Skrevet av Emne: West Ham, hva skjer?  (Lest 3572 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

West Ham, hva skjer?
« på: September 01, 2006, 00:43:06 »
Carlos Tevez og Javier Mascherano skal ha signet for West Ham.
Hvordan fikk West Ham så mye penger å handle for?

asLeeds

Re: West Ham, hva skjer?
« Svar #1 på: September 01, 2006, 00:53:33 »
kun låne avtale for 1 år meine eg....

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Erik_

Re: West Ham, hva skjer?
« Svar #2 på: September 01, 2006, 01:39:55 »
Er visst nå permanent... undisclosed fee.

Akkurat like dyr som Douglas med andre ord.

Dorigo`s left foot

Re: West Ham, hva skjer?
« Svar #3 på: September 01, 2006, 05:48:59 »
Forstår egentlig godt (sett med Leeds hjerte) at de droppet Chelsea og ManU, men jeg forstår ikke at de valgte West Ham fremfor Gunners.

Dennis

Re: West Ham, hva skjer?
« Svar #4 på: September 02, 2006, 20:03:23 »
Jeg synes det er flott å se at 'de små' fortsatt kan skaffe gode spillere fremfor gigantene!

Marching On Together!
Marching on together!

Per-Stian

Re: West Ham, hva skjer?
« Svar #5 på: September 02, 2006, 20:08:32 »
Ryktene fortel at eit investeringsfirma har kjøpt seg inn i West Ham, og at klubben difor har fått råd t å hente desse argentiske juvelane. Kanskje eit engelsk "Brann" på gong?

Men likevel, kor mange argentinarar har hatt betinga suksess i Premier League dei siste fem åra?

B-m

Re: West Ham, hva skjer?
« Svar #6 på: September 02, 2006, 20:46:26 »
Tevez er oppskrytt, kommer ikke til å slå til i England! Mark my words.

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Bakke

Re: West Ham, hva skjer?
« Svar #7 på: September 04, 2006, 03:52:56 »
Tror det er investeringsselskapet som eier spillerne. West Ham få ingenting ved videresalg, og betaler halvparten av lønna. Har desverre ikke link da brodern hadde funnet noe om dette.
 WH er et rent utstillingsvidu for spillerne. Tror dette er noe nytt som kommer inn i fotballen. Brann gjør det samme men ikke i samme skala. Slår de til kan det bli mye penger i omløp her. Blir spennende å se om WH får sportslig suksess med de to nykommerne.

Sleivind

Re: West Ham, hva skjer?
« Svar #8 på: Mars 06, 2007, 21:14:25 »
Sjøl om det har skjedd mye rart i Leeds denne sesongen. Så må vel West Ham være hakket verre enn Leeds?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=168957

Einar

Re: West Ham, hva skjer?
« Svar #9 på: Mars 06, 2007, 21:38:05 »
Ã…, de driver vel å vaker i omtrent det samme hakket vil jeg tro...
 

Dennis

Re: West Ham, hva skjer?
« Svar #10 på: Mars 06, 2007, 22:30:06 »
Folk her, inkludert meg, håpte og ba om at Alan Curbishley skulle ta over Leeds. Det blir selvsagt helt hypotetisk hva han hadde gjort i Leeds, men i West Ham har han ikke gjort det bra i det hele tatt!

Man kan si hva man vil om uærlige spillere, men faktum er at godeste Curbs ikke har håndtert lagmoren sin noe bedre enn det Wise har gjort. Jeg er faktisk ganske sjokkert over at en så rutinert manager, som har fått såpass mye utav lille Charlton med så lite, henter spillere og gir de tidoble summer av lønnen de andre førstelagsspillerne får. Lucas Neill får utbetalt 600.000 kr i uka! Kan ikke tenke meg at Boa Morte har særlig mye mindre. Så han ikke at andre spillere kan bli irritert av dette?!?!

Som sagt, det blir rent hypotetisk, men det er ikke sikkert Curbs heller hadde vært riktig mann for Leeds. Han har i alle fall gjort sitt til å bidra til å øke spliden i spillergruppa, like mye som Wise-haterne her mener vår manager har gjort.

