Skrevet av Emne: Den store positivitetstråden!  (Lest 133482 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SveinArve

Den store positivitetstråden!
« på: Juli 28, 2006, 04:41:25 »
Her skal ingenting negativt inn!! Her skal det bare være positive toner og alle skal roses oppi skyene og hylles som helter. Her skal vi snakke om hvor kjekt det er å være Leeds supporter. Hvor gode vi er. Hvorfor vi kommer til å gå ubeseira gjennom hele sesongen. Hvor kjekt det blir i PL neste sesong osv...:)

Jeg starter:
Jeg gleder meg mer til årets sesong enn forrige faktisk. Og jeg er enda meir glad i Leeds United enn før, pga at jeg var i Sarpsborg å såg dei Live for første gang. Og jeg kan ikke i år heller se hvem som skal ta fra Leeds seriegullet, som jeg har gjort alle de andre sesongene. Men jeg har bare lyst å se at det kommer inn 2-3 solide forsterkninger. Da er jeg Blackwell-fan:)
PL NESTE SESONG!!!
JEG GLEDER MEG TIL SESONGEN OG JEG ELSKER LEEDS UNITED!!!!!


------------------------------
http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Jon R

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #1 på: Juli 28, 2006, 04:45:14 »
Høres ut som en skikkelig døll tråd. [:)]

Jon R.
Jon R.

auren

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #2 på: Juli 28, 2006, 04:46:28 »
Hehe..[:D][:D] Flott! Dette var en must traad..[:p]

Sier bare som i verdens flotteste sang:

We've been through it all together,
and we've had our ups and downs.
But we're gonna stay with you forever.
At least until the world stops going round.

MOT!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #3 på: Juli 28, 2006, 14:28:51 »
Storgleder meg til ny sesong, og topper det med å vere på Elland Road lørdag 5/8!

Håper og trur Leeds vil signe 2-3 spillere til før vinduet stenges 31/8, men helst før sesongstart.

Er veldig spent på nyervervelsene til no og spesielt Nicholls og Carole. Trur Nicholls kjem til å bli våre nye helt. Trur også Stone vil tilføre oss mykje i denne sesongen.
Killa blir bautaen i forsvar, kanskje med Foxe som partner???

Dette året blir vi champions i CCC og kan glede oss til PL neste sesong!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Papi

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #4 på: Juli 28, 2006, 15:25:47 »
We shout it out loud. We love you LEEDS LEEDS LEEDS!!!!

Marchin` on together

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Leif Egil

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #5 på: Juli 28, 2006, 15:43:14 »
Denne tråden trengte vi! Bra SveinArve!

Leeds blir blant de 2 beste i årets sesong og rykker dermed opp i Premier League hvor vi hører hjemme. "Vi" tar en BRANN hva treningskamper før sesongen angår. Og tro det eller ei folkens - Eirik Bakke blir stor for LEEDS UUNITED i år - en skikkelig revansj sesong for hans del!

Marchin`on together.....
 

Bjorn

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #6 på: Juli 28, 2006, 16:00:14 »
Y.R.A! we're Yorkshire's republican army, we're barmy, where ever we go!
We fear no foe, cause' we are the Y.R.A!!

Er kjempeklar for neste Lørdag! Positivitetstråd var et veldig bra tiltak syns jeg!

Come on Leeds!

Marching On! 4276
Marching On! 4276

Dennis

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #7 på: Juli 28, 2006, 16:09:02 »
Om noen var i Tønsberg forrige lørdag, ville de hørt Marching on together m.fl Leeds-sanger runge ut i gatene midt på natten. Leeds-ånden er over meg igjen, nå som det nærmer seg sesongstart!

Suuuuuper, super Leeds. Suuuuuper, super Leeds. Suuuuper, super Leeds. Super Leeds United!

Marching On Together!
Marching on together!

Ronald

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #8 på: Juli 28, 2006, 16:20:02 »
[8D][:D][:D] Sommeren nærmer seg slutten, men det betyr en ting KAMPENE I ENGLAND STARTER IGJEN [:D][:D]

LEEDS UNITED gir meg varme i hjerte!!

