Skrevet av Emne: Fornøyd hvis det blir Gary Mac  (Lest 5144 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Karl Hot Shot

Re: Fornøyd hvis det blir Gary Mac
« Svar #30 på: Oktober 20, 2006, 23:31:49 »
Veteranen har selvsagt helt rett i påpekningen rundt når og hvor og hvordan Gary McAllister fikk lagkapteinsbindet i Leeds United. Men poenget mitt står der like fullt. Det er noe tvilsomt med folk som synes å elske Loserpool, selv om de har gjort et slags vellykket comeback på banen som 36-åringer. Jeg mener, Øyvind Leonhardsen har fått en ny vår i Strømsgodset og spiller en viktig rolle der, ikke minst i garderoben med coaching av de yngre og mer talentfulle spillerne. Men det ville virke rart om Leo i senere intervjuer skulle sette strek over alle tidligere klubber han har spilt for, for så å hylle opprykket med Strømsgodset som sin største opplevelse?
 

peacock

Re: Fornøyd hvis det blir Gary Mac
« Svar #31 på: Oktober 21, 2006, 00:05:17 »
"Jeg er jo mer tilhenger av en spillestil som ligner mer på den "typiske Leeds-måten": Solid defensiv organisering med klart definerte oppgaver, nådeløshet i duellspill og dødballer, og et angrepspill der ball og løp går hurtig i lengderetningen. Eller som Peacock sikkert ville sagt det: "Kuler og krutt, for faen!!!" "

Takk, dette varmet[:)]
Ikke det at jeg er tilhenger av en primitiv stil, men innsats, løpskraft og gjennombruddshissighet har vært kjennetegn ved alle gode Leeds-årganger!

Sheridan

Re: Fornøyd hvis det blir Gary Mac
« Svar #32 på: Oktober 21, 2006, 01:25:30 »
quote:
Originally posted by peacock

"Jeg er jo mer tilhenger av en spillestil som ligner mer på den "typiske Leeds-måten": Solid defensiv organisering med klart definerte oppgaver, nådeløshet i duellspill og dødballer, og et angrepspill der ball og løp går hurtig i lengderetningen. Eller som Peacock sikkert ville sagt det: "Kuler og krutt, for faen!!!" "

Takk, dette varmet[:)]
Ikke det at jeg er tilhenger av en primitiv stil, men innsats, løpskraft og gjennombruddshissighet har vært kjennetegn ved alle gode Leeds-årganger!



Støtter den Veteranen.
Kan huske under Wilko da vi var som best - vi feide over motstanderen på Elland Road med ett utrolig trykk de første 20 minuttene. Helsike, det var morro å se på! Skikkelig Leeds stil av den sorten folk forbinder med de gode årgangene. Tror vi tapte noe sånt som 2-3 kamper hjemme i ligaen på 3-4 sesonger.


Robert H.

Re: Fornøyd hvis det blir Gary Mac
« Svar #33 på: Oktober 21, 2006, 01:51:50 »
Husker YEP hadde et ord for spillestilen vår hjemme de første 20 minuttene; blitzkrieg. Herlige tider!

quote:
Originally posted by Sheridan

quote:
Originally posted by peacock

"Jeg er jo mer tilhenger av en spillestil som ligner mer på den "typiske Leeds-måten": Solid defensiv organisering med klart definerte oppgaver, nådeløshet i duellspill og dødballer, og et angrepspill der ball og løp går hurtig i lengderetningen. Eller som Peacock sikkert ville sagt det: "Kuler og krutt, for faen!!!" "

Takk, dette varmet[:)]
Ikke det at jeg er tilhenger av en primitiv stil, men innsats, løpskraft og gjennombruddshissighet har vært kjennetegn ved alle gode Leeds-årganger!



Støtter den Veteranen.
Kan huske under Wilko da vi var som best - vi feide over motstanderen på Elland Road med ett utrolig trykk de første 20 minuttene. Helsike, det var morro å se på! Skikkelig Leeds stil av den sorten folk forbinder med de gode årgangene. Tror vi tapte noe sånt som 2-3 kamper hjemme i ligaen på 3-4 sesonger.



