Skrevet av Emne: Den store positivitetstråden!  (Lest 134664 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

SveinArve

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #420 på: Februar 23, 2010, 03:09:30 »
Har vært stilt rundt denne tråden no!

Vi ligger på 2.plass. 3 poeng bak teten med en kamp mindre spelt.
JOHO!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Leif Egil

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #421 på: Februar 23, 2010, 07:54:41 »
Har vært stilt rundt denne tråden no!

Vi ligger på 2.plass. 3 poeng bak teten med en kamp mindre spelt.
JOHO!

Og i kveld tar vi 3 nye poeng mot Oldham - det er positivt det ;D
 

Bjorn

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #422 på: Februar 23, 2010, 08:13:57 »
Jeg ber en stille bønn om at vi griseknuser Oldham ikveld! Jeg tror jeg blir hørt!  :)
The only way is up!
Marching On! 4276

baste

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #423 på: Februar 23, 2010, 16:46:36 »
Jeg ber en stille bønn om at vi griseknuser Oldham ikveld! Jeg tror jeg blir hørt!  :)
The only way is up!

Ikke bønn og Gris i samme setning...kan mistolkes.

Vi vinner i kveld, og så er det bare å håpe at de andre topplagene gjør som Leeds. Avgir poeng mot antatt dårligere lag.

MOT

Tom S

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #424 på: Mars 07, 2010, 12:11:55 »
12 kamper igjen og vi er på direkte opprykk!
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #425 på: Mars 07, 2010, 12:12:03 »
- Vi har færrest tap i ligaen
- Vi har sluppet inn færrest mål i ligaen
- Kampen mot Brentford var spillemessig den beste på lenge. Med slike prestasjoner hver kamp, vinner vi flere kamper enn vi ikke gjør.
- Vi er fortsatt på direkte opprykk, med sjanse til å øke forspranget.
Marching on together!

euphor9

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #426 på: Mars 07, 2010, 12:44:53 »
- Vi har færrest tap i ligaen
- Vi har sluppet inn færrest mål i ligaen
- Kampen mot Brentford var spillemessig den beste på lenge. Med slike prestasjoner hver kamp, vinner vi flere kamper enn vi ikke gjør.
- Vi er fortsatt på direkte opprykk, med sjanse til å øke forspranget.


Takk for den.

DenHviteYeboah

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #427 på: Mars 07, 2010, 13:00:27 »
- Vi har færrest tap i ligaen
- Vi har sluppet inn færrest mål i ligaen
- Kampen mot Brentford var spillemessig den beste på lenge. Med slike prestasjoner hver kamp, vinner vi flere kamper enn vi ikke gjør.
- Vi er fortsatt på direkte opprykk, med sjanse til å øke forspranget.
Enig i at det er mye positivt som du nevner.For alt jeg vet kan vi jo ha en kanonspurt ut sesongen og vinne klart,men frykter det ikke skjer....men se på Newcastle-de går sannsynligvis i minus denne sesongen pga lønnsnivå for å beholde de beste spillerne.De har ikke tatt sjansen på å spare seg til opprykk med en stall som kanskje er god nok.De har tatt konsekvensen av dette og sørger for en stall som er langt langt bedre enn alle andre i ccc,og  premien for dette er PL!skulle ønske noen hadde tenkt slik i vår klubb for en stund siden.... :)

lojosang

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #428 på: Mars 07, 2010, 13:25:06 »
men se på Newcastle-de går sannsynligvis i minus denne sesongen pga lønnsnivå for å beholde de beste spillerne.De har ikke tatt sjansen på å spare seg til opprykk med en stall som kanskje er god nok.De har tatt konsekvensen av dette og sørger for en stall som er langt langt bedre enn alle andre i ccc,og  premien for dette er PL!skulle ønske noen hadde tenkt slik i vår klubb for en stund siden.... :)

