2006: Hvem blir den nye manageren?

Started by erik-oslo, September 14, 2006, 05:19:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

erik-oslo

Curbishley er jo en åpenbar kandidat. Ser at Newell også er nevnt. Andre som er aktuelle?

Dessverre er vi for seint ute for å få fatt i Keane og O'Neill, det er to meget dyktige karer.

mads

Ranieri var ER igen idag så han er vel også en kandidat, selvom jeg ikke tror på han gider...curbs er min favorit. wise kunne det også blive.
hoddle og keegan er vel også ledige??

Premier League i næste sæson!

erik-oslo

Nei takk, ikke Hoddel eller Keegan, de har lite å vise til. Heller ikke Wise har det.

Ferre

Er ganske usikker på Ranieri, vanskelig å si om hans filosofi er den rette til å få Leeds opp i toppen av CCC. Vet ikke helt om spillestilen passer i CCC. Blir uansett veldig spennende de neste dagene om Blackwell får sparken, og HVEM som blir ny manager.

-WE'LL BE BACK-

Andy

Blir nok ett stort navn. Curbishley eller Keegan.

ragnar

Ikke Keegan, Ranieri eller Hoddle. Tar da heller Mike Newell som ny manager.

Tror dog at det blir Ranieri eller Wise.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Promotion 2010

...og kanskje ikke Penney ex-Doncaster.

Vi er Leeds United og må ha en sterk leder med stor personlig innflytelse på og utenfor banen. Så spørs det om Bates har "guts" til å ansette en som har like stort ego som ham.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

rd1

Hadde vært utrolig konge med Curbishley!!! Keegan og Ranieri er også spennede, tipper de er istand til å lure en del gode spillere til Elland Road.

Håper virkelig Kevin får sparken idag, det er fortsatt goooood tid for en ny manager å berge sesongen!

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

soumoh

Newell og Curbs er mine favoritter. Vet ikke hva Bates tenker.

We'll be back.
We'll be back.

SveinArve

Enig i det du skriver rd1. Curbs, Keegan og Ranieri har navn som gjør at gode spillere vil spille for de...

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

gelderdend

Curbs og newell er mine også. de andre (hoddle, ranieri) passer neppe inn i Leeds. Men! først må blackwell få fyken, noe som jeg forventer skjer iløpet av dagen.

rd1

Hvor er egentlig Kenny Daghlish?? Meget suksessfull manager, som trakk seg i lpul etter heisel(eller hvordan det skrives)tragedien, hvor han hadde stor suksess. Så førte han Blackburn opp fra 1 div og til Premier Leauge tittelen.. Førte Newcastle til 2.plass, men fikk sparken etter en svak sesonginnledning for X antall år siden. Etter det har han vært borte fra fotballen??

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Bremner

Hadde jo vært fint å få et stort navn som Ranieri inn eller hva h.b?
Da hadde det nok blitt fart på sakene..
Ellers hadde jo Penney vært spennende.. eller hva med John Carver?

“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

øystein

[Ellers hadde jo Penney vært spennende.. eller hva med John Carver?

Kan vi få tak i Curbes hadde det vært det beste. Vant til å jobbe med trange budsjetter er han også. Noen nevner også O'Leary. Vel, han var flink til å benytte seg av ungdommen, men fyren har vel ikke bevist noe etter at sjekkene til Ridsdale ble borte.

-Øystein
-Øystein

Karl Hot Shot

George Graham. Ikke fordi jeg er spesielt begeistret for fyren, men fordi jeg vet at han kan foreta de rette grepene og snu skuta i riktig retning.

SveinArve

noen andre enn meg som begynner å få følelsen av at Bates ikke kommer til å sparke Blackwell i dag eller nærmeste framtid?

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
Proud member of LUSCOS

Karl Hot Shot

Ken Bates må først diskutere det hele med resten av styret. Bates er sikkert svært egenrådig, men akkurat denne avgjørelsen må tas av et enstemmig styre. Det vil ta litt tid. Tipper kunngjøringen kommer samtidig med at klubben har fått tak i ny manager.

rd1

Burde begynne å svirre rykter om ekstraordinært styremøte snart!!!

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

killafan

Enig med "Hot Shot",George Graham strammet skikkelig opp i rekkene sist han var Leeds manager.Det kan han klare igjen. Jeg vet vi ikke scoret mye mål med Graham i starten , men vi slapp nesten ikke inn mål heller.

asLeeds

DALHEIM WHITES

Pål

Noen som vet om ryktet at Ranieri har vært på de 4 siste kampene stemmer? Hvis det er tilfelle må det vel være et tegn på at han er på vei inn? Kan ikke se noen annen grunn til at han skal oppsøke ER, ikke akkurat stor underholdning...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Dennis

Ranieri virker jo som en het kandidat, Wise også på grunn av tilkoblingen til Ken Bates. Han har jo hentet inn gamle Chelsea-folk i administrasjonen også, bla mannen som fant Flo og Terry.

