Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 28. Foran sommervinduet 2025...

Started by Asbjørn, April 19, 2025, 23:00:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 50 Guests are viewing this topic.

Dennis

Quote from: Cherry on June 03, 2025, 09:14:18
Quote from: Dennis on June 03, 2025, 08:28:52Ikke et rykte, men - som forventet - har Chelsea begynt å kjøpe flere spillere til sin syltynne stall. Dario Essugo er hentet fra Las Palmas for 300+ millioner. Sentral midtbanespiller.

Hvor vil jeg med dette? Dewsbury-Hall rykker stadig lenger bak i køen... Han er riktignok mer offensivt anlagt enn Essugo, men skulle Leeds være interessert kan det vel ikke være en helt umulig avtale å få til.

Dewsbury Hall er en meget god spiller, håper Farke mener det også.

Samme her! En naturlig oppgradering av Joe Rothwell i mine øyne. Bedre defensivt også. Tror han kunne passet meget godt som en av de to sentrale.

Spilt under 10% av PL-minuttene under samme trener som hadde han i Leicester, så det virker ikke som veien til førstelaget er altfor kort på brua. Og vi vet jo at de heller kjøper nytt enn å se til egne rekker.

Kan ikke skjønne annet enn at lån (+ opsjon) burde være mulig. Spørsmålet er om ikke klubber som antas å kjempe høyere på tabellen også kunne vært interessert.
Marching on together!

lojosang

Quote from: SupALeedS on May 06, 2025, 15:13:48Mange spennende rykter om dagen.

Djenepo - offensiv kantspiller som kan bekle begge sider, Spilt PL med Soton
Sam Johnston - PL erfaring
Manor Solomon- Er vel forventet at man signerer han?
Troy Parrott - Spiss
Kalvin Phillips- Hentes han hjem? Jeg mener vi bør se en annen vei
Aron Ramsdale- Linkes inn som første keeper

Spillere jeg tror forsvinner:

Sam Byram - kontrakt går ut
Junior Firpo- Kontrakt går ut
Max Wober-  Mye skadet, tror han forsvinner
Illan Meslier- Tror han selges pga alle feil i år
Joe Gelhardt - Utlånt til Hull- tror han forsvinner
Gyabi- Utlånt til Plymouth - tror han forsvinner
Jack Harrisson - utlånt til Everton - tror han forsvinner
Patrick Bamford - Selges - Slippes pga skader og lite spilletid.
Alex Cairns - Er vel greit å skippe ut
Manor Solomon- Tilbake etter lån
Joe Rotthwell - TIlbake etter lån
Guiloavogui - Eller hvordan det skrives, kontrakt utløpt.

Dette er 12 stk, jeg tror forsvinner. Noen har jo ikke vært i stallen i år. Men det betyr mye aktivitet i sommer :)
Tror neppe vi slipper både Byram og Cairns siden begge er i stallen nå delvis for å opprettholde kravene til antall egenutviklede spillere i kamptroppen.
Bamford har jo forøvrig prøvespilt (gitar) for Kaizer Chiefs.

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk

- Leif Olav

stian

Quote from: lojosang on June 03, 2025, 11:13:49
Quote from: SupALeedS on May 06, 2025, 15:13:48Mange spennende rykter om dagen.

Djenepo - offensiv kantspiller som kan bekle begge sider, Spilt PL med Soton
Sam Johnston - PL erfaring
Manor Solomon- Er vel forventet at man signerer han?
Troy Parrott - Spiss
Kalvin Phillips- Hentes han hjem? Jeg mener vi bør se en annen vei
Aron Ramsdale- Linkes inn som første keeper

Spillere jeg tror forsvinner:

Sam Byram - kontrakt går ut
Junior Firpo- Kontrakt går ut
Max Wober-  Mye skadet, tror han forsvinner
Illan Meslier- Tror han selges pga alle feil i år
Joe Gelhardt - Utlånt til Hull- tror han forsvinner
Gyabi- Utlånt til Plymouth - tror han forsvinner
Jack Harrisson - utlånt til Everton - tror han forsvinner
Patrick Bamford - Selges - Slippes pga skader og lite spilletid.
Alex Cairns - Er vel greit å skippe ut
Manor Solomon- Tilbake etter lån
Joe Rotthwell - TIlbake etter lån
Guiloavogui - Eller hvordan det skrives, kontrakt utløpt.