Når vi rykka ned? Da var vi jo bankerott. 100 millioner i gjeld og et lønnsbusdjett som så vidt hadde gått rundt om vi hadde nådd semien i CL. Vi hadde valget mellom salg og skifterett. Ã… sammenligne dette med dagens Newcastle blir litt søkt.
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #429 på: Mars 07, 2010, 14:01:46 »
men se på Newcastle-de går sannsynligvis i minus denne sesongen pga lønnsnivå for å beholde de beste spillerne.De har ikke tatt sjansen på å spare seg til opprykk med en stall som kanskje er god nok.De har tatt konsekvensen av dette og sørger for en stall som er langt langt bedre enn alle andre i ccc,og  premien for dette er PL!skulle ønske noen hadde tenkt slik i vår klubb for en stund siden.... :)

Når vi rykka ned? Da var vi jo bankerott. 100 millioner i gjeld og et lønnsbusdjett som så vidt hadde gått rundt om vi hadde nådd semien i CL. Vi hadde valget mellom salg og skifterett. Ã… sammenligne dette med dagens Newcastle blir litt søkt.





søk sammenligning..?jeg snakker ikke om 2004,jeg snakker om før forrige sesong.Da hadde vi altså tapt playoff,og var trukket 15 poeng.Greit at vi ikke rykket opp da, men da burde det vært satset massivt på å rykke opp,og da mener jeg mht til å ha kvalitetsspillere.Og foran denne sesongen og i løpet av sesongen:vi burde som flere sa her på forumet sørget for å ha et så forbanna bra lag at vi feide all motstand til side.Men hva satser vi på?gammal drit og spillere som så vidt er bra nok til å få kontrakt.Igår vant Newcastle 6-1.Har vi vunnet slik i L1?nei,vi har avgjort jevne kamper til vår fordel før jul,mens etter jul har det i jevne kamper gått mot oss.Hvorfor skal Leeds United være jevne med de andre nisselagene i denne divisjonen????(ja,jeg mener Norwich er et nisselag i forhold til oss)Vi burde vært langt bedre enn de andre.Det blir vi ikke med  feks Dickov,Crowe,Higgs,Ankers uten å si noe stygt om dem.Jeg er bare så møkk lei at vi må ha hjertet i halsen resten av sesongen(som vanlig)
jaja,vi får se-kanskje vi kan ha litt flaks også for en gangs skyld....

testo

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #430 på: Mars 07, 2010, 14:05:46 »
men se på Newcastle-de går sannsynligvis i minus denne sesongen pga lønnsnivå for å beholde de beste spillerne.De har ikke tatt sjansen på å spare seg til opprykk med en stall som kanskje er god nok.De har tatt konsekvensen av dette og sørger for en stall som er langt langt bedre enn alle andre i ccc,og  premien for dette er PL!skulle ønske noen hadde tenkt slik i vår klubb for en stund siden.... :)

Når vi rykka ned? Da var vi jo bankerott. 100 millioner i gjeld og et lønnsbusdjett som så vidt hadde gått rundt om vi hadde nådd semien i CL. Vi hadde valget mellom salg og skifterett. Ã… sammenligne dette med dagens Newcastle blir litt søkt.





søk sammenligning..?jeg snakker ikke om 2004,jeg snakker om før forrige sesong.Da hadde vi altså tapt playoff,og var trukket 15 poeng.Greit at vi ikke rykket opp da, men da burde det vært satset massivt på å rykke opp,og da mener jeg mht til å ha kvalitetsspillere.Og foran denne sesongen og i løpet av sesongen:vi burde som flere sa her på forumet sørget for å ha et så forbanna bra lag at vi feide all motstand til side.Men hva satser vi på?gammal drit og spillere som så vidt er bra nok til å få kontrakt.Igår vant Newcastle 6-1.Har vi vunnet slik i L1?nei,vi har avgjort jevne kamper til vår fordel før jul,mens etter jul har det i jevne kamper gått mot oss.Hvorfor skal Leeds United være jevne med de andre nisselagene i denne divisjonen????(ja,jeg mener Norwich er et nisselag i forhold til oss)Vi burde vært langt bedre enn de andre.Det blir vi ikke med  feks Dickov,Crowe,Higgs,Ankers uten å si noe stygt om dem.Jeg er bare så møkk lei at vi må ha hjertet i halsen resten av sesongen(som vanlig)
jaja,vi får se-kanskje vi kan ha litt flaks også for en gangs skyld....

