Skrevet av Emne: Bunnen nådd?  (Lest 4858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Re: Bunnen nådd?
« Svar #30 på: September 02, 2006, 22:47:20 »
quote:
Originally posted by h.b

Ikke lett å sette fast deg Jon [:D]
Sitat
Originally posted by Jon R
 


Det visste du da godt fra før, håkon. [;)]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Re: Bunnen nådd?
« Svar #31 på: September 02, 2006, 22:54:54 »
For å være LITT alvorlig: Heldigvis er det ikke så lett å sette fast Jon - og andre som "har fulgt med de siste tjue åra", for å sitere Karl. I motsatt fall ville personer som øyensynlig kun er ute etter å slenge dritt om klubbledelsen få litt for fritt spillerom her inne etter min smak.

GeirO

Re: Bunnen nådd?
« Svar #32 på: September 02, 2006, 23:23:45 »
Litt dårlig styring av transfers for tiden. Men det er jo akkurat da ting kan bli veldig interessante. F.eks. at Westlake/ Derry/ Nicholls ruler sentral midtbane som inge andre før har gjort. Kollektivet blomstrer, Crainey slutter å gjøre tabber og Helay/ Blake/ Cresswell dunker og header inn mål etter mål. Seier på seier og en andreplass i mai. Se alltid lyst på livet, gutter og jenter......
MOT

h.b

  • Gjest
Re: Bunnen nådd?
« Svar #33 på: September 02, 2006, 23:25:53 »
hehehehehe dagen er reddet




Jon R

Re: Bunnen nådd?
« Svar #34 på: September 02, 2006, 23:33:05 »
Du er ond. [}:)]

Jon R.
Jon R.

Peter7

Re: Bunnen nådd?
« Svar #35 på: September 03, 2006, 00:28:16 »
Denne uttalelsen fra Bakke sier vel alt, ytteligere kommentarer overflødige.[V]

Når han nå omsider har forlatt klubben tror jeg bunnen er passert, og vi er sakte på vei oppover igjen.[8D]

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Jeg synes intervjuet Bakke gav etter å ha signert for Brann summerer opp Bakkes kvaliteter pretty well : "Nå skal eg trena hardt og prøve komme meg i form"
Var virkelig godt at Bates sa ifra, at Bakke måtte være så snill å finne seg en ny klubb ASAP siden vi ikke hadde råd til å ha han i klubben, phew!  


Strålende oppsummert, Bjørn-Marius. [:)]

Når det gjelder Bakke og klubbens angivelige klovnerier: Jeg hadde tenkt å ikke kommentere Bakkes uttalelse da jeg leste den første gang, men siden mange Leeds supportere fortsetter å fremheve at Leeds er "skurken" og Bakke offeret her, må jeg si at Bakkes uttalelse her burde gå inn i historien som "famous last words". Hva mener han? Har han ikke trent seg i form etter en hel pre-season og flere ligakamper under beltet? Igjen avslører han seg som tidenes mest overbetalte Leeds spiller ( sett i forhold til hva vi fikk igjen) som ikke har vært i nærheten av å yte 100 % etter nedrykket, heller ikke i de periodene han har vært skadefri. Tenk etter: Hvor mange positivt minneverdige øyeblikk husker vi med Eirik Bakke de siste 3 åra? Jeg tenker flotte mål, en spektakulær assist eller andre detaljer som en fotballsupporter tar til seg, og gjemmer på en plass der den aldri bli glemt. [B)]

Jon R.




***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Jon R

Re: Bunnen nådd?
« Svar #36 på: September 04, 2006, 04:07:26 »
For dere som trenger en liten påminner om hvor vi stod pr januar 2005.

"As December opened, there came another crisis as the club announced a payment of £1.2m to the Inland Revenue was due on the 15th of the month with an £800,000 VAT bill to be settled shortly afterwards. The club defaulted on the payments and staggered on uncertainly until 17 January when they announced that they had only 10 days left to avoid administration.

Kevin Blackwell: "One Friday in January, out of the blue the stock exchange pulled the plug. It was a terrible day, with staff crying all around me. We weren't going into administration - that had already been done and all the assets had been sold - it was straight to liquidation. The doors were going to be closed on the Monday. We'd all had e-mails, saying we wouldn't be paid. The wages had only been paid in December because I sold Scott Carson to Liverpool." [B)]

Then in the nick of time there was some astonishing news, as former Chelsea owner Ken Bates came into the equation. "  [:0]

Vi var timer fra å stenge hele butikken. Verden har tross alt gått litt fremover siden den gang, har den ikke? [:)]

Sportslig sett var også januar 2005 svak. Vi startet det nye året med å tape 0-2 hjemme for Crewe med dette laget: Sullivan- Kelly, Butler, Kilgallon, Richardson - Wright, Gregan, Pugh - Lennon, Nathan Blake, Healy   [xx(]


Jon R.
Jon R.

Promotion 2010

Re: Bunnen nådd?
« Svar #37 på: September 04, 2006, 04:58:43 »
quote:
Originally posted by Jon R
...med dette laget: Sullivan- Kelly, Butler, Kilgallon, Richardson - Wright, Gregan, Pugh - Lennon, Nathan Blake, Healy  [xx(]



ÆKKE store forskjellen nå, spør du meg! [:o)]


...og til b-m's supportere: Hvorfor blir han hyller fordi han misforstår innlegget til Kato??? [:I]


Man behøver ikke være kjernefysiker for å forstå at Leeds er til latter for alle som følger internasjonal fotball. Akkurat DET er en skam. [B)]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik_

Re: Bunnen nådd?
« Svar #38 på: September 04, 2006, 05:47:00 »
quote:
Originally posted by Promotion 07

Man behøver ikke være kjernefysiker for å forstå at Leeds er til latter for alle som følger internasjonal fotball. Akkurat DET er en skam. [B)]


Sitter igjen med en følelse av at de som følger internasjonal fotball ikke bryr seg katten om Leeds for øyeblikket. Om så har jeg følelsen av at det fortsatt ligger mest i å sympatisere, mer enn å latterliggjøre.

Og innlegget til Bjørn Marius var da rett og slett genialt. Og satt på spissen selvsagt. Hyll hyll. [:)][8D]