Dette er 12 stk, jeg tror forsvinner. Noen har jo ikke vært i stallen i år. Men det betyr mye aktivitet i sommer :)
Tror neppe vi slipper både Byram og Cairns siden begge er i stallen nå delvis for å opprettholde kravene til antall egenutviklede spillere i kamptroppen.
Bamford har jo forøvrig prøvespilt (gitar) for Kaizer Chiefs.

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk

Hvis de blir enige med både klubb og spiller om de økonomiske betingelsene så kan det der bli en god løsning for alle parter

Asbjørn

...til de utålmodige der ute:
📅 An explanation here as to why #LUFC are unlikely to make any major signings before July 1 this summer & why it's a similar story for most Premier Lge clubs. Patience the name of the game, but plenty going on behind the scenes.

...og som èn her kommenterer, det var denne fordelen med å avklare opprykket tidlig da (den er der jo, men utad ser vi lite til det foreløpig)
No need to panic about signings just yet but I'd say fact we clinched promotion as early as 21 April SHOULD give us an advantage over, say, Sunderland, who only confirmed their PL place on 24 May. Initial target I guess is to ensure we finish above Sunderland, Burnley & one other

Men ja, Donnohues artikkel
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-transfers-5158184
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Quote from: Asbjørn on June 04, 2025, 07:55:33...til de utålmodige der ute:
📅 An explanation here as to why #LUFC are unlikely to make any major signings before July 1 this summer & why it's a similar story for most Premier Lge clubs. Patience the name of the game, but plenty going on behind the scenes.

...og som èn her kommenterer, det var denne fordelen med å avklare opprykket tidlig da (den er der jo, men utad ser vi lite til det foreløpig)
No need to panic about signings just yet but I'd say fact we clinched promotion as early as 21 April SHOULD give us an advantage over, say, Sunderland, who only confirmed their PL place on 24 May. Initial target I guess is to ensure we finish above Sunderland, Burnley & one other

Men ja, Donnohues artikkel
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-transfers-5158184

Helt naturlig at klubben vil forsøke å selge innen 30.juni og kjøpe 1.juli. Samtidig er dette datoer for når overgangene vil bli reelle, som ikke nødvendigvis trenger å sammenfalle med når ting offentliggjøres. Man kan si at det er lite vits å slippe nyheter om en overgang før den er offisiell, men jeg vil tro en såkalt marquee signing tidlig i vinduet kan tiltrekke andre. Eller i det minste kunne vippe en som er i tenkeboksen over på riktig side.

Om det er helt tyst fram til 1.juli, tar jeg ikke det som noe godt tegn. Men det behøver heller ikke å bety automatisk at det er negativt. :)

En vesentlig forskjell i år, kontra i fjor sommer er at Leeds ikke har råd til å få en litt sen start. For to år sida var det mye utenfor (lånekontrakter, take over, streikere) som gjorde prosessen langdryg, men i fjor sommer burde det gått raskere. Marathe sa selv at de hadde 'fem, seks uker bedre tid' og at 'stallen ville være klar til seriestart'. Når både Tanaka og Solomon (pluss Ramazani noen dager før) kom siste uka i august, så manglet det vitale deler når sesongen ble sparka i gang.

Fordelen Leeds hadde i fjor, er at stallen uansett ville vært god nok til å kjempe i toppen. Derfor hadde man tid til å hente to meget viktige bidragsytere helt på slutten av vinduet. I det legger jeg at jeg tror Leeds hadde henta en eller to andre, om disse ikke ble tilgjengelige. Leeds er ikke så gode i år, at vi kan la det gå flere runder før stallen fullbyrdes. Den må være sterk nok og ikke minst innarbeidet nok, til sesongstart. Så får det heller komme et par kirsebær på toppen av kaka til slutt.
Marching on together!

