Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

DOFFER, stian, Allanclarke and 13 Guests are viewing this topic.

Kickthemdown

Hadde vi kjøpt Strand Larsen så hadde plassen vært berget allerede. Klassespiller i PL, fantastisk duellspiller - vinner nær sagt alt.

Hallgeir *

Archie Gray er blant de bedre med hvit overdel.
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Quote from: Hallgeir * on March 05, 2026, 22:26:02Archie Gray er blant de bedre med hvit overdel.
Den suverent beste på det laget - ser ut som en av få som bryr seg.

Hawley

Quote from: Kickthemdown on March 05, 2026, 22:20:34Hadde vi kjøpt Strand Larsen så hadde plassen vært berget allerede. Klassespiller i PL, fantastisk duellspiller - vinner nær sagt alt.
Jeg sa det når vi missa han. Han ville jo til Leeds

leedslife

asbfjell

Quote from: Hallgeir * on March 05, 2026, 22:05:53For noen medgangssupportere Tottenham har som forlater stadion før pause.  ::)

Dette skjedde på overtid i første omgang, så de aller fleste gikk nok (i frustrasjon) for å tømme blæren og for å få seg litt pausedrikke.

Hallgeir *

Quote from: asbfjell on March 05, 2026, 22:52:09
Quote from: Hallgeir * on March 05, 2026, 22:05:53For noen medgangssupportere Tottenham har som forlater stadion før pause.  ::)

Dette skjedde på overtid i første omgang, så de aller fleste gikk nok (i frustrasjon) for å tømme blæren og for å få seg litt pausedrikke.

Nja, kamera fokuserte på glisne tribuner ved start av andre omgang også. Men de hadde kanskje veldig store blærer.
Super Leeds since 1968

asbfjell

Quote from: leedslife on March 05, 2026, 22:51:08Imponert over Archie

Skulle så inderlig gjerne hatt Archie Gray tilbake i Leeds før neste sesong. Gjerne Charlie Creswell også. Da kunne vi kanskje gått inn fremtiden med to hjemmebakte brødrepar på laget.

Men det blir nok med min ønsketenkning...  :)

Reaney

Archie Gray var siste dråpen som fikk meg til å innse at klubb lojalitet ikke eksiterer lenger. Unner verken han eller Spurs noe som helst suksess.