Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 28. Foran sommervinduet 2025...

Started by Asbjørn, April 19, 2025, 23:00:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 58 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

Quote from: auren on July 16, 2025, 23:43:07Kan ikke helt se at vi skal ha råd til ...

Skal vel sies at i alle fall én fort kan være lån.

Uansett, god tur. Leeds er uansett Leeds. :) 

Og grattis med fødselsdagen.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

En post som fikk lite ingen oppmerksomhet i kveld.
Kan være en wind up, kan være tilfelle.
Vi finner det jo ut på lørdag:
A trusted source tells me Bamford was told by Farke this week that he is not part of the plans, he won't be going on the pre-season tours.
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Quote from: Asbjørn on July 17, 2025, 00:46:20En post som fikk lite ingen oppmerksomhet i kveld.
A trusted source tells me Bamford was told by Farke this week that he is not part of the plans, he won't be going on the pre-season tours.

Det håper eg virkelig er feil, kan fort være 10-15 mål i Bamford i år!
Samtidig så viser det i tilfelle at Farke har litt «baller» og det er jo bra!

Russel_Doig

Quote from: Asbjørn on July 16, 2025, 22:26:30
Quote from: Asbjørn on July 16, 2025, 22:00:54Han er skadd for øyeblikket, mister visst sesongstarten - derav har visst Marseilles interesse dabbet. Skrives det... I dunno...
Ute 4-6 uker, skrives det...

A quick one on Paixao - he was by far my favourite player to watch last season, and quite simply, he's a joke. He's injured at the moment for about 4-6 weeks (I think), which is obviously not ideal and could scare teams off. However, honestly, I'd still go for it; he's that good.
https://x.com/locky1126/status/1945572686446367145

Sett litt på YouTube, for en spiller! Så må vi ikkje glemme at PL er noe annet enn eresdivision!

Kickthemdown

Quote from: Russel_Doig on July 17, 2025, 08:30:45
Quote from: Asbjørn on July 17, 2025, 00:46:20En post som fikk lite ingen oppmerksomhet i kveld.

Hahaha du rater Harrison og nå Bamford? Skal vi hente tilbake Ayling, Klich og Cooper også?

Asbjørn

...leser meg litt opp om Igor :)

Name: Igor Paixão

Position: Winger

Robin van Persie:
"Paixão is so threatening. He's cheerful every day and radiates joy. He's great to work with; he works incredibly hard, is easy to coach, and is open to everything. Igor has everything you look for in a player, but above all, he has incredible quality and has been really good for longer than just this season."

Rob Jacobs (Former Feyenoord Manager):
"Gakpo is, of course, also a fantastic player and is doing well at Liverpool, but I think he (Igor Paixão) is better. He is getting better every day. Incredibly goal-oriented, he is the most dangerous man at Feyenoord. He scores magnificent goals. It's not normal how he scores! – pure class."

https://x.com/LUFCFanHub/status/1929596069513408789
Tell me  Tell me

Dylan

Cannavaro

Dersom Farke har gitt signal til Bamford om å se seg om så støtter jeg det, og ser heller grunn til å beholde Mateo Joseph (selv om han gjerne vil ha mer spilletid).
MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

...er i alle fall utvikling her

https://www.foot01.com/equipe/marseille/l-om-en-larmes-leeds-fonce-sur-paixao-457126

Paixao's entourage will very quickly leave the Provencal city to listen to Leeds United's offer, since a meeting is scheduled for the weekend between the different parties.
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Vil ha Igor. Bruker vi Raphinhakortet, kommer han til oss (noen år).
MOT

stian

Quote from: Cannavaro on July 17, 2025, 10:57:47Dersom Farke har gitt signal til Bamford om å se seg om så støtter jeg det, og ser heller grunn til å beholde Mateo Joseph (selv om han gjerne vil ha mer spilletid).

Er det ikke veldig risky å sende Bamford i fryseboksen? 1. Han er vanskelig å få solgt siden han knapt har prestert noe de siste sesongene. 2. Han har en sterk posisjon i gruppa og det kan skape uro.

Jeg vil ikke ha så mye mot å selge ham, men hva er oppsiden ved å nekte ham å gjøre jobben vi har ansatt ham for å gjøre?

Killa

Quote from: GeirO on July 17, 2025, 11:07:50Vil ha Igor. Bruker vi Raphinhakortet, kommer han til oss (noen år).

Jeg vil også ha Igor, kun basert på det jeg leser... Enn sånn type kan begeistre publikum på ER og skape eufori..!! Nei huff jeg tar visst av litt nå... Men han høres i alle fall spennende ut.

TK20

Asbjørn

In this summer transfer window, Olympique de Marseille has a priority at left winger: Feyenoord player Igor Paixao (25 years old, 34 matches and 16 league goals for the 2024-2025 season). Despite a contractual agreement with the Brazilian, the French runners-up have yet to reach an agreement with the Dutch club, which is demanding more than 30 million euros for this deal.

To raise the stakes, the Rotterdam-based club is counting on the Premier League teams to reawaken their interest. According to the Yorkshire Evening Post, Leeds has expressed interest in the Auriverde. Indeed, this week, the newly promoted PL team met with representatives of Paixao to present the Peacocks' project. Even without the Champions League to play, Leeds has greater financial resources than OM to satisfy Feyenoord's demands.
live-mercato.com

Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Killa on July 17, 2025, 11:32:12
Quote from: GeirO on July 17, 2025, 11:07:50Vil ha Igor. Bruker vi Raphinhakortet, kommer han til oss (noen år).

