Trondheim - Three Lions

Started by Boxman, May 05, 2006, 09:54:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andy

Vi var vel ti stk som møtte opp. Fem kom en time før kampstart, resten da kampen startet. Fikk rommet nede i kjelleren pga få storkamper. Men neste gang er det vel bare å gå og sette seg borte ved trappa, for dette var dårlig greier.

HåvardK

Nå får vi vel se an hva reåpningen av King´s Cross vil ha å si for det totale besøket på TL. Vel er Dougie en kjernekar, og ingen har tilsvarende utvalg i godt øl - men seerforholdene på fotballkamp er såpass avgjørende for meg at jeg ikke akter å tilbringe mange kamper i trappeoppgangen, for å si det slik.

Boxman

quote:
Originally posted by HåvardK

Nå får vi vel se an hva reåpningen av King´s Cross vil ha å si for det totale besøket på TL. Vel er Dougie en kjernekar, og ingen har tilsvarende utvalg i godt øl - men seerforholdene på fotballkamp er såpass avgjørende for meg at jeg ikke akter å tilbringe mange kamper i trappeoppgangen, for å si det slik.

Kings Cross har ingen planer om å ha noen fotball-profil, og jeg tror jeg kan love deg at det ikke blir mange Leeds-kampene du får sett der.
Må vi sitte i trappa, er det fordi vi er noen sirompa medgangssupportere, som ikke fortjener bedre!

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Erik_

Kings Cross setter vel opp bare toppkampene. Og at vi endte opp i trappen har vel litt å gjøre med oppmøtetidspunkt, i tillegg til at topplagene hadde samme starttidspunkt på kampene sine den lørdagen.

Vi må vel bare innrømme at det finnes flere supportere av Liverpool, Arsenal, Man U., Chelsea, Tottenham i Trondheim by... har også en følelse av at vi har en del flere eldre etablerte familiefedre, som ikke bare kan ta seg en tur på pub. Men det er vel bare en liten følelse jeg har.

Derfor får vi enten eventuelt forutse plassmangel, og komme tidligere.
Eller inngå avtale med Dougie om fast plass i biljardrommet.
Eller se kampen i trappa.
Eller se den hjemme for de som har den muligheten.

Det er nok TL eller ingenting. Tror heller ikke alle leser her inne, eller bryr seg om å komme tidligere. Det er nesten så vi må innføre en form for meldeplikt, hvis vi skal unngå trappa ved "store anledninger". Og det skjer jo aldri. [:)]

trosetti

Jeg har ikke vært innom her og sjekka før nå i helgen, selv om jeg har vært på de fleste kampene i år. Jeg var ikke klar over at vi måtte møte opp før kampstart for å få bedre plass, og stiller gjerne opp en time før neste kamp mot Soto!

Plassen i trappa er iallefall håpløs.. Sist fikk jeg så j*vlig tresmak i rævva, å kink i nakken!

Jogging is for people who aren`t intelligent enough to watch television!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

lojosang

Utrolig nok forsov jeg meg til kamp på lørdag. Vekkerklokka sto på 14:00, som skulle være plenty med tid til å rekke En flekkete høne eller tre før kampstart. Men da jeg først våkna ti på seks var det liksom litt for seint. [:I]

Satser på å komme sterkere tilbake ved neste korsvei.
Er visst blitt for gammel til å legge meg klokka halv ti på morran.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

trosetti

Haha, urutt, lojo..[:p] Når det er Leeds-kamp er "safe-alarm" høyst nødvending. Altså, e klokke som ringer 1 min etter den andre!

lojosang

quote:
Originally posted by trosetti

Haha, urutt, lojo..[:p] Når det er Leeds-kamp er "safe-alarm" høyst nødvending. Altså, e klokke som ringer 1 min etter den andre!

Mistenker at min uskyldsrene søvn var medvirkende årsak til seieren. Hvis vi taper neste gang jeg ser kamp, skal resten av sesongen tilbringes i drømmeland [:D]

- Leif Olav

trosetti

Hehehe:P Jeg har funnet ut at bortedrakten fra 2001 er vinner-skjorta mi. Jeg har hatt den på 3 ganger i år - mot Wba, Southend og nå sist mot Colchester. Ufattelig at jeg ikke har tatt dette hintet før, og jæævlig urutt at jeg jinxer det nå!

HåvardK

quote:
Originally posted by Boxman

quote:

Kings Cross har ingen planer om å ha noen fotball-profil, og jeg tror jeg kan love deg at det ikke blir mange Leeds-kampene du får sett der.
Må vi sitte i trappa, er det fordi vi er noen sirompa medgangssupportere, som ikke fortjener bedre!

Proud to be Leeds!

Nånå. Jeg ser vel mest for meg at noen av de andre - og p.t. større lagene - kan bli vist der oppe, og at det kan gi større rom for oss andre på EDIT:TL(IKKE King´s...).

Og hvis du er overbevist om at jeg er en medgagssupporter, ønsker jeg at du gir deg til kjenne neste gang jeg er på EDIT: Three Lions(IKKE King´s Cross), Boxman.[:D]

HåvardK

quote:
Originally posted by Enrique

har også en følelse av at vi har en del flere eldre etablerte familiefedre, som ikke bare kan ta seg en tur på pub. Men det er vel bare en liten følelse jeg har.

[:)]

Du er vel inne på noe her, Enrique. Ser fram til pensjonsalderen - da kan jeg se hver eneste kamp på pub![;)]

Boxman

quote:

quote:
Originally posted by Boxman

quote:

Proud to be Leeds!

