Skrevet av Emne: Leeds på FM07  (Lest 29510 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sander

Leeds på FM07
« på: Oktober 20, 2006, 16:34:45 »
Er det noen andre som sliter med å få bra resultater med Leeds på FM?

Bruker detta laget, og det minner litt for mye om virkeligheten:

-------------------Warner/Sully------------------------

Kelly-----------Foxe---------Kilgallon------------Wright--

Stone-----------Derry--------Westlake---------Lewis/Johnson

--------------Healy/Blake------Horsfield---------------------

Funker ikke særlig bra, selvom dette er det beste laget. Burde vel hvertfall være det.


Flyttet til Spill og Tips forum
« Siste redigering: Oktober 24, 2006, 05:27:10 av Lids »
 

Budda

Re: Leeds på FM07
« Svar #1 på: Oktober 20, 2006, 16:49:37 »
Er vel som i virkeligheten, man trenger nye spillere. Spilte demoen av FM07 og da lå jeg på fjerde når jeg avsluttet. Hadde kjøpt et par spillere. En keeper, en forsvar og en ving som kunne spille på begge kanter og en spiss. Har ikke prøvd full versjonen, men burde ikke være så stor forskjell.
Endre

samadhi

Re: Leeds på FM07
« Svar #2 på: Oktober 20, 2006, 17:01:04 »
Fikk spillet i posten i går, men gidder ikke spille før den første patchen er ute, regner med det vil si i løpet av helga. Da blir det å starte på utfordringen å få Leeds tilbake til toppen!!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Sten

Re: Leeds på FM07
« Svar #3 på: Oktober 20, 2006, 18:32:39 »
quote:
Originally posted by Budda

Er vel som i virkeligheten, man trenger nye spillere. Spilte demoen av FM07 og da lå jeg på fjerde når jeg avsluttet. Hadde kjøpt et par spillere. En keeper, en forsvar og en ving som kunne spille på begge kanter og en spiss. Har ikke prøvd full versjonen, men burde ikke være så stor forskjell.



Hvor fant du den da?.... [:p]

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)
Sten

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #4 på: Oktober 20, 2006, 18:34:52 »
Må vel kjøpe spillet i dag, gleder meg som en unge til å spille det!

Skal få Leeds rett opp i PL igjen [:)]

-WE'LL BE BACK-

Budda

Re: Leeds på FM07
« Svar #5 på: Oktober 20, 2006, 19:08:47 »
quote:
Originally posted by Sten

Hvor fant du den da?.... [:p]

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)



Demoen finner du her:
http://www.sigames.com/news.php?type=view&article_id=1248

Hele spillet kan du laste ned på mininova for eksempel. Eller kjøpe det i butikken [:)]

Endre

Sleivind

Re: Leeds på FM07
« Svar #6 på: Oktober 20, 2006, 20:31:59 »
quote:
Originally posted by David Healy

Er det noen andre som sliter med å få bra resultater med Leeds på FM?

Bruker detta laget, og det minner litt for mye om virkeligheten:

-------------------Warner/Sully------------------------

Kelly-----------Foxe---------Kilgallon------------Wright--

Stone-----------Derry--------Westlake---------Lewis/Johnson

--------------Healy/Blake------Horsfield---------------------

Funker ikke særlig bra, selvom dette er det beste laget. Burde vel hvertfall være det.



Jeg fikk det til å funke bra på demoen. Det jeg gjorde var et jeg lyttet på hvem Carver mente burde spille. Og det gjorde jeg, og dermed gikk det bedre. Så hadde jeg vært deg, så hadde jeg spilt med Kelly - Killa - Butler - Crainey/Wright
Carole - Westlake - Nicholls - Lewis
Cresswell - Horsfield

Dennis

Re: Leeds på FM07
« Svar #7 på: Oktober 20, 2006, 20:45:00 »
Kjære brutter (Healy)

Du burde kjøpe en erstatter for Crainey. Jeg synes venstreback Murphy fra Hibs er et godt alternativ. Ellers spørs det ikke om et par lån og et par spillere (bla en keeper) lønner seg!

Cresswell, Einarsson og Moore er vel spillere som kan selges for å generere litt penger!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Budda

Re: Leeds på FM07
« Svar #8 på: Oktober 20, 2006, 22:05:22 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Kjære brutter (Healy)

Du burde kjøpe en erstatter for Crainey. J€eg synes venstreback Murphy fra Hibs er et godt alternativ. Ellers spørs det ikke om et par lån og et par spillere (bla en keeper) lønner seg!

Cresswell, Einarsson og Moore er vel spillere som kan selges for å generere litt penger!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter



Kjøpte han til Leeds jeg også . Spilte bra for meg (rundt 7,4) og han koster ikke så mye.
Endre

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #9 på: Oktober 21, 2006, 03:55:04 »
Hva ligger prisen på FifaManager 07 på sånn ca?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #10 på: Oktober 21, 2006, 05:37:48 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Hva ligger prisen på FifaManager 07 på sånn ca?

MARCHING ON TOGETHER!



