da han feiret scoringen - dette laget tror jeg igjen kommer til kort når alt står på spill.
To tøffe bortekamper nå.

Lucas the Kop Cat

Får vi kast langt nede på egen banehalvdel blir det kaos hver gang. Det problemet må løses.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

stian

Urovekkende prestasjon... Lett å ta Meslier i dag. Han tar jo et par store sjanser, men det hjelper jo liksom ikke når han alltid har de der blemmene i seg. Men lagprestasjonen er rett og slett elendig

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Gordon McUseless

Formen er skremmende dårlig og det føles som dejavu fra i fjor. Total kollaps etter en forrykende streak på nyåret.

Bromancer

Ny elendig kamp der utrolige brølere av egne spillere koster oss poeng.

Jeg gjentar det jeg sa etter QPR-kampen som jeg for øvrig fikk litt tyn for:

Med forrige sesongs serieavslutning friskt i minne føler jeg at dette er i ferd med å glippe.

morten1966

Hvor er alle som elsker Meslier og Joseph? Dårlig av Tanaka på mål nr en der han har hjerneblødning å gir bort en corner som Meslier gir en ny corner på forøvrig en ok redning...men så blir Meslier seg sjøl igjen gitt. Bør ta utligningen også. Der er det jo talentet Joseph som spiller med vernesko igjen som ikke klarer å kontrollere ballen....fy faen dette er beksvart! Hvor mange poeng har Meslier kosta oss nå?

Cherry

Merkelig svak kamp av oss.
Vi kommer aldri i gang, selv med scoring etter 40 sekunder.
Swansea klart best i 1. omgang, så er det jevnere i 2. - men vi er svært tannløse over hele linja....forstår ikke helt hva dette er- er det spenning og nerver?
Meslier har mange gode redninger, men tabber seg jo ut igjen - ser ikke bra ut på den overtids scoringen heller- selv om det starter med ett svakt oppspill og mottak fremover på banen.
Selv om Solomon og James har en av sesongens svakeste kamper, så topper faktisk Joseph og Ramazani dette i sine innhopp...de ser helt borte ut begge 2. 
Svært skuffende, vi må opp mange knepp til helgen der det venter ett nytt bananskall..

auren

Hjernedødt å skylde på Joseph her.

Forbanna skuffa. Selv om vi hadde vunnet hadde jeg vært skuffa, fordi vi nå viser den samme mentale kollapsen som i fjor. Vi takler rett og slett ikke presset. To tøffe bortekamper venter. 4 poeng et minimum.

auren, forberedt på et nytt play off helvete...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Farke har mistet det. Velger å holde på en keeper som er sjanseløs. Velger å ikke forsterke i januar. Beholder en totalt sjanseløs Joseph i varmen. Roterer ellers altfor lite. James er kjørt. Bare å belage seg på nok en sesong på nivå to. Og det blir heldigvis uten Daniel Farke.

Sleivind

Det er vel matematisk umulig for oss å havne utenfor playoff, men hadde muligheten vært der, hadde vi grepet den med begge hender.

En kollektiv formsvikt. Resultatet av lite rullering på laget gjennom vinteren?

Kato

Quote from: Sleivind on March 29, 2025, 18:14:08Det er vel matematisk umulig for oss å havne utenfor playoff, men hadde muligheten vært der, hadde vi grepet den med begge hender.

Quote from: Sleivind on March 29, 2025, 18:14:08Det er vel matematisk umulig for oss å havne utenfor playoff, men hadde muligheten vært der, hadde vi grepet den med begge hender.

Jupp. Farke kan ikke rullere, det er mot hans prinsipper. Han går til grunne med sitt.

leedslife

For meg så handler det mest om Rodon.
I kapteinsteamet. En av de viktigste i garderoben. En signartursignering.
Mer enn noe så ønsker du trygghet og selvtilitt under slike rammer.
Som klubbens kanskje viktigste defensive spiller og den med mest erfaring så meier du altså ned en Swansea spiller som er på langt vei ut av farlig sone.
Det var ikke en Leedsspiller etter det som ønsket å ha ballen i beinene. Det var ikke en eneste spiller som trivdes under den stemningen fra tribunen.
Så får du på et eller annet vis hentet det inn igjen i pausen og man kommer ut som en enhet som ser langt tryggere og mer modig spesielt i posession, så slår Tanaka ballen rett ut til hjørnespark og Meslier fomler inn hjørnespark nr 2 av den sekvensen.

Jeg tror ikke 4-5 siste mål i mot er tilfeldigheter som man stadig ser rundt omkring. Tror det er en klubb som sliter bigtime under forventningene som er.
Ser faktisk ikke for meg at de snur dette selv om jeg fortsatt klart favorierer Leeds sitt kampprogram.

Vi har altså gått fra å ta eldgamle klubbrekorder i å holde nullen og slippe til sjanser til å gå fullstendig Bielsa/Jesse Marsch og 2 i mål pr kamp

ziganda

Kanskje de skulle hentet 2-3 mentale trenere i januarvinduet. Her er det business as usual.

rd1

Er bare så ufattelig vondt å være Leeds supporter. Sannsynligvis glipper opprykket for andre år på rad, etter full kollaps.

Det er så utrolig at vi ikke hentet inn ny keeper i sommer (eller forrige sommer).

Kanskje enda mere merkelig at klubben ikke lærte av kollapsen ifjor, med lite rullering av spillere.

Og det er på kanten av en skandale at vi ikke har en 10'er i klubben 5 året på rad.

Uansett: trist som faen
"Who needs Cantona??"

Bjosse77

vi var i hvert fall bedre så lenge vi rullerte.

Super Leeds

Mange hjenedøde kommentarer her. Skjulde på Joseph er det mulig. Dei vi selvsagt skal skjylde på er dei som spillte dei første 70 min. pluss Tanaka. Han lagde en helt unødvendig corner som ble scoret på og han klarte  ikke å klarere på det 2.målet .