Asbjørn

Quote from: Dennis on June 04, 2025, 10:04:35En vesentlig forskjell i år, kontra i fjor sommer er at Leeds ikke har råd til å få en litt sen start. For to år sida var det mye utenfor (lånekontrakter, take over, streikere) som gjorde prosessen langdryg, men i fjor sommer burde det gått raskere. Marathe sa selv at de hadde 'fem, seks uker bedre tid' og at 'stallen ville være klar til seriestart'. Når både Tanaka og Solomon (pluss Ramazani noen dager før) kom siste uka i august, så manglet det vitale deler når sesongen ble sparka i gang.

Fordelen Leeds hadde i fjor, er at stallen uansett ville vært god nok til å kjempe i toppen. Derfor hadde man tid til å hente to meget viktige bidragsytere helt på slutten av vinduet. I det legger jeg at jeg tror Leeds hadde henta en eller to andre, om disse ikke ble tilgjengelige. Leeds er ikke så gode i år, at vi kan la det gå flere runder før stallen fullbyrdes. Den må være sterk nok og ikke minst innarbeidet nok, til sesongstart. Så får det heller komme et par kirsebær på toppen av kaka til slutt.

I sesongen som nettopp er avsluttet trengte Leeds 91 poeng for å rykke direkte opp. I den nettopp avsluttede Premier League-sesongen trengte man 26 poeng for ikke å rykke ned.

Da burde jo argumentet vært at man i forrige sesong måtte i gang med poengsankingen tidlig. :o

Jaja, det er vanskeligere å ta poeng i Premier League enn i Championship, I get it.

Men uansett, det er 66 færre poeng (og 8 færre seriekamper).

Og, spillere som vurderer Leeds får jo vite hvilke andre som signerer selv om offentligheten ikke gjør det før senere...

Men ellers, du har jo rett. :)
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Rashica
Tzolis
Sargent
Giannoulis
Gibson

Det var vel toppsigneringene til Farke ved hans siste forsøk i PL.
Farke og Norwich traff godt på spillerlogistikk i CC, som Leeds og har vist seg å gjøre under Farke - i PL derimot var de ikke i nærheten - og de spillerne over har heller ikke vært i nærheten av fotball på aller øverste nivå siden.

Ikke bare i Leeds måtte han selge unna det han hadde av kvalitet og potensial. Både Buendia og Maddison gikk i hans periode. (samme gjorde Godfrey, Lewis bla). Var vel fort totalpakker opp mot 80-100 mill.

Det blir spennende å se om Farke og Leeds er et samarbeid som treffer agenter og spillere på et høyere nivå enn hans perioder i Norwich.

Noen uker til slusene åpnes.

Dennis

Quote from: Asbjørn on June 04, 2025, 10:11:40
Quote from: Dennis on June 04, 2025, 10:04:35En vesentlig forskjell i år, kontra i fjor sommer er at Leeds ikke har råd til å få en litt sen start. For to år sida var det mye utenfor (lånekontrakter, take over, streikere) som gjorde prosessen langdryg, men i fjor sommer burde det gått raskere. Marathe sa selv at de hadde 'fem, seks uker bedre tid' og at 'stallen ville være klar til seriestart'. Når både Tanaka og Solomon (pluss Ramazani noen dager før) kom siste uka i august, så manglet det vitale deler når sesongen ble sparka i gang.

I sesongen som nettopp er avsluttet trengte Leeds 91 poeng for å rykke direkte opp. I den nettopp avsluttede Premier League-sesongen trengte man 26 poeng for ikke å rykke ned.

Da burde jo argumentet vært at man i forrige sesong måtte i gang med poengsankingen tidlig. :o

Jaja, det er vanskeligere å ta poeng i Premier League enn i Championship, I get it.

Og, spillere som vurderer Leeds får jo vite hvilke andre som signerer selv om offentligheten ikke gjør det før senere...

Hehe, argumentet ser i utgangspunktet litt selvmotsigende ut. Som du sier, det var i CC man trengte å ta mange poeng for å rykke opp (direkte).

Poenget er at jeg tror Bodø/Glimt-tilnærmingen er mer riktig enn den mer italienske 'vinn denne kampen at all costs'. Legg inn en god prestasjon og poeng/seire vil komme over tid. Tilfeldigheter vil jevnes ut. Sånn sett mener jeg at Leeds hadde kvalitet nok i stallen til å ikke havne for langt i bakleksa selv om stallen ikke var helt klar før det hadde gått noen runder. Jo flere kamper, jo færre tilfeldigheter. Se på EL-finalen. Hadde de spilt 38 tilsvarende kamper, hadde Man Utd vunnet et suverent flertall av de - ut fra banespillet. Men i en enkelt cupkamp så funka det.

