Leeds - Leicester

Started by Ferre, October 17, 2006, 19:54:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

marve

vi ligger under 0-1 på HJEMMEBANE og klarer fa... ikke å slå tilbake ,vi skaper jo for f.... INGEN TING !!!!!
Og at vi kan høre trenerne gi instrukser fra sidelinja tyder jo ikke på mye liv på ellland road heller .

jokern

Per-Stian

Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh! Pause 0-1

Dette e rett og slett så grusomt at eg får vondt i magen. Spøkar litt for nattevakta mi no.

Tom S

Så spørs det kva JC klarer å få til i pausen?

Lat oss håpe at vi kan vinne andre omgangen!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Dennis

quote:
Originally posted by Jon R

Det er bare for motstanderen å tuppe ballen i retning Ledds 16 meter så får de en målsjans virker det som. I andre enden virker det som om Leicester er 5 mann i overtall. Vi er rett og slett ubegripelig svake. Dette kan kun forklares med en holdningskollaps i spillergruppa, som oser av frustrasjon. Jeg vedder 100 kroner på at vi får minst et rødt kort idag.

Jon R.

Jeg også, Jon R!
Holdningen må være problemet! Som Rob Kelly sa før kampen; vi har en bedre stall en tabellsituasjonen tilsier. TOM kommentatorene til Leicester lider av litt gravhumør med tanke på oss.
Og når Douglas snakker om hvor trua de har på hverandre på den off.sida, så tyder det på at akkurat DET er problemet. Det betyr det samme som å si, nei det fungerer ikke moralsk for tida.

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Læshy

[:(]

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Mats-

Oi, oi, oi. Hørte det buet der, når det ble blåst for pause?

--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats

jokern

Possession 48  :  52 Possession  

Leicester er i ferd med å ta over banespillet også.. ser ikke bra ut!

soumoh

herregud dette er flaut. Verdens hardeste yrke ble akkurat hardere (gjør meg psykisk klar til 2/3. divisjon)

We'll be back.
We'll be back.

Sleivind

Håper på å se Westlake fra start i 2.omgang!

wilko92

Nå må laget ut å blø for drakta. Dette er det dårligste Leedslaget siden, ja vi må vel minst 50 år tilbake om ikke lenger!

B-m

Please kjære gud la Butler få et gult kort til og dermed rødt. Det vinner vi på i lengden!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

quote:
Originally posted by Tom S

Det er det svært liten sjanse for Tom. Vi er rett og slett døde og begravet som fotballag for tiden, og Carver gjør kun kosmetiske endringer. For Guds skylds: Få slutt på denne suicidale 4-4-2 formasjonen. Vi har ikke spillere for å spille på den måten vi har ambisjoner om. Tilbake til 4-5-1 og tette igjen rom for motstanderen som holder lekegrind på vår banehalvdel om dagen. Og få av den f***ing Baba O Reilly før dere ødelegger den for meg også. [B)]

Jon R.
Jon R.

Sander

Vi suger så inni hælvete!!ÆSJ!

Per-Stian

Leeds bør foreslå ei prøveordning t FA om å få bytte innpå som mange nye som mogleg under kampen! Ikkje mange som forsvarar ein plass i startoppstillinga t andre omgong. Rett og slett "abysmal" over heile linja[:(]

marve

Det værste er at vi ikke har noen på lur ,ingen penger til å hente verken manager eller spillere .Butler er freda ,og ingen på lur verken på midtbanen eller i angrep lenger .
NEI DETTE SER MØRKT UT KARER .
fa..... nå er jeg deppa .

Mats-

Har aldri vært så deprimert i mitt liv pga en fotball klub, det var vondt å rykke ned. Men dette....er mye, mye værre.

Mvh Mats

marve

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Tom S

Det er det svært liten sjanse for Tom. Vi er rett og slett døde og begravet som fotballag for tiden, og Carver gjør kun kosmetiske endringer. For Guds skylds: Få slutt på denne suicidale 4-4-2 formasjonen. Vi har ikke spillere for å spille på den måten vi har ambisjoner om. Tilbake til 4-5-1 og tette igjen rom for motstanderen som holder lekegrind på vår banehalvdel om dagen. Og få av den f***ing Baba O Reilly før dere ødelegger den for meg også. [B)]

Jon R.

Kansje ikke kevin b var så dum allikevell .Så vell hvor svakhetene lå og la opp spillet etter det .

trosetti

Ikke lenge til Schunthorpe, Halifax og Huddersfield blir neste lokal-oppgjør nå..

Jogging is for people who aren`t intelligent enough to watch television!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Mats-

Face it. Dette går jo ikke, er jeg helt ærlig kjente jeg ikke 75% av de laget som er utpå her før de kom til Leeds. Hva slags lag er dette? Og beste spilleren vi har på benken...Robbie Blake?

Mvh Mats

Per-Stian

Snart kickoff andreomgong no. Vi kan berre be t øvre makter og håpe på miraklar!

wilko92

Trodde vi måtte femti år tilbake for å finne noe dårligere, men det ligger vel an til det dårligste noensinne! WE need a miracle!
MOT

Einar

Jeg registrerer med en viss ubegripelighet at nedturen fortsetter. Spissene har plukket opp et gult hver, og Leicester kunne like gjerne ha doblet tett før pause. Mens våre gutter for øyeblikket virker vaksinert mot å prestere noe i nærheten av hva som er meningen på en fotballbane. En kollektiv formsvikt virker merkelig all den tid det ikke har vært vist noen form tidligere i år heller. Holdningsproblemer? ja, jo - det er mulig det, men det må da for pokker være mulig å framvise en smule yrkesstolthet når man rusler ut på gressteppet foran noen få trauste supportere som faktisk betaler for å se disse rasshøla. En omgang til av dette slaget så spiller de trolig neste gang for mer eller mindre tomme tribuner - ikke ufortjent kan man jo fristes til å tillegge. Hvis ikke stedfortredende manager i det minste kan banke litt innsats inn i gutta i pausen blir dette forferdelige greier. Og joda, Jon, et rødt kort eller flere virker på ingen måte usannsynlig.

GRØSS..

soumoh

quote:
Originally posted by B-m

Please kjære gud la Butler få et gult kort til og dermed rødt. Det vinner vi på i lengden!

Det er flere her som er enig med meg i at Butler suger eselmelk? Bra. Håper han innser hvor elendig han er.

For øvrig synes jeg at Derry har sugd morsmelk denne sesongen og bør byttes ut asap.

We'll be back.
We'll be back.

Boxman

For de som har parabol, går kampen live på 10 grader øst. Frekvens 11080 V 5632. Funker fint i stua mi.

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

jokern

2 omgang.. Good luck Leeds!!!!

h.b

går den direkte
quote:
Originally posted by Boxman

For de som har parabol, går kampen live på 10 grader øst. Frekvens 11080 V 5632. Funker fint i stua mi.

Proud to be Leeds!

Einar

2 talentløse forsøk i nærheten av motstanders mål på 45 min. Mot Leicester. Er det 1. april?

MooCow

Live = direkte ! Daaaaaaaaaaaaaaaaah ;)

quote:
Originally posted by h.b

går den direkte
quote:

Proud to be Leeds!

Boxman

quote:
Originally posted by h.b

går den direkte
quote:

Proud to be Leeds!

Jepp...

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!