Bryr jeg meg ikke om, men Football Manager 2007 koster vel mellom 300 og 400 kr? [:)]

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #11 på: Oktober 21, 2006, 09:03:04 »
Ferre: hehe, det var det jeg mente da [;)] .. men det er rent manager spill àla CM ja?...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #12 på: Oktober 21, 2006, 16:52:29 »
Ja, det er CM som nå heter FM. Sigames beholdt databasen, Eidos beholdt navnet Championship Manager. Derfor er FM mye bedre en CM [:)]

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #13 på: Oktober 21, 2006, 18:36:30 »
Ahh, ja en må jo ha den rette databasen da :)

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #14 på: Oktober 21, 2006, 22:03:41 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Ahh, ja en må jo ha den rette databasen da :)

MARCHING ON TOGETHER!



VELDIG viktig ja...[;)]

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #15 på: Oktober 22, 2006, 01:01:35 »
Sånn. da var FM07 i hus.. men fy faen så vanskelig å finne frem... prøvde spille en treningskamp, men det tok jo like lang tid som en ekte kamp og jeg måtte se kampen.. finne ikke innsitllingene hvor jeg får endret på det.. ikek får jeg til å gjøre endringer på laget under kamp heller.. hmm.. sukk, blir veldig mye å sette seg inn i her ja... [:(]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lars E

Re: Leeds på FM07
« Svar #16 på: Oktober 22, 2006, 01:06:38 »
Men faen så gøy når du får det til. Kjøp Lars Eirik Austevik fra Kopervik i 2 div.. Kjempe talent.[;)][;)]

(Tror ikke jeg koster noe engang[:p])

Forever Leeds

« Siste redigering: Oktober 22, 2006, 01:07:09 av Lars E »
Forever Leeds

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #17 på: Oktober 22, 2006, 01:28:39 »
Haha, men kan du snu trenden med tap da LarsEirik?? [:p] hehe

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lars E

Re: Leeds på FM07
« Svar #18 på: Oktober 22, 2006, 01:33:23 »
Du får prøve og se [;)] [8D]

POST NUMMER 1000!![:D][:D][8D][:)]
Forever Leeds

« Siste redigering: Oktober 22, 2006, 01:34:49 av Lars E »
Forever Leeds

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #19 på: Oktober 22, 2006, 01:42:44 »
quote:
Originally posted by Larseirik

Du får prøve og se [;)] [8D]

POST NUMMER 1000!![:D][:D][8D][:)]
Forever Leeds




Nei, først må jeg prøve å finne ut hva jeg skal gjøre slik at ikke hver kamp varer 90min :p ikke interessert i å se kampen... men bare kommentarer og hurtig, som man kunne med de gamle CM spillene.. men jeg finner det faen meg ikke... SÃ… kanskje ksla jeg teste deg ut ;)

Wow, grattis med post 1000! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lars E

Re: Leeds på FM07
« Svar #20 på: Oktober 22, 2006, 01:46:39 »
Helt nede til venstre når du spiller kamp, så kan du ta på høydepunktmodus og "bare kommentarer". Like oppforbi kan du stille hurtigheten på kampen.

Forever Leeds

Forever Leeds

Lars E

Re: Leeds på FM07
« Svar #21 på: Oktober 22, 2006, 01:55:12 »
Finner du ut av det?

Forever Leeds

Forever Leeds

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #22 på: Oktober 22, 2006, 22:15:54 »
Ja, nå har jeg begynt å finne ut av ting og tang [:)] Et helt enormt stort spill da... og så sinnsykt mange funksjoner..!!

Men er veldig moro så langt da [:)] .. men hadde ikke skadet med litt mere penger å rutte med da [:)].. gjør det sånn "sådär"... Holdt på å drite meg ut i cupens første runde mot Blackpool da.. lå under 0-2 hjemme etter 7 minutt!! [:o]
Men så satte jeg Derry til å markere tett han som putta inne begge målene dems og Carole og Douglas satte to fine mål, så det var 2-2 til pause... så satte jeg inn Healy for Cresswell i 2.omgang og vant kampen 3-2.. svetta litt ja.. [:D] Men den superspissen dems ble nærmest usynlig etter jeg satte Derry på ham [:D] .. værste av alt, at en av de beste spillerne mine er Crainey.. har han og Kelly på vingback, og de løper opp og ned banen og skaper sjangser i fleng [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #23 på: Oktober 23, 2006, 00:56:56 »
Hmf, nå har jeg problemer med spillet... det vil ikke laste seg inn.. først tok det jo driiiitlang tid å legge inn spillet, og fungerte greit det første spillet mitt, men nå når jeg vil starte et nytt spill, så låser bare maskina seg.. eller er det meninga at det skal ta sinnykt lang tid å laste inn et game?...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #24 på: Oktober 23, 2006, 06:10:25 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Hmf, nå har jeg problemer med spillet... det vil ikke laste seg inn.. først tok det jo driiiitlang tid å legge inn spillet, og fungerte greit det første spillet mitt, men nå når jeg vil starte et nytt spill, så låser bare maskina seg.. eller er det meninga at det skal ta sinnykt lang tid å laste inn et game?...

