Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 28. Foran sommervinduet 2025...

Started by Asbjørn, April 19, 2025, 23:00:09

Previous topic - Next topic

Kai, Hawley, Barry, Forever Whites, TUNI, ingve1960, Robert, Cannavaro and 126 Guests are viewing this topic.

Russel_Doig

Quote from: Kato on August 06, 2025, 10:10:05Hvis Sesko selges til Man U, må noen ringe Farke og få sendt et bud på 30 mill pund for Rasmus Højlund.
Ja, det hadde vært rått!

Tviler på om det er noe han ønsker, men det er en «no-brainer» at vi prøver oss!

Asbjørn

Quote from: Russel_Doig on August 06, 2025, 11:33:45
Quote from: Kato on August 06, 2025, 10:10:05Hvis Sesko selges til Man U, må noen ringe Farke og få sendt et bud på 30 mill pund for Rasmus Højlund.
Ja, det hadde vært rått!

Tviler på om det er noe han ønsker, men det er en «no-brainer» at vi prøver oss!
Ser for meg at lønnen hans i Manchester blir litt for høy for oss. Samma som man nå skriver mht Mitrovic-ryktene...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Nå skal eg ikkje gå god for disse tallene, men...
Not many spent more this summer. At this point.

Add the spark next.

@MenInBlazers

Not many spent more this summer. At this point.

Add the spark next.

@MenInBlazers
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Denne Sacha her har i alle fall 182.000isj følgere:
🇲🇦❌ Playing in European competitions is not a decisive factor in Bilal El Khannouss's decision. Leeds United has scheduled a meeting with the player in the coming days, and Crystal Palace could also make a move depending on departures next week.
⏳Wait&See. #mercato #LCFC

https://x.com/sachatavolieri/status/1953077364931318107
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Denne Sacha Tavolieri har vel vært vurdert som troverdig tidligere?
Hadde vært utrolig spennende om denne signeringen ble noe av! Han er vel i grunnen å regne for både 10'er og kantspiller? Ut fra det jeg har sett kan han fylle begge roller. Ikke veldig mange målpoeng sist sesong i PL, men han virker i alle fall å være en "skapende" kraft..
Om han er et bedre alternativ enn Solomon vites ikke, men de er vel ikke helt like typer heller.

Asbjørn

...transfervindu blir også mye gambling.

Hvis ikke Leeds hadde ventet til slutten av vinduet i 2020 ville vi ha brukt opp potten før Raphinha var tilgjengelig:

The Leeds That Podcast with Andres Clavijo was very good.

Apart from the Bielsa days they talked about, they discussed the Raphinha deal and how when he was first mentioned, they just didn't see it as doable given what Rennes were asking.

That only changed in the last days of the window but if we'd gone for an alternative who was available earlier, we'd never have got Raph.
Tell me  Tell me

Dylan

rd1

Quote from: Asbjørn on August 06, 2025, 15:20:55...transfervindu blir også mye gambling.

Hvis ikke Leeds hadde ventet til slutten av vinduet i 2020 ville vi ha brukt opp potten før Raphinha var tilgjengelig:

The Leeds That Podcast with Andres Clavijo was very good.

Apart from the Bielsa days they talked about, they discussed the Raphinha deal and how when he was first mentioned, they just didn't see it as doable given what Rennes were asking.

That only changed in the last days of the window but if we'd gone for an alternative who was available earlier, we'd never have got Raph.

Jeg vil tro at vi også har oversikt over hvilke klubber som må selge, pga financial fair Play.

Men mye gambling dersom en annen klubb eksempelvis hadde kommet inn for Raph. Dersom vi virkelig vil ha han Leicester spilleren, men gambler på å vente ut Leicester og så kommer Crystal P swoopende inn..

Spørsmålet vi ikke vet svaret på er om vi får nei fra spillere vi vil ha, om klubbene sier nei til budene eller om vi har is i årene og venter med budene våre til i siste liten fordi vi vet klubbene MÅ selge.
"Who needs Cantona??"

stian

Strengt tatt ikke et Leeds-rykte, men i følge Nettavisens ryktebørs så jakter Everton Jack Grealish. Har ikke lyst til at han skal ende opp hos noen av våre rivaler. Hvis City subsidierer lønna, noe som er ganske sannsynlig, så er det nok flere som melder seg på. Hadde ikke sagt nei takk til ham i Leeds-drakt heller.

