Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 28. Foran sommervinduet 2025...

Started by Asbjørn, April 19, 2025, 23:00:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 59 Guests are viewing this topic.

GeirO

Quote from: auren on July 10, 2025, 13:23:35Underernært på rykter, så her kommer to tvilsomme:

Barry Anderson
@BarryAnderson_
Scotland goalkeeper Angus Gunn is wanted by clubs in Saudi Arabia & England. Talks have taken place with Al-Khaleej in the SPL, plus interest from EPL sides Everton & Leeds Utd. Gunn, 29, is a free agent after leaving Norwich City & is due to decide his next move.

Eshan
@EshanX_
Report: Leeds United have submitted a €7M bid for Fenerbahçe goalkeeper Dominik Livaković. The Turkish side are holding out for €12–13M. (
@asmarcatr
) #LUFC

auren
Hmmmm, å tippe sesongens førstekeeper, er vel like vanskelig som å få sju rette i Lotto
MOT

Russel_Doig

Det må da være håp for å få tilbake Solomon? Tottenham har gått bananas og kaster rundt seg med penger....

Kickthemdown

Faen for en patetisk klubb vi er, jeg må nesten bare le nå. Hvordan i all verden kan Sunderland signere klassespiller på klassespiller mens vi står på perrongen og diskuterer små-pund med Newcastle.

49'ers out, fullstendig patetiske.

Asbjørn

De nyopprykkede sin aktivitet så langt i vinduet:
✍️ All promoted clubs current window..

#LUFC
4 signings
€35.6m spent

#BFC
9 signings
€69.8m spent

#SAFC
6 signings
€95.5m spent

https://x.com/TheLeedsZone/status/1943363867318587549
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Quote from: Kickthemdown on July 10, 2025, 20:23:42Faen for en patetisk klubb vi er, jeg må nesten bare le nå. Hvordan i all verden kan Sunderland signere klassespiller på klassespiller mens vi står på perrongen og diskuterer små-pund med Newcastle.

Men ikkje i nærheten så patetisk som folk som konkluderer for tidlig :D

Kickthemdown

Quote from: Russel_Doig on July 10, 2025, 21:09:48
Quote from: Kickthemdown on July 10, 2025, 20:23:42Faen for en patetisk klubb vi er, jeg må nesten bare le nå. Hvordan i all verden kan Sunderland signere klassespiller på klassespiller mens vi står på perrongen og diskuterer små-pund med Newcastle.

Men ikkje i nærheten så patetisk som folk som konkluderer for tidlig :D
Du rater Harrison så din mening betyr ingenting.

Asbjørn

Først waccoe:
Murmurs from the Newcastle fans that the deal may be back on 👀

Så:
Longstaff and #LUFC deal is not off, Leeds looking at structuring the deal differently to meet Newcastle's demands.

It was thought that the deal was basically done as early as 48 hours ago, however #NUFC decided that they wanted a little bit more money.

Deal still ON.
https://x.com/NUFCWill1892/status/1943404798050734258
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on July 10, 2025, 22:41:15Først waccoe:
Murmurs from the Newcastle fans that the deal may be back on 👀

Så:
Longstaff and #LUFC deal is not off, Leeds looking at structuring the deal differently to meet Newcastle's demands.

It was thought that the deal was basically done as early as 48 hours ago, however #NUFC decided that they wanted a little bit more money.

Deal still ON.
https://x.com/NUFCWill1892/status/1943404798050734258

Også fra journo
Leeds are still in negotiations with #NUFC for homegrown midfielder Sean Longstaff. General feeling is that talks are 'positive' - and the midfielder is still expected to complete a move to Elland road this window. No medical booked, despite reports suggesting otherwise.
https://x.com/OllyGill_/status/1943406752185168104
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Solomon da - lett å glemme oppi alt Longstaff-pratet...

