Kamp: vs. Arsenal @Emirates Stadium, lørdag 23.8.25 kl 18:30 på Viaplay

Started by Asbjørn, August 20, 2025, 18:58:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Lucas the Kop Cat

Lenge siden vi har sett Leeds være i denne situasjonen.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Quote from: auren on August 23, 2025, 19:04:191-0 Arsenal. Alt for enkel scoring... argh!

auren
Gruev forlater stolpen.

Kickthemdown

Syltynt av Rodon og Struijk.. Fra 4 meter rett foran mål skal selvfølgelig midtstopperne være.

Derfor vi kjøpte Bijol..

Hallgeir *

Arsenals laveste spiller får hodet på ballen og scoring.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Litt uvant corneropostilling av Arsenal, alle kommer løpende bak ryggen på våre

Gordon McUseless

Den var for enkel. Nå må vi frem, men jeg er redd det bare åpner for flere Arsenal mål. Har for mange dårlige opplevelser fra Emirtes de siste årene til at jeg er optimistisk.
Frem til målet syns jeg vi var bra og spilte fornuftig mot et av de 3 beste lagene i England.

auren

Kan ikke fortsette med disse lange ballene fra Perri mot Piroe. Da kan Nmecha heller komme inn.

Arsenal svekket av at Martin går ut nå. Kan vi gripe sjansen?

auren

Dylan

Quote from: Hallgeir * on August 23, 2025, 19:06:23Arsenals laveste spiller får hodet på ballen og scoring.
Ligaens beste lag på dødball scorer mot oss på dødball..... Ikke noe sjokk akkurat, se hvordan Arsenalspillerne løper i forkant, skal være god for å kollektivt følge alle der.

Myhre10

auren

Stach heldig der. Ikke vært hans kamp i dag dessverre.

auren

Cherry

Piroe med første touch i det 30. min.
Feil mann på topp i dag, trenger å utfordre bakrom.
Ødegård ut kan gi oss flere muligheter.

Fantasyland

Joe Jordan

Forstår ikke at Piroe spiller i dag, virker helt bortkastet slik kampen er.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Myhre10

Quote from: Cherry on August 23, 2025, 19:12:47Piroe med første touch i det 30. min.
Feil mann på topp i dag, trenger å utfordre bakrom.
Ødegård ut kan gi oss flere muligheter.

Sitt 8 touch 😉 Problemet som vi har hatt i flere sesonger er at vi også i år har for lite kreativitet sentralt på midten kreative.

Myhre10

auren

2-0! Da var kampen over gitt. Gruev roter og Perri står som en saltstøtte. Er dette en oppgradering fra Meslier tro?

auren

GeirO

Gruev vinner ballen og holder for lenge på den og mister den: Arsenalmål!

Da har vi tapt kampen.
MOT

Kickthemdown

Joe Jordan

Saka. Ikke akkurat enestående av keeper. Dette går bare altfor fort i svingene for Leeds. Ikke disse kampene som skal vinnes i år.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sleivind

Helt sjanseløst, nå gjelder det å ikke rakne fullstendig.

Fantasyland

Cherry

Klarer jo ikke å holde på ball, og det er litt for stor forskjell på tempo her for noen og enhver...  da særlig Gruev og Piroe.
Bytter bør være mulig.
Inn med Longstaff og Okafor.

clintan

Struijk holder ikke mål. Altfor treg for premier league. Sier sitt at Leeds er bedre defensivt når Ampadou spiller istedet for han

auren

Pause. 2-0. Arsenal effektive og scorer på sine to eneste sjanser. Struijk burde ført oss i ledelsen etter 20 minutter, men header rett på keeper. Har stort sett vært en forsvarskamp og vi har stagget Arsenal bra, helt til det raknet på overtid. Langt fra imponert over Perris to første kamper så langt. Dårlig med ball i beina og på 2-0 står han nesten bare å ser på. Lite aktiv også på 1-0.

Tanaka vår beste. Ellers grått. Spent på hva Farke gjør nå. Okafor kommer nok inn for Gnonto om ikke lenge. Tippet 3-0 på forhånd. Kan fort bli det resultatet, eller enda verre. Kvalitetsforskjell på lagene, men det skulle også bare mangle.

auren

Gordon McUseless

bortfallet av Ampadu har allerede kostet ser det ut som. Nå er ikke dett kampen vi forventer poeng i år, men like irriterende allikevel, da det har vert en hederlig omgang borte mot tøff motstand. Men en ser jo at dette er noe Arsenal har full kontroll på.
Håper på et hederlig resultat og ikke slakt som vi har opplevd de siste årene når nullen først er sprukket.

kilgallon

Det er tempo og individuel kvalitet til forskjell. Vi er sjanseløse på begge deler. Ingen grunn til å henge ut enkeltspillere her. Ingen av våres spillere ville være i nærheten å spille seg inn på dette Arsenal-laget.

Kato

Altfor svakt. Ikke hederlig i det hele tatt, elendige med ball. Tanaka eneste positive. Struijk med ball er akkurat så svakt som forventet.Gnonto sjanseløs, Bogle suspekt defensivt. Vi så ut som et championship-lag.