Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 28. Foran sommervinduet 2025...

Started by Asbjørn, April 19, 2025, 23:00:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 55 Guests are viewing this topic.

stian

Dette er meget bra business av klubben!! Longstaff er en bunnsolid rekruttering i den posisjonen vi er i nå, og vi trenger denne spillertypen på midten. 12 mill er ikke dyrt i dagens marked, og jeg regner med at addons blant annet er koblet til overlevelse i PL. Applaus 👏

Asbjørn

...noterer denne fra Kershaw
Longstaff could end up being the most important signing we make, box to box midfielder, great engine, gets goals from midfield and is ready made for the relegation battle ahead.

Next up for me will be Stach, a good CDM who wins the ball and passes it, nothing flash, doesn't get forward but a big, strong player who will add competition with Ampadu, Gruev and Tanaka #lufc
https://x.com/Kershaw444/status/1945200367823937698
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Siterer dette gode innlegget fra Waccoe:

It seems a really good deal for him. I'm a little surprised a Wolves, West Ham or Everton level side haven't been in for him at that price.
Perhaps he'll be totally shit and we'll find out why but I wonder if it is just because he's not a very fashionable player despite clearly being effective at this level.
Obviously wasn't a regular for Newcastle last year but I checked and they picked up 16 points in the 8 PL games he started, including a win against Arsenal. He was a regular in their previous two seasons, with an average 29 starts across the two, where they finished 7th and 4th. This is about as established a PL player we could possibly expect to attract and in what should be his prime years. I'm glad whatever the issue was with our last offer has been resolved.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

209 følgere (derfor kopierte eg ham ikkje inn tidligere) men han var ute med denne to timer før Ornstein

Leeds are back in for longstaff (more up front)  and also have moved nearer Hoffenheim price for  Stach #lufc

https://x.com/mobojo78/status/1945171848544788596
Tell me  Tell me

Dylan

SupALeedS

Meget bra jobbet av klubben. Her får vi en solid forsterkning! Nå trenger vi en solid spiss! Tar gjerne imot Stach også, men blir kanskje for mange nå? Vi har jo også Gruev i bakhånd. Tipper vi henter en spiss, keeper og en kant spiller, som de 3 siste. Hva tror dere?
Alex

PetterH

Quote from: SupALeedS on July 16, 2025, 00:40:47Meget bra jobbet av klubben. Her får vi en solid forsterkning! Nå trenger vi en solid spiss! Tar gjerne imot Stach også, men blir kanskje for mange nå? Vi har jo også Gruev i bakhånd. Tipper vi henter en spiss, keeper og en kant spiller, som de 3 siste. Hva tror dere?
Får vi inn Stach også , både tror og håper jeg vi kvitter oss med Gruev ?
Bør vel være mulig å få ca 5 mill pund for han , som kan reinvesteres vel ?

Cherry

Quote from: PetterH on July 16, 2025, 01:25:54
Quote from: SupALeedS on July 16, 2025, 00:40:47Meget bra jobbet av klubben. Her får vi en solid forsterkning! Nå trenger vi en solid spiss! Tar gjerne imot Stach også, men blir kanskje for mange nå? Vi har jo også Gruev i bakhånd. Tipper vi henter en spiss, keeper og en kant spiller, som de 3 siste. Hva tror dere?
Får vi inn Stach også , både tror og håper jeg vi kvitter oss med Gruev ?
Bør vel være mulig å få ca 5 mill pund for han , som kan reinvesteres vel ?

Hadde vært greit med Stach inn, som ett anker - slik at Ampadu kan få lov til å være litt kreativ sammen med Tanaka.....og kanskje Longstaff.
Keeper- en målfarlig midtbanespiller og en spiss.....så er vi der.

Asbjørn

...det nærmer seg med Stach også :o

🚨🔵🟡 Excl | Leeds have agreed personal terms with Anton #Stach. Negotiations with TSG Hoffenheim have already started, but there is no agreement yet. TSG are currently demanding around €20m + add-ons.