- Dennis
« Siste redigering: Mars 06, 2007, 22:31:57 av Mr Kaizer »
Marching on together!

flynn

Re: West Ham, hva skjer?
« Svar #11 på: Mars 06, 2007, 23:03:21 »
Spot on Dennis!

Ingen kortsiktig frelser Curbs heller nei, og lønnsnivået til de nye gutta virker ikke preget av strategisk, langsiktig planlegging.

flynn

Jon R

Re: West Ham, hva skjer?
« Svar #12 på: Mars 07, 2007, 00:35:21 »
Jeg tror ikke Curbishley hadde vært rett mann for Leeds. Utover det er det nokså irrelevant for Leeds United hva Curbishleys får til eller ikke får til i West Ham. Andre manageres mangel på suksess "frikjenner" ikke Wise for noe som helst. Her er forøvrig linken til noe av det vi skrev om Wise og Curbishley i dagene før Blackwell fikk sparken.

http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=6241&whichpage=1
[xx(]



Jon R.
« Siste redigering: Mars 07, 2007, 00:40:06 av Jon R »
Jon R.

berlin

Re: West Ham, hva skjer?
« Svar #13 på: Mars 07, 2007, 02:11:49 »
Curbishley "vaks opp" som manager i Charlton. Det blir litt som i arbeidslivet ellers, lang fartstid et sted fører der til at man blir usikker på omstillingsevnen. Curb har vel sin andel i æren for å bygge opp Charlton. Det kan se ut som om det er ymse problemer i WH, som det ikke er gitt at manageren kan lastes, men tenk dere: Alex Ferguson skal bygge opp Nottm Forest, ville han være godt egnet til den jobben. Neppe.
Dersom Leeds får inn "gode eiere" med hjerte for klubben, lansiktig og fornuftig tenking, så er jeg helt med på å fostre opp en såkalt ukjent manager. DR var jo ukjent ( det var en annen tid riktignok ).
Hvis man går gjennom dagens noenlunde anerkjente managere i f.eks PL, vil man finne eksmepler på managere, som ikke har noen særlig CV enn nåværende klubb, altså har angjeldende klubb basert seg på ukjent navn.

Curb har jeg hatt mistanke om har for mye Charlton-kultur i seg, men jeg anser likevel WH som en favoritt til rask retur til PL dersom de rykker ned. Det ser ut at han der islendingen har en del penger, og dermed muligheten for å opprettholde en god stall.

Dennis

Re: West Ham, hva skjer?
« Svar #14 på: Mars 07, 2007, 05:16:17 »
quote:
Originally posted by Jon R

Jeg tror ikke Curbishley hadde vært rett mann for Leeds. Utover det er det nokså irrelevant for Leeds United hva Curbishleys får til eller ikke får til i West Ham. Andre manageres mangel på suksess "frikjenner" ikke Wise for noe som helst. Her er forøvrig linken til noe av det vi skrev om Wise og Curbishley i dagene før Blackwell fikk sparken.

Jon R.





Det sies heller ikke, men det er godt at når det skal settes eksempler i hvordan ikke oppføre seg, så er det ikke alltid Leeds som representeres. [:p]

- Dennis
« Siste redigering: Mars 07, 2007, 05:17:07 av Mr Kaizer »
Marching on together!

MrK

Re: West Ham, hva skjer?
« Svar #15 på: Mars 07, 2007, 06:59:02 »
Ingen av de to har lykkes - og klubbene lider. WH har brukt penger med tillatelse - Leeds er i lomma på en idiot KB - nei ikke den - Ken Bates mente jeg!

Utrolig at det er 10 mnd siden jeg var på play off final til Premiership

Ingen ledelse, er også ledelse - på en måte!

"ingen kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

RoarG

Re: West Ham, hva skjer?
« Svar #16 på: Mars 07, 2007, 16:00:42 »
Så kampen mot Tottenham på søndag. Tevez er konge, og blir ingen flopp i England. Mistenker dog at han er hentet inn til West Ham for å få opp prisen ved et videresalg. Når West Ham rykker ned til CCC etter denne sesongen blir nok Tevez solgte til en større og bedre klubb på kontinentet.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020