Nånå. Jeg ser vel mest for meg at noen av de andre - og p.t. større lagene - kan bli vist der oppe, og at det kan gi større rom for oss andre på KC.

Og hvis du er overbevist om at jeg er en medgagssupporter, ønsker jeg at du gir deg til kjenne neste gang jeg er på King´s Cross, Boxman.[:D]

Snakket om de som ikke gidder møte i det hele tatt.
Anyway, jeg kjenner gutta som driver KC, og du kan bare slutte å drømme om Leeds-kamper på KC først som sist. De viser rugby, og hva fotball angår, så holder de seg til "storkampene".

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

HåvardK

Nå har jeg tullet kraftig her, Boxman. Beklager! Det jeg mente å si, var at hvis de STØRRE kampene vises på KC, kan det bli bedre plass til oss andre på THREE LIONS. Da forstår du kanskje logikken min?

Andy

Godt at dere endelig ble enige. Fryktet det værste med den ordvekslingen. Men da er alt oppklart, så vi møtes til kamp på lørdag på Three Lions. Kan noen sørge for å ringe på lojo en time før kamp, så han og får være med. Og hvis noen har en god unnskyldning for å unngå teater i tippekamptid, så la Håvard få vite av de.

HåvardK

Sorry igjen. Storm i et vannglass, egentlig.
Nå går vel lørdagskampen på SportN, og da kan det se ut som om jeg blir hjemme. Skulle gjerne stilt opp på King..., jeg mener Three Lions, men siden fredagen går bort til spillejobb(Skrømt på UFFA, 25-års jubileum)er det nok forventet at lørdagen blir tilbragt hjemme. Vi får se hvor lenge nachspielet varer, men jeg frykter det verste... Kan jo ta på meg å ringe lojo på vei hjem.

lojosang

Omsorgen er rørende, folkens! [:D]
Jeg skal sette på to ringeklokker på lørdag, og legge meg noe før halv ti lørdags morgen også.
Tror vel det skal gå å rekke et par rolige flekkete høner før avspark da [:)]

- Leif Olav

HåvardK

En halvtime til, så ringer jeg lojo. Selv må jeg melde forfall igjen. Kraftige signaler fra kroppen har overbevist meg om at kampen bør overværes i sofaen i TV-stua. Ting tyder også på at kombinasjonen kaffe og hjemmebrent medfører ettervirkninger av uvant art.

lojosang

NÃ... blir spørsmålet: Holder jeg senga resten av sesongen, inntil neste tap?
Hadde du på deg bortedrakten fra 2001 trosetti?
Kan den utelukkes som årsak til seieren mot Colchester?

- Leif Olav

trosetti

Jeg var så urutinert at alkoholen tok overhånd på fredagen, slik formen tilsa at kroppen ikke skulle bevege seg ut av sofaen hele lørdagen..
Derfor streamet jeg kampen mens jeg lå i sofaen med mitt "lazy outfit". Viten som at jeg burde ha på meg bortedrakta vår fra 2001, var allerede glemt. Så vi kan fortsatt ikke utelukke denne som årsak til at vi vant mot Colchester. Tror faktisk dette forklarer tapet mot Soto!

Jeg tar denne på min kappe. 100% selvkritikk. Jeg lover å ha på meg den neste match, samt stille en time før kampstart på Three Lions! Da skal vi se at vi roter oss til en 3-0 seier igjen..[:D]

lojosang

Greitt. Da må jo eksperimentet fullføres, og soving under kamp utsettes til en senere anledning. [:D]

Det blir vel julebordsdagen også, så da har jeg egentlig ikke noe valg. Jeg skal ha min Yorkshire Pudding!

- Leif Olav

trosetti

Aften, lads!

Hvordan blir det i dag? Ser de ikke viser kampen på Three Lions..? Er det pga for dårlig oppmøte eller? Noen andre plasser som sender den? Også jeg som skulle stille i "vinner-drakta" i dag! Craposlovenia!

Lids

Ingen som viser kampen i dag, desverre.

Thomas
Thomas

lojosang

Jeg sov ikke, og trosetti hadde vinnerdrakten på. Vi er farlig nær en konklusjon her! [:D]
Men en ny mulighet melder seg jo. Det kan være nok at undertegnede ikke SER kampen.

- Leif Olav

Andy

Kampen vises jo i rette sovetid i morgen.

Sverre

Takk for sist til alle som stilte opp på vårt julebord! [8D]

En meget hyggelig happening, selv om oppmøtet kunne vært noe bedre.

trosetti

Sender de kampen i dag?

HåvardK

Jepp. Tror det er mulig å få en bra plass i dag, siden det er bare Liverpool og Tottenham av de andre store klubbene som går klokka 16. "Store" refererer i denne sammenhengen til antall supportere, hvis noen ble i tvil.

Andy

Er det flere enn meg som vil ødelegge julen med å se Leeds bli slått av Hull. Ikke blir det en hvit jul, og gråere skal det bli etter morgendagen.

HåvardK

Tror nok jeg ser kampen hjemme i kjellerstua, Andy. Vanskelig å få forståelse for et pubbesøk på lille julaften. Du får representere den harde kjerne i morgen - regner med at det er god plass klokka 13 hos Dougie.

lojosang

Satser på at dere skaker brakka på lørdag, og at vi banker WBA.
Jeg er i Lillehammer og blir knust i bedriftshåndball.
Hvis vi tar ledelsen hadde det vært framifrå å få en SMusS om det. [:D]

Tvitvi!

- Leif Olav