The 26 y/o central midfielder is under contract until 2027. Hoffenheim have received several enquiries for Stach, not only from Leeds. #LUFC

@Sky_Marlon89

@SkySportDE
 🇩🇪

https://x.com/Plettigoal/status/1945388465148850198
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Leeds reported to have agreed personal terms with Anton Stach and have also opened talks with Hoffenheim over a fee, per @Plettigoal
Centre midfielder has two years remaining on his deal with the Bundesliga side and is rated at £17.6m (€20m) plus add-ons.
#LUFC

@james marshment

Asbjørn

...en ny ITK'er på waccoe trer frem:

Stach and Muniz will get done. As will Perri.
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Quote from: Asbjørn on July 16, 2025, 09:58:02...en ny ITK'er på waccoe trer frem:

Isåfall trekker jeg tilbake skiten jeg har gitt fraudy niners... Faen nå begynner jeg å drømme igjen - burde aldri lest det der.

Blank_File

Quote from: Kickthemdown on July 16, 2025, 10:10:54
Quote from: Asbjørn on July 16, 2025, 09:58:02...en ny ITK'er på waccoe trer frem:

Isåfall trekker jeg tilbake skiten jeg har gitt fraudy niners... Faen nå begynner jeg å drømme igjen - burde aldri lest det der.

Sorry, men Perri?

Asbjørn

Quote from: Blank_File on July 16, 2025, 10:42:52

Sorry, men Perri?

https://www.transfermarkt.com/lucas-perri/profil/spieler/352041
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

...et par på waccoe skriver at de har hørt at Struijk blir tilbudt andre klubber...
PSR-messig må jo noen gå. Samtidig er han en av våre 'homegrown' selv om vi nok ikke er helt på grensen ennå.

Sturjk being touted around I've been told?
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Quote from: Asbjørn on July 16, 2025, 10:50:47...et par på waccoe skriver at de har hørt at Struijk blir tilbudt andre klubber...
PSR-messig må jo noen gå. Samtidig er han en av våre 'homegrown' selv om vi nok ikke er helt på grensen ennå.

Sturjk being touted around I've been told?

Helt enig i valget om å selge Struijk, om det stemmer.

Asbjørn

Støtter denne tanken:
You'd think with the 49ers owning Rangers they would have shipped some of our peripheral players up there early doors. Joffy and Greenwood for a combined £10-15m. Easy PSR win and neither players would struggle in that abomination of a league. In fact, Joffy would absolutely thrive in Scotland so add in a sell on fee or a buyback clause for when he catches the eye on the European stage.
(waccoe)
Fin måte å sikre en god pris på :)
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Den tradisjonelle here we go fra Romano:

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
🚨⚪️ Newcastle have authorized Sean Longstaff to undergo medical at Leeds United, agreement sealed.

#LUFC set to pay fee in excess of £12m for Longstaff who said yes to the project in June.

Here we go. ✅

auren

stian

Pass deg nå, plutselig får optimismen tak 😂

Jeg skjønner for øvrig hvordan du tenker. Som Leeds-supporter har man ganske mange tiår hvor det virker som om ENHVER optimistisk tanke er en kortsiktig luftspeiling som avløses av vedvarende elendighet. Men vi fremstår uendelig mer profesjonelt drevet enn på veldig, veldig lenge.

Cherry

Fra The Leeds Press i dag:

Torino's Vanja Milinkovic-Savic is admired at Leeds, but the goalkeeper is likely to choose a move to Napoli, and the Whites have been linked with a move for Royal Antwerp's Senne Lammens.

Reaney

Bare dumt å glede seg for tidlig eller ta noe på forskudd når det gjelder Leeds. Tida får vise om  Underwood og lykkes med å lande sine transfer targets.

stian

Quote from: Reaney on July 16, 2025, 16:08:51Bare dumt å glede seg for tidlig eller ta noe på forskudd når det gjelder Leeds. Tida går vise om  Underwood og lykkes med å lande sine transfer targets.

Bra Reaney, vi kan alltid stole på deg for å realitetsorientere optimismen 😊

Men du har rett, i transfervinduet er det ingenting som er avgjort før det står en signatur på kontrakten. Det er fortsatt viktige hull i elleveren å fylle, men så langt har det vært solid og klok business ut fra det jeg kan vurdere. Jeg har tro på at både Bijol og Longstaff vil vise seg å være gode Leeds-spillere.

