Hulse til Sheff U

Started by agehvitstein, July 25, 2006, 01:12:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

agehvitstein

Hulse er solgt til sheff u for
£2.2. Vi har mange nok spisser. Synes
dette er et bra salg. Håper vi
kan bruke noe av pengene på å
forsterke stallen. Regner med at Killa
blir nå.

Asbjørn

Får bare håpe pengene ikke allerede er investert (jamf de £ 700 000 vi brukte nettopp).

En ting er sikkert, her trengs erstatter. Strong man Cressy klarer ikk en sesong alene...

You don't need a weatherman to know which way the wind blows
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kjellern

Enig. Overgangssummen kan vistnok øke til 3 mill. pund basert på antall kamper mm. Hulse er en bra spiss, men etter min vurdering er Creswell en bedre spiller, dog har han jo vært ekstremt skadeutsatt etter overgangen til Leeds.

Håper at man kjøper en kvalitetskant med fart og teknikk for noe av pengene.

Sheridan

Støtter salget.
Helt greit!
Men vi er veldig avhengig av å ha Cresswell skadefri nå.
Som er en bedre spiller enn Hulse.
2.2 - Bra pris!

MEN, nå må der kjøpes for pundene!!!

mads

http://www.sportnetwork.net/main/s277/st100972.htm?fromrss=1

super handel i mine øjne! håber virkelig at dette betyder at killa bliver nu...
Hulse gjorde det godt nogle gange, men var alt for ustabil og skadet i mine øjne.
mener dog at vi bør hente en anden, da vi mangler en stor mand i angrebet nu, vi har kun cresswell. de andre er alle nogle små angribere...
håber at pengene skal bruges på forstærkninger (elliott, foxe, nicholls, en god højre kant og en ny angriber, TAK!)
Premier League i næste sæson!

Sheridan

Spår toppen 5-7 scoringer for Hulse i PL.
Han er utvilsomt en CCC-spiller.

MooCow

Hadde ein kjempestart førr Super Leeds, men dabba ao ette kvart.... Misteinke han førr å vera litt lat å litt humørspelar. Litt kjedle atte han ikkje følde mannen sin pao The millenium stadium å.

Kan detta åpna førr Beckford ?

auren

Synes dette var et slag i trynet. Har alltid likt Hulse godt. En god spiller, som dessverre gikk halvskadet hele fjoraarssesongen. Haapet at han skulle faa vist enda mer av potensialet sitt denne sesongen med en skadefri pre season. Naa maa pengene bli brukt paa en erstatter. Healy har vaert alt for ustabil, Blake likesaa, Moore er ubrukelig, Becks for uerfaren og muligens ikke god nok for CCC engang. Cressy holder maal.

auren, som ble lettere sjokkert nu... :-(

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Helt genial handel. Burde vel egentlig ha skjønt at handelen var ganske nærme da Blackwell prøvde å få Howard fra Luton. Derfor tror jeg at vi kommer til å få inn en erstatter for Hulse.

Nå har vi 3 gode spisser i Cresswell, Healy og Blake.. Jokeren er Beckford.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Robert H.

Dette måtte vel komme, men var veldig synd synes jeg. Hulse gjorde i mine øyne en meget god figur i Leeds-drakta og ønsker han lykke til hos The Blades. Det som er viktig nå er at mannen må erstattes med en skikkelig tank-senter av en spiss og det lynkjapt!

ToreLA

2.2 mill altså. Ja, da sier jeg at det er et bra salg. Hulse har ikke vært så god som en skulle håpe. Hadde mer sansen for Cressy i store deler av fjoråret, men jeg håper for all del noe av pengene brukes til å erstatte Hulse. En skikkelig goalgettter mangler vi.

----------------------
The Worlds first analyst/therapist - Analrapist

www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes

auren

Synd at Jerome ikke er tilgjengelig fortsatt. Hadde vaert en god forsterkning. Naa har vi ihvertfall 1.5 mill pund til forsterkning (2.2 - 0.7 for Nicholls). Tror Leeds maa se utenlands for aa hente inn en spiss. Hva med en ny sterk afrikaner? Prisene paa gode spisser i England er vel hoeye. Kanskje denne skotske angriperen kan hentes naa. Kommer selvsagt ikke paa hva han heter eller hvilket lag han spiller paa.

auren, som mener vi absolutt MAA ha en erstatter...

Leeds
Till
I
Die!

lufcwhites

Använd nu dessa pengar till att köpa in Jason Koumas. The Championships bästa spelare.

LEEDS UNITED `TIL I DIE!!

Pål Einar

Hvor mye betalte vi for Hulse?
Synes 2,2 mill er voldsomt mye for en middelmådig spiss.

Supert salg, og gode penger inn i kassa.

Lykke til videre Hulse. Du har gjort jobben din, og vel så det,  for Leeds.

Only users loose drugs

- Only users loose drugs

Asbjørn

quote:
Originally posted by Trondheimwhite

Hvor mye betalte vi for Hulse?

£1,1  mill [:)][:)][:)]

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Pål Einar

quote:
Originally posted by Asbjørn
£1,1  mill [:)][:)][:)]

B.Dylan

Dette er jo en veldig god handel med tanke på at Hulse stort sett alltid spilte med en eller annen skade.
Godt jobbet KB x 2!
Fortsett slik!