Hva med å ansette Zola? Han er en likanes kar! :D

Nei, seriøst sett tror jeg på Ranieri, hvorfor skulle han ellers besøke ER? Og 3-4 ganger i tillegg??
Men vi må ikke glemme at Blackwell sitter fortsatt og foreløpig tyder ingenting på at han får fyken.

Marching On Together!
Marching on together!

Lars E

Det blir nok Blackwell i tre, fire tap til. Så kommer Ranieri. Greit nok, men ønsker meg helst en talentfull engelsk manager lignende han derre vi gav til Watford.[8)]

Crainey 4 salg!

Forever Leeds

Forever Leeds

Sleivind

Vil Bates sparke Blackwell før han har fått en erstatter på plass?

Peter7

Kan være greit å la KB jr. gå tre kamper (tap) til, så kan han sparkes med god samvittighet og den nye manageren får en flying start med lettere motstand.

Carver er vel en het potet, som kan tre fram fra Blackwells skygge på samme måte som Blackwell kom inn i managerstolen. Med mindre Carver har brent inne med egne idéer til nå så er det vel usannsynlig dette i tilfelle blir noe revolusjonerende skifte.

Blir nok heller en av KB sr. sine gamle kompiser.

Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

SveinArve

O'Leary in Elland Road frame as pressure builds on Blackwell

O'Leary in Elland Road frame as pressure builds on Blackwell

Leeds United travel to Coventry City tomorrow with their manager Kevin Blackwell's position in jeopardy should Leeds lose a third match in seven days. Defeats at home to Wolves and Sunderland have left Leeds third-bottom and the names of Dennis Wise, Glenn Hoddle, Alan Curbishley and, intriguingly, David O'Leary circulating in west Yorkshire. If Leeds cannot manage a draw or better then it is widely expected that chairman Ken Bates will call time on Blackwell's two years and four months at Elland Road.

Wise, currently at Swindon Town, and close to Bates from their Chelsea days, has been connected by speculation to Leeds for some time but Swindon would require some form of compensation were Wise to be approached. By contrast Curbishley, Hoddle and O'Leary are out of work, with O'Leary living nearby in Harrogate and understood not to be averse to a return to the club he managed for four years until his dismissal in 2002. O'Leary will always be associated with the boom and bust years of the chairmanship of Peter Ridsdale but many Leeds fans remember the glory of the Champions League and Uefa Cup runs under the Irishman.
After Terry Venables, Peter Reid and Eddie Gray succeeded O'Leary, Blackwell has been left with the ashes of Ridsdale's tenure and four years on the effects are still being felt daily. Blackwell complained after Wednesday night's 3-0 home defeat by Sunderland that finance remains the overriding issue at the club and not even Blackwell's biggest critic would say he has had a straightforward task.

But Wednesday's defeat left Leeds in the bottom three of the Championship. It is their worst league position since 1985 and comes days after the 16,000 crowd against Wolves, the lowest league attendance for 17 years.

Blackwell retains some public support - he received a smattering of applause as he took his seat in the dug-out on Wednesday - but for the second time in four days louder chants of "Blackwell, time to go" rang out around the stadium.

Just as damaging, if not more so, was that long before the end Leeds' fans lapsed into sarcasm. When supporters are shouting "Ole" to mark a pass by one Leeds player to another and raucously applauding a shot that flies 10 yards wide simply because it is at least a shot, credibility is threatened. This happened in the second half at Elland Road and there was also a chant of "what is going on?" when David Healy was replaced with half an hour to go.

Healy, who scored a hat-trick for Northern Ireland against Spain the previous Wednesday, was again subdued for Leeds, part of an overall display that lacked pace and power. Leeds have scored only four times this season in the division and, having won just one of their last 10 league games at the end of last term, it is now three wins in 17.

"Nonsense," was how Blackwell responded to questions about his position. "I wouldn't have signed a three-year contract [in the summer] if I didn't believe the club would go forward. My ambition is to take this club to the very top and I turned down four clubs at the end of last season - big contracts to go somewhere else - because of my belief in this football club."

Proud member of LUSCOS

baste

tja, hvor dette ender vet ikke jeg. O`Leary kunne kommet tilbake hadde han ikke skrevet den berømmelige boka si.

Alan Curbishley ønsker jeg velkommen. Tror han er en meget dyktig mann. Det trenger vi..fort som f**

SveinArve

Just said on news and sport, his job is safe because board are giving him time to turn things round!!!

so does that mean we're going in circles?? Blackwellalways says he's turned this club around, so if Batesy is giving him more time to turn things around more, it would mean a big circle.

Proud member of LUSCOS

lojosang

Ond sirkel? Eller kanskje we're spiralling out of control?

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Karl Hot Shot

Jeg håper nå at Bates har vett nok til å overtale George Graham. Vi kan la Graham få jobben i halvannet år, nok til at vi igjen er oppe i Premier League. Deretter kan Bates ansette en manager for framtida.