Risikoen med en slow start er - paradoksalt nok kanskje - langt større i PL, selv om man trenger færre poeng for Leeds' mål den kommende sesongen. For det første har forskjellen mellom CC og PL blitt enda større, så man har ikke råd til å "vente" 10-15% av sesongen før man får et komplett lag ut fra forutsetningene. Så skal man bruke ytterligere tid før rutiner og relasjoner bygges? Da er man plutselig godt uti sesongen. Og på den andre siden vil en svak start fort gjøre det enda vanskeligere å komme opp av sumpa. Mentalt befestes man som et bunnlag.

Rent hypotetisk alt sammen :)   
Marching on together!

Cherry

Quote from: Dennis on June 04, 2025, 11:45:04
Quote from: Asbjørn on June 04, 2025, 10:11:40

Hehe, argumentet ser i utgangspunktet litt selvmotsigende ut. Som du sier, det var i CC man trengte å ta mange poeng for å rykke opp (direkte).

Poenget er at jeg tror Bodø/Glimt-tilnærmingen er mer riktig enn den mer italienske 'vinn denne kampen at all costs'. Legg inn en god prestasjon og poeng/seire vil komme over tid. Tilfeldigheter vil jevnes ut. Sånn sett mener jeg at Leeds hadde kvalitet nok i stallen til å ikke havne for langt i bakleksa selv om stallen ikke var helt klar før det hadde gått noen runder. Jo flere kamper, jo færre tilfeldigheter. Se på EL-finalen. Hadde de spilt 38 tilsvarende kamper, hadde Man Utd vunnet et suverent flertall av de - ut fra banespillet. Men i en enkelt cupkamp så funka det.

Risikoen med en slow start er - paradoksalt nok kanskje - langt større i PL, selv om man trenger færre poeng for Leeds' mål den kommende sesongen. For det første har forskjellen mellom CC og PL blitt enda større, så man har ikke råd til å "vente" 10-15% av sesongen før man får et komplett lag ut fra forutsetningene. Så skal man bruke ytterligere tid før rutiner og relasjoner bygges? Da er man plutselig godt uti sesongen. Og på den andre siden vil en svak start fort gjøre det enda vanskeligere å komme opp av sumpa. Mentalt befestes man som et bunnlag.

Rent hypotetisk alt sammen :)   

Så , her går det i grunn`utpå hvem som har "korrekt regnskap" 30.juni - før det bærer avgårde med nytt regnskapsår og da innkjøp som kan utføres ift reglement.
Det kan da ikke være mange klubber i PL som har "bra tall" etter det jeg får med meg?
Aston Villa er vel ett godt eksempel. De solgte Dhuran til Saudi , LÅNTE Rashford, Asensio og Malen - men kunne ikke kjøpe spillere pga av reglene..?

Er fortsatt litt forvirra`ift økonomi og hva som utløser - i værste fallpoengtrekk - men med den ledelsen vi har nå så må vi jo bare gå ut i fra at vi er på riktig side av knivseggen.
Håper også da at vår sportslige ledelse er fremme i skoa`....det MÅ vi faktisk være for å få tak i kvalitet inn i troppen nå.

Dennis

PSR endrer seg nok vesentlig ganske raskt. Det virker jo ikke engang som klubbene opererer og "svarer til" det samme regelverket. Trekker igjen fram hvordan Villa solgte stadion til søsterselskap og hvordan Chelsea Women ble solgt til nærstående selskap for nær 2 mrd kroner.

Det er nok ikke mange på balløya som bryr seg om markedsvilkår og armlengdes avstand.
Marching on together!

peacock

"I sesongen som nettopp er avsluttet trengte Leeds 91 poeng for å rykke direkte opp. I den nettopp avsluttede Premier League-sesongen trengte man 26 poeng for ikke å rykke ned."