Ser fram til en spennende sesong. Skal prøve å finne noen puber i altea område som viser kampene fra 5 til 19 august [:p][:p] Uansett skal eg nyte en cerveza i solen og vente på at målmeldingen tikker inn på mobilen. Skal dessuten spille Gary Kelly`s jig på hver eneste spille jobb denne sesongen [:)]



Du holder med laget uansett.
LEEDS FOREVER

Jon R

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #9 på: Juli 28, 2006, 17:59:18 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Om noen var i Tønsberg forrige lørdag, ville de hørt Marching on together m.fl Leeds-sanger runge ut i gatene midt på natten. Leeds-ånden er over meg igjen, nå som det nærmer seg sesongstart!



Jeg var i Tønsberg men hørte dessverre ikke de vakre hymnene. (..druknet trolig i ekkoet fra Seigmen og ståket fra 10 000 drita fulle fjortiser)[:)]

Jon R.
Jon R.

Dennis

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #10 på: Juli 28, 2006, 18:05:53 »
Var også på Seigmenn! Har vokst litt vekk fra det fantastiske 14året, men hadde det veldig moro på Seigmenn likevel!

Nede i byen ble det inntatt godt drikke og samvær med gode venner, gav meg løsta til å gi litt tilbake :D
Har et par ganger hatt på meg Leeds-drakta seine lørdagskvelder, bla etter nedrykket. Ble faktisk BARE møtt positivt og gjerne av middelaldrene menn med faste håndtrykk og kreativ kritikk til hva som måtte gjøres! Helt fantastisk er Leeds-fansen!

Marching On Together!
Marching on together!

Jon R

Jon R.

Erik_

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #12 på: Juli 29, 2006, 03:29:40 »
Det går så bra så... [:)]






quote:
Skal dessuten spille Gary Kelly`s jig på hver eneste spille jobb denne sesongen.

Du har ikke anledning til å spille den inn på mp3, slik at jeg kan gå helt "jiggy with it", Ron?

SveinArve

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #13 på: August 01, 2006, 06:07:14 »
12 positive poster er ikke mye... Vi er da Leeds-supportere for en grunn?

------------------------------
http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

sindre12

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #14 på: August 01, 2006, 18:08:00 »
jeg håpe vi signer foxe og supple mn ikke tysker`n.spent me nye ellis.tror carole blir litt tamm og stone imponerer og så livermore og nicholls!.d blir P.L neste år.tror også bakke er me igjenn for fullt!!!!

leeds up, man u dowNNNN!!!!
Beckford 4 England!

asLeeds

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #15 på: August 01, 2006, 18:33:47 »
yes,da nærme seg og gooooo følelsen er på plass!!!
håper på at fru fortuna er litt meir med oss i år. trur pinnadø da kjem til å ende med at me er tilbake i det gode selskap igjen,der me høre heime!!!!!!!!!!!

GGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO  LEEDS!!!!!!!!!

asleeds 4389

DALHEIM WHITES

Ronald

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #16 på: August 01, 2006, 19:02:25 »
Det må kunne la seg gjøre. Vent til September, håper det går greit. Den som venter på noe....osb [:D]
quote:
Originally posted by Enrique

Det går så bra så... [:)]






quote:
Skal dessuten spille Gary Kelly`s jig på hver eneste spille jobb denne sesongen.

Du har ikke anledning til å spille den inn på mp3, slik at jeg kan gå helt "jiggy with it", Ron?



Du holder med laget uansett.
LEEDS FOREVER

GeirO

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #17 på: August 01, 2006, 19:18:26 »
Og positivt skal det bli:

Vi vinner serien med 10 poeng !!!!
hvis vi hadde hatt 25 millioner pund til nye, gode spillere
MOT

Tom S

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #18 på: August 03, 2006, 17:43:17 »
Vi har fortsatt divisjonens beste keeper i Sully - ny keeper (første eller backup) på veg.

Vi har forstastt samme backrekka som fjoråret, kanskje med eit par forsterkninger i Foxe og Bonnissel.

