Skrevet av Emne: Vi trenger en ny manager som sier dette:  (Lest 2420 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Vi trenger en ny manager som sier dette:
« på: Oktober 15, 2006, 22:02:16 »
Sorry all Leeds fans. This team is a mess and I need two years to get us back in the premiership. First thing I will do is get rid of Butler, Blake, Gregan, Lewis, Sullivan, Einarsson and Marquez.

I will buy players who want to play for this club. Players with pace and creativity, and players who play with their heart on the outside of the Leeds shirt. I will also give the youngsters a chance, Howson, Rose and the others will get the chance.

Will you be patient and give me the chance Leeds fans??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #1 på: Oktober 15, 2006, 22:29:43 »
+ dette:

I will build the team around Kilgallon, Nicholls and Cresswell.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Mats-

  • Gjest
Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #2 på: Oktober 15, 2006, 23:11:58 »
+ dette:

" And I ever see that a player isn't giving a 110% on the pitch for this glorious club. He can sod of.."

--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats

MacMurder

Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #3 på: Oktober 15, 2006, 23:22:13 »
Marquez har vel ikke gjort noe annet enn å aldri få sjansen.

SirOlsen

Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #4 på: Oktober 16, 2006, 01:51:00 »
quote:
Originally posted by Leedsfan

Sorry all Leeds fans. This team is a mess and I need two years to get us back in the premiership. First thing I will do is get rid of Butler, Blake, Gregan, Lewis, Sullivan, Einarsson and Marquez.

I will buy players who want to play for this club. Players with pace and creativity, and players who play with their heart on the outside of the Leeds shirt. I will also give the youngsters a chance, Howson, Rose and the others will get the chance.

Will you be patient and give me the chance Leeds fans??


Liker tanken din... men når det gjelder det du nevner om å kjøpe spillere.. skal han trylle penger da, mener du?.. Med tanke på Bates ikke er akkurat i spanderbuksene om dagen?...

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #5 på: Oktober 16, 2006, 01:54:47 »
quote:
Originally posted by Øisten Olsen

quote:
Originally posted by Leedsfan

Sorry all Leeds fans. This team is a mess and I need two years to get us back in the premiership. First thing I will do is get rid of Butler, Blake, Gregan, Lewis, Sullivan, Einarsson and Marquez.

I will buy players who want to play for this club. Players with pace and creativity, and players who play with their heart on the outside of the Leeds shirt. I will also give the youngsters a chance, Howson, Rose and the others will get the chance.

Will you be patient and give me the chance Leeds fans??


Liker tanken din... men når det gjelder det du nevner om å kjøpe spillere.. skal han trylle penger da, mener du?.. Med tanke på Bates ikke er akkurat i spanderbuksene om dagen?...

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!



Det er derfor vi trenger et stort navn i managerstolen som kan kreve penger av Bates til spillerkjøp.

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #6 på: Oktober 16, 2006, 02:22:54 »
Ferre: enig.. men oppriktig talt, så tror jeg faktisk Bates gir omtrent BENG i hva andre mener, så lenge det ikek gagner hans lommebok.. Det virker i allefall slik på meg...

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

Leedsfan

Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #7 på: Oktober 16, 2006, 02:26:57 »
Jeg tror at Bates vil gi penger til en manager som bruker de på riktig måte. Jeg synes at Blackwell har fått mye penger, men han har brukt de feil. Dessuten så er vi inne i et litt hardt år økonomisk pga etterbetalinger, neste år vil bli bedre.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Erik_

Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #8 på: Oktober 16, 2006, 02:39:17 »
Når vi allerede har fått Marquez fra Barcelona, så synes jeg vi godt kan beholde han.

Marques kan derimot selges. [:o)]

Det vil uansett ikke være mulig å kjøpe/selge spillere før i januar. Da vil det neppe være et sjakktrekk å gå ut med det der allerede nå, Kenneth. Til en allerede meget skjør spillergruppe. En virkelig god manager får det beste ut av de spillerne han allerede har. En mann med fremtidsvisjoner, men som ikke trenger å starte en ny revolusjon på 1-2-3. Er det jeg tror klubben trenger akkurat nå. Eller så får det bare vente til januar før en ny manager kommer inn og vræler ut av seg at spillerstallen nærmest suger.