Han har eeeen del foran seg i køen hos Tottenham nå :o

Så da får vi se hvordan den utvikler seg:
Spurs have added Kudus & Tel, which means that Son, Kudus, Johnson, Tel, Kulusevski, Odobert are all ahead of Manor in the queue

Reckon he returns? Allowing Harrison back to Everton 👀
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Quote from: Asbjørn on July 11, 2025, 01:05:44Solomon da - lett å glemme oppi alt Longstaff-pratet...

Spurs have added Kudus & Tel, which means that Son, Kudus, Johnson, Tel, Kulusevski, Odobert are all ahead of Manor in the queue

Muligens også Gibbs-White. Jeg kan ikke se at Solomon får sjansen her, så han kommer nok til oss! :)

Killa

Quote from: peacock on July 11, 2025, 07:37:13
Quote from: Asbjørn on July 11, 2025, 01:05:44Solomon da - lett å glemme oppi alt Longstaff-pratet...

Muligens også Gibbs-White. Jeg kan ikke se at Solomon får sjansen her, så han kommer nok til oss! :)

Håper inderlig han kommer!! Savnet av Summerville forduftet når Solomon kom skikkelig i gang...

Hawley

Quote from: Killa on July 11, 2025, 10:46:06
Quote from: peacock on July 11, 2025, 07:37:13

Håper inderlig han kommer!! Savnet av Summerville forduftet når Solomon kom skikkelig i gang...

Må vel se å få landa Solomon snart! Em must-have-spiller. PL-materiale, kjenner systemet og gutta.

GeirO

Er vel ikke bare Spurs eller Leeds? Sikkert mange som evt. er interessert. Og det er jo ikke helt sikkert Solomon velger Leeds foran andre klubber (selv om vi liker å tro det)
MOT

Asbjørn

...ser ut som vi forventer en del mht Joseph-salg :o

Mateo Joseph wants to join Real Betis, but a £24m roadblock stands in the way: Borja Iglesias must leave first for the deal to go through. Leeds are open to talks final push underway. #LUFC #RealBetis #Transfers
https://x.com/SebEcrivainFoot/status/1944114853876314493
Tell me  Tell me

Dylan

morten1966

Longstaff startet for Newcastle i går, scora mål gjorde han å. Kilde får du finne sjøl Auren🤭

Asbjørn

Shaky source, Ajet Football med 2260 følgere. Men anyways:
🚨 Exclusive: Leeds and Sunderland both now considering a bid for £22m striker who's keen to move to England ⚽️

Leeds United and Sunderland are keen on signing OGC Nice striker Evann Guessand, who scored 12 goals last season. Both clubs aim to secure th... https://ift.tt/QlIrjU4
https://x.com/AjetFootball/status/1944309206841995602
https://footballbloglive.com/exclusive-leeds-and-sunderland-both-now-considering-a-bid-for-22m-striker-whos-keen-to-move-to-england/
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: morten1966 on July 13, 2025, 10:50:25Longstaff startet for Newcastle i går, scora mål gjorde han å. Kilde får du finne sjøl Auren🤭
Joda, han spilte og scoret.
Men det behøver ikke bety noe, Raphinha spilte for Rennes sent i august samme dag som han skrev under for oss...

Flott at han får kamptrening. :)

Selv YEP/Leeds-Live holder muligheten åpen for at det fortsatt er kontakt mellom klubbene, ITK'ene våre beskrev tonen som 'positiv'...

Men det behøver ikke bety at det går i orden...
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Hawley

Quote from: Asbjørn on July 13, 2025, 11:09:33
Quote from: morten1966 on July 13, 2025, 10:50:25Longstaff startet for Newcastle i går, scora mål gjorde han å. Kilde får du finne sjøl Auren🤭
Joda, han spilte og scoret.
Men det behøver ikke bety noe, Raphinha spilte for Rennes sent i august samme dag som han skrev under for oss...

Flott at han får kamptrening. :)

Selv YEP/Leeds-Live holder muligheten åpen for at det fortsatt er kontakt mellom klubbene, ITK'ene våre beskrev tonen som 'positiv'...

