Skrevet av Emne: EX-spiller: Harry Kewell  (Lest 26669 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
EX-spiller: Harry Kewell
« på: September 05, 2005, 01:42:39 »
Tidligere tittel: Harry Kewell forfølger oss!

http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=239096
trodde absolutt jeg var lei denne spilleren og tragedien rundt overgangen til Liverpool.Men nå blir antageligvis Leeds forfulgt av Fifa for denne farsen. Ã…ssen er det overhode mulig spør jeg [?] [V]
Ps hvis jeg ikke blir lurt av gammelt nytt på NewsNow igjen [:)]


« Siste redigering: Juli 11, 2015, 00:36:58 av Promotion 2010 »

JanH

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #1 på: September 05, 2005, 02:29:12 »
LIVERPOOL and Leeds face the threat of a transfer ban for using an unlicensed agent in Harry Kewell's move.

Her finner du artikkelen i News of the World: http://www.newsoftheworld.co.uk/story_pages/sport/sport4.shtml

 

Dorigo`s left foot

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #2 på: September 05, 2005, 05:01:47 »
Det er helt utrolig hva Leeds som klubb må gjennom etter å ha "Living the Dream".



"Hele Leeds står hundre prosent bak manageren, men jeg kan ikke snakke for resten av laget!" (Brian Greenhoff)

Erik M

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #3 på: September 05, 2005, 05:17:44 »
quote:
Ã…ssen er det overhode mulig spør jeg [?] [V]



Dårlig businessmessig håndtverk. Gang på gang på gang. Det er (iallfall var) en enorm forretning drevet av amåtører.  La oss håpe nivået gradvis heves over hle linja.
 

Milou

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #4 på: September 05, 2005, 06:52:45 »
Tragisk. Men kva med Kewell, har han ingen ansvar for dette?

Steezo

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #5 på: September 05, 2005, 14:22:34 »
NOTW nevner straffen Arsenal, kjøpene klubb fikk, men hva fikk selgende?

Hvaslags straff får Kewell, det var da tross alt han som hyret in Mandic?

Det ble påstått under overgangsdramaet et det var problemfritt at denne Mandic ikke hadde lisens ettersom han kun var rådgiver mens det var hans bror som hadde lisens og dermed offisielt representerte firmaet til Mandic brødrene. Noen som vet om dette er tatt inn i saken eller om hele røra er noe NOTW har funnet opp pga de ellers hadde lite å skrive om på en Søndag?
----------

"He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot" - Groucho Marx.

Svend Anders

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #6 på: September 05, 2005, 17:45:05 »
Merkelig hvis dette blir noe av synes jeg, og det spørs vel om vi i det hele tatt blir involvert siden vi vel har skiftet aksjeselskap og også eier to ganger.

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

rastafari

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #7 på: September 06, 2005, 14:51:04 »
Hvem er Kewell?????????

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Sander

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #8 på: September 09, 2005, 23:47:46 »
Fy f..., er det mulig. Nå får han ikke spille fotball så han må jo i media på en annen måte.. Skulle gjerne tatt liv av Kewell hvis ingen hadde sagt imot.. Greit for dere?!
 

Kato

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #9 på: September 09, 2005, 23:49:40 »
Kjøp han tilbake for £200.000. Kewell vil for all tid kun fungere i hvitt
 

Sander

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #10 på: September 10, 2005, 00:58:07 »
Heh? Er du dum som ett støkke brød. Han skal aldri tilbake i den fine, hvite drakta vi er så stolte av.. Hvis ikke du kødda da?
 

Kato

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #11 på: September 10, 2005, 01:07:15 »
For to hundre tusen pund kjøper jeg Kewell tilbake 8 dager i uka. Beklager men løpesettet, venstrefoten, evnen til å utfordre, hodespillet og målene har ikke jeg glemt.

 

Sander

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #12 på: September 10, 2005, 01:35:58 »
Sorry, men HVA ER DET MED DEG? Har du glemt åssen han og agenten svindlet oss?!!!!

Kan ikke fatte at du har lyst til å ha han tilbake
 

Kato

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #13 på: September 10, 2005, 01:57:05 »
Tenker rent sportslig. Hos oss var Kewell en av verdens beste kanter.
 