Killa

Byttehandel El Khannouss/ Greenwood + cash?
Usikker kredibilitet her da kanskje, men hørtes jo ikke så dumt ut...😄

https://www.leedsunited.news/opinion/if-reports-are-true-leeds-united-have-perfect-chance-to-sign-bilal-el-khannouss-in-swap-deal/

auren

WoodyMOT på Waccoe har talt:

Ah what have I got to lose, here goes.
Pitchforks will be out after this one

BEK we're in for and confident but other teams are interested

Muniz we're still going for, but it's looking less and less by the day

Hoijlund is held in high regard

Keep your eyes on Ben Doak

BEK = Bilal el Khannouss

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Ben Doak er Liverpool unggutten som var hos Boro i fjor og leverte en absolutt godkjent sesong.
Men personlig synes jeg han så 1-2 nivå under Leeds i CC selv om det sikkert vil hjelpe og spille med enda bedre medsspillere.

SupALeedS

Tipper både Muniz og BEK går til andre «større» klubber. Håper vi har en plan B om disse ryker. Er vel en taktikk alt sammen her, og et viss domino spill. F.eks. ryker Isak til Liverpool , må de ha en ny spiss. Da kan Muniz glippe.

Uansett syntes jeg det er en vill gambling å vente helt til slutten i vinduet. Da liker jeg heller måten S'land har valgt å gjøre business i sommer, de har vel fått kloa i alle dem har sett etter virker det ut som. Men så er dem mer eller mindre klare til første spark på ballen. Vi står litt med folk på perrongen når vi møter Everton. Ja vi har styrket bakre ledd, men hva om vi nå får en skade på Nmencha/Piroe? 😱
Alex

Asbjørn

Quote from: auren on August 07, 2025, 09:09:03WoodyMOT på Waccoe har talt:

Ah what have I got to lose, here goes.
Pitchforks will be out after this one

BEK we're in for and confident but other teams are interested

Muniz we're still going for, but it's looking less and less by the day

Hoijlund is held in high regard

Keep your eyes on Ben Doak

BEK = Bilal el Khannouss

auren
Han utdyper at Fulham tror de får £40m for Muniz (fra andre klubber anyway) mens Leeds har det mer som en absolutt grense (den kom fra Rod).

Høylund it is  then, men der må noe gjøres med hans £85k i uka...

Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Quote from: leedslife on August 07, 2025, 09:15:47Ben Doak er Liverpool unggutten som var hos Boro i fjor og leverte en absolutt godkjent sesong.
Men personlig synes jeg han så 1-2 nivå under Leeds i CC selv om det sikkert vil hjelpe og spille med enda bedre medsspillere.
Tenkte på Doak senest i går. Fantastisk for Boro før han ble skadet. Langt langt langt større potensiale enn Daniel James allerede denne sesongen.

leedslife

Quote from: Kickthemdown on August 07, 2025, 09:44:35
Quote from: leedslife on August 07, 2025, 09:15:47Ben Doak er Liverpool unggutten som var hos Boro i fjor og leverte en absolutt godkjent sesong.
Tenkte på Doak senest i går. Fantastisk for Boro før han ble skadet. Langt langt langt større potensiale enn Daniel James allerede denne sesongen.
Vi var vel nær og hente han for noen sesonger siden.
Skulle gjerne sett vi gjorde et-par avtaler på neste generasjon spillere.
Siste tiåret har det vært veldig mange gode unge prospects som har fått spille på et nivå mellom PL og CC og utviklet seg til å bli veldig gode.

Cherry

...og da leser jeg fra Nettavisen at Dewsbury-Hall er klar for Everton for ca 25 mill pund.
Hvor var vi tro?
I tillegg forhandler de med City om Grealish.

Nå syns jeg ikke dette er moro lenger... :-[

auren

Sakser fra Waccoe:

Leeds 'close' to signing Inter Milan striker Mehdi Taremi

A pinch of salt is required. But, Corriere Dello Sport say (7 August, page 5) that Leeds are 'close' to agreeing a deal to sign Inter's 33-year-old Iranian striker Taremi. A Champions League finalist, no less.

Taremi has only been at Inter for a year and was largely a fringe player behind the likes of Marcus Thuram and Lautaro Martinez. But, Taremi's stats at Porto are stunning - 92 goals and 56 assists in 182 games.

auren

morten1966

Quote from: Cherry on August 07, 2025, 10:47:17...og da leser jeg fra Nettavisen at Dewsbury-Hall er klar for Everton for ca 25 mill pund.
Hvor var vi tro?

Vi trenger vel ikke enda en defensiv midtbanespiller vel?

Asbjørn

Quote from: auren on August 07, 2025, 10:48:02Sakser fra Waccoe:

Leeds 'close' to signing Inter Milan striker Mehdi Taremi

A pinch of salt is required. But, Corriere Dello Sport say (7 August, page 5) that Leeds are 'close' to agreeing a deal to sign Inter's 33-year-old Iranian striker Taremi. A Champions League finalist, no less.