Sesongen har hittil vært en depresjon av nesten verste sort. Men å miste motet allerede i oktober, ved å snakke om nedrykk, er å kapitulere. Lenge før det trenger å være et samtaleemne, eller en tanke. Det mener jeg er helt feil fokus. Storparten av denne spillergruppen var med på å komme til en play-off finale forrige sesong, glem ikke det oppi alt det negative. Jeg tror resepten for å snu trenden, ikke trenger å være utskiftninger i så stor grad. Noen bør selvsagt vrakes (Butler), noen bør også få seg en snakk med en profesjonell kvakksalver (Lewis). Men aller helst ønsker jeg bare at noe helt nytt kommer inn i laget. Jeg har sagt det før og sier det gjerne igjen:

En uredd unggutt...

...en som virkelig ønsker å vise at han vil spille fotball for Leeds United. Det er der det virkelig skorter for tiden. Spillere som er ekstremt ubesluttsomme i viktige situasjoner, spillere som vegrer seg for å gjøre feil og ender opp som syndebukk allikevel. En spiller må ha tro på seg selv i fotball. Det virker ikke som om så mange av Leeds Uniteds spillere har det for tiden.

Eh... ja, så fremt vi ikke henter inn Marquez på lån i stedet da. [:)]

SirOlsen

Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #9 på: Oktober 16, 2006, 02:40:59 »
quote:
Originally posted by Leedsfan

Jeg tror at Bates vil gi penger til en manager som bruker de på riktig måte. Jeg synes at Blackwell har fått mye penger, men han har brukt de feil. Dessuten så er vi inne i et litt hardt år økonomisk pga etterbetalinger, neste år vil bli bedre.


Liker den positive og optimitiske holdningen din.. Og ja, han har jo gjort en del merkelige handler godeste KB da..

Selv skulle jeg like å være like optimistisk som deg, men jeg greier lissom ikke helt slippe meg løs riktig enda.. brent barn skyr ilden sier dem vettu [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
« Siste redigering: Oktober 16, 2006, 02:41:19 av SirOlsen »
-SirOlsen-

Leedsfan

Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #10 på: Oktober 16, 2006, 03:20:06 »
quote:
Originally posted by Enrique

Når vi allerede har fått Marquez fra Barcelona, så synes jeg vi godt kan beholde han.

Marques kan derimot selges. [:o)]

Det vil uansett ikke være mulig å kjøpe/selge spillere før i januar. Da vil det neppe være et sjakktrekk å gå ut med det der allerede nå, Kenneth. Til en allerede meget skjør spillergruppe. En virkelig god manager får det beste ut av de spillerne han allerede har. En mann med fremtidsvisjoner, men som ikke trenger å starte en ny revolusjon på 1-2-3. Er det jeg tror klubben trenger akkurat nå. Eller så får det bare vente til januar før en ny manager kommer inn og vræler ut av seg at spillerstallen nærmest suger.

Sesongen har hittil vært en depresjon av nesten verste sort. Men å miste motet allerede i oktober, ved å snakke om nedrykk, er å kapitulere. Lenge før det trenger å være et samtaleemne, eller en tanke. Det mener jeg er helt feil fokus. Storparten av denne spillergruppen var med på å komme til en play-off finale forrige sesong, glem ikke det oppi alt det negative. Jeg tror resepten for å snu trenden, ikke trenger å være utskiftninger i så stor grad. Noen bør selvsagt vrakes (Butler), noen bør også få seg en snakk med en profesjonell kvakksalver (Lewis). Men aller helst ønsker jeg bare at noe helt nytt kommer inn i laget. Jeg har sagt det før og sier det gjerne igjen:

En uredd unggutt...