Midtbana er utan tvil forsterka med Stone tilbake, Bakke tilgjengelig og Nicholls. Ser ikkje bort frå at det er fleier på veg.

Angrepet er noko svekka ved at Hulsey, vår beste spiss er solgt, men meiner vi her har mange gode erstattere. Trur Blake vert ein hit i år!

I tillegg jobber Blackie med å forsterke laget på fleire plassar.

Økonomien er stabilisert, når denne sesongen er unnagjort vil vi vere ferdig med all gammal moro og kan sjå framover.

Always look at the bright side of life!!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

SveinArve

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #19 på: August 04, 2006, 03:54:26 »
Jeg har tatt meg selv i å være litt for negativ i det siste. Men no begynner jeg virkelig både å glede meg til sesongen begynner, samt skjønne litt hva Blackwell har hatt i tankane. Han har ventet å ventet til de han har hatt planer om å kjøpe har blitt available. Og i mellomtida har han prøvd å sett om han fann seg noen røverkjøp ved å la flere spillere få prøvd seg.
Carole og Livermore virket som squadplayers, i ettertid var ikke Livermore det engang.
Vi kjøpte også Nicholls, et uskrevet blad, og vanskelig for meg å vite om han var en bra signing. Blackwell sa han var god, og difor får han ett pluss av meg.
På bakgrunn av de kjøpa pluss salg av Hulse og Walton(selv om han ikke er noe tap, iallefall ikke kortsiktig) så var jeg veldig bekymret og skeptisk til KB`ane..
No ser det imidlertidig svært lysere ut. Westlake er hentet inn, kan plutselig få seg et løft å bli vår nye Bowyer. Horsewell kan være den tanksenteren som tar vekk mye oppmerksomhet fra Blake eller Healy og dermed kan det løsne for en av de eller begge og vi får flere mål fra de to(har potensiale til å score 20+ begge to) Evt Reid(som er en kjempespiller i følge mine Tottenhamvenner) er en spiller som tar med seg ballen på venstresida og kan både utfordre nedover sida og komme til gode innlegg, eller ta med seg ballen innover på bana og skape trøbbel for motstanderne ved å ha en god skuddfot eller spille gjennom andre)
Bakke og Stone er også spillere som styrker stallen i forhold til i fjor. Jeg har god tro på begge og håper de vil vise sin rutine både i medgang og i motgang.
Og hvem vet; kanskje har Blackwell flere på lur, om ikkje før seriestart, så iallefall i løpet av august.
Og som om det ikke var nok! Bates driver også å lurer i kulissene med å tappe Chelsea for litt penger, så kanskje det kommer noen penger fra Stamford Bridge til Leeds som kan gjøre at vi kan se på spillere fra ei hylle lengre opp i Januar, og dermed få inn ytterlige forsterkninger for å hjelpe oss med opprykket?
JEG SER IALLEFALL FORFERDELIG POSITIVT PÃ… TIDA FRAMOVER. Selvfølgelig er det smårusk også. Er usikker på forsvaret, og som man vet så er det i begge sekstenmeterne kampene blir avgjort...Men jeg har ståltrua på at det no kan løsne for Leeds. Vi er i gang og både manager, spillere og supporterne har mål om opprykk, og skal vi søren ikke se bort i fra vil skje...!!!
JOHO!

------------------------------
http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Kickthemdown

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #20 på: August 04, 2006, 04:30:16 »
quote:
Originally posted by SveinArve

