Kamp: vs. Tottenham @Elland Road, lørdag 4.10.25 kl 13:30 på Viaplay

Started by Asbjørn, September 30, 2025, 10:38:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

clintan

Reaney

Lucas the Kop Cat

Og der ser det ut til at DCL fikk årets første skade

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Lucas the Kop Cat

GaryMac

Litt nervøs for den badeballen som trillet inn mot målet...

Lucas the Kop Cat

Feig dommer, der er det en ren obstruksjon av Kudus på Okafor på vei gjennom .Lyste gult av den.

Hallgeir *

Var et øyeblikk redd for annullering pga to baller på banen samtidig.  ;D
Super Leeds since 1968

Neo

Får litt Raphinha-vibes av Okafor.
Tenker han blir knall for oss.
A star in the making.

Lucas the Kop Cat

Utrolig mye floskler av Roar Stokke. "Kollektiv tilstedeværelse"

TK20

Kato

Quote from: TK20 on October 04, 2025, 14:16:50DCL spiller til 2 på børsen.

Da har han nr 5 sammen med seg. Grusom omgang av Struijk. Taper alt i lufta også.

auren

Pause. 1-1. Morsom kamp med to angrepsvillige lag. Tottenham har mest kvalitet i laget og har vært litt bedre synes jeg. Dommer har ikke den beste kampen akkurat.
Synes det blir helt feil å gi skylda til Pascal for baklengsen. Den er først og fremst Longstaff sin og Ampadu også passiv i situasjonen.

DCL fortsatt litt rusten på topp og burde kanskje satt en ball i nettet, men han gir og tar i duellene. Herlig å se på.

Defensivt sliter vi med Tottenhams lekne spillere som spesielt Kudus, men også Simons får herje litt for mye.

Kan 2. omgang bli like bra som mot B'Mouth sist kan det bli morsomt. Men fortsatt godt fornøyd med 1 poeng i denne.

MOT! 🤍💛💙

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Syns Tottenham ser farligere ut når de kommer i angrep, vi må støtte oss til Okafor. Aaronsson blir for lett og kommer aldri rundt på kant. DCL ser litt veik ut mot van der Ven, og vi har Struijk hos oss som ikke har sin beste dag på midstopperplass, han blir tatt på farten.
Men, Longstaff kriger godt på midten - Jeg vil fortsatt se mer involvering av Stach, syns han blir mye "borte" - håper han våkner til liv.
Fullt mulig å få med poeng her allikevel, Tottenham er ikke skremmende. Kudus er en trussel.
MFLU - Miracles For Leeds United

Dylan

GeirO

Quote from: Kato on October 04, 2025, 13:54:47Den venstrestopperen med Struijk er det varslet om lenge. Hvor mange mål skal vi kaste bort før det gjøres noe der? Struijk er ikke god nok, end of story. Må han våkne opp og få på Bijol fra den benken.
Vet vi at Bijol er bedre enn Struijk?
MOT

Lucas the Kop Cat

Aaronson mister ball noen ganger, blir litt ubesluttsom med ball.

TK20

Lucas the Kop Cat

Quote from: TK20 on October 04, 2025, 14:43:18
Quote from: Dylan on October 04, 2025, 14:31:26
Quote from: TK20 on October 04, 2025, 14:16:50DCL spiller til 2 på børsen.
Det var vel en spøk?

Egentlig ikke, men mulig jeg undervurderer bidragene hans uten ball.
Var jo en viktig brikke bak målet vårt.

Kato

Quote from: GeirO on October 04, 2025, 14:42:00
Quote from: Kato on October 04, 2025, 13:54:47Den venstrestopperen med Struijk er det varslet om lenge. Hvor mange mål skal vi kaste bort før det gjøres noe der? Struijk er ikke god nok, end of story. Må han våkne opp og få på Bijol fra den benken.
Vet vi at Bijol er bedre enn Struijk?

Vi har jo ikke sett spilleren, så det aner vi ikke. Hvis han er dårligere, hvorfor har vi da kjøpt han?

Lucas the Kop Cat

Heldig at vi unngår rødt på Ampadu?

Lucas the Kop Cat

Der fikk "Struijk-haterne" mer vann på mølla.

auren

Huff Gudmundsson... og Struijk nok en gang uheldig...

Dårlig start 2. omgang.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Struijk som vanlig altfor treg. Andre målet han er sist på i dag. Helt sjanseløst. Men Farke har vel bestemt seg for førsteelleveren frem til jul, så da skjer jo ingenting.

Fredhans

Må jo ut å støte tidligere, trist at han nok en gang er involvert.

Reaney

Alltid mot Leeds. En spiller scorer sitt første mål for klubben sin. Denne gang Kudus for Tottenham. Skal det aldri ta slutt?

clintan

Man ser kvalitetsforskjell på spillerene når man møter de beste lagene. Gudmonson har vært bra i andre kamper, men i dag blir han gjort til en klovn.

TK20