Kamp: Carabao Cup 2.r vs Sheff. Wed. @Hillsborough Stadium tirs 26/8-25 kl. 21

Started by auren, August 24, 2025, 18:57:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 33 Guests are viewing this topic.

auren

Trodde Bornauw var venstrebeint, men spiller altså høyre stopper...

Mye possession, men lite kreativitet så langt...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Dårlig valg av Okafor der. Nmecha på nesten blank kasse, men spiller en dårlig ball. Kanskje Nmecha var offside og derfor han ikke valgte ham. Største nesten-sjansen. Og der et ny nesten-sjanse ved Aaronson etter flott forarbeid av Okafor. Vi nærmer oss!

auren

Lucas the Kop Cat

Begynner å nærme oss avslutning på mål.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Asbjørn

Quote from: auren on August 26, 2025, 21:13:15Trodde Bornauw var venstrebeint, men spiller altså høyre stopper...

Mye possession, men lite kreativitet så langt...

auren
Høyrebeint ifølge Transfermarkt.
Ganske 50/50 i opptredener som høyre/venstre stopper

https://www.transfermarkt.com/sebastiaan-bornauw/profil/spieler/338629
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Quote from: Asbjørn on August 26, 2025, 21:11:19
Quote from: Killa on August 26, 2025, 21:02:50Longstaff kaptein! ;D
Sikker på det?

Sam Byram captains Leeds United for the first time tonight in his 221st appearance - the most Leeds appearances before starting as captain for the first time since Alan Smith (his 227th match in 2004). #lufc
https://x.com/JRCooper26/status/1960405066550272399

Hørte bare på hva kommentatoren sa jeg. Da tok han feil gitt, ser nå det er Byram som har kapteinsbindet.

Blank_File

Jeg syns Bornauw ligner en del på Jonathan Woodgate. I alle fall fra siden. 😊

enur

Quote from: auren on August 26, 2025, 20:02:16Laget:

Darlow - Byram, Bijol, Bornauw, Harrison - Gruev, Longstaff - Aaronson, Piroe, Okafor - Nmecha

auren

Her burde selvfølgelig Bogle startet istedetfor Harrison. Spørs om det kommer andre muligheter med 4 x B i forsvarsrekka  :P

Marching on together

palle

Har ikke fulgt helt med på draktfronten, men er dette tredjedrakten?
...ooo, vi vandrar saman...

Lucas the Kop Cat

Quote from: palle on August 26, 2025, 21:22:19Har ikke fulgt helt med på draktfronten, men er dette tredjedrakten?
Ja

auren

Skuffende forestilling så langt. Får litt treningskamp følelse. Lite folk på tribunen og lite aggressivitet i Leedsspillet.

auren

peacock

Tror faktisk Harrison kan utvikles til en anstendig venstreback.

auren

Kjempesjanse til Aaronson, men detter selvfølgelig i det han skal avslutte... argh!

auren

GaryMac

Quote from: HåvardK on August 26, 2025, 20:04:27Tanaka skadet? Ikke bra.
Fikk en smell i kneet i første omgang mot Arsenal men fortsatte å spille med smerter. Ble bekreftet etter kampen at det var noe men har ikke lest noe mer om det er noe alvorlig.

GaryMac

Quote from: Blank_File on August 26, 2025, 21:19:30Jeg syns Bornauw ligner en del på Jonathan Woodgate. I alle fall fra siden. 😊
Slett ikke helt ulik.

auren

Ny stor sjanse til Brenden, men ballen faller litt vanskelig og avslutningen blir akkurat for dårlig...

auren

Lucas the Kop Cat

Lite som skjer på høyresiden vår, litt mer initiativ av Harrison/Okafor.

GeirO

Tidenes dårligste Wednesdayårgang, men vi er for treige i alt vi gjør. Hvordan kan vi score?

Synes Harrison er den som vil mest.

MOT

Lucas the Kop Cat

Fryktelig frispark fra Aaronson.

auren

Quote from: GeirO on August 26, 2025, 21:32:49Tidenes dårligste Wednesdayårgang, men vi er for treige i alt vi gjør. Hvordan kan vi score?

Synes Harrison er den som vil mest.

Elendig balltempo, lite kreativitet. Noe skyldes jo at disse spillerne nesten aldri har spilt sammen før. Men her må det til en lite oppstramming i pausen. Alt for daft så langt!

auren

HåvardK

Lucas the Kop Cat

Byram lite villig til å gå fremover og stort sett spilles ballen bakover. Mer villig til å gå på løp på venstresiden sist sesong.

Bromancer

HåvardK

Kan ikke si at noen griper sjansen til å spille seg inn på laget her. Kanskje bortsett fra Darlow, som virker veldig komfortabel med ballen i beina.

Hallgeir *

Wednesday har kun sju spillere tilgjengelig på benken. Det står neimen ikke bra til med klubben.
Super Leeds since 1968

TK20

Cherry

Quote from: peacock on August 26, 2025, 21:25:07Tror faktisk Harrison kan utvikles til en anstendig venstreback.

Harrison bør benyttes der, har jo hurtighet og veldig god motor... dessverre ganske svak innleggsfot... som flere.
Han er ett godt cover på venstresiden.

Lucas the Kop Cat

Synes ikke hverken Bijol eller Bornauw har overbevist at de bør starte fremfor Struijk og Rodon.

auren

Pause. 0-0. Veldig skuffende omgang. Lavt tempo og relativt uinteressante spillere. Piroe og Aaroson svake. Okafor ikke fått mye til. Harrison kanskje best hos oss. Ikke fryktelig imponert over Bijol så langt.

Vi må opp flere hakk i andre omgang om vi skal score. Må nok inn med kavaleriet etterhvert.

Nei, dette var et skuffende svar etter 0-5 i forrige kamp. Hadde trodd vi skulle være mye mer aggressive og gå litt i strupen på hjemmelaget.

auren

Smudge

Mange som ikke holder mål. Kan vi få penger for Gruev, Aaronson og Piroe må vi bare få det solgt.