5 mest ønskede managere

Started by Chris Whyte, September 14, 2006, 17:05:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Chris Whyte

1. Gordon Strachan
2. Gary McAllister
3. Alan Curbishley
4. Howard Wilkinson
5. Kenny Dalgliesh

Men jeg hadde ikke takket nei til Guus Hiddink heller...

Karl Hot Shot

En realistisk, men til dels uoppnåelig ønskeliste:

1. Alan Curbishley
2. Gordon Strachan
3. George Graham
4. Dave Penney
5. Gary McAllister

Papi

1. Curbs
2. Ranieri
3. McAllister
4. Penney
5. Daglish

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

nellejr

En fullstendig urealistisk liste:

Martin O`Neill
Jose Mourinho
Gerhard Houllier
Frank Rikjaard
Sven Gøran Eriksson

Nellejr

Kontinuitet må til for å skape suksess
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

Sheridan

1. George Graham (Har det vi trenger AKKURAT nå)
2. Gordon Strachan (En toppmanager med ambisjoner)
3. Howard Wilkinson (En sulten Wilko?)
4. Tom Nordli (da hadde laget fått skikkelig struktur...en motivator ;-) )
5. John Sheridan (kunne ikke dy meg, og hvem vet??? ;-) )

ToreLA

quote:
Originally posted by Sheridan

4. Tom Nordli (da hadde laget fått skikkelig struktur...en

Han er vår! (Som i Vikings...!)

----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes

Dennis

1. Alan Curbishley - Er vel ikke realistisk, men han er flink til å få til ting uten mye penger.
2. Claudio Ranieri - Likte han da han var i Chelsea, faktisk. Har likevel ikke veldig mye å vise til etter det.
3. Gary McAllister - Aner ikke hvor han er og hva han gjør, men han var jo en stor mann i Leeds.
4. Dennis Wise - En mann jeg likte som spiller, til tross for at Leedsfolket ikke liker han særlig generelt.
5. Kan ikke akkurat komme på noen fler veldig realistiske managere jeg ville hatt.

Drømmelista!
1. Lucas Radebe - Kong Radebe
2. Gary Speed - spillende-manager
3. Alan Curbishley - hvor realistisk er det at vi får han?
4. Gordon Strachan - ikke særlig realistisk at han tar skrittet så langt ned.
5. Trond Sollied - Leeds-fan og alt han tar i blir gull.

Marching On Together!
Marching on together!

Peter7

Nå har ikke norske managere tradisjon for å lykkes i England - kan det ha noe med språket å gjøre?

1. Curbishley (hvis Brighton er hans andre alternativ)
2. Graham
3. Stone?
4. Ranieri
5. Penney??

Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

sindre12

1.Gary Mcallister(ukjent status for øyebliket)
2.sanchez(nord irland kan få healy til å fungere)
3.curbs(lagte charlton alene)
4.graham(altid likt ann)
5.David o`leary(Talent står d i pannen hans.er flink me talenter
Beckford 4 England!

veteranen

Etter en gjennomgang av denne ønskelisten over realistiske og mindre realistiske managerkandidater, har jeg talt 22 navn. Men ingen av dere har nevnt Adrian Boothroyd. Helt utrolig!

Her blir jeg nødt til å sitere Promo: Noen her inne har litt tregt for det! [:)]

McMidjo

quote:
Originally posted by veteranen

Etter en gjennomgang av denne ønskelisten over realistiske og mindre realistiske managerkandidater, har jeg talt 22 navn. Men ingen av dere har nevnt Adrian Boothroyd. Helt utrolig!

Her blir jeg nødt til å sitere Promo: Noen her inne har litt tregt for det! [:)]

Da har du nok ikke vært overbevisende nok, Veteranen! [:)]

Eller kanskje folk allerede vurderer Boothroyd som 'out of our league'....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

veteranen

quote:
Originally posted by midjo

Det mest bekymringsfulle for øyeblikket er vel at vi ser ut til å være på vei "out of our league"..! [:)]

Andy

1. Gordon Strachan
2. Gary McAllister
3. Alan Curbishley
4. Howard Wilkinson
5. Kenny Dalgliesh

Ferre

Ønsker meg en av disse. Vil tro at vi i alle fall har en liten mulighet til å disse:

1. David O'Leary - Noen liker ham ikke, jeg liker ham. Vanskelig å si hvordan han takler jobben i CCC med lite penger til rådighet.
2. Dave Penney - Virker som en spennende type, men vet ikke så veldig mye om han.
3. Alan Curbishley - Mange som snakker om han. Har gjort en grei jobb i Charlton, kan være mannen til å snu dette?
4. Claudio Ranieri - Kanskje den største favoritten til å ta over jobben etter Blackwell. Blitt observert en rekke ganger på ER, og kjenner Bates godt. Vanskelig å si om hans filosofi passer i CCC.
5. Dennis Wise - Er vel også en sannsynelig arvtaker etter Blackwell. Kjenner Bates fra Chelsea perioden. Kan kanskje gi laget tilbake litt guts og vilje?