Sander

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #14 på: September 10, 2005, 01:59:15 »
Driter i hva han var.. Det som betyr no, er hva han er og har blitt.. En forferdelig lei kar!!! som burde dø!!! litt stygt, men ja
 

Kato

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #15 på: September 10, 2005, 02:05:08 »
Det var da voldsomt. Hva vet du om hvordan Bernie Mandic styrte og påvirket Kewell? Hva vet du om hvordan de nøttene som styrte Leeds da opptrådte? Virker ikke akkurat å vært NASA-gjeng.

Ville du spilt for Peter Reid? Kewell så vel hvilken vei det bar.

En sak har alltid to sider.

Kewell er en av de beste spillerne som noensinne har hatt på seg den hvite drakten. Jeg velger å huske alt han gjorde for oss.

På samme måte vlle jeg gjerne sett Alan Smith i den hvite drakten igjen.

 

Sander

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #16 på: September 10, 2005, 02:12:22 »
Di vil tydligvis ha tilbake alle svikerne du.. Hva med Rio? vil du ha han også? Er vel ikke for ingenting de taperne blir bua på på Elland Road, eller? Keane for.eks, blir ikke bua på. Han ville jo bli, men blei kasta ut.. Woddy også.. Skjønner ikke hva du tenker gutt.. Men men, alle får ha sin mening..

Og til spørsmålet om jeg ville hatt Reid som manager: JA! hvis han var Leeds manager..
 

Sander

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #17 på: September 10, 2005, 02:13:39 »
en ting til mens jeg er i gang.. Leeds fikk Kewell til klubben som 15åring, og han burde takke Leeds for at han blei så god som han blei.. Møkka spiller!! ønsker han alt det værste, som han har fått da.. hehe
 

Kato

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #18 på: September 10, 2005, 02:16:58 »
Om jeg vil ha Rio? Selvsagt ville jeg hatt Rio tilbake. Kanskje verdens beste midtstopper. Kan ikke være en fornuftig mann på dette forumet som ikke ville hatt han tilbake.

Det her med svikere, la han dø osv.... lukter det pubertetstankegang av.
 

Sten

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #19 på: September 10, 2005, 02:51:29 »
quote:
Skulle gjerne tatt liv av Kewell hvis ingen hadde sagt imot..


quote:
Er du dum som ett støkke brød.


quote:
En forferdelig lei kar!!! som burde dø!!!


Slapp av med drapstruslene (hvor maktesløse de måtte være), og drittkasting til dine meddebattanter.

Takk.

Pikselator (AKA Sten) -
Your Friendly Forum Groundsman
Sten

Sander

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #20 på: September 10, 2005, 02:59:04 »
Bare bare en ting som var til han på forumet, resten til spillerne som svikter oss..Det er lov.. eller?
 

Sten

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #21 på: September 10, 2005, 17:06:39 »
Hva som er lov er nå en ting, men vi forsøker å oppfordre til at man tar ballen og ikke mannnen her på forumet. Dvs at det er en forskjell på å si "Det utsagnet minte meg om et stykke brød" og "Er du dum som et støkke brød". ;)

Vi liker alle det når mange forskjellige mennesker har sine vidt forskjellige meninger, og -ikke minst meningers mot- her på forumet, og det får vi ikke hvis vi tillater at man kommer med personkarakteristikker og drittkasting mot de som har andre meninger enn deg selv. Det burde holde for deg å poengtere at du har en annen mening -du trenger ikke forsøke å drite ut medsupporteren din.

Pikselator (AKA Sten) -
Your Friendly Forum Groundsman
Sten

SirOlsen

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #22 på: November 09, 2006, 14:59:20 »
Biter meg veldig merke i en del "judas" omtaler blant spillere som har forlatt klubben oppgjennom... og jeg kan dels forstå dem.. men konsentrerer vi oss hovedsaklig om spillere fra O`Leary tiden, vil i allefall jeg påstå at spillere som gikk til erkerivaler som SCUM(ManUtd) spillere som kan virkelig kle tittelen "judas".

Hva gjelder Kewell, Bowyer, Woodgate, Viduka og andre, så må vi heller ikke glemme at klubbens ledelse tross alt hadde skakkkjørt oss.. Jeg føler det blir veldig feil å si at det var "spillerne" som først og fremst sviktet oss... Se for deg selv at du er ansatt i en bedrift, og så blir du bedt om å gå ned sykt i lønn pga firmaet har rotet det til voldsomt og du ser det går rett mot avgrunnen... da er du ikke særlig sugen på å fortsette.. Jeg setter en klar skillelinje mellom feks Kewell som gikk til Liverpool og Smith som gikk til Scum. Dette er to forskjellige verdner.. Mange vil vel påstå Liverpool er en erkerival, men vi har og sett oppgjennom i møter mellom de to klubbene at både spillere og fans omtrent har gått "hånd i hånd".. Men Scum derimot... ja, say no more.. det vet vel ALLE!..