Taremi has only been at Inter for a year and was largely a fringe player behind the likes of Marcus Thuram and Lautaro Martinez. But, Taremi's stats at Porto are stunning - 92 goals and 56 assists in 182 games.

auren

Ingen har giddet nevnt dette i den andre tråden.

Men ja, ett år tilbake: :D 
This time last year, we lost Kamara, Summerville, Gray and Rutter. We were potentially looking down the barrel of missing out on promotion again.
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Når vi ser hvordan PL lag etter PL lag forsterker spillerstallene sine betraktelig for svimlende summer, samtidig som vi 10 dager før seriestart ikke klarer å lande spillere i den offensive lagdelen, kan jeg ikke fatte annet enn at vi får en elendig sesongstart. For ikke å snakke om en tvers igjennom elendig sesong.

Asbjørn

Quote from: Reaney on August 07, 2025, 16:27:46Når vi ser hvordan PL lag etter PL lag forsterker spillerstallene sine betraktelig for svimlende summer, samtidig som vi 10 dager før seriestart ikke klarer å lande spillere i den offensive lag delen, kan jeg ikke fatte annet enn at vi får en elendig sesongstart. For ikke å snakke om en tvers igjennom elendig sesong.
Med Arsenal og Newcastle som to av de tre første er jo det grunn til å frykte en skral poeng-start. Men nettopp defensivt har vi forsterket oss, og det tidlig...

Nå som Sesko er klar for Manchester melder Woody:
 I think you might hear from Graham very soon  (Smyth i YEP altså..:)
 Rasmus (Høylund) spør folk...
 Nope new name. I'm leaving this to the press
...
Better than ELK though...
Oh yes

Så da er det bare å vente på tweets da :)
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on August 07, 2025, 16:52:43melder Woody:
 I think you might hear from Graham very soon  (Smyth i YEP altså..:)
 Rasmus (Høylund) spør folk...
 Nope new name. I'm leaving this to the press
...
Better than ELK though...
Oh yes

Så da er det bare å vente på tweets da :)

...mens vi venter:
Er dette også et hint???
Woody said this one has come out of the blue

Så nå gjetter folk på McAtee   ;D
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Er det bare jeg som synes at en god del av twitter-meldingene som postes, er ganske uforståelige / intetsigende? Det må vel være mulig å uttrykke seg slik at man ikke trenger å drive med kodeknekking for å forstå meningen.
Super Leeds since 1968

auren

Ser det er litt dårlig stemning på Waccoe nå. Hva skjer Asbjørn?

auren

Asbjørn

Quote from: auren on August 07, 2025, 19:20:41Ser det er litt dårlig stemning på Waccoe nå. Hva skjer Asbjørn?

auren
Vet egentlig ikke hva du mener - ser det stadig meldes om kaos i tråden din ( the peasant thread 😅 )men her er det avventende. Woody trodde Smyth var mer 'på'.

I was hoping Graham was closer to it
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: auren on August 07, 2025, 19:20:41Ser det er litt dårlig stemning på Waccoe nå. Hva skjer Asbjørn?

auren
Ser flere er enig med deg
Main thread is f**ked... unrecognisable....get ponte'd just for saying hello wacko
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Quote from: Hallgeir * on August 07, 2025, 18:54:20Er det bare jeg som synes at en god del av twitter-meldingene som postes, er ganske uforståelige / intetsigende? Det må vel være mulig å uttrykke seg slik at man ikke trenger å drive med kodeknekking for å forstå meningen.
De gjør nok dette bevisst for å skjule at de ikke har peiling på hva som skjer med kommende Leedstransfers...tipper jeg.
MOT

Cherry

Quote from: morten1966 on August 07, 2025, 11:20:23
Quote from: Cherry on August 07, 2025, 10:47:17...og da leser jeg fra Nettavisen at Dewsbury-Hall er klar for Everton for ca 25 mill pund.
Hvor var vi tro?

Vi trenger vel ikke enda en defensiv midtbanespiller vel?

Dewsbury-Hall er mer offensiv enn defensivt anlagt, han var konge for Leicester - og hadde en drøss med assists og scoret noen vakre mål.
25 mill pund er jo røverkjøp for ham, han hadde vi trengt.

I dag går tråden igjen på Sara, Rowe og Buendia ....og denne Iranske 33 årige spissen.

auren

Leser på Waccoe at Joseph visstnok skal på lån til Mallorca...

auren