Men det behøver ikke bety at det går i orden...

«Tonen var positiv»...høres ut som en oppsummering av et møte mellom Trump og Putin...hm, skeptisk

stian

Quote from: Asbjørn on July 12, 2025, 22:01:47...ser ut som vi forventer en del mht Joseph-salg :o

Mateo Joseph wants to join Real Betis, but a £24m roadblock stands in the way: Borja Iglesias must leave first for the deal to go through. Leeds are open to talks final push underway. #LUFC #RealBetis #Transfers

Det begynner å bli ganske tydelig at Joseph drar. Det blir nok ikke £24m for ham, men kommer prisen opp mot budet fra januarvinduet (var det ikke £10m?) så vil det være godt betalt. Mer penger å legge i potten for ny spiss og ren netto i PSR-regnskapet framover. Håper det kommer en rask avklaring.

Reaney

Leeds og transfer activity er som å sitte å se på maling tørke. Helt utrolig hvor tregt det går. Fortsatt har Underwood og hans menn til gode å overbevise meg. 4 signinger til rundt 30 mill £. Og klarer ikke å lande Longstaff pga noen mill pund uenighet. West Yorkshire menn betegnes som balløyas svar på skotter. Snakk om å leve opp til ryktet.

morten1966

Er fortsatt litt over bare 5 uker til seriestart så ingen grunn til å få panikk!

Reaney

Sant det Morten 1966. Men Farke sa med en gang opprykket var sikret at han ville ha squaden på plass til pre season. Med andre ord begynner det å haste, og at det må skje noe raskt. Vi får tro og håpe at det jobbes iherdig i kulissene.

ingve1960

Tro og håpe reaney???er du virkelig i tvil om at det jobbes hart i kulissene..
Kan jo være p.g.a at du mener alle som er ansvarlig i leeds er en hau med tullinger

Reaney

Klart det jobbes hardt Ingve 1960. Får bare håpe evnen til å lande de rette spillene er tilstede.

Cannavaro

Vet ikke om noen her følger Conor McGilligan på youtube, men han har plenty av Leeds fans som følgere i England, og kommer med egne utspill og vurderinger om Leeds, gjerne hver dag...og har en far også som er ihuga Leeds fan (i hele sin levetid). Vel, Conor stresser ihvertfall nå at vi bør hanke inn en 9`er og 10`er før sesongen starter, og hvem er vel uenig med han om det ?
Så leste jeg via noen ryktebørser at Leeds hadde snust litt på Evann Guessand fra Nice etter at januarvinduet var stengt, og noen mener vi fortsatt kan ha interesse for ham, og klippene på Youtube syns jeg var spennende....en sterk fysisk spiller, med god drive og tekniske ferdigheter - virkelig en fyr som kan passe i premier League - og passer godt inn i kartoteket til Daniel nå med fysisk større spillere som kan bite fra seg. Jeg syns Guessand kunne vært spennende å få inn....bedøm selv...(unggutt på 24 år)
https://www.youtube.com/watch?v=t6zyiNcBF2g

MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

Quote from: Cannavaro on July 13, 2025, 22:38:14Vet ikke om noen her følger Conor McGilligan på youtube, men han har plenty av Leeds fans som følgere i England, og kommer med egne utspill og vurderinger om Leeds, gjerne hver dag...og har en far også som er ihuga Leeds fan (i hele sin levetid). Vel, Conor stresser ihvertfall nå at vi bør hanke inn en 9`er og 10`er før sesongen starter, og hvem er vel uenig med han om det ?
Så leste jeg via noen ryktebørser at Leeds hadde snust litt på Evann Guessand fra Nice etter at januarvinduet var stengt, og noen mener vi fortsatt kan ha interesse for ham, og klippene på Youtube syns jeg var spennende....en sterk fysisk spiller, med god drive og tekniske ferdigheter - virkelig en fyr som kan passe i premier League - og passer godt inn i kartoteket til Daniel nå med fysisk større spillere som kan bite fra seg. Jeg syns Guessand kunne vært spennende å få inn....bedøm selv...(unggutt på 24 år)

