Ex-spiller: Jonathan Douglas

Started by B-m, August 31, 2006, 17:15:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SirOlsen

Greit nok, Douglas er kanskje ikke verdens beste spiller.. eller, det vet vi jo at han ikke er...

Men uansett, det er ikke til å stikke under en stol, eller noen kan ta ifra ham at han spiller med Leeds-logoen som hjerte når han er på banen. Det skal han ha.. Jeg blir glad av å se innsatsviljen til slike som Douglas.. Ingenting hadde gledet hjertet mitt mere om Douglas hadde greid å skape mere konsise og håndfaste prestasjoner enn å bare løpe fra seg. Enkelte ganger glimrer han jo til med et par glupe ting, men så utrolig synd at det er litt for sjeldent. Tenk dere en Douglas med litt mere erfaring og ikke minst ferdigheter... For en klippe det ville blitt for oss!
-SirOlsen-

Lars E

Hadde Douglas vært bedre hadde han sannsynligvis spilt for en annen klubb[V].

Når det er sagt gjorde han en kjempekamp på lørdag. Mulig han vokser med oppgaven av å være leder? Uansett var han langt fra så holdeløs og stresset med ballen som tidligere, og fighte det vet vi jo at han kan. Absolutt en kamp å bygge videre på kæptn Doug!

Forever Leeds

Forever Leeds

Sheridan

Douglas er min årets spiller.
Greit nok at talentet er begrenset.
Men han gir jernet i hver jævla kamp.
Og akkurat det er nok til å ta prisen.

Jon R

Tilsluttes, Ole! [:)]

Her finner dere forøvrig hva vi skrev om Douglas da han ble signet i høst. [8D]
http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=6145&whichpage=5

Jon R.
Jon R.

Ferre

Douglas har bare blitt bedre og bedre denne sesongen, og endelig får han den rosen han fortjener. Det er få som legger ned så mye vilje og arbeidsinnsats i en kamp som han, derfor er Douglas også min årets spiller. Passer mye bedre sammen med den ballsikre Kishisev på midtbanen enn han gjorde med Nicholls. Tror Rad og Douglas kan bli nøkkelen til å unngå nedrykk.

-WE'LL BE BACK-

auren

Douglas leder vel kampen om årets spiller. Og det er stemt frem av oss her inne. Så da er vi vel "alle" enige om at han har vært den beste spilleren denne sesongen.

Artig å lese linken du postet JonR. Var ikke mange som var så positive til Douglas, spesielt ikke Karl HotShot og h.b. Og jeg som hardnakket påstod at Howson var spiss... jajaja...

auren - på Dougies side...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Hehe. Dette skreiv eg om Douglas 31.august 2006:

Douglas e ein fin tilvekst i Leedslaget. Han e ein betre kantspelar enn Frazer, og me Stone ute på uviss tid, e dette ei fin løysing. Vi treng eit alternativ t Carole for å vere me i toppen av CCC. (Luscos-arkiv).

Fytti rakkaren kor lite eg visste den gong! Ikkje er han nokon kantspelar, og vi kjempar iallfall ikkje i toppen av CCC[:(]

R - R

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Sier meg fullstendig enig, Jon R! Douglas var faktisk ikke bare god, han var enorm i går. Han går foran i alle taklinger, løper mer enn alle, redder ballen på strek i sluttminuttene, har triksekonkurranse med tverrligger, og når Cresswell sparkes ned bakra, tar han jammen meg hevn for lagkameraten ved å klippe motstanderen ned lenge etter fløyta er blåst i. [:o)]

Douglas imponerte meg virkelig i går! Det som derimot er litt skummelt, er hvor passive vi blir med knappest mulig ledelse.

- Dennis

Eit under at ingen av spelarane fekk gult kort for dei to taklingane[:D] antek dei vegde opp for kvarandre.

