Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

Hawley and 22 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

Quote from: Buddy on Today at 11:06:34Vi har et helt greit program igjen, også kamper hvor vi kan avgjøre nedrykksstriden. Bare å skjerpe seg!
Jepp. Det var en oversikt der vi hadde tatt 16 poeng i 'de motsatte oppgjørene' mot disse lagene. Gjør vi det igjen er det jo ingen tvil.
...vi 'mistet' i så måte ett poeng med å TAPE for Sunderland nå (mot uavgjort sist).
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jaho

Quote from: Asbjørn on Today at 12:07:06
Quote from: Buddy on Today at 11:06:34Vi har et helt greit program igjen, også kamper hvor vi kan avgjøre nedrykksstriden. Bare å skjerpe seg!
Jepp. Det var en oversikt der vi hadde tatt 16 poeng i 'de motsatte oppgjørene' mot disse lagene. Gjør vi det igjen er det jo ingen tvil.
...vi 'mistet' i så måte ett poeng med å TAPE for Sunderland nå (mot uavgjort sist).

16 var feil Asbjørn, jeg korrigerte deg i den tråden..13 var det. Som du sier mistet vi et nå, så da er det 12.

Asbjørn

Quote from: jaho on Today at 12:49:2816 var feil Asbjørn, jeg korrigerte deg i den tråden..13 var det. Som du sier mistet vi et nå, så da er det 12.

Jepp, så det jo men husket det ikkje da eg skreiv dette - tok det bare fra hodet.
Uansett, klarer vi 13 så klarer vi å stå i divisjonen.
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

...dette er slik fotballforum fungerer  ;D