Only users loose drugs

- Only users loose drugs

Robert H.

Ja, jøss fortsett med å selge unna våre antatt beste spillere. Helt genialt!

Juble synes jeg først vi kan gjøre når Bates bruker disse pengene på en erstatter som er bedre enn Hulse...

Du som har en antikapitalistisk signatur burde vokte deg vel for å være så opptatt av forretning [;)]

quote:

Godt jobbet KB x 2!
Fortsett slik!

Only users loose drugs

Jon R

Vi har trolig mistet vår beste spiss. Ikke mye å juble for, synes nå jeg. [V]

Jon R.
Jon R.

MacMurder

Glimrende deal av Bates. Regelrett landeveisrøveri om handelen skulle gå i orden.

Førde

Spørst om Leeds finn en Bedre erstatter da ?? Hulse var God !
Men £2.2 var greit det..
(håper Også at beckford får til å score en del og en skade fra sesong!)
Marching On Together

Sander

Greit vi har mange spisser, men i mine øyne syns jeg det var på trynet å selge Hulse!!

auren

quote:
Originally posted by lufcwhites

Använd nu dessa pengar till att köpa in Jason Koumas. The Championships bästa spelare.

Gaar salget av Nicholls i orden synes jeg vi er godt nok forspent paa sentral midtbane. Mulig at Bakke blir hos oss denne sesongen ogsaa. Koumas er dog meget god, men er litt skeptisk da han er en humoerspiller og kan ha problemer med aa vaere disiplinert.

Leeds
Till
I
Die!

Førde

Nei HUFF seier bare eg ;( !! han var no også Ein av våre Toppscore og!!!
Marching On Together

GeirO

Vår toppscorer solgt for 2,2 mill. pund. Og vi har kjøpt to halvgrå spillere (kortsankere begge to) for tilsammen 1,0 mill. pund. Det var ikke slik jeg så for meg sommerens transfers. Trodde vi hadde noen penger å bruke.....ikke tjene penger!
MOT

Sheridan

Vi MÃ... få inn mer kvalitet.
Men personlig hadde jeg blitt mer skuffa om det var David Healy (som jeg fryktet) var på vei ut porten på Elland Road. Nå håper jeg bare at KB er smart nok til å rendyrke Iren som spiss. Cresswell og Healy syntes jeg høres jævla bra ut!

Healy har ett helt annet register å spille på enn Hulse.
David er i mine øyne vår mest talentfulle spiller - og en skadefri Cressy er en sterkere targetmann enn Hulse. Det er jeg overbevist om!

GeirO

Som jeg antyder i forrige innlegg er jeg noe pessimistisk nå. Begrunner det slik (utifra antagelser):

* Miller er bedre enn Nicholls
* Douglas er bedre enn Livermore
* Hulse er endel bedre enn Carole

I tillegg er våre eldste (Butler, Gregan & co) blitt et helt år eldre, og sikkert ikke raskere!

Skulle ikke det tilsi et dårligere lag pr. dato?
MOT

veteranen

quote:

Dette er jo en veldig god handel med tanke på at Hulse stort sett alltid spilte med en eller annen skade.
Godt jobbet KB x 2!
Fortsett slik!

Hva mener du med dette? Mener du at de to KB'ene bør fortsette med å selge våre beste spillere?

Hulse er etter min mening vår beste spiss. Vi må ikke glemme at han til tider hadde en svært vanskelig oppgave som vår targetman. For det førte spilte han store deler av sesongen med en eller annen skade, og for det andre fikk han til tider svært dårlig støtte av baktungt Leeds-lag, som i den avgjørende fasen av sesongen var mer opptatt av å unngå å tape enn å vinne.

Samtidig synes jeg at det er vanskelig å bebreide Blackwell for dette salget. Han er sannsynligvis nødt til å selge for å kunne kjøpe. Men da forventer jeg også at hvert eneste pund blir brukt til å styrke laget!

poddi

Latterlig å selge vår beste spiss. Prisen var riktignok høy, men har dessverre ingen tro på at vi får inn noen fullgod erstatter

Robert H.

Synes det er på grensen til det ufattelige at brorparten av de som har uttalt seg om dette salget her inne støtter det. Tror dere virkelig at vi blir bedre av å selge våre beste spillere? Greit nok at vi (eller rettere sagt Bates) har tjent noen pund på Hulse, men hva så? Målet i år er opprykk og da må laget forsterkes, ikke det omvendte, som til nå er resultatet av transferaktivteten.

B-m

Alltid trist å se ok leeds-spiller gå, men 2.2 millioner pund (+800 000) er MYE penger for Hulse!! Og siste del av sesongen var Hulse meget dårlig(skadet) og gikk fort sur! Og han har en fortid(og antageligvis fremtid) med skader så dette støtter jeg fullt ut!! Cressy er en bedre spiller, dessuten tror jeg vi får se MYE MER av Blake i år da han er med på pre-season og Healy da han får spille i en 4-4-2! 2.2 mill pund er mye penger. Det er 4 Derry'er! =)

MOT
---------------------------
who killed Trondheimwhite?