...en som virkelig ønsker å vise at han vil spille fotball for Leeds United. Det er der det virkelig skorter for tiden. Spillere som er ekstremt ubesluttsomme i viktige situasjoner, spillere som vegrer seg for å gjøre feil og ender opp som syndebukk allikevel. En spiller må ha tro på seg selv i fotball. Det virker ikke som om så mange av Leeds Uniteds spillere har det for tiden.

Eh... ja, så fremt vi ikke henter inn Marquez på lån i stedet da. [:)]



Hehe, oppryddningen må starte nå selvom den nye manageren ikke offentlig går ut å sier alt jeg håper på. Vi må få litt friskt blod inn i denne klubben, noen som kan utvikle seg. Vil ikke ha flere spillere som kun er interessert i å prestere nok slik at de kan tjene sine penger i de 2-3 siste årene de har som fotballspillere.

Det må skje noe og det må skje kvikt. Alle spillerene som jeg har ramset opp må bort i løpet av vinduet i januar og før neste sesong.

Carver viste allerede svakhetstegn når Butler fikk fortsette å være kaptein samt å fortsette å spille. En skandale av dimensjoner, den dårligste spilleren kan ikke løpe rundt å kjeft/mane til innsats, det er jo en garanti for dårlig moral. Kelly eller Derry skulle vært kaptein.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SirOlsen

Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #11 på: Oktober 16, 2006, 03:23:29 »
Hvorfor i huleste bærer Butler kapteinsbindet egentlig?... det har jeg aldri skjønt.. Hadde det feks vært Kelly eller Derry, hadde jeg forstått det... men Butler?..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

  • Gjest
Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #12 på: Oktober 16, 2006, 03:36:09 »
gi kapteinsbindet til Maskotten



SirOlsen

Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #13 på: Oktober 16, 2006, 04:41:07 »
Hehe, ja kanskje det kunne bidratt til å øke agressivitet og innsats om ikke manageren greier det [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lids

Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #14 på: Oktober 16, 2006, 05:46:01 »
GARY McALLISTER is now 11/10 favourite to be next Leeds' boss with Hills who also offer 7/2 Carver; Hoddle; 4 Wise; 9 Souness; 10 Curbishley; 16 Gullit; 20 Ranieri; 25 Kerr; McLeish; G Taylor

Thomas
Thomas

SirOlsen

Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #15 på: Oktober 16, 2006, 05:51:21 »
Hmm... Macca var en "likanes kar" han i Leeds drakta.. men jeg har ingen kjennskap til ham som manager.. er det noen som aner om det kan være en rett man å ta over roret da?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

  • Gjest
Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #16 på: Oktober 16, 2006, 05:53:38 »
<alt for koselig og likandes mann



SirOlsen

Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #17 på: Oktober 16, 2006, 05:56:46 »
Ja, det er det jeg er redd for også.. men klart, nå kjenner jeg ikke til Macca`s egenskaper til det yrket.. han gjorde jobben sin i trøya på banen.. Men det blir jo en totalt annen ting å lede laget som manager.. har han den gutsen som topic her sier vi trenger?...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

lowfields

Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #18 på: Oktober 16, 2006, 06:38:01 »
Jeg tror Macca har autoritet nok.
I tillegg har han spilt på toppnivå for kun kort tid siden og har også en fotballhjerne/forståelse som burde holde (tror jeg da).

Er allikevel veldig usikker på om ha er klar for denne oppgaven nå.
Ikke allverden av managererfaring + det han har er vel heller ikke mye å skryte av.

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

SirOlsen

Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #19 på: Oktober 16, 2006, 06:43:20 »
Hmja, det er sannelig ikke godt å i... men at vi trenger en som kan jobben sin i stolen.. det er i allefall ett som er sikkert..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

berlin

Re: Vi trenger en ny manager som sier dette:
« Svar #20 på: Oktober 16, 2006, 15:13:59 »
manager-jobben i coventry gjorde han vel bare sånn passe, d.v.s de unngikk nedrykk til League 1, men som Leeds hadde de ambisjoner om å komme seg opp igjen. Til å være en lite klubb var de mange år i top-flighten.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense