Kamp: Carabao Cup 2.r vs Sheff. Wed. @Hillsborough Stadium tirs 26/8-25 kl. 21

Started by auren, August 24, 2025, 18:57:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

stian

Quote from: Lucas the Kop Cat on August 26, 2025, 21:49:39Synes ikke hverken Bijol eller Bornauw har overbevist at de bør starte fremfor Struijk og Rodon.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Jeg synes Bornauw har sett bra ut. God i både posisjonering og dueller, spør du meg.

Ellers så er det same old story - ballen går sakte, innleggene er under enhver kritikk og vi skaper minimalt med farligheter

Hawley

Harrison
Okafor
Gruev
Resten er middelmådige så langt. Går alt for tregt

GeirO

Quote from: Bromancer on August 26, 2025, 21:41:52Mulig jeg er forutinntatt, men Aaronson er HELT UBRUKELIG
Vi kan vel slå fast at hadde en schwæært svak førsteomgang....
MOT

Joe Jordan

Tja, hva skal en si? Ramazani er altså dårligere enn dette?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Lucas the Kop Cat

Quote from: stian on August 26, 2025, 21:52:29
Quote from: Lucas the Kop Cat on August 26, 2025, 21:49:39Synes ikke hverken Bijol eller Bornauw har overbevist at de bør starte fremfor Struijk og Rodon.

Jeg synes Bornauw har sett bra ut. God i både posisjonering og dueller, spør du meg.

Ellers så er det same old story - ballen går sakte, innleggene er under enhver kritikk og vi skaper minimalt med farligheter
Litt slurvete noen ganger og synes det alltid er til Byram eller stoppermakker at han spiller ball. Det blir for forutsigbart.

Tom

Fryktelig omgang. Gruev og Longstaff kun sidelengs og bakover. Okafor helt borte. Synes ikke det oser trygghet av Bijol heller motstanderen tatt i betraktning. Harrison brukbar og så er det et eller annet jeg liker ved Nmecha. Mange som ikke er i nærheten av å ta vare på muligheten til å spille seg inn på laget.

Få inn Calvert, James og Stach så slipper vi forhåpentligvis en ny cup-fiasko.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Tom on August 26, 2025, 21:57:20Fryktelig omgang. Gruev og Longstaff kun sidelengs og bakover. Okafor helt borte. Synes ikke det oser trygghet av Bijol heller motstanderen tatt i betraktning. Harrison brukbar og så er det et eller annet jeg liker ved Nmecha. Mange som ikke er i nærheten av å ta vare på muligheten til å spille seg inn på laget.

Få inn Calvert, James og Stach så slipper vi forhåpentligvis en ny cup-fiasko.
Tror også Bogle er nødvendig for å få igang høyresiden.

Killa

Mener jeg hørte Leedsfansen sang Gnonto-sangen, det hadde jeg også gjort hvis jeg var på Hillsborough...
Få inn Willy så blir det kanskje litt mer fræs utpå der!

lufc80

Her må det ytres noen gloser av Farke i pausen. Får følelse av første kamp i pre-season av denne omgangen. Ikke spesielt imponert av Bijol heller, gitt at han er høyaktuell som starter til helga. Longstaff - knapt sett han gjøre annet enn innsidepasning til nærmeste mann, på tvers eller bakover. Harrison den som vil mest fremover, men innleggene er jo helt uten adresse dessverre.

Joe Jordan

Fra X: "If I have to watch Byram pass backwards again, I'll kill myself"  :D
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

TK20

Står det virkelig Chansiri - etternavnet til eieren som holder på å kjøre Sheffield Wednesday i grøfta - over hele langsiden??

Lucas the Kop Cat

Wednesday med tilbakespill som keeper plukker opp. Skal da være indirekte frispark?

HåvardK

Milou

Når ein analyserer kampen, bør ein tenkje på at dette er ein fullstendig likegyldig kamp for Leeds. Farke må naturlegvis seie at det er viktig for Leeds å gå vidare, men hadde han meint det på alvor, så hadde vi ikkje stilt med dette laget. Dette forstår sjølvsagt også spelarane på bana, og det er derfor ikkje så rart at det ser meir ut som ein treningskamp enn ein kamp for å avansere i cupen. Alt i alt er det andre prioriteringar som er viktige for laget og også for spelarane individuelt enn å vinne denne kampen.

Og så kunne det jo vore verre. Sunderland ligg under mot Huddersfield på heimebane.

Hallgeir *

Quote from: TK20 on August 26, 2025, 22:05:23Står det virkelig Chansiri - etternavnet til eieren som holder på å kjøre Sheffield Wednesday i grøfta - over hele langsiden??

Er nok en kar som er høy på seg selv. Ikke rart at fansen protesterer.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Piroe med anstendig frosparkforsøk

palle

Quote from: Milou on August 26, 2025, 22:08:23Når ein analyserer kampen, bør ein tenkje på at dette er ein fullstendig likegyldig kamp for Leeds. Farke må naturlegvis seie at det er viktig for Leeds å gå vidare, men hadde han meint det på alvor, så hadde vi ikkje stilt med dette laget. Dette forstår sjølvsagt også spelarane på bana, og det er derfor ikkje så rart at det ser meir ut som ein treningskamp enn ein kamp for å avansere i cupen. Alt i alt er det andre prioriteringar som er viktige for laget og også for spelarane individuelt enn å vinne denne kampen.

Uenig. Det er mange som skal og MÅ vise seg frem for Farke og ikke minst vil videre avansement gi penger i klubb-kassen.

...ooo, vi vandrar saman...

Pinter

Håper å få se et glimt av DCL i dag. Gjerne med et mål eller 2.

TK20

Quote from: Hallgeir * on August 26, 2025, 22:11:38
Quote from: TK20 on August 26, 2025, 22:05:23Står det virkelig Chansiri - etternavnet til eieren som holder på å kjøre Sheffield Wednesday i grøfta - over hele langsiden??

Er nok en kar som er høy på seg selv. Ikke rart at fansen protesterer.

Det er jo helt ellevilt.

leedslife

Byram - Litt mindre offensiv og i liten grad så risikovillig som den unge gutten som dro av et-par mann og chippet ballen over keeper i en cupkamp for et tiår siden.
Men godt at flere her får kamptrening. Bijol, Longstaff, Okafor bla er vi vel avhengige av spiller seg fit skal vi ha sjans til og holde oss denne sesongen.
Ellers gledelig med Harrison. Synes han har sett pigg ut.

DCL inn med scoring på hodet nå.

auren

DCL inn for Nmecha og Gnonto inn for Aaronson. Blir det så mye bedre av dette da tro? Piroe kunne fint blitt tatt av også.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Quote from: Milou on August 26, 2025, 22:08:23Når ein analyserer kampen, bør ein tenkje på at dette er ein fullstendig likegyldig kamp for Leeds. Farke må naturlegvis seie at det er viktig for Leeds å gå vidare, men hadde han meint det på alvor, så hadde vi ikkje stilt med dette laget. Dette forstår sjølvsagt også spelarane på bana, og det er derfor ikkje så rart at det ser meir ut som ein treningskamp enn ein kamp for å avansere i cupen. Alt i alt er det andre prioriteringar som er viktige for laget og også for spelarane individuelt enn å vinne denne kampen.

Og så kunne det jo vore verre. Sunderland ligg under mot Huddersfield på heimebane.
Syns du ikke vi skal forvente maks innsats fra de som ikke har spilt i ligaen så langt???

auren

Var det 6 tenåringer og 2 20-åringer Wednesday stilte med fra start? Svakt at vi ikke klarer å bryte ned dette laget...

auren

auren

Lucas the Kop Cat

Myhre10

auren

Da lukter det en liten cupbombe her. Vi har ikke akkurat sett farlige ut denne kampen. 26 minutter igjen + tillegg...

auren

Milou

Quote from: palle on August 26, 2025, 22:13:06

Uenig. Det er mange som skal og MÅ vise seg frem for Farke og ikke minst vil videre avansement gi penger i klubb-kassen.

Med mindre vi skulle vinne Ligakøppen, er ekstrainntektene vi eventuelt kan få småpengar samanlikna med verdien av å halde seg i Premier League. Eg tok nok kanskje litt hardt i då eg sa "fullstendig likegyldig", men dette er heilt klart ikkje ein prioritert kamp, og det vil også bli reflektert i enkeltspelarar sin motivasjon og dermed innsats.