« Siste redigering: Oktober 21, 2006, 01:54:00 av Robert H. »

Peter7

Re: Fornøyd hvis det blir Gary Mac
« Svar #34 på: Oktober 21, 2006, 03:28:52 »
quote:
Originally posted by MacMurder

Nå har vist den godeste Bates latt nyheten sprekke: Gary McAllister har IKKE blitt kontaktet av Leeds angående den ledige managerjobben.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~915513,00.html


Vel ikke særlig overraskende, når nyheten kom fra The Sun ...

Men ... vi har vel et eksempel på en tidligere Leeds-kaptein som har hatt manager-læretiden sin i Coventry (med vekslende hell) som har blitt en brukbar manager etter hvert.

***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Ferre

Re: Fornøyd hvis det blir Gary Mac
« Svar #35 på: Oktober 21, 2006, 05:32:01 »
Jayne Mcguiness just finished on Yorkshire Radio: R:E Managers Job

"As a club we have a policy not to comment on any speculation until the deal has been completed, but due to strong rumours of Gary Mccalister having an interview which has resulted in bookmakers supsending bets we feel the need to say we have not spoken to Gary Mccalister and he is not on our list whatsoever, it seems there are new names everyday, we can categorically say that we have spoken to 2 managers within the last couple of days (since the Leicester defeat) and we are hoping to talk to one more at the weekend. Please stop betting on all the rumours and put your money into the club instead as we can assure you the bookmakers havn't mention any of the names we are talking to".

Hvem kan det være som ikke bookmakerne har nevnt? Bare et spill for galleriet?

-WE'LL BE BACK-

Kjell Skjerven

Re: Fornøyd hvis det blir Gary Mac
« Svar #36 på: Oktober 21, 2006, 05:52:32 »
Paul Sturrock kanskje...[:(!]

In this country,you gotta make the money first.
Then when you get the money,you get the power.
Then when you get the power,
then you get the women.

Al Pacino
is
Scarface
Side before self,every time.

Erik_

Re: Fornøyd hvis det blir Gary Mac
« Svar #37 på: Oktober 21, 2006, 06:04:44 »
Adrian Boothroyd
Steve Cotteril
og
Paul Simpson

Piece of cake [:D]

Ps. Eventuelt tre helt andre personer...
« Siste redigering: Oktober 21, 2006, 06:05:36 av Enrique »

Ferre

Re: Fornøyd hvis det blir Gary Mac
« Svar #38 på: Oktober 21, 2006, 06:08:47 »
Kanskje er det Svennis vi ender opp med?

-WE'LL BE BACK-

Robert H.

Re: Fornøyd hvis det blir Gary Mac
« Svar #39 på: Oktober 21, 2006, 06:17:23 »
Med tanke på de navnene bookmakerne har konsentrert seg om er jeg lettet dersom uttalelsene til Mr McGuinness stemmer. But who is the 2 mystery men?

MacMurder

Re: Fornøyd hvis det blir Gary Mac
« Svar #40 på: Oktober 21, 2006, 06:41:34 »
Vi må vel snart ha blitt linket med alt som kan røre seg av managere den siste tiden, finner dette høyst usannsynlig. Troussier er vel uten jobb..(way out of our league), Dalglish er vel et annet navn.

SirOlsen

Re: Fornøyd hvis det blir Gary Mac
« Svar #41 på: Oktober 21, 2006, 09:18:55 »
Macca var jo en bra mann i Leeds engang i tiden, og det er ikke det at jeg IKKE skulle likt å se ham på Elland Road igjen.. Jeg er bare noe i tvil om han har noe å tilføre laget.. om han er rette mannen til å ta over i den gjørma vi er idag...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Frode

Re: Fornøyd hvis det blir Gary Mac
« Svar #42 på: Oktober 21, 2006, 17:18:34 »
Nå tyder vel alt på at det IKKE blir ham.