Fersk link på ham fra i dag tidlig (post 646) men kilden ikke den beste...
1:88 høy (ifølge Transfermarkt), er det høyt nok for Leeds dette vinduet da :D
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Quote from: Asbjørn on July 13, 2025, 22:54:30
Quote from: Cannavaro on July 13, 2025, 22:38:14Vet ikke om noen her følger Conor McGilligan på youtube, men han har plenty av Leeds fans som følgere i England, og kommer med egne utspill og vurderinger om Leeds, gjerne hver dag...og har en far også som er ihuga Leeds fan (i hele sin levetid). Vel, Conor stresser ihvertfall nå at vi bør hanke inn en 9`er og 10`er før sesongen starter, og hvem er vel uenig med han om det ?

Fersk link på ham fra i dag tidlig (post 646) men kilden ikke den beste...
1:88 høy (ifølge Transfermarkt), er det høyt nok for Leeds dette vinduet da :D

Nope. Verken høy nok eller gammel nok  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Fortsatt litt rykter om Sargent. Tviler jo på at han er god nok og at vi er særlig interessert...:

Larry Henry Jr
@lhenry019
Leeds United and Burnley are continuing to chase Josh Sargent and Norwich City boss Liam Manning is fully aware. #USMNT

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Quote from: Asbjørn on July 12, 2025, 22:01:47...ser ut som vi forventer en del mht Joseph-salg :o

Linker funker ikke for meg og mulig jeg tar feil, men jeg leste denne som at det er Borja som er verdsatt til £24 mill og et salg av han må til før de kan/vil hente Joseph.

Uansett, £24 mill er helt urealistisk for MJ. Jeg tror fortsatt heller ikke ett sekund på at de bød £10 mill for han i januar. Om de så gjorde det, var det nok en avtale med altfor mange bonuser. Gitt Leeds' pressede situasjon og ønske om å hente i vinduet, hadde de bitt av de hånda vil jeg tro.

Det turer og går sakte, men sikkert det her. Med unntak av Bijol er det ingen jeg ser voldsomt spennende på enda. Så er selvsagt Leeds' rekrutteringsavdeling langt mer informert enn det jeg er om det som kryper og går. Det føles litt Orta-esque foreløpig, men forhåpentligvis er det kun bekymring fra relativ fersk historie. Jeg håper det er langt mer solide spillere som er hentet.  Dessuten er dette spillere som er erfarne, men som likevel har mange år igjen på fotballbanen. De er strengt tatt en del billigere også, tatt inflasjon i betraktning - så dersom det skulle gå galt neste år, er det lov å håpe at det ikke tynger oss altfor mye økonomisk. I tillegg til at de forhåpentligvis ikke stikker som rotter fra skipet som sist.

En god stund igjen enda, men jo tidligere stallen settes, jo bedre.

Ellers er det noen veldig gode poeng rundt Solomon som nevnes. Mange foran han i køen hos Spurs nå. De blåser jo enorme summer i sommer. 750 mill for Kudus?! Så spørs det om Solomon vil nordover igjen, eller om det kommer andre klubber som er mer interessante både for han og Spurs.

Syns heller ikke våre opprykksrivaler, i tillegg til Everton, Brentford eller Wolves ser veldig skumle ut enda. Everton tror jeg overlever pga sin dyktige manager, men de virker å ha en svært vanskelig tid på overgangsmarkedet. Calvert-Lewin er borte (erstattet av Barry fra Villareal), samme gjelder Doucoure som har vært blant deres bedre spillere. En som har vært linka til Leeds og som jeg ikke hadde vært veldig negativ til å hente inn. Erfaren, gratis og relativt målfarlig.

Dessuten bytter de arena til høsten. Det kan slå ut begge veier.

Marching on together!