Jeg har tatt meg selv i å være litt for negativ i det siste. Men no begynner jeg virkelig både å glede meg til sesongen begynner, samt skjønne litt hva Blackwell har hatt i tankane. Han har ventet å ventet til de han har hatt planer om å kjøpe har blitt available. Og i mellomtida har han prøvd å sett om han fann seg noen røverkjøp ved å la flere spillere få prøvd seg.
Carole og Livermore virket som squadplayers, i ettertid var ikke Livermore det engang.
Vi kjøpte også Nicholls, et uskrevet blad, og vanskelig for meg å vite om han var en bra signing. Blackwell sa han var god, og difor får han ett pluss av meg.
På bakgrunn av de kjøpa pluss salg av Hulse og Walton(selv om han ikke er noe tap, iallefall ikke kortsiktig) så var jeg veldig bekymret og skeptisk til KB`ane..
No ser det imidlertidig svært lysere ut. Westlake er hentet inn, kan plutselig få seg et løft å bli vår nye Bowyer. Horsewell kan være den tanksenteren som tar vekk mye oppmerksomhet fra Blake eller Healy og dermed kan det løsne for en av de eller begge og vi får flere mål fra de to(har potensiale til å score 20+ begge to) Evt Reid(som er en kjempespiller i følge mine Tottenhamvenner) er en spiller som tar med seg ballen på venstresida og kan både utfordre nedover sida og komme til gode innlegg, eller ta med seg ballen innover på bana og skape trøbbel for motstanderne ved å ha en god skuddfot eller spille gjennom andre)
Bakke og Stone er også spillere som styrker stallen i forhold til i fjor. Jeg har god tro på begge og håper de vil vise sin rutine både i medgang og i motgang.
Og hvem vet; kanskje har Blackwell flere på lur, om ikkje før seriestart, så iallefall i løpet av august.
Og som om det ikke var nok! Bates driver også å lurer i kulissene med å tappe Chelsea for litt penger, så kanskje det kommer noen penger fra Stamford Bridge til Leeds som kan gjøre at vi kan se på spillere fra ei hylle lengre opp i Januar, og dermed få inn ytterlige forsterkninger for å hjelpe oss med opprykket?
JEG SER IALLEFALL FORFERDELIG POSITIVT PÃ… TIDA FRAMOVER. Selvfølgelig er det smårusk også. Er usikker på forsvaret, og som man vet så er det i begge sekstenmeterne kampene blir avgjort...Men jeg har ståltrua på at det no kan løsne for Leeds. Vi er i gang og både manager, spillere og supporterne har mål om opprykk, og skal vi søren ikke se bort i fra vil skje...!!!
JOHO!

------------------------------
http://www.godoyil.no

Bravoooooooo!!! [:)] Herlig!!

Dette blir vår sesong!!

Marching on together

Mvh

Killa som gleder seg til lørdag..

Førde

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #21 på: August 04, 2006, 04:37:29 »
Fleire som gleder seg også!!  * vil så gjerne se kampen på tv lørdag*

Marching on Together !!! SUPER LEEDS!
Marching On Together

B-m

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #22 på: August 04, 2006, 04:55:32 »
Bra tråd!! :D

Det disse negative karene(veteranen, sheridan, robert h, Kato, mrk, peacock, hb etc/osv + 250 andre) ikke skjønner er at Blackie faktisk har en PLAN, og faktisk HAR peiling, og faktisk kommer til å få Leeds OPP(tror jeg).
De sitter foran pcen sin og spiller Cm og tror de er verdens beste, minimerer cm - kommer tilbake til virkeligheten  - og får hysterisk anfall - "VI ER JO I CCC" - og skriver litt negativ sjit på OEF, av og til gjennomtenkt sjit slik at de får med seg noen godtruende unger over to the dark side. For det er det er snakk om - "the dark side". Det er alltid lettest å go over to the dark side, som darth vader så fint sa det! Og rope Blackie uuuuuut når det stritter litt imot! Men hva er pointet? Skal vi ikke stå samlet? Kjempe sammen liksom? Har dere glemt MOTen? Og ofte er det bad guysen som roper høyest, og som overrumpler oss stakkarslige positive.
Men det er fint at vi har Good guys som Tom S, Kaizer, rasandeokse papi, auren, sotra, bjorn, Enrique og Svein Arve som tørr rope litt tilbake! yuuuuuhuuuu going up!!! =D


Fyfaen dette var en dårlig post!!!! ahaha:D

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Erik_

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #23 på: August 04, 2006, 05:18:53 »
Dette overgår "inserts'ene" dine flere høye ganger.

Jeg ler så jeg griner... [:o)]

Jon R

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #24 på: August 04, 2006, 05:48:19 »
Du er kongen, Bjørn-Marius. [8D]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #25 på: August 04, 2006, 05:49:06 »
quote:
Originally posted by Enrique

Dette overgår "inserts'ene" dine flere høye ganger.

Jeg ler så jeg griner... [:o)]


Her måå jeg protestere, Eriken...
Kanskje på linje med Twatasaurus Rex, ikke mer... [:I]

Jeg vil iallefall hermed gladelig friskmelde den godeste Bjønnaen vår, på det sterkeste. He is back, på linje med formen han viste fra Trondheim i 2004/2005. Skulle ikke forundre meg om han blir å se i Trondheim til høsten (jeg later som jeg ikke vét, ok, Bjørn?)

Selv har jeg stusset denne siste uka. Uka før seriestart og ting virket å gå "the bad direction" de luxe.

ViaSat hjelpte ikke på humøret de heller...

Men treningsleiren i Sunnmørsalpene må ha hjulpet... Er det virkelig litt lys der borte i tunnelåpningen...
Men visse her må huske at mange av disse signingene er alt annet enn done deal. Litt tidlig å selge dette berømte bjørneskinnet, lisom...

Vel, vi stiller til seriestart med en ikke-samspilt ellever, that's for sure.

Så får vi bare håpe da at dette er Leedsåret.

Og ikke en sånn sesong... [V]

Heeeeyyy...

Prutton og Reid inn, en Horsefield til å fighte & slåss på topp...
We're talkin' CCC - det kan være det som skal til (er jo tross alt en positivitetstråd dette...).

Og jeg pleier da vanligvis å være positiv nok...



The glamour and the bright lights and the politics of sin
The ghetto that you build for me is the one you end up in

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SveinArve

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Læshy

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #27 på: August 08, 2006, 04:49:41 »
Blir nesten litt småtent av å se kroppen til Blackwell i bortedrakten <3

Fint bilde forresten.

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

SveinArve

Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #28 på: August 08, 2006, 04:50:58 »
For ikkje å snakke om sixpacken til Martin Hodge:)

------------------------------
http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

veteranen

  • Gjest
Re: Den store positivitetstråden!
« Svar #29 på: August 08, 2006, 05:06:06 »
quote:
Originally posted by B-m

Bra tråd!! :D

Det disse negative karene(veteranen, sheridan, robert h, Kato, mrk, peacock, hb etc/osv + 250 andre) ikke skjønner er at Blackie faktisk har en PLAN, og faktisk HAR peiling, og faktisk kommer til å få Leeds OPP(tror jeg).
De sitter foran pcen sin og spiller Cm og tror de er verdens beste, minimerer cm - kommer tilbake til virkeligheten  - og får hysterisk anfall - "VI ER JO I CCC" - og skriver litt negativ sjit på OEF, av og til gjennomtenkt sjit slik at de får med seg noen godtruende unger over to the dark side. For det er det er snakk om - "the dark side". Det er alltid lettest å go over to the dark side, som darth vader så fint sa det! Og rope Blackie uuuuuut når det stritter litt imot! Men hva er pointet? Skal vi ikke stå samlet? Kjempe sammen liksom? Har dere glemt MOTen? Og ofte er det bad guysen som roper høyest, og som overrumpler oss stakkarslige positive.
Men det er fint at vi har Good guys som Tom S, Kaizer, rasandeokse papi, auren, sotra, bjorn, Enrique og Svein Arve som tørr rope litt tilbake! yuuuuuhuuuu going up!!! =D


Fyfaen dette var en dårlig post!!!! ahaha:D





Du er stor, Bjørn Marius! Ingen over - ingen ved siden! [:D]

Legger merke til at du ikke har plasert Jon og Asbjørn på den lyse siden. Betyr det at du ikke er helt overbevist om at de vil vandre på den smale sti..? [:)]

Og Kato må jo for deg fremstå som inkarnasjonen av Judas! [:D]

Nei, jeg sier som Erik: Jeg ler så jeg griner! [:D]

Hilsen Veteranen - nå også kjent som Mørkets Fyrste! [}:)][:D]