Kamp vs Nottingham @City Ground søndag 9.11 kl 15 på Viaplay

Started by Asbjørn, November 06, 2025, 19:50:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Fantasyland

auren

Pause. 1-1. Hva skal vi si? Vi er heldigvis med i kampen i det minste, men spillemessig er dette det svakeste jeg har sett denne sesongen, motstander tatt i betraktning. Må opp mange hakk i aggressivitet, balltempo og presisjon om vi skal klare poeng.

Fin scoring av Nmecha, det var beholdningen i omgangen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

J-R

En lidelse å sitte å se på hvor dårlige vi er fremover i banen...
Uke etter uke , kamp etter kamp!

TK20

Godkjent omgang i min bok. Liker mye av det Aaronson gjør, men må lære seg å slippe ball tidligere.

Burde ledet, veldig svakt av Perri på baklengsen.

GaryMac

Pause. Ut fra spill og sjanser skal vi være fornøyd hvis dette står seg.

Lucas the Kop Cat

Det positive er at vi i det minste har god uttelling, en avslutning og ett mål. :)

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Quote from: TK20 on November 09, 2025, 15:54:03Godkjent omgang i min bok. Liker mye av det Aaronson gjør, men må lære seg å slippe ball tidligere.

Synes det er vel strengt å henge målet på Perri, mye verre at det ikke er en eneste Leeds-spiller i nærheten av der returen kommer.

Hawley

Du verden her er det mye å ta tak i! Akkurat nå ser vi ut som et nedrykkslag. Utrolig tungt og tregt, feilpasninger og feil valg. Midbane og backer helt fraværende. Vi har ikke skapt noe, som mot Brighton bortsett fra Nmecha sin glimrende goal.
Skjønner ikke game-planen og hvordan vi skal spille.

Vi har jo ikke spillere å sette inn heller som er bedre.Men ville prøvd Justin og Tanaka. Longstaff er elendig i dag også.

Cannavaro

Det er to lag som ligger langt ned på tabellen, ikke vanskelig å se....men har vært effektive med en avslutning - og ett mål idag. Resten av kampen har vært svak fra Leeds side og masse unøyaktigheter...
Vi klarer ikke å få til noe etablert angreps spill, ikke ett eneste innlegg fra kant og spillere som truer i boksen. Grunnen til det er at vi ikke har noen sterke profiler sentralt i midtbanen som kan ta kontroll og styre spill og fordele baller høyr, venstre eller sentralt. Det er dessverre fraværende. Hva har Stach gjort i denne kampen ? Han er totalt fraværende, med sin ruvende skikkelse burde han vunnet masse dueller og ledet an med overblikk og pasningsspill...men det er tynn suppe derfra. Starte med aggresivitet, ligge tett nok på motspillere og vinne viktige dueller ihvertfall så kan det være en start. Vi er veldig forutsigbare som lag, som flere påpeker her.....
MFLU - Miracles For Leeds United

lufc80

Én avslutning, 0,06 i ExG, mot en svak motstander. Det er noe fantasiløst, forusigbart og skal vi være ærlige, kjedelig over det offensive spillet vårt for tiden. Aarsonson best av våre i første, uten at han har noen magisk omgang heller. Veldig bra gåll av Nmecha - der så han skarp ut (oversteg og god skjult avslutning).  På dager som i dag, så savnes 10ern som vi aldri skaffer oss, ekstra mye. Hva er planen når vi har ball liksom? 

TK20

Quote from: Lucas the Kop Cat on November 09, 2025, 15:57:39
Quote from: TK20 on November 09, 2025, 15:54:03Godkjent omgang i min bok. Liker mye av det Aaronson gjør, men må lære seg å slippe ball tidligere.

Synes det er vel strengt å henge målet på Perri, mye verre at det ikke er en eneste Leeds-spiller i nærheten av der returen kommer.

Hadde det vært Meslier hadde denne kamptråden vært elleve sider lang.

Asbjørn

I all verden...

Vi dominerer ikke slik vi burde gjort mot et ikke-ligalag, men det er ikke det vi møter.  Eg ser på Nottingham som et mid table-lag som i øyeblikket ligger langt nede. Vi er på bortebane og vi henger greit med.

Skuffende på baklengsen at våre tre midtbansepillere ikke klarer å dekke returrommet.

Men we go again!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dylan

Ganske fysisk kamp, så kanskje ikke noe for Gruev og Tanaka. Tror Calvert-Lewin kunne vært noe, med Piroe i boksen. Og Harrison på vingen.

Lucas the Kop Cat

Ikke mye Dirty Leeds ihvertfall, vi er for lite tett på og for snille i duellene. Vi må sloss for å overleve!

Blank_File

Quote from: Asbjørn on November 09, 2025, 16:02:28I all verden...

Vi dominerer ikke slik vi burde gjort mot et ikke-ligalag, men det er ikke det vi møter.  Eg ser på Nottingham som et mid table-lag som i øyeblikket ligger langt nede. Vi er på bortebane og vi henger greit med.

Skuffende på baklengsen at våre tre midtbansepillere ikke klarer å dekke returrommet.

Men we go again!
Ikke helt enig i dette. Vi henger ikke godt med i dag heller. Vi er betydelig svakere enn Forest i alle spillets faser. Vi er ekstremt svake med ball og vi er heldig som har fått mål. Syns heller ikke dette er veldig mye bedre enn mot Brighton, oppsummert.

Lucas the Kop Cat

Har sidebackene fått beskjed om å ikke gå fremover eller er det overdreven respekt for motstanderen?

Lucas the Kop Cat

Quote from: Lucas the Kop Cat on November 09, 2025, 16:15:40Har sidebackene fått beskjed om å ikke gå fremover eller er det overdreven respekt for motstanderen?

Og ikke før hadde jeg skrevet dette så går Gudmundsson hele veien på egenhånd.

Joe Jordan

Inn med Tanaka og Calvert-Lewin. Enten Stach eller Longstaff ut, de har vært nærmest usynlige på midten.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Cannavaro

Spilt over timen akkurat nå...bare Gabbi som vil få til noe fremover...vi sliter masse med eget spill. Blir en fight hele veien, og Farke venter med bytter...

Cannavaro

seff måtte 2-1 komme....det er trist å se Leeds nå....

Hawley

Jeg sier igjen, Gudmundsson...han har kostet oss en del mål i år

GaryMac

Får gå opp HELT ALENE på femmeteren..
Minst tre meter til nærmeste blå spiller...

J-R

Helt fortjent... Og farke sitter der i den jævla frakken sin!
Håpløst...

PetterH

Ser dessverre ikke hvordan dette Leeds laget skal unngå nedrykk denne sesongen?

Lucas the Kop Cat

Quote from: GaryMac on November 09, 2025, 16:32:59Får gå opp HELT ALENE på femmeteren..
Minst tre meter til nærmeste blå spiller...
Hvor er alle 2-meters spillerne våre når de trengs?

GeirO

MOT

Fantasyland

Quote from: PetterH on November 09, 2025, 16:33:38Ser dessverre ikke hvordan dette Leeds laget skal unngå nedrykk denne sesongen?

Nei, dette er så utrolig svakt.

GaryMac

Quote from: PetterH on November 09, 2025, 16:33:38Ser dessverre ikke hvordan dette Leeds laget skal unngå nedrykk denne sesongen?
Med de spillerne vi har - regner med at det blir et januarvindu uten forsterkninger - må vi spille på en annen måte enn vi gjør under Farke.
Trist, men leit...

palle

Tre offensive bytter. Skal tro hva vi får ut av det. Ikke overvettes spent, for å si det sånn...
...ooo, vi vandrar saman...