MARCHING ON TOGETHER!



Har du en gammel pc? Ã… laste spillet burde gå fort, men hvis du har valgt stor database og mange ligaer tar det lang tid. Men prøv uansett å vente litt når du tror pcen låser seg, husker jeg hadde det samme problem med et CM-spill for noen år siden. Var akkurat som om pcen låste seg når jeg lasta et nytt game, men når jeg ventet litt forsatte den.

Håper det ordner seg, kjenner godt til FM abstinensen [:p]

-WE'LL BE BACK-

26Killa

Re: Leeds på FM07
« Svar #25 på: Oktober 23, 2006, 07:01:40 »
Kjøper spillet imorgen:D
gleder meg :D

anbefales?

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #26 på: Oktober 23, 2006, 13:01:07 »
quote:
Originally posted by Ferre

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Hmf, nå har jeg problemer med spillet... det vil ikke laste seg inn.. først tok det jo driiiitlang tid å legge inn spillet, og fungerte greit det første spillet mitt, men nå når jeg vil starte et nytt spill, så låser bare maskina seg.. eller er det meninga at det skal ta sinnykt lang tid å laste inn et game?...

MARCHING ON TOGETHER!



Har du en gammel pc? Ã… laste spillet burde gå fort, men hvis du har valgt stor database og mange ligaer tar det lang tid. Men prøv uansett å vente litt når du tror pcen låser seg, husker jeg hadde det samme problem med et CM-spill for noen år siden. Var akkurat som om pcen låste seg når jeg lasta et nytt game, men når jeg ventet litt forsatte den.

Håper det ordner seg, kjenner godt til FM abstinensen [:p]

-WE'LL BE BACK-


Vel,  jeg har en ny pc som overgår laaaangt over "recommended".. og jeg har greid å spille det igår.. og det gikk greit.. jeg gjorde det samme nå, men skulle bare opprette meg en ny manager... det er da spillet låser seg.. bruker nå, som sist, medium database og bare engelsk liga.. (2 divisjon som lavest, dvs 4stk total)..

Men like pokkern låser det seg.. jeg får valgt liga og det der, men der stopper det og.. den laster inn databasen og alt det der, men jeg kommer lissom ikke videre derifra.. snodige greier.. det problemet har jeg aldri vært utfor før... Nå har jeg prøvd å både reinnstallere, fjernet ALT av spor først og det ene med det andre, men igenting later til å virke.... hmf..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #27 på: Oktober 23, 2006, 13:52:57 »
Killa26: Spillet kan anbefales på det aller varmeste!! Dritbra!!


FYTTEFAEN FOR ET KNOT!!!!

Da har jeg forhåpentligvis kuket og gøret i nesten ett døgn for å finne ut av problemet hvorfor jeg plutselig ikke fikk mitt FM07 til å virke lengre... så for DERE SOM VELGER Ã… BRUKE ET EGET BILDE SOM DERE HAR LIGGENDE PÃ… DATAMASKINEN SOM DERES MANAGERPROFILBILDE, ER SVÆRT SANNSYNLIG DERE VIL OPPLEVE DETTE.. GJØR DA FØLGENDE

quote:

In certain situations it is possible the game may hang (freeze) when you are trying to add a new manager. We have identified this to being possible to happen in certain cases where a custom human manager picture was used to add a previous manager.

For now, the following workaround will fix the issue (by removing the stored image from the cached profile):

You do not need to do a full re-install.
You also do not need to clear all settings (although that will also work).
You need to delete two files from the FM07 settings folder - please refer to this document for details on exactly this may be on your system.
Navigate to the settings folder as defined in the above document, then go into the '702' sub-folder and delete the following files: profile0.xml and profile0.set.

Make sure FM07 is not running when doing this. Once you've done the above, run the game and load a game (or start a new one) - adding a new manager should now work.



Kort sagt, gå på "start", "søk", "Etter filer eller mapper..", og velg avanserte innstillinger, hvor dere huker av alle knapper.. så søker dere etter disse TO filene (profile0.xml OG profile0.set), og sletter dem hvis dere skal lage dere en ny manager.. MERK, søk etter hele og fulle filnavnet, og BARE slett dem to.. da fungerer spillet igjen...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

26Killa

Re: Leeds på FM07
« Svar #28 på: Oktober 24, 2006, 00:33:05 »
KONGE spill:D
har spilt 3 trenings kamper mot blanyt annet Chelsea

Bruker:

                             Sullivan
       kelly       killa         bulter        (venstre backen til Crewe 1+ år)


                            Howsen

Carole                                          Westlake

                          Rose

                          Healy!

jævla bra lag !!
vinner uten Derry osv:)

PS:Husker ikke helt hva han hett fra Crewe):P

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

tori_no

Re: Leeds på FM07
« Svar #29 på: Oktober 24, 2006, 01:13:18 »
ja kos deg med treningskampene, for hverdagen kommer. :-D