-WE'LL BE BACK-

marve

1.trond sollid
2.Aidy Boothroyd
3.Dave Penney
4.Stuart Pearce
5.Ståle Solbakken

Sheridan

quote:

quote:
Originally posted by midjo

Det mest bekymringsfulle for øyeblikket er vel at vi ser ut til å være på vei "out of our league"..! [:)]

5 navn var topicen...det er du i stand til [;)]

Dennis

quote:

Kunne hatt Aidy Boothroyd på drømmelista mi selvsagt, men på den realistiske; ikke sjangs! Aldri i livet om vi kan få han per i dag.

Marching On Together!
Marching on together!

Sheridan

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

quote:

Kunne hatt Aidy Boothroyd på drømmelista mi selvsagt, men på den realistiske; ikke sjangs! Aldri i livet om vi kan få han per i dag.

Marching On Together!

Dessuten kan han meget vel være en døgnflue....uansett hvor store bokstaver han bruker.

Sleivind

Hva med Carver? Er det ingen som kunne tenkt seg at han tar steget opp som manager?

Jon R

Jon R.

Sleivind

quote:
Originally posted by Jon R

Nei.

Jon R.

Enkelt og greit[:)]

Robert H.

1. Arsene Wenger
2. Ottmar Hitzfeld
3. Fabio Capello
4. Jurgen Klinsmann
5. Martin O'Neill

MEN, vi ender nok dessverre opp med at Carver får ansvaret noen trøstesløse kamper før Bates tar kontakt med sin gode gamle venn George Graham. Det kommer til å bli like kjedelig spill som det var sist, men mannen har ihvertfall en naturlig autoritet som Blackwell mangler...

Dennis

quote:

quote:

quote:

Marching On Together!

Dessuten kan han meget vel være en døgnflue....uansett hvor store bokstaver han bruker.

Akkurat...

Se på Nordlie blant annet. Bygde et topplag av Start, som to sesonger før rykket ned med soleklar margin. Ã...ret etter igjen, gikk alt skeis og mannen ble sparket.

Ikke kom og si at Boothroyd er Gud før Watford blir blant de ti beste i PL sesong etter sesong. De rykker ned i år og, har ikke tvil om det.

Marching On Together!
Marching on together!

MacMurder

1.Ranieri
2.Sollied
3.Svennis
4.Curbishley
5.Newell

Slenger også med Dalglish og Penney som reserve.

Peter7

Når vi først er inne på managere som er "out of our league" så er vel ikke Don Revie manager noe annet sted akkurat nå såvidt jeg vet - han topper derfor min drømmeliste...

Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

samadhi

quote:

quote:

quote:

quote:

Marching On Together!

Akkurat...

Se på Nordlie blant annet. Bygde et topplag av Start, som to sesonger før rykket ned med soleklar margin. Ã...ret etter igjen, gikk alt skeis og mannen ble sparket.

Ikke kom og si at Boothroyd er Gud før Watford blir blant de ti beste i PL sesong etter sesong. De rykker ned i år og, har ikke tvil om det.

Marching On Together!

Kan jo selvfølgelig være at Boothroyd ikke blir verdens beste manager og ender opp nede i divisjonene. Da blir det mye likt som med Danny Wilson som førte Barnsley opp i PL for noen år tilbake. Han var også ung og lovende, men siden har vel ingen sett han før??

Likevel er det sålangt bare å ta av seg hatten for det Boothroyd har fått til!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Sten

1. Arsene Wenger
2. Martin O'Neill
3. Han som trente Brasil før
4. Hiddink
5. Wilko

Pikselator (AKA Sten) -Your Friendly Forum Groundsman
Sten

Erik_

1. Dunga
2. Dunga
3. Dunga
4. Dunga
5. Dunga

Og så kommer Dunga som nr. 6 hvis Dunga skulle takke nei.

Will

jaja. helt greit om dere vil fantasere om fremtidige kanditater. tror godeste blackwell får sjansen fram til jul med å snu dette. Ser allerede at han spiller på at "han snudde klubben fra å være ingenting til å bli noe igjen".

WG
WG

B-m

1.bjørn-marius nedrebø. assistent manager: erik "enrique" helseth
2.hiddink
3.newell
4.sollied
5.kevin blackwell

edit:
6. Styreformann: Kjellern. Manager: Kato. Assisterende trener: Karl hot shot. klubbens psykolog/menneskekjenner/coach: Veteranen. Coach 2: Robert h. Coach 3: tom s.
Humørspreder/motivator og klubbens ansikt ut: Jon R. Motivator 2 og saft-blander/kompis med spillerne: Asbjørn. Disiplinist og spanking ansvarlig: Peacock(av og til får karlie være med).
fitness coaches: Håvard K og Lojo (som så fint takket nei til trening i trheim). propagandaansvarlig: Piksy og svend

---------------------------
who killed Trondheimwhite?