Mye positivt å finne her gitt ::)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DenHviteYeboah

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #431 på: Mars 07, 2010, 14:24:13 »
men se på Newcastle-de går sannsynligvis i minus denne sesongen pga lønnsnivå for å beholde de beste spillerne.De har ikke tatt sjansen på å spare seg til opprykk med en stall som kanskje er god nok.De har tatt konsekvensen av dette og sørger for en stall som er langt langt bedre enn alle andre i ccc,og  premien for dette er PL!skulle ønske noen hadde tenkt slik i vår klubb for en stund siden.... :)

Når vi rykka ned? Da var vi jo bankerott. 100 millioner i gjeld og et lønnsbusdjett som så vidt hadde gått rundt om vi hadde nådd semien i CL. Vi hadde valget mellom salg og skifterett. Ã… sammenligne dette med dagens Newcastle blir litt søkt.





søk sammenligning..?jeg snakker ikke om 2004,jeg snakker om før forrige sesong.Da hadde vi altså tapt playoff,og var trukket 15 poeng.Greit at vi ikke rykket opp da, men da burde det vært satset massivt på å rykke opp,og da mener jeg mht til å ha kvalitetsspillere.Og foran denne sesongen og i løpet av sesongen:vi burde som flere sa her på forumet sørget for å ha et så forbanna bra lag at vi feide all motstand til side.Men hva satser vi på?gammal drit og spillere som så vidt er bra nok til å få kontrakt.Igår vant Newcastle 6-1.Har vi vunnet slik i L1?nei,vi har avgjort jevne kamper til vår fordel før jul,mens etter jul har det i jevne kamper gått mot oss.Hvorfor skal Leeds United være jevne med de andre nisselagene i denne divisjonen????(ja,jeg mener Norwich er et nisselag i forhold til oss)Vi burde vært langt bedre enn de andre.Det blir vi ikke med  feks Dickov,Crowe,Higgs,Ankers uten å si noe stygt om dem.Jeg er bare så møkk lei at vi må ha hjertet i halsen resten av sesongen(som vanlig)
jaja,vi får se-kanskje vi kan ha litt flaks også for en gangs skyld....

Mye positivt å finne her gitt ::)
Hvis vi starter i league1 fra høsten av,synes du denne tråden fortjener å opprettholdes...?

testo

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #432 på: Mars 07, 2010, 14:51:12 »
men se på Newcastle-de går sannsynligvis i minus denne sesongen pga lønnsnivå for å beholde de beste spillerne.De har ikke tatt sjansen på å spare seg til opprykk med en stall som kanskje er god nok.De har tatt konsekvensen av dette og sørger for en stall som er langt langt bedre enn alle andre i ccc,og  premien for dette er PL!skulle ønske noen hadde tenkt slik i vår klubb for en stund siden.... :)

Når vi rykka ned? Da var vi jo bankerott. 100 millioner i gjeld og et lønnsbusdjett som så vidt hadde gått rundt om vi hadde nådd semien i CL. Vi hadde valget mellom salg og skifterett. Ã… sammenligne dette med dagens Newcastle blir litt søkt.





søk sammenligning..?jeg snakker ikke om 2004,jeg snakker om før forrige sesong.Da hadde vi altså tapt playoff,og var trukket 15 poeng.Greit at vi ikke rykket opp da, men da burde det vært satset massivt på å rykke opp,og da mener jeg mht til å ha kvalitetsspillere.Og foran denne sesongen og i løpet av sesongen:vi burde som flere sa her på forumet sørget for å ha et så forbanna bra lag at vi feide all motstand til side.Men hva satser vi på?gammal drit og spillere som så vidt er bra nok til å få kontrakt.Igår vant Newcastle 6-1.Har vi vunnet slik i L1?nei,vi har avgjort jevne kamper til vår fordel før jul,mens etter jul har det i jevne kamper gått mot oss.Hvorfor skal Leeds United være jevne med de andre nisselagene i denne divisjonen????(ja,jeg mener Norwich er et nisselag i forhold til oss)Vi burde vært langt bedre enn de andre.Det blir vi ikke med  feks Dickov,Crowe,Higgs,Ankers uten å si noe stygt om dem.Jeg er bare så møkk lei at vi må ha hjertet i halsen resten av sesongen(som vanlig)
jaja,vi får se-kanskje vi kan ha litt flaks også for en gangs skyld....