Asbjørn

Siste snippet fra HC:
Currently on holiday so my involvement in the thread will be limited for the time being but the information I have coming through the grapevine is that we are looking at another winger as well as trying to get these Stach and Muniz deals done. Club have been going mad at leaks so names will be difficult to provide until they're out in the open with journos etc.
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Gammalt nytt på waccoe men nå skriver Smyth også om det
Feyenoord's Brazilian winger Igor Paixão is one of the left wingers whose representatives Leeds United have spoken to about a possible transfer move.

Understand they presented the project to his camp this week.

He's reportedly also a target for Marseille.

#lufc
https://x.com/GrahamSmyth/status/1945566812071944569

...ingen har sagt at sjansene er store/gode. Men...
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

🚨🆕 New talks took place on Wednesday between Leeds and Hoffenheim regarding a possible transfer of Anton #Stach. Stuttgart have also registered their interest and held talks. However, the feeling at Hoffenheim is that Stach is set to join Leeds. #LUFC

Hoffenheim have not yet reached an agreement with any club. TSG are demanding €20m + bonuses. As revealed today, Stach has already reached an agreement on personal terms with Leeds.
@SkySportDE
 🇩🇪

https://x.com/Plettigoal/status/1945567662592978988
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Quote from: Asbjørn on July 16, 2025, 21:35:06Gammalt nytt på waccoe men nå skriver Smyth også om det
Feyenoord's Brazilian winger Igor Paixão is one of the left wingers whose representatives Leeds United have spoken to about a possible transfer move.

Understand they presented the project to his camp this week.

He's reportedly also a target for Marseille.

#lufc
https://x.com/GrahamSmyth/status/1945566812071944569

...ingen har sagt at sjansene er store/gode. Men...

Antagelig lite å vektlegge, men Transfermarkt mener det er 80% sjanse for at brassen havner i Marseille. Hadde vært noe med en ny Raphina...

Asbjørn

Quote from: Killa on July 16, 2025, 21:55:22Antagelig lite å vektlegge, men Transfermarkt mener det er 80% sjanse for at brassen havner i Marseille. Hadde vært noe med en ny Raphina...
Han er skadd for øyeblikket, mister visst sesongstarten - derav har visst Marseilles interesse dabbet. Skrives det... I dunno...
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on July 16, 2025, 22:00:54
Quote from: Killa on July 16, 2025, 21:55:22Antagelig lite å vektlegge, men Transfermarkt mener det er 80% sjanse for at brassen havner i Marseille. Hadde vært noe med en ny Raphina...
Han er skadd for øyeblikket, mister visst sesongstarten - derav har visst Marseilles interesse dabbet. Skrives det... I dunno...
...eg lurte på prisen,
Svaret:
At least 35m euros. I think marseille have been rejected at around rumoured 32m. feyenoord have been holding out for 40m.

His injury could, weirdly, help to push it through as long as it doesn't deter us. Feyenoord have champions league qualifying (2 round to get thru) coming up soon. They may have been tempted to hold on to paixao to help them thru that. Now he is injured for that anyway.
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on July 16, 2025, 22:00:54Han er skadd for øyeblikket, mister visst sesongstarten - derav har visst Marseilles interesse dabbet. Skrives det... I dunno...
Ute 4-6 uker, skrives det...

A quick one on Paixao - he was by far my favourite player to watch last season, and quite simply, he's a joke. He's injured at the moment for about 4-6 weeks (I think), which is obviously not ideal and could scare teams off. However, honestly, I'd still go for it; he's that good.
https://x.com/locky1126/status/1945572686446367145
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Kan ikke helt se at vi skal ha råd til Longstaff, Stach, Paixao og Muniz i tillegg til ny keeper. Nå ryktes det også om en mulig 10-er på Waccoe. Det fordrer selvsagt at vi selger en del spillere for en god slant. TTT, men dette har vært en svært interessant og innholdsrik dag ryktemessig.

Drar til Leeds på mandag og er der noen dager. Dessverre ingen kamper å se, men en tur innom ER og supportersjappa blir det.

auren