Jeg vil også ha Igor, kun basert på det jeg leser... Enn sånn type kan begeistre publikum på ER og skape eufori..!! Nei huff jeg tar visst av litt nå... Men han høres i alle fall spennende ut.

Her skal du få 9 minutter - I'm in love :D

https://www.youtube.com/watch?v=Hy1mHsApQdc
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Mer fransk om Paixáo

While OM is struggling to convince Feyenoord, Leeds United have reportedly positioned themselves for Igor Paixão with an offer of 30 million euros.

The Igor Paixão case is taking a worrying turn for OM. According to the Yorkshire Evening Post , Leeds United have activated the trail leading to the Brazilian and have the financial means to satisfy Feyenoord's demands.

The newly promoted Premier League club would be able to meet the €30 million demanded by Rotterdam, a sum that OM is struggling to meet despite two offers already made. This greater financial capacity could tip the scales in favor of the English side.

Dutch daily VI confirms that Feyenoord doubts Marseille's ability to quickly meet its demands. The Dutch club may prefer a suitor able to immediately pay the desired amount.

Paixão's entourage, who was recently staying in Marseille , could meet with Leeds' leaders this weekend .

For OM, who seemed to have their left winger as their priority, the competition from Leeds represents a major blow. The personal agreement reached with the player and the advanced discussions with his entourage may not be enough.

https://www.footmarseille.com/125835-leeds-united-entre-dans-la-danse-pour-paixao#goog_rewarded
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

...har for øvrig fjernet posten om at Leeds og Hoffenheim har blitt enige om Stach (kilde Sky Sports Germany). Artikkelen viste bare til at spilleren og Leeds var enige om den personlige kontrakten.
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Quote from: Asbjørn on July 17, 2025, 11:43:13

Takk Asbjørn!😅
Detta er jo totalt vanvittig, han der MÅ vi få kloa i! Vel er dette kun highlights på YT, men likevel...
For en avslutter han er! Det vil vi få voldsomt nytte av i PL, en som kan score ut av intet..
Fikk skikkelig vann i munnen her jeg nå.
Sign him up!!

Russel_Doig

Quote from: Kickthemdown on July 17, 2025, 10:25:49
Quote from: Russel_Doig on July 17, 2025, 08:30:45

Hahaha du rater Harrison og nå Bamford? Skal vi hente tilbake Ayling, Klich og Cooper også?

Du er definisjonen på saklig som vanlig! En skadefri Bamford som back-up og supersub vil være gull verdt for Leeds! Om du ikkje har sett Leeds sine kamper så kan du google det for å finne klipp av Bamford i PL!

auren

Jeg tror verken Muniz eller Paixao ender opp i Leeds. Enten prises de for høyt eller så kommer større klubber på banen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Quote from: auren on July 17, 2025, 12:32:33Jeg tror verken Muniz eller Paixao ender opp i Leeds. Enten prises de for høyt eller så kommer større klubber på banen...

auren
Muniz kommer.

Cherry

Quote from: auren on July 17, 2025, 12:32:33Jeg tror verken Muniz eller Paixao ender opp i Leeds. Enten prises de for høyt eller så kommer større klubber på banen...

auren

..liker veldig "kjør Raphinha kortet"....ikke mange som husker at han kom fra Leeds til Barca allerede...
Det må jo imponere Igor... ;)

peacock

Ja, ja.....
Husker Sinisterra så fantastisk ut på et par skrytevideoer! :)

Asbjørn

Quote from: Cherry on July 17, 2025, 13:15:51..liker veldig "kjør Raphinha kortet"....ikke mange som husker at han kom fra Leeds til Barca allerede...
Det må jo imponere Igor... ;)

All you need to know on Leeds United transfer target Igor Paixão:

💥Thunderous right foot
🇧🇷 Looks up to Raphinha
🤔Labelled 'better' than Cody Gakpo

#LUFC
https://x.com/kylenewbould/status/1945785801318555951
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: peacock on July 17, 2025, 13:23:06Ja, ja.....
...et apropo er jo at Igor erstattet Sinisterra i Fejenoord - ankom ca 1 mnd etter at han dro til Leeds
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Quote from: peacock on July 17, 2025, 13:23:06

Ja, ja.....

Sinisterra var meeget god han, men skadene ødela mye for han...

stian

Paixao ser mildt sagt spennende ut... Ja, det er en skrytevideo, men så skal du også ha innhold til å fylle ni minutter med driblinger, scoringer, assists og noen vanvittige langskudd.

Hvis han er interessert i å komme er det bare å sette det medisinske apparatet i beredskap til tidenes grundigste medical. Han kan bli en publikumsfavoritt på Elland Road!

Asbjørn

🟡 Breaking: Open talks between Leeds United and Feyenoord for Igor Paixão. #LUFC

Dutch club want a value around €40m for the player.

https://x.com/pedrogva6/status/1945858631351632005
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Quote from: Asbjørn on July 17, 2025, 17:46:28
Quote from: Killa on July 17, 2025, 17:43:45Troverdig kilde dette Asbjørn?
Ikke at jeg VEIT men har tross alt 132.000 følgere...

Begynner å bli spennende dette her... Håper klubben viser ambisjon og trumfer gjennom denne handelen!😁🤑