Elles er eg heilt einig i det som blir sagt om Douglas. Han har heile sesongen gått framfor med innsats, og har vore blant dei... minst dårlege på laget gjennom ein lang og dårleg sesong.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Jon R

Douglas har hatt en stigende kurve denne sesongen, men hadde en down i desember og da var han fryktelig. Det er naturligvis et svakhetstegn for klubben at en så begrenset fortballspiller som Douglas nå kvalifiserer til årets spiller. På den annen side bør han være en inspirasjon, spesielt for de yngre spillerne i stallen: På dette nivået kan man komme langt med innsats og gode holdninger, selv om talentet i utgangspunktet er noe begrenset. [8)]

Jon R.
Jon R.

Robert H.

Douglas har spilt seg opp og leder jo også vår egen kåring av årets spiller. Min årets spiller til nå denne sesongen er imidlertid Robbie Blake.

Runar

Ryktene går tett på at disse skal til  Burnley snakk om Harley til oss i samme slengen...
I utgangspunktet er jeg i mot å kvitte meg med noen av de, men grunnet det store antallet sentralemidtbanespiller i stallen tror jeg Dougie må gå... Spesielt nå som Hughes er hentet inn...

Dougie mistet kapteinsbindet i sommer - han er landslagsaktuell for Irland og en av de som tjener best i Leeds! Alt det taler for at han er på vei ut....

Frazer der i mot har fått mye skryt av Wise, selv om han er en av de som får mest kjeft av fansener han en liten favoritt hos meg...

Han er trossalt local, det er alltid viktig et lag å ha spillere i start 11 som vet hva klubben handler om.....

I mange år i Liverpool spilte Carra i første 11`n uten å være god nok(mest fordi han måtte spille venstre og høyreback) - men Carra er en type som er lojal og som kjenner fansen og klubbens historie....Og d trenger ALLE klubber....

Frazer har(hadde) potensiale...Husker ennå første gang han startet mot Aresenal i facupen i 04....Kjempedebut! Men mye skader har nok kanskje tatt knekken på den karrieren han kunne hatt! Kanskje Wise kan få trent Frazer til å bli den spilleren han "var"!

Ellers så liker jeg ryktet om at Harley er på vei til Leeds....Dette er en god spiller, med en "god" fotballutdannelse i Chelsea, Fulham og Sheffield United! Han kan bekle venstrebacken og venstrekant rollen!

Budda

Håper vi ikke er nødt til å selge de. Har sansen for Douglas og han vil gjøre det godt i League One. Spørsmålet er om han tjener for godt og om motivasjonen er tilstede. Frazer mener jeg vi bør beholde også. Lokal spiller og han er god nok for League One. Nei, behold begge, sier jeg.
Endre

fmtj

Frazer vil jeg ikke savne, men Douglas guts er en annen ting!
Yeboahs vitne

Cherry

flynn

Er ikke enig i at vi ikke vil savne Douglas, han er en klassespiller på dette nivået, og en som også går foran med tæl og engasjement. Jeg sa i en tidligere tråd at uten Lewis og Douglas er vi dømt til nedrykkskamp resten av sesongen. Om Frazer forsvinner i tillegg blir jeg ikke akkurat mindre sikker på akkurat det. Vi snakker tross alt om de 3 av spillerne med lengst fartstid i klubben, og som alle har bevist at de duger på høyere nivå enn vi er på p.t. (Ja da, jeg vet at mange ikke er enig i at dette stemmer for Frazer...).

Synes altså ikke det er greit å bytte ut flere etablerte spillere, men så er det vel slik at vi fortsatt må spare penger der det er mulig da, og disse gutta er vel i den kategorien. Trodde vi snart var ferdige med spare-oss-til-fant opplegget jeg, men der tar jeg tydeligvis feil [xx(]

flynn

pale

Enig i to av de tre, Flynn.
Frazer har jeg jo sagt hva jeg mener om i en annen tråd.

Douglas og Lewis var kanskje de to beste spillerne vi hadde i fjor, sett sesongen under ett.
Ikke bra at de er/blir borte.

Samtidig er vi realtivt bra forspent sentralt på midten så noen krise er det ikke.

