Trondheim - Three Lions

Started by Boxman, May 05, 2006, 09:54:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Mac

Langfredag vises Leeds - Reading på Three Lions kl. 20.45. Håper på tre poeng og god stemning denne kvelden :)
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

HåvardK

Kommer, og vil i hvert fall være i god stemning FØR kampen.

DaGa

Vises Southamptonkampen på three lions? Hvis ikke hvor i byen vises den?
We all LOVE LEEDS!

lojosang

Den står da oppført på kampoversikten deres i hvert fall. Jeg regner med de har fått orden på dekodertrøbbelet de hadde tidligere i sommer i god tid før den engelske fotballen sparkes i gang.
Tre forskjellige kamper klarte de nå å sende selv da, så jeg tar for gitt at vi får nyte kampen i Liverpool-frie omgivelser.  :)
- Leif Olav

HåvardK

Kommer så fremt jeg får det til - er på ryddeoppdrag på Ørlandet, men håper jeg er ferdig til å rekke hurtigbåten som ser ut til å korrespondere med kampstart.

Mac

Leeds - Bradford i ligacupen vises direkte på Three Lions i morgen kl. 20.45.
Ole Morten Grønningen

HåvardK

Gleder meg ikke uhemmet, men er skikkelig spent. Kommer på TL.

lojosang

Kommer KANSKJE innom.
Prioriterer trolig ølklubbmøte på Naboen denne gang. Muligens gjør jeg et forsøk på å få på en skjerm med fotball i et hjørne der.
- Leif Olav

HåvardK

Oppgjøret mot Hammers vises selvsagt på TL. Forventer stort oppmøte, folkens!

stian94

hær er en 16 åring som kommer til å være der  ;)
SJ

Mac

Leeds - manU i ligacupen vises direkte på Three Lions kl. 20.45 i morgen (tirsdag 20. september).
Ole Morten Grønningen

lojosang

Spiller irriterende nok håndballkamp.  >:(
- Leif Olav

HåvardK

Mac

Vi savnet deg i går kveld Håvard, men ny sjanse fredag 23. september kl. 20.45 når vi gjester Brighton. Den vises selvfølgelig direkte på Three Lions!
Ole Morten Grønningen

HåvardK

Quote from: Mac on September 21, 2011, 20:34:45
Vi savnet deg i går kveld Håvard, men ny sjanse fredag 23. september kl. 20.45 når vi gjester Brighton. Den vises selvfølgelig direkte på Three Lions!
Fredag er jeg på plass. Måtte ta gårsdagens oppgjør hjemme etter at det oppsto akutte logistikkproblemer i familien.

HåvardK

På lørdag er det duket for ny tv-kamp på TL. Spent på hvilken skjerm vi får tildelt, men vi butrde vel gå foran både Blackburn og ManC, vil jeg tro. Stiller opp uansett.

lojosang

Jeg er o Dufftown. Skal prøve å få sett kamp der. Blir neppe lett.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

HåvardK

Har ikke sjekket, men er rimelig sikker på at kampen i kveld vises på TL. Jeg dukker opp uansett. Lojosang er vel på den årlige kjemistudent-middagen? Eller er det lønningspils på Naboen? Akademikeraften på UKA? Rollespillkveld på Ila Brainnstasjon? Doktorgradsmiddag på Edgar? Haugalandsforeningstreff på Jærkjelleren på Moholt? Eller opptrer en eller annen skjør syngedame med magisk aura på Knaus?

RuneR

Quote from: HåvardK on October 14, 2011, 11:27:21
Har ikke sjekket, men er rimelig sikker på at kampen i kveld vises på TL. Jeg dukker opp uansett. Lojosang er vel på den årlige kjemistudent-middagen? Eller er det lønningspils på Naboen? Akademikeraften på UKA? Rollespillkveld på Ila Brainnstasjon? Doktorgradsmiddag på Edgar? Haugalandsforeningstreff på Jærkjelleren på Moholt? Eller opptrer en eller annen skjør syngedame med magisk aura på Knaus?
;D  ;D  ;D  8)  ;D  ;D  ;D
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

lojosang

Quote from: HåvardK on October 14, 2011, 11:27:21

Finnes det en Jærkjeller på Moholt?  :o

Men denne gang brygger jeg på en solid forkjølelse og holder meg derfor innendørs og steiker traktkantareller.  :-[

Men den søndagskampen mot Cardiff skal jeg klare å få med meg.
Tror jeg.
- Leif Olav

Mac

Mandag 9. januar kl. 20.45 viser Three Lions Arsenal - Leeds direkte i FA-cupen.
Ole Morten Grønningen

lojosang

Og som vanlig spiller jeg håndballkamp.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Mac

Quote from: lojosang on January 06, 2012, 22:37:04

-LeifO

Moderatortroll.

Så det er ikke prøvesmakingskveld på mikrobryggeriet? ;D

Lenge siden jeg har sett deg nå Lojo..
Ole Morten Grønningen

lojosang

Quote from: Mac on January 06, 2012, 22:50:08
Quote from: lojosang on January 06, 2012, 22:37:04

-LeifO

Moderatortroll.

Så det er ikke prøvesmakingskveld på mikrobryggeriet? ;D

Lenge siden jeg har sett deg nå Lojo..

Mikro er oppskrytt. :)
Husker ikke når kampen er. Mulig jeg rekker andre omgang.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Mats-

HåvardK

Fra hjemmesida: 18:20 Leeds vs Southampton  :)

Mats-

Quote from: HåvardK on February 26, 2012, 20:37:30
Fra hjemmesida: 18:20 Leeds vs Southampton  :)

Takk skal du ha! Bruk det å vær mange Leeds folk der å se?

HåvardK

Det pleier å være bra oppmøte; vi er nok blant de mest trofaste også her. På en lørdag vil jeg tro at det møter opp 30-40 personer, og regner med at vi får en egen avdeling.

Mats-

Quote from: HåvardK on February 26, 2012, 22:18:54
Det pleier å være bra oppmøte; vi er nok blant de mest trofaste også her. På en lørdag vil jeg tro at det møter opp 30-40 personer, og regner med at vi får en egen avdeling.

Har bodd tre år i Trondheim og aldri sjekket opp en Leeds kamp ute før. Får vel check it out.

Tobbe9210

Jeg og min kjære far will be there, noen som vet om vi må møte opp tidlig?  :)
Leksvik whites