Mye positivt å finne her gitt ::)
Hvis vi starter i league1 fra høsten av,synes du denne tråden fortjener å opprettholdes...?

Ja.. hvorfor ikke.
Selv om det er mye negativt som kommer frem etter en kamp vi burde vunnet, så er det ikke noen grunn til å slutte å finne det positive i dette knallharde oppløpet.
For å nevne en posetiv ting så spiller vi faktisk ikke dårlig fotball,men vi sliter med å få ballen i mål.Dette viser alle statestikker.....
Så mitt råd er !! opp med hode og let etter trua igjen!! Jeg har det
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Dennis

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #433 på: Mars 07, 2010, 14:53:33 »
Så mitt råd er !! opp med hode og let etter trua igjen!! Jeg har det

Helt enig!

Nytter ikke å legge seg ned og gi opp nå! Tenke seg til hva andre supportere måtte mene om at mange allerede har gitt opp opprykket, mens vi fortsatt har grepet om andreplassen!  ::)

Det er lov å begynne å få en vond følelse, men å gi opp? Aldri i verden!
Marching on together!

B_Ød

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #434 på: Mars 07, 2010, 15:26:00 »
har fulgt detti laget sia tidlig på 70-tallet...og det har vært mye rart, men for meg..så er det dette det er å være Leedsfan...digger det jeg!!! :D
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #435 på: Mars 07, 2010, 17:31:24 »
Så mitt råd er !! opp med hode og let etter trua igjen!! Jeg har det

Helt enig!

Nytter ikke å legge seg ned og gi opp nå! Tenke seg til hva andre supportere måtte mene om at mange allerede har gitt opp opprykket, mens vi fortsatt har grepet om andreplassen!  ::)

Det er lov å begynne å få en vond følelse, men å gi opp? Aldri i verden!
så å frykte et mislykket opprykk i mars etter dårlige resultater er å gi opp???kan berolige deg at jeg slettes ikke har gitt opp :)men det betyr ikke at jeg ser så veldig positivt til Bates og hans drift av klubben :)

Dennis

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #436 på: Mars 07, 2010, 17:47:28 »
Så mitt råd er !! opp med hode og let etter trua igjen!! Jeg har det

Helt enig!

Nytter ikke å legge seg ned og gi opp nå! Tenke seg til hva andre supportere måtte mene om at mange allerede har gitt opp opprykket, mens vi fortsatt har grepet om andreplassen!  ::)

Det er lov å begynne å få en vond følelse, men å gi opp? Aldri i verden!
så å frykte et mislykket opprykk i mars etter dårlige resultater er å gi opp???kan berolige deg at jeg slettes ikke har gitt opp :)men det betyr ikke at jeg ser så veldig positivt til Bates og hans drift av klubben :)

Godt å høre, DHY!  :)

Nå siktet jeg ikke direkte til deg. Det har derimot vært flere innlegg de siste par ukene hvor det konkluderes med at vi ikke kommer til å rykke opp. Litt prematurt etter min smak!  ::) For all del, folk gjør som de vil og vil de gi opp, så gjerne for meg, men jeg følger ikke og synes det er trist at vi nå må "begynne å innse hvordan det går". Det provoserer faktisk!

Er ingen stor fan av Ken Bates selv, DHY, men akkurat nå ligger mitt klare fokus på hver eneste kamp. Leeds United er ikke Ken Bates og han vil ikke være her evig.
« Siste redigering: Mars 07, 2010, 17:49:39 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Evig Pint

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #437 på: Mars 07, 2010, 18:08:20 »
Er ikke veldig bekymret: vi skaper sjangsene og har det spillemessige overtaket til å vinne kampene våre. Tidligere i sesongen gikk alt vår vei - nå butter det litt imot. Det kommer til å snu igjen, og vi rykker opp som nr 2. bak Norwich. Det føler jeg meg sikker på.
Marching on together

DenHviteYeboah

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #438 på: Mars 07, 2010, 19:54:38 »
Januar og februar2010::1,1 poeng i snitt pr.kamp.....hvis dette fortsetter:12 kamper igjen gir 13,2 poeng-totalt 81 poeng...altså ikke direkte opprykk.Jammen godt jeg bruker blodtrykkmedisiner ;D ;D ;D
Det positive er alikevel, at vi slipper inn få mål og at dette kun ligger i våre hender :)

Henning

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #439 på: Mars 07, 2010, 22:39:54 »
Matchday Magazine v/ Brighton & Hove Albion Saturday February 20, 2010.