Poenget er i allefall at jeg føler det blir feil å gi alle spillere som forlot oss i den tunge tiden tittelen "svikere". Det var IKKE spipllernes feil at klubben med Ridsdale i spissen kjørte oss så skakk som vi ble.. At Bates i det hele tatt ønsket å ta i oss med ildtang er jo nesten helt utrolig.. Nå er jeg vel ikke av Bates største tilhengere heller, men han virker i allefall ha bedre kontroll enn Ridsdale så langt.. Ikke har vi så fordømt mye annet valg heller om vi ønsker være en fotballklubb fortsatt.

Jeg hadde gjerne tatt tilbake både Kewell, Woody, Bowyer med flere.. men Scumbags har tråkket over en linje som ikke kan aksepteres.. og det vet ALLE som har vært i tilknytning til Leeds både på og utenfor banen..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

R - R

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #23 på: November 09, 2006, 18:50:46 »
Tull og toys. Kewell er den storste jaevelen av dei alle. Om du veit historia bak saa skjonar du veldig godt kvifor. Smith: einaste Man Utd som hadde eit seriost bud inne paa han, og han takka ja til aa spele for ein storklubb. Oki, han ville i alle fall vere i klubben. Kewell var ein fantastisk spelar i Leeds. Berre saa synd det skulle vise seg at han er komplett idiot.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Per-Stian

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #24 på: November 09, 2006, 18:58:49 »
quote:
Originally posted by R - R

Tull og toys. Kewell er den storste jaevelen av dei alle. Om du veit historia bak saa skjonar du veldig godt kvifor. Smith: einaste Man Utd som hadde eit seriost bud inne paa han, og han takka ja til aa spele for ein storklubb. Oki, han ville i alle fall vere i klubben. Kewell var ein fantastisk spelar i Leeds. Berre saa synd det skulle vise seg at han er komplett idiot.
- Rune



Vil ikkje bruke så sterke skildringar av ein person, men Kewell sitt svik va d verste eg har opplevd i Leeds-historia. Nesten ingen pengar gjekk tilbake t klubben vår ved overgongen t L'Pool! Det va trass alt vi som utvikla Kewell t å bli den fenomenale spelararen han e (elle iallfall var før skadane). Vil aldri ha han tilbake t klubben, men Smithy e framleis velkomen.

samadhi

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #25 på: November 09, 2006, 19:38:04 »
En annen ting med overgangen til Kewell er at han ventet så sent på sommeren (langt ut i juli tror jeg) før han reiste og da i tillegg beholdt store deler av overgangsummen selv. Peter Reid uttalte jo at han hadde gjort avtaler med Paolo di Canio, Henning Berg og to andre (ene tror jeg var Patrick Berger) om en overgang til Leeds. Han bare ventet på pengene fra Kewell salget, men siden han ventet så lenge var spillerne reist til andre klubber når Kewell reiste til L`pool. Så problemet ligger nok ikke i at han reiste, det tror jeg de fleste skjønner, men hvordan han behandlet klubben som hadde fostret han opp og gitt han sjansen...

Vi husker jo hva Reid foretok seg på transfermarkedet senere med en haug me lånespillere. Sakho (?), Domi, Camara, Roque Junior, Chapuisat, Olembe - var vel ikke alle disse som slo til 100%.

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

pale

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #26 på: November 09, 2006, 19:47:08 »
Chapuisat?
Vi snakker om sveitseren her?
Han var vel aldri i Leeds? Så det er vel ikke så rart at han ikke slo til 100%[;)]

samadhi

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #27 på: November 09, 2006, 20:02:37 »
Hva var navnet på den frankse spissen som aldri spilte da??

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Erik_

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #28 på: November 09, 2006, 20:13:00 »
Nesten Chapuisat, bare ta vekk "at" på slutten så blir han franske Cyril Chapuis.

Og for å kverrulere, var han ikke midtbane? [:)]

Sagt det før. Ville ikke tatt i Kewell med ildtang en gang.

Per-Stian

Re: Kewell forfølger oss
« Svar #29 på: November 09, 2006, 20:13:15 »
Stemmer at vi leigde inn ein ung, fransk spiss som heitte noko slikt som Chapuisat. Ikkje gamlefar Stephane frå Sveits...