Men det hadde vært fint om vi ikke fortsatte og selge alle de beste spillerne våre.

auren

Vil savne Lewis mer enn Douglas tror jeg. Rangerer Douglas ganske så likt som både Derry, Thompson, Hughes og Prutton. Vi kan dermed avse ham. Vi har pr. dags dato ingen venstreback/venstreving som er i nærheten av Lewis. Clapham er dog en habil back, som kanskje er bedre enn Lewis som back, men han har vi bare i en måneds tid. Og i tillegg så kan det se ut som at Clapham har stagnert en god del de siste år.

Fryktelig viktig å få inn en god venstreving. Davies og Logan er blitt nevnt, men bare løse rykter enda. Carole BØR brukes på høyre.

Mange delte syn om Frazer. Mange tror Gardner er bedre/mye bedre. Det tror jeg ikke. Frazer gjorde en STOR brøler i fjor (kampen mot Wednesday?), og hadde en stygg tilbakeheading i kampen mot Tranmere. Dette husker folk, og kanskje glemmer hans farlige og gode innkast og en fot som kan skyte bra (alle husker vel kanonen mot Sheffield United høsten 2005). Ser gjerne at Frazer blir, og hvis han gjør det BØR han innfri denne sesongen.

Hvis han holder seg skadefri vel og merke...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

pale

Ifølge Leeds hjemmeside står Douglas over landskampen pga av en skade han pådro seg i kampen mot Southend.
Det står ikke noe om at han er på vei bort.

soumoh

Den _virkelige_ grunnen til at Dougie ikke er med Irlands landslagstropp er fordi han sitter i forhandlinger med sin kommende klubb.

We'll be back.
We'll be back.

h.b

Er ikke sikker på om jeg vil savne verken Douglas og Lewis. Leeds må bygge nytt. Da er ikke disse med i fremtidsplanene. Derfor mener jeg det er riktig å selge, hvis noen av pengene går til spillerkjøp

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

KeyserSoze

Douglas var stor i forsøket på opphenting i fjor, altså før han fikk karantenen som ødla mye for oss. Men så bra forspent vi er sentralt på midten burde vi klare oss fint uten han. Lewis derimot må erstattes, både som back og ving. Håper Clapham eller Parker kan stå frem som en solid venstreback, og at vi klarer å hente en skikkelig venstreving.

Cherry

De som ikke VIL spille for Leeds bør jo selges, sånn er det.
I tillegg er det ett budsjett og forholde seg til, og med hånden på hjertet - vi har/hadde sikkert for mange ordinære spillere som fortsatt har CCC-lønn. Begynner og tynnes da...bra og rydde litt.

Douglas presterer ikke jevnt & stabilt. Bruk Howson, med sin innsats og med mere selvtillit så kommer han ettervert. Kan byttes med Derry utover i kampene.

Wise sa jo at det kommer 2-3 til etter siste kamp, og vinduet stenger om en drøy uke. 500k£ i boks fra Lewis bør gjøre at vi kan faktisk KJØPE ett par spillere nå....og gi de normal lønn i L1.

Beckford

Dougie er en SKIKKELIG mitbane sliter! ofrer alt i dueller! Wise og styret må gjøre ALT for å beholde han! han er en juvel om vi skal komme oss opp igjen

Peter7

Douglas ... juvel ... vel,vel ...

Kandol 4 Congo!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

lowfields

"This would eclipse Walsall's record fee paid, £175,000 for Alan Buckley in June 1979."

Betyr dette hva jeg tror det betyr ???????
Himmel.....

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Eriksen55

Hadde vært enting om han gikk til en klubb i divisjonene over...men et lag i samme posisjon...den ser jeg ikke

Jon R

Det er allerede en tråd om dette, uten at noe som helst bekreftes under noen av trådene. Tviler vel på at Douglas velger Walsall som sin evnt nye arb.giver. [8)]

Opprettes det flere tråder basert på rykter om en og samme spiller, så skal jeg LOVE dere at denne moderatoren gjenåpner den STORE ryktetråden  raskere enn noen klarer å stave øasmfasjfjsøjfasjFDAsd. [}:)]

Jon R.
Jon R.

Robert

øasmfasjfjsjfasjFDAsd
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Jon R

Du mangler en Ø, zyber.

Jon R.
Jon R.