Nåja....Man holder seg neppe på 26 poeng neste sesong. 13 poeng mellom 17. og 18. plass er svært uvanlig.

GeirO

MOT

Asbjørn

Quote from: GeirO on June 04, 2025, 23:09:38Uff, en hel måned til første kjøp...leeenge...
Skal ikke se bort fra at om noen uker vet 'alle' at Leeds 1.juli vil kjøpe de-og-de spillerne...
Tell me  Tell me

Dylan

Dylan

Blir tøft å få gjort noen "godkjøp" ser det ut til..... at Anthony Gordon vurderes til 80 mill pund er ganske heftig selv med noen landskamper innabords. Håper innkjøpssjefen har noen kort i ermet, og at vi ikke kjøper oss til fant.

Ove

Ikke noe rykte men jeg tipper det kommer noen fra andre land enn England. Sannsynligvis noen vi aldri har hørt om. Kanskje kan vi gjøre et scoop og få noen gode spillere til en grei pris.

stian

Postecoglou får sparken i Tottenham. Da håper jeg at det allerede finnes en deal med Solomon. En ny manager vil fort ønske å ta en nærmere kikk på Solomon i preseason.

Kato

auren

Quote from: Kato on June 06, 2025, 18:23:10Tvilsomt at vi får Solomon nå.

Alltids en mulighet. Men tipper ny manager vil se på alle spillerne den første perioden, og hvis ikke Solomon anses som en mann for stallen så er han nok mulig å få tak i på tampen av vinduet. Men spm er hvor lenge vi kan og bør vente...

Paixao så jo ikke så verst ut da...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Kato

Tanganga til 2 mill pund som back-up på stopper linkes inn. Agenten til Firpo sier det er "unlikely" at Firpo blir værende. Max Wøber ryktes bort, og Solomon skjer det vel lite med før ny manager har fått kontroll på sakene i Tottenham.

Forsvarer Anthony Caci ryktes inn fra Mainz. Og det skrives at Kalvin Phillips ønsker seg hjem igjen. Men vil han det så mye at han sier fra seg noe av 150 000 pund i uka. For det betaler ikke vi.

Nick Pope nevnes stadig oftere. Det nevnes en prislapp på 2,5 mill pund, høyst overkommelig. Det hadde vært bra.

Orker ikke nevne hvor alt kommer fra, mer eller mindre seriøse nettsteder. Rykter er rykter.

Asbjørn

Ikke bare et rykte, Leeds-Live rapporterer at Leeds har henvendt seg til Fulham angående Rodrigo Muniz.

Muniz enquiry made
Any chance of survival for the newly-promoted sides will likely depend on how often they can find the back of the net.

Fulham's Rodrigo Muniz has been targeted by Leeds following two successful seasons in the Premier League, averaging a goal every 150 minutes.

The club have reportedly made enquiries to Fulham about the possibility of signing the 24-year-old striker, who joined the West London outfit for an undisclosed fee, believed to be around £7million.

It is not known yet whether Fulham have quoted United a price to secure the Brazilian's services but, given his relatively positive goal return, the London side will likely expect a healthy profit on their initial investment.

But, it is believed Muniz is just one in a list of strikers who are being evaluated by the Whites hierarchy as they continue to improve the side.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-latest-new-31809591
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on June 07, 2025, 17:37:44Ikke bare et rykte, Leeds-Live rapporterer at Leeds har henvendt seg til Fulham angående Rodrigo Muniz.

Beren Cross/The Athletic rapporterer det samme.
Men:
Club sources, speaking anonymously to protect relationships, have acknowledged the Muniz interest, but feel other strikers on their shortlist are more likely to be recruited at this stage.

https://www.nytimes.com/athletic/6408285/2025/06/07/leeds-united-transfer-dealsheet/
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Kvalmt å lese om hvordan Premier League gigantene allerede sikrer seg spillere og forsyner seg fra øverste hylle.

karaba

Quote from: Reaney on June 07, 2025, 18:03:41Kvalmt å lese om hvordan Premier League gigantene allerede sikrer seg spillere og forsyner seg fra øverste hylle.