Whites Fan Man

"Well, after all the drama of all the early months it`s turning into an interesting old season now. I suppose as Leeds fans we should have expected nothing less.

At one stage it looked like we would be staging our promotion party some time soon, but I think most of us were realistic enough to know things don`t work out like that. When you look back in history, there`s been the old exception to the rule - ourselves in 1973/74, Forest in the late 1970`s, Liverpool 10 years later, and the great Arsenal side of the Millenium season - but otherwise every team goes through a period when things don`t go their way.

Looking back at this so-called blip, had we had the same fortune we had during those early weeks we would have won at both Hartlepool and Leyton Orient, and Walsall`s winner the other night would have been disallowed. By my reckoning, that`s five more points we would have had and we would be on top the pile, eight clear of Colchester.

I also think it`s fair to say that we have only seen two properly below-par performances all season. Yes, we`ve had one or two where we`re looked out of sorts, but only the games against Swindon and Walsall have fallen into the real below-par category. And when you`re 30 games into a season that`s not bad going.

It`s ironic, really, that we`re celebrating the 20th anniversary of our last promotion season because for all the ups during that time, there were a few downs aswell, but we came through it and we got over the line, just as we will come this season.

In 1989/90, as you may remember, after losing on the opening day we went on a hell of an unbeaten run through to November when we suffered a couple of disappointing results, at Leicester and West Brom. But we bounced back and entered the New Year in top spot and looking sure-fire bets for the title.

But the early months of 1990 took us by surprise. I remember losing at Swindon when Mick Whitlow was lying injured for their winner (bad fortune). We drew (undeservedly) at Ipswich after being in front and drew at home to a West Brom side who were battling against relegation and scored two dubious goals. We then lost at Watford with a miserable performance and drew 0-0 at home to another struggling side, Port Vale.

All this came in February and March. It`s almost like a reality check - when winning and picking up points becomes more important as the weeks go by. It doesn`t matter how you do it, you just go from game to game.

We recovered from that, of course. We beat Oxford after being 2-0 down at half-time - when things were looking really bleak - and we won at Sunderland on a Tuesday night in front of 500 Leeds fans. We won a couple of home games, but when Easter came we rocked again.

We lost to Wolves, drew at Plymouth, and got beat at Oldham on that bloody awful plastic pitch on a day when the frustrations of some were taken out on the scoreboard overlooking the away end. But again we came back because that`s what good sides do. And that`s what we have here now.

The Easter Monday 1990 thrashing of Sheffield United - a game many believe was the key - only provided the platform for a fortunate draw at Brighton and a home defeat at the hands of Barnsley, who secured their Second Division status by winning here. That was one of the lowest feelings I have ever had as a Leeds fan.

But, again we came back. We won our last two games and won the title on the last day. It was no easy ride and those final few miles were the hardest - they always are. But we stuck together and we did it.

And, we`ll do it again. Now, it`s time to hold your nerve and stick together because we are Leeds, and we are on the way back. It`s just that it`s never easy."

testo

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #440 på: Mars 08, 2010, 00:00:44 »
Matchday Magazine v/ Brighton & Hove Albion Saturday February 20, 2010.

Whites Fan Man

"Well, after all the drama of all the early months it`s turning into an interesting old season now. I suppose as Leeds fans we should have expected nothing less.

At one stage it looked like we would be staging our promotion party some time soon, but I think most of us were realistic enough to know things don`t work out like that. When you look back in history, there`s been the old exception to the rule - ourselves in 1973/74, Forest in the late 1970`s, Liverpool 10 years later, and the great Arsenal side of the Millenium season - but otherwise every team goes through a period when things don`t go their way.

Looking back at this so-called blip, had we had the same fortune we had during those early weeks we would have won at both Hartlepool and Leyton Orient, and Walsall`s winner the other night would have been disallowed. By my reckoning, that`s five more points we would have had and we would be on top the pile, eight clear of Colchester.

