Skrevet av Emne: Trondheim - Three Lions  (Lest 104594 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #60 på: Oktober 28, 2006, 05:15:31 »
Syns faktisk det blir i overkant mye folk på TL på lørdager med så mange kamper parallelt. Og hvis det kommer en Southend-fan på linje med den dustemikkelen av en Stoke-supporter som forpestet miljøet for to uker siden, vet jeg ikke helt hvordan jeg kommer til å reagere. Makan til mangel på respekt har jeg knapt opplevd. Hadde dette skjedd i England med 30 Leeds-fans i nærheten hadde vedkommende blitt lemlestet - uten at jeg på noen måte forsvarer akkurat den delen av "kulturen".
Syns faktisk hetsing av motstanderlag er blitt et økende problem her hjemme, og tror det skyldes en fundamental misforståelse blant enkelte som tror at det å slenge dritt om andre lag i en slik setting er selve hovedingrediensen av å være interessert i engelsk fotball.

Nå er vel ikke Southend-branchen i Trondheim blant de mest profilerte, så vi får se.

Erik_

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #61 på: Oktober 28, 2006, 05:29:44 »
quote:
Originally posted by lojosang

Stemningen var jo elendig på Three Lions sist gang de viste Leeds kamp. Det kan jeg jo ene og alene takke meg selv for, siden jeg var den eneste som så opptak av Leicester-kampen der da [:D]


Hehe[:)]

Jeg kommer i allefall, og får endelig med meg HELE kampen denne gangen. Om jeg tør menge meg med bermen, er jeg litt usikker på da. Folk med cognac i glasset blir farlige når det begynner å nærme seg tomt... eh... sies det sikkert. [8)]

Boxman

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #62 på: Oktober 28, 2006, 13:44:24 »
Hallo folkens!
Jeg har vært litt irritert på Dougie siste gangene vi har vært samlet på Three Lions, fordi vi har fått tildelt en dårlig plass. Så i går inngikk vi en avtale.
Den er som følger: I dag er vi lovet rommet i kjelleren, med storskjerm, og god utsikt for alle mann. Og hvis vi skal beholde det rommet, forutsetter det at vi klarer å fylle det opp.
Ergo, i dag må vi møte mannsterkt opp, og vise at vi bryr oss, og kommer på pub for å følge Super-Leeds.
Håper å se flest mulig av dere, og så håper vi å bevitne første steg av Wise's snuoperasjon.


Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Erik_

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #63 på: Oktober 28, 2006, 15:56:41 »
Flott Boxman!

HåvardK

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #64 på: Oktober 28, 2006, 16:38:34 »
Bra jobba, Boxman!

Andy

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #65 på: Oktober 28, 2006, 19:15:44 »
Jeg stiller som alltid.
 

HåvardK

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #66 på: Oktober 29, 2006, 00:52:03 »
Og vi ble altså forvist til pubens desidert dårligste plass. Imidlertid sa Dougie at hvis vi møtte opp i god tid- dvs 1530 eller tidligere - kunne vi få plassen i kjelleren. Det hjelper ikke å komme klokka 16 sharp; da er plassene opptatt. Håper det går an å mobilisere til å møte en halvtime tidligere neste gang, slik at vi får ålreite plasser.

Boxman

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #67 på: Oktober 29, 2006, 02:12:12 »
Det er rett og slett for dårlig at folk har den holdningen å møte opp fem minutter før kampstart, og regne med at de har reserverte plasser. Alle andre fans, som går på Three Lions, har skjønt dette. Hvorfor ikke vi? Er vi litt treige i toppen eller?
Nå snakket jeg med Dougie etter kampen, og hvis vi klarer å mobilisere 20-25 personer en havltime før kampstart, får vi rommet i kjelleren. Men jeg vil ha tilbakemelding her, om hvem som gidder å møte opp, før jeg ber Dougie om den "tjenesten" en gang til.
Skjer det som skjedde i dag, en gang til, gir jeg f... i hele gjengen. Da får dere bare seile deres egen sjø. Patetisk oppførsel av oss dette her.
Bare for å nevne det, flere av Liverpool-fansen, og svært mange Man u-fans, hadde møtt opp langt over en time før deres kamper startet.
At vi er dårligere på banen, er en ting, men at vi skal være så mye dårligere supportere, er bare flaut!
Takk for oppmerksomheten!


Proud to be Leeds!
« Siste redigering: Oktober 29, 2006, 03:24:01 av Boxman »
Proud to be Leeds!

Andy

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #68 på: Oktober 29, 2006, 02:58:26 »
Støtter den. Vi er alt for slappe med¨å møte opp i rett tid.
 

Erik_

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #69 på: Oktober 29, 2006, 18:37:25 »
Vi var vel knappes 20 stykk i går?

Synd at det skulle bli slik. Særlig etter at du hadde ordna ting med Dougie, Boxman. Aner meg at det ikke er alle som er inne her og leser på forhånd. Neste gang skal jeg komme timen før og ikke halvtimen før, i allefall.

HåvardK

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #70 på: Oktober 30, 2006, 15:02:29 »
Telte i overkant av 25 stk, faktisk. Iberegnet de som satt i trappa og de som sto og så gjennom trappegelenderet.

Boxman

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #71 på: Oktober 30, 2006, 22:51:46 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Telte i overkant av 25 stk, faktisk. Iberegnet de som satt i trappa og de som sto og så gjennom trappegelenderet.



Ja, men når kl var 15.45, var vi bare 6 stykker, mens f.eks Liverpool-fansen, da allerede hadde fylt opp hele rommet oppe, og nesten hele rommet i kjelleren(mens de ventet på at vi ble jaget ut).


Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

lojosang

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #72 på: Oktober 30, 2006, 23:18:43 »
Enig, og jeg må ta selvkritikk her. Kom meg ikke ut døra før, dessverre.
Hardt sjøslag fredagsnatta får ta litt av skylda.

Blir sjerpings til neste gang. Da skal jeg være på plass i god tid igjen, som jeg pleier.
I trappehjørnet kunna man jo heller ikke kaste seg opp og vifte vilt med arma når vi skåra, i frykt for å skvise noen flat, og knuse inventar.

Selv Pool Room er bedre enn trappa.

Vi sees ved neste korsvei, folkens!

"Hva med en ny signatur, Lojo?"

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)
- Leif Olav

HåvardK

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #73 på: Oktober 30, 2006, 23:45:36 »
Da mobiliserer vi neste gang! Samtidig må jeg få anbefale "Old Speckled Hen" på fat, som Dougie som dene eneste i Trondheim, ja kanskje i hele landet, har greid å fremskaffe. Utrolig god drikke som passer som hånd i hanske sammen med fotball.

Torgeir

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #74 på: November 02, 2006, 22:23:56 »
Vi må vell klare og fylle opp på Lørdag---eller????????????????

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


HåvardK

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #75 på: November 02, 2006, 23:52:16 »
Må nok melde forfall på lørdag. Skal på spillejobb, og lydsjekken er lagt parallelt med kampen. Kanskje får jeg med meg én omgang.

Boxman

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #76 på: November 03, 2006, 01:33:05 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Må nok melde forfall på lørdag. Skal på spillejobb, og lydsjekken er lagt parallelt med kampen. Kanskje får jeg med meg én omgang.



Jeg har reist på jobb, og mtp det som skjedde sist, gidder jeg ikke engasjere meg. Dvs, ikke utover det jeg allerede har gjort i forhold til Dougie, hvor han lovte oss kjelleren om vi møter 20+ seinest kl 15.30.
Uansett, det skulle gå greiere denne gangen, iom at verken Spurs, Arsenal eller Chelsea spiller på lørdag.

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Andy

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #77 på: November 03, 2006, 22:04:47 »
Må dessverre melde forfall. Skal bort i helga. Men stiller neste helg når vi skal banke Colchester.
 

Erik_

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #78 på: November 04, 2006, 06:40:27 »
Forfall fra denne kanten også. Uten at det skal ha så mye å si...

Aner at det blir en stor gjeng der uansett.

Boxman

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #79 på: November 05, 2006, 17:59:53 »
Noen som var på TL og så kampen i går? Hvor fikk dere sitte? Mange som møtte?

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Andy

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #80 på: November 06, 2006, 22:30:44 »
Ingen som var der altså?
 

Big Jack

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #81 på: November 06, 2006, 23:46:10 »
Vi var vel en 30 mann ++. Fikk kjelleren, noe vi bør satse på å få videre også. Men det kan vel bli vanskelig å samles 30 mann neste gang i.o.m at mange på lørdag var i byen på grunn av årsmøtet.
« Siste redigering: November 06, 2006, 23:47:21 av Big Jack »
 

lojosang

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #82 på: November 07, 2006, 01:28:21 »
Kjempesteming! I hvert fall til Barnsley gikk opp til 3-2.
Vi må ha vært nærmere 40. Var tross alt 33 på årsmøtet, og mange av oss gikk jo på kamp etterpå.

Takk til de av dere som møtte opp i god tid, og sikra oss en god plass, så årsmøtedeltagerne slapp på stimle seg sammen i trappa. Håper vi klarer å holde oss på over 20 i framtiden også.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Torgeir

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #83 på: November 08, 2006, 00:53:59 »
Three Lions er bare konge. En stor takk til Dougie som virkelig står på for supporterne.....rett og slett morro
både fredag og lørdag. I will be back....

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Andy

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #84 på: November 10, 2006, 22:42:08 »
Da møter vi mannsterke en time før kamp i morra. Alle må jo se vårt kjære Leeds ta tre viktige poeng mot Colchester.
 

HåvardK

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #85 på: November 11, 2006, 00:27:11 »
Må melde avbud igjen. Noen forventer at jeg skal gå i teater i morra. I tippekamptid.[V]

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #86 på: November 11, 2006, 00:58:42 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Må melde avbud igjen. Noen forventer at jeg skal gå i teater i morra. I tippekamptid.[V]


[:)]


T Ø F F E L . . .





The trail is dusty.............................The evenin' dusk was rollin'..................Trails of troubles
The road it might be rough...............I was walkin' down the track..................Roads of battles
but the good road is a-waitin'..........There was a one-way wind a-blowin'..........Paths of victory
And boys it aint far off.....................And it was blowin' at my back..................... We shall walk

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #87 på: November 11, 2006, 02:23:26 »
Blir nok et par nye på søndag, ja. Heldigvis har jeg fortsatt VHS-spiller - så gjelder det bare å huske hvordan en gjør opptak...

trosetti

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #88 på: November 11, 2006, 22:23:27 »
Da kommer jeg nedover jeg også! Noe forsinket...

Jogging is for people who aren`t intelligent enough to watch television!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Boxman

Re: Trondheim - Three Lions
« Svar #89 på: November 12, 2006, 04:24:03 »
Er fortsatt bortreist på jobb, så kunne ikke komme i dag. Hvordan var oppmøtet? Fikk dere rommet i kjelleren?


Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!