Er vel mer naturlig enn kvalmt

Asbjørn

Quote from: Ove on June 05, 2025, 13:23:33Ikke noe rykte men jeg tipper det kommer noen fra andre land enn England. Sannsynligvis noen vi aldri har hørt om. Kanskje kan vi gjøre et scoop og få noen gode spillere til en grei pris.

🇸🇮 Reports in Italy claim Leeds United have made contact with Udinese & Slovenia CB Jaka Bijol.

💸 Serie A club's owner wants £16.9m to sell, while Bijol has been on record to state his desire to take the next step in his career.
https://x.com/leedsallover/status/1931405737952944600?s=61&t=KF6bDF_lP8ZP8GAlg2t4VQ
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Quote from: Reaney on June 07, 2025, 18:03:41Kvalmt å lese om hvordan Premier League gigantene allerede sikrer seg spillere og forsyner seg fra øverste hylle.

Kvalmt? Var du like kvalm når vi forsynte oss fra øverste hylle? 24 June 1969, betalte Leeds United £165,000 til Leicester City for Allan Clarke, rekord i England. Kjøpelag. Og rundt millennium spadde vi opp rekordsummer for Fowler og Keane sjøl om vi hadde den meste potente angrepsrekka i PL med Smith, Kewell og Viduka. 

Reaney

Quote from: Russel_Doig on June 07, 2025, 22:43:34

Kvalmt? Var du like kvalm når vi forsynte oss fra øverste hylle? 24 June 1969, betalte Leeds United £165,000 til Leicester City for Allan Clarke, rekord i England. Kjøpelag. Og rundt millennium spadde vi opp rekordsummer for Fowler og Keane sjøl om vi hadde den meste potente angrepsrekka i PL med Smith, Kewell og Viduka. 

1969 var for tidlig for meg. Men, ja, Leeds rundt 2000 var til å bli kvalm av sjøl om jeg umiddelbart ikke følte det på kroppen. Men som du vet kunne jo den galskapen gjort ende på hele klubben. Det som er kvalmt i tida etter det og i over 20 PL år er jo at noen utvalgte lag skal ha hevd på de beste spillerne fra andre klubber, og dermed svekke dem og styrke seg selv. Sagt på en annen måte, nyte av privileger år etter år og bare befeste sine posisjoner som topplag.

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on June 07, 2025, 20:52:07
Quote from: Ove on June 05, 2025, 13:23:33Ikke noe rykte men jeg tipper det kommer noen fra andre land enn England. Sannsynligvis noen vi aldri har hørt om. Kanskje kan vi gjøre et scoop og få noen gode spillere til en grei pris.

🇸🇮 Reports in Italy claim Leeds United have made contact with Udinese & Slovenia CB Jaka Bijol.

💸 Serie A club's owner wants £16.9m to sell, while Bijol has been on record to state his desire to take the next step in his career.
https://x.com/leedsallover/status/1931405737952944600?s=61&t=KF6bDF_lP8ZP8GAlg2t4VQ

🚨 EXCL. Jaka Bijol and Leeds have now agreed on personal terms. 🤝🇸🇮

He's one of the top priority for the club.

Understand both Milan clubs and La Roma are monitoring it closely.

https://x.com/SportsZone__/status/1931401314547748928
(67.000 følgere)

Grok med 4,2m følgere skriver i twittertråden:
The claim that Jaka Bijol has agreed to personal terms with Leeds United lacks confirmation from reliable sources. Leeds is interested and has made contact, with Udinese asking €20m, but no deal is finalized. Bijol feels ready for a move, but he hasn't specified Leeds. AC Milan, Inter, and Roma are also monitoring him, which may complicate talks. Check official club statements for updates.
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on June 08, 2025, 00:25:02🇸🇮 Reports in Italy claim Leeds United have made contact with Udinese & Slovenia CB Jaka Bijol.

Andrea Russo om spilleren:
Physically he is a beast (6 3 x 85kg), good technique and defensive positioning, with good tempo on tackles.
However he's a player suited for Serie A imo, just like Krstović.
Not that fast and no ball carrying.
The Premier League has a different intensity and rhythm.
#LUFC
https://x.com/AndRusso_16/status/1931399548900987092
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Ryker Solomon overgangen pga manager skifte så kunne kanskje Nusa vært et alternativ hvis disse Red Bull lagene "snakker sammen".