I also think it`s fair to say that we have only seen two properly below-par performances all season. Yes, we`ve had one or two where we`re looked out of sorts, but only the games against Swindon and Walsall have fallen into the real below-par category. And when you`re 30 games into a season that`s not bad going.

It`s ironic, really, that we`re celebrating the 20th anniversary of our last promotion season because for all the ups during that time, there were a few downs aswell, but we came through it and we got over the line, just as we will come this season.

In 1989/90, as you may remember, after losing on the opening day we went on a hell of an unbeaten run through to November when we suffered a couple of disappointing results, at Leicester and West Brom. But we bounced back and entered the New Year in top spot and looking sure-fire bets for the title.

But the early months of 1990 took us by surprise. I remember losing at Swindon when Mick Whitlow was lying injured for their winner (bad fortune). We drew (undeservedly) at Ipswich after being in front and drew at home to a West Brom side who were battling against relegation and scored two dubious goals. We then lost at Watford with a miserable performance and drew 0-0 at home to another struggling side, Port Vale.

All this came in February and March. It`s almost like a reality check - when winning and picking up points becomes more important as the weeks go by. It doesn`t matter how you do it, you just go from game to game.

We recovered from that, of course. We beat Oxford after being 2-0 down at half-time - when things were looking really bleak - and we won at Sunderland on a Tuesday night in front of 500 Leeds fans. We won a couple of home games, but when Easter came we rocked again.

We lost to Wolves, drew at Plymouth, and got beat at Oldham on that bloody awful plastic pitch on a day when the frustrations of some were taken out on the scoreboard overlooking the away end. But again we came back because that`s what good sides do. And that`s what we have here now.

The Easter Monday 1990 thrashing of Sheffield United - a game many believe was the key - only provided the platform for a fortunate draw at Brighton and a home defeat at the hands of Barnsley, who secured their Second Division status by winning here. That was one of the lowest feelings I have ever had as a Leeds fan.

But, again we came back. We won our last two games and won the title on the last day. It was no easy ride and those final few miles were the hardest - they always are. But we stuck together and we did it.

And, we`ll do it again. Now, it`s time to hold your nerve and stick together because we are Leeds, and we are on the way back. It`s just that it`s never easy."

MOT
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #441 på: Mars 09, 2010, 21:40:40 »
MOT
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Evig Pint

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #442 på: Mars 09, 2010, 23:08:59 »
Ikke vanskelig å være positiv ikveld! MARCHING ON TOGETHER!!!
Marching on together

LeifMorten

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #443 på: Mars 10, 2010, 11:27:21 »
Det virker som om Backford på gang igjen, noe vi trenger. Blant annet sitter løpene bedre igjen.
 
Et annet moment er at vi kanskje slipper oss mer løs på bortebane fordi hjemmelaget vil mer? Kanskje skulle vi spilt resten av matchene denne sesongen på bortebane...
 

jarle

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #444 på: Mars 10, 2010, 12:47:19 »
Konge...

Den selvtilliten dette må gis oss blir viktig fremover... nå senkes skuldrene og detblir et leven de lux på ER neste match hjemme...

4 - 4 - 3 holder det er jeg sikker på...siste 11 matcher...



Cbas10an

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #445 på: Mars 23, 2010, 12:44:15 »
*BUMP*    ;D ;D ;D


kom igjen nå gutter..  Dette skal vi klare!!!
MOT


Joachim

Cbas10an

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #446 på: Mars 23, 2010, 21:31:36 »
*Bump Bump*  ::)
MOT


Joachim

Bites Yer Legs

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #447 på: Mars 23, 2010, 21:51:42 »
Jeg folder hendene og ønsker Beckford og Kisnorbo en speedy recovery..

KEEP FIGHTING!!

ØBS

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #448 på: Mars 24, 2010, 08:37:19 »
Få satt en "sticky" på denne tråden.

Alle bør få denne overskriften i trynet med en gang de går inn på OEF...

Særlig sånn som det går om dagen (pr. 24.3).
LUSCOS-hilsen
ØBS

Tom S

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #449 på: Mars 24, 2010, 10:12:59 »
Ja, ja, vi